Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther ook namens mijn Dank je wel. Ik hoop ook dat het volgend jaar goed gaat komen bij jullie.

Hier is het bruine/roze bij het afvegen is weer nagenoeg weg en probeer er van te genieten. Elke dag is er 1 nietwaar? Stap voor stap. Gisteravond op de verjaardag van mijn beste vriendin die 5 dagen voor mij de cryo tp heeft gehad te horen gekregen dat ze posi getest hebben!!!!!! Ik moest op mijn tanden bijten om het niet uit te schreeuwen dat ik ook zwanger ben!!!!! Zij heeft gedroomd dat we samen zwanger zijn een paar jaar geleden, dus dat moet nu maar eens gebeuren hihi. Zo spannend deze dagen. Ik ga proberen posi te blijven. Paul wil morgen ochterd, straks dus ook wel eens een verse posi test van me zien en daarna is het klaar met testen zei hij. Ik heb tot maandag testen liggen dus die ga ik gebruiken en dan de bloedtest natuurlijk maandag. Dan ben ik benieuwd hoe hoog het HCG is......

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca kreeg de foto even niet geplaatst, maar die was een beetje hyper na der test dus doe ik het voor haar!

Haar toestel is niet helemaal goed meer, maar wij konden een streepje zien op deze ochtend..

Jullie??

Geplaatst

Ja hoor ik zie een streepje!!!!!!!!!!!!

Bianca van harte meis!!!!!

Hier ook weer een testje vanmorgen samen met mijn liefje. En natuurlijk wel weer donkerder.

[ATTACH=CONFIG]400[/ATTACH]

Wij hebben elkaar vanmorgen voor het eerst gefeliciteerd. Dat voelt nog wel raar. Tevens omdat ik na het poepen toch weer wat bruin verlies had. Echt bruin dus ook echt oud bloed. Ik ga proberen te accepteren dat het er bij hoort en ik ben echt helemaal zwanger!!!!!!! En dat voor wachtdag 11!!

Geplaatst

Hoi Witje!!

Ik weet helemaal niet wat ik moet denken mijn hoofd lijkt wel een achtbaan!!

Ik ben nog veel te vroeg zit nog maar op dag 8 na de cryo tp!!

Maar je zal denken dat er toch hcg aanwezig is ook al komt de streep later als dat hij hoort te komen.

Bij jou was het testje wel gelijk duidelijk he??Alleen bij jou is de kans dat het er 2 zijn :D!!!!

Gefeliciteerd meid!!Hopelijk kom ik je vergezellen!!

Liefs Bianca

Geplaatst

bianca mijn test van afgelopen dinsdag was echt heel vaag. Een heel licht plusje op wachtdag 8 ook van een cryootje. Vraag me niet waarom maar ik moest toen gewoon testen. Daarna elke dag een test gedaan.

Geplaatst

@Witje: GEFELICITEERD!!! Die is echt mooi donkerder geworden!! WOHOEEEEEE:clap2::happy7:

@Kimmie: ik zie het 2de streepje duidelijk hoor, hoe slecht de foto ook is :D GEFELICITEERD!!!!:laughing4:

Geplaatst

Sloppyslayer!!!!!! Joepie de poepie!!!!!!!

Het is echt waar. Vind je het ook niet nog steeds onwerkelijk?????? Jij hebt er gelijk maar 3 tegenaan gegooid. Hoe bedoel je ik wil zekerheid hihi.

Geplaatst

Nou voor jou duidelijk sloppyslayer! Gefeliciteerd

Witje jij ook! Wauw zeg, gefeliciteerd

Enne het is niet mijn test sloppy maar die van Bianca ;)

Geplaatst

Jaaaa Sloppyslayer!!!Gefeliciteerd!!!!Joehoeeeee op naar een hele groene maand!!!!

Hopelijk worden mijn testen iedere dag donkerder en mag ik ook jou volgen!!!

Geplaatst

@kimmi: ohhh oke

rectificatie:

BIANCA: GEFELICITEEEEEERD!!!!!! Ik zie het streepje duidelijk hoor.

En ja het is heel onwerkelijk allemaal........ik kan het echt niet bevatten. Wij hebben ook echt mega geluk hoor.

Wij hebben een keer IVF gehad, 17eitje waarvan 15bevrucht. Dit was al opmerkelijk veel. We hebben er 1 teruggeplaatst gekregen, dat werd Megan.

13 konden er in gevroren worden.

En nu hebben ze er 3 ontdooid alle drie denden het goed en nu ben ik zwanger van Emmy (koosnaam voor de embryo)

Hoezo veel geluk? Dit kan toch helemaal niet?

Geplaatst

sandra en babeth

ik heb all testen bekekekn. OVERDUIDELIJK ZWANGER

geniet voor nu, het is waar dat het altijd nog mis kan gaan maar het kan ook deze harstikke goed gaan

ik duim onwijs voor jullie beide, jullie verdienen het zoooooooooooooooo

Geplaatst

geniet voor nu, het is waar dat het altijd nog mis kan gaan maar het kan ook deze harstikke goed gaan

ik duim onwijs voor jullie beide, jullie verdienen het zoooooooooooooooo

Helemaal mee eens! Bij Megan hebben we tot 12wkn in de spanning gezeten omdat het ziekenhuis niet overtuigd was dat het goed zou gaan.........en ze is het levende bewijs:laugh:

Ik geniet van deze zwangerschap van af dag 1 :happydance:

Geplaatst

Dames,

alle testen zijn duidelijk positief

Bianca, ik zie ook echt een streepje, alleen de foto is wat wazig, nu hopen dat ie per 2 dagen donkerder wordt, heb vertrouwen hoor!

Sandra, overduidelijk en het br.-verlies is gestopt, top!

ik zag net die digi-test bij Sloppy, ik had me voorgenomen om niet meer te testen, ik geloof er in maar het ziet er erg leuk uit.....

straks effe mijn man sms-en...ik kan nog niet de deur uit.

Geplaatst

Doen! Dan wel die met week indicatie? Super hoor.

Vandaag geen koorts meer?

Dames,

alle testen zijn duidelijk positief

Bianca, ik zie ook echt een streepje, alleen de foto is wat wazig, nu hopen dat ie per 2 dagen donkerder wordt, heb vertrouwen hoor!

Sandra, overduidelijk en het br.-verlies is gestopt, top!

ik zag net die digi-test bij Sloppy, ik had me voorgenomen om niet meer te testen, ik geloof er in maar het ziet er erg leuk uit.....

straks effe mijn man sms-en...ik kan nog niet de deur uit.

Geplaatst

Babeth het bruinverlies komt en gaat met hele kleine beetjes. Ga er gewoon van uit dat het erbij hoort. Anders kan ik niet genieten!!!!!!!!

Geplaatst

Hier ook nog van harte dame! Met zo'n mooie stijging mag genieten des te meer, goed dat je dat ook doet!

Hoe voelen jullie je verder?

Babeth het bruinverlies komt en gaat met hele kleine beetjes. Ga er gewoon van uit dat het erbij hoort. Anders kan ik niet genieten!!!!!!!!
Geplaatst

Bijna constant buikpijn en rugpijn, maar anders dan ik gewent ben. Af en toe een vlaag van misselijkheid. Verder is het nog steeds niet helemaal doorgedrongen, toch probeer ik te genieten. Dit nemen ze me niet meer af toch?????

Geplaatst

hai Sandra

sorry, ik dacht dat het gestopt was maar groot gelijk dat je geniet!!! en wat je zegt, wie weet hoort het echt bij jou.

Ook voor ons is het een beladen zwangerschap maar ik heb me echt opgelegd om me pas druk te gaan maken als er het eea. aangetoond is! anders duren de resterende 8 maanden enorm lang.

Miki, hoe ik me voel, behalve gammel van de miner wordende griep ook echt zwanger, dwz. misselijk de gehele dag (niet continu hoor) , wat drukkend gevoel onder in mijn buik en verder merk ik het aan bepaalde dingen die ik niet meer lust en ik ruik weer vanalles wat anderen niet ruiken, onze hond heeft bv. stinkvoeten.

Vorige zwangerschap kreeg ik mijn man nog zo gek dat hij echt de poten ging wassen...nu doet hij het niet meer!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]410[/ATTACH]

Hai meiden

Ik ben gezwicht....zag die digi-test van Sloppy en die heb ik gedaan, helemaal top!!!

Gerekend vanaf cd1 is het vandaag dag 30 volgens uitleg test 4-5 weken

de uitslag op de test gaat uit vanaf de dag van bevruchting, en dan is het vandaag dag 17.

Noui dit is echt mij laatste bijdrage aan dit topic wat eigen testen betreft hoor!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Babeth: Mooie uitslag hoor :D Zit helemaal goed hoor! Het is jullie onwijs gegunt!

@Witje: je mag wel even aan de zwwetpootjes van onze hond komen ruiken? Ik ruik ook niks hoor, ik ben echt mega verkouden

Geplaatst

Wat een mooie testen hier allemaal! Super!!!

Begint nu echt moeilijk te worden voor me, van de ene kant wil ik heel graag een test doen, maar van de andere kant ook weer niet omdat ik bang ben teleurgesteld te worden omdat het te vroeg is.....

Wat denken jullie, punctie 27-11 gehad en na 5 dagen TP dus 2-12. Ik zit dus pas op wachtdag 8 maar wel met een 5 dagen oud blastocyste die is teruggeplaatst. Zou ik morgen (14 dagen na punctie) al wat kunnen zien op een test als ik zwanger zou zijn????

Liefs Miekske

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden