Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kom nog even terug op mijn vraag over het Pregnyl 1.500 spuiten. Zondag heb ik negatief getest. Dat is zes dagen na de laatste Pregnyl-spuit. Helaas ben ik dus niet zwanger maar ik weet nu in ieder geval zeker dat de Pregnyl na zes dagen uit mijn lichaam verdwenen is.

Groetjes,

Breden

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Breden wat verdrietig dat je negatief hebt getest! Hoe gaat t met je? Domme vraag, sorry...gaat klote natuurlijk! Sterkte meid!

Ik heb een vraagje...afgelopen maandag was mijn testdag.

Zaterdag positief getest .maar ook een druppel bloed verloren

zondag positief getest..weer een beetje bloed verloren

maandag positief getest..smiddags bloeding doorgezet, foute boel dus

vanochtend, niet eens met ochtend urine weer een positieve test..en nog steeds aan het bloeden

Weet iemand hoelang het duurt voordat dat kleine beetje hcg uit je lichaam is want het is wel duidelijk dat het mis is ben al 24 uur aan het bloeden?

Daantje

Geplaatst
Hallo meiden,

Dit wordt mijn tweede postje op deze site, vanacht om 4.00 uur heb ik dit forum gevonden. En ben heel blij met zoveel lotgenoten.

Ik zit nu voor de derde keer op het bankje, dag 12 na TP en dag 15 na de punctie. Het zelf testen is nog niet eerder bij me opgekomen, maar ik heb nog een zwangerschapstest in huis! Heb voor de punctie maar 5000 pregnyl gespoten (waarom zo weinig weet ik niet, hiervoor was t 2x 10.000)... Maar ik kan dus zo gaan testen, oh wat spannend en dichtbij wordt t hierdoor, ik weet het nog niet zeker maar denk wel dat ik het ga doen!

Succes allemaal!

Liefs, Marianne (41 jaar)

Hi Marianne,

heb je het nog aangedurfd? Ik heb ook 5000 gespoten hoor. Is bij ons in het ziekenhuis heel normaal.

Ik heb op dag 14 na de puncite (dag 11 na tp) positief getest. hopelijk jij ook!

Geplaatst

@Breden, balen dat je ongi bent geworden...zelfde dus als bij mij. Dag 6 na laatste pregnyl 1500 IU nog positief van de pregnyl, volgende dag negatief en meteen ongi. Sterkte..ik weet hoe je je voelt @#$@!

Geplaatst

Hi Doortje, en iedereen,

Ja ik heb gister getest, een licht streepje, maar vanochtend was t weg. Ik zat gister op dag 12 na TP en dag 17 na 5000 pregnyl. Ik ben in de war nu...

Misschien is de test niet betrouwbaar omdat ik vanochtend om5.00 u al geplast heb, zonder te testen?

Liefs, marianne

Geplaatst

Ohh, ik word niet goed van mezelf... Kijk net nog een keer op het strookje bij daglicht en zie nu wel n licht streepje! Eigenlijk mag je na 15 min niet meer aflezen. Zouden we het vanochtend om 7.00 u niet gezien hebben omdat de lamp in onze kamer te zwak stond?

Sjonge, jonge, wat n gedoe! Morgen maar weer testen en dan heel goed opletten! :)

Geplaatst

Marianne, met welk merk heb je getest. Pas op hoor , ook bij bv Kruidvat 2 voor 5 krijg je tegenwoordig een streepje na 10 min wachten ook al ben je niet zwanger...ik heb er helaas ervaring mee....sterkte

Geplaatst

Hoi Iris,

Niet van KV, van Matcare. Ze zijn nu op, een vriendin neemt straks die van KV of Predictor mee, ligt eraan wat ze hebben hier. Morgenochtend ga ik weer testen,...wordt vervolgd!

Liefs, Marianne

Geplaatst

Net getest met Predictor vroegtest, geen streepje en controlestreep was ook vrij licht, nog even gewacht, spotlights aan... En ja hoor, heel licht, maar tog weer n streepje te zien! :)

Geplaatst

owwww Marianne

wat erg spannend maar wel een streepje!

zelf vind ik de testen van kv het fijnste (ook wat kosten betreft hihi), zowel de 2 voor € 5,- waarbij een 2de streepje komt als die met paarse dop, waarbij een + verschijnt.

je hcg verdubbelt per 48 a 72 uur dus het kan ook heel goed zijn dat je bij testen 2 dagen na elkaar weinig verschil ziet....

veel succes!!

Geplaatst

Hi ladies,

Ik las af en toe mee maar heb nog niet eerder gereageerd. Heb een vraagje. Ben ook bezig met IVF, voor de 1ste keer. Ik zit vandaag op dag 15 na de TP (dag 18 na punctie) en vandaag was de officiele dag dat ik mocht gaan testen. Dus vanmorgen 2 testen gedaan, de een was echt helemaal negatief (predictor, waar je vroeg mee kan testen), de andere heeft een heel vaag streepje dat dus een + vormt (Clearblue), maar ik weet niet zeker of dat streepje er vanmorgen vroeg ook al zat want je ziet het alleen in daglicht.

Ben nog niet ongesteld geworden... en dat is opzich wel vreemd....

Maar al zou ik zwanger zijn dan zou je 2 weken na terugplaatsing toch gewoon een dikke streep mogen verwachten???

Heb vanmorgen al tranen met tuiten gehuild dat het niet is gelukt...

Aan de andere kant, als ik niet zwanger ben dan had ik toch ook al ongesteld moeten worden...??

Iemand ervaring???

Groetjes, Elfje

Geplaatst

Elfje,

Wat een zenuwslopende situatie voor je.

Morgenvroeg nogmaals een test uitvoeren zal je denk ik meer duidelijkheid geven. (al wil je die duidelijkheid zsm)!

Helaas is het zo dat de Utrogestan bolletjes je menstruatie uit kunnen stellen. Of gebruik je die niet?

Succes!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier, maar zit hier ook met een x aantal testjes ... mijn probleem is wel, dat ik om de drie dagen pregnyl 1500 moet bijspuiten...

Maar mijn streepjes worden donkerder en donkerder?

Het is begonnen met een héél licht streepje...

Maandag mag ik voor mijn tweede bloedafname gaan...

Weet echt niet meer wat te denken...

Groetjes

Geplaatst

Marianne, wat geweldig!! Gefeliciteerd! Wat heb jij al vroeg je eerste echo! Ik had eergisteren de bloedtest en pas op 3 maart de eerste echo. Hebben ze je ook verteld hoe hoog je HCG is?

Groetjes, Laika

Geplaatst

Nee, ze hebben niet gezegd hoe hoog mijn HCG was. Is dat van belang? Ik ben 41 dus miss daarom wel eerder n echo, ze hebben er 3 teruggeplaatst en het was ICSI.

Weet iemand hoe het zit met stoppen van utrogestan?

Ik moet nu al meteen stoppen, maar twijfel of dit wel goed is, omdat ik overal lees dat men langer moet blijven slikken.

Na de eerste echo ga ik me aanmelden bij de okt topic! :)

Geplaatst

Marianne

van harte!!!! toch fijn de extera bevestiging van een bloedtest nietwaar?

wat de utrogestan betreft, ik moest die zowel in Brussel als Dësseldorf tm de 10de week gebruiken; 3x200 mg per dag. in week 11 deed ik 400 per dag en in week 12 200 per dag.

toen ben ik gestopt.

spannend de eerste scho,met name het aantal dat zich genesteld heeft, heel veel succes!

lieve groet

Babeth

Geplaatst

hallo allemaal,

Ik heb al een hele poos niet meer gereageerd omdat ik behoorlijk verdrietig ben geweest. Onze 2e ivf in november had ik 3 top embryo's ( 8- cellig), waarvan 2 zijn teruggeplaatst. 1 cryo over ( voor het eerst). Deze poging met 2 embryo's waren niet aangeslagen.

1 febr cryo terugplaatsing gehad en volgens het ziekenhuis een hele goeie er waren nog 2 cellen bijgekomen. Begon weer een beetje hoop te krijgen.

donderdag 27 jan had ik pregnyl geprikt. Wist niet zo goed wanneer ik nou precies moest testen had het niet gevraagd, maar in het boekje stond 14 dagen na tp.

Dinsdag 8 febr kreeg ik een beetje roze slijm en dacht oh ja het is nu afgelopen en heb zoveel gehuild dat ik huilend in slaap ben gevallen en de volgende dag met een leeg gevoel naar mijn werk ging. Bij de vorige pogingen was ik altijd 1 week na tp ongesteld en dacht daarom het is nu afgelopen. Pas woensdagavond realiseerde ik me dat ik verder niet meer gebloed had en ook geen ongi krampen, maar wel een zeurderige pijn in mijn lies ( die heb ik nog steeds).

vrijdagavond maar toch een test gedaan ( 10 dagen na tp) van kruidvat 4,99 en wat bleek een hele lichte streep. Mijn vriend was niet overtuigd en vanochtend( zondag) opnw getest streepje was donkerder geworden maar nog steeds een stuk lichter dan het controle venster.

dinsdag is onze officiele testdag en dag gaan we nog een keer testen en dan pas het ziekenhuis bellen. In het umc utrecht doen ze geen bloedtest vind ik wel jammer, maar denk dat ik ze dat wel ga vragen.

wat denken jullie kan ik al blij zijn? Ik durf niet omdat de test nog licht is en omdat ik al een keer een miskraam heb gehad ( iui behandeling)

Lieve Babeth ik wil je van harte gefeliciteren, want ik heb je wel een beetje gevolgd. ik heb ook weleens berichtjes van je gelezen bij freya.

Doortje en marianne ook gefelicteerd.

voor alle andere dames heel veel succes en sterkte. Het is wel heftig allemaal en onzeker.

groetjes

Rita

Geplaatst

wow Rita

wat een goed bericht!!! dat je streep nog niet zo donker is al het controle vester is wil echt niets zeggen hoor.

zier hier een foto van mijn testen:

24-11 was de punctie en 26-11 was de tp.

de officiele testdatum was 10-12-2010, dag 16 na de punctie.

[ATTACH=CONFIG]765[/ATTACH]

Ik deed expres om de dag een zelfde test om te zien of de test donkerder werd.

Van harte Rita, op naar de eerste echo, erg spannend maar jullie cryo is een topper!

Geplaatst

Hoi babeth,

Dank voor je reactie! Het gaat goed zonder de utrogestan. En nu maar weer afwachten! :)

Hoi Rita,

Dat klinkt als zwanger! Gefeliciteerd!!!

Liefs,

Marianne

Geplaatst

Hoi Babeth,

bedankt voor je lieve reactie.

jou test van 8/12 lijkt een beetje op die van, maar ik denk dat ie van mij nog een tintje lichter is.

morgen is 14 dagen na tp en gaan wij woensdagochtend nog een keer testen en dan pas het ziekenhuis bellen.

kijken of de clearblue digitaal zwanger aangeeft.

hoi marianne ik wou dat ik net als jou gebeld werd voor een bloedtest.

groetjes

Rita

Geplaatst

Hoi rita,

Hoe gaat het met je? Ben benieuwd naar je test van woensdag! Hoop t zo voor je!

Ik loop bij het AMC en hier wordt er standaard een bloedtest afgenomen. Ik heb nog even nagevraagd wat de waarde was op dag 14 na TP : 319. De dag ervoor was de uitslag van de Predictor test nog heel licht. Dus zon bloedtest geeft idd meer duidelijkheid.

Liefs

Marianne

Geplaatst

Dit hele topic de afgelopen dagen doorgespit. Afgelopen maandag (wd3) een positieve ovitrelletest. Dinsdag was hij negatief. Maar wat gebeurt er donderdag (wd6), een heel licht streepje!!!!!! Vanochtend, (wd8) is het al een duidelijke streep. Nu afwachten tot dinsdag, de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden..... spannend! Ik bedank iedereen die in dit topic geschreven heeft voor het onrustige vermaak dat ik heb gehad. Bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden