Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, ik zit ook op wd 9 en ook is voor mij wd 10 ook de dag dat ik

normaal gesproken ongesteld moet worden.

Heb jij verder nog aanwijzingen dat het wel goed zou kunnen gaan?

En heb jij nog getest?

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee heb verder nergens last van... soms voel ik me heel even wat misselijk. Maar geloof dat dat eerder van de spanning komt!

Nee ik heb nog niet durven te testen! Las net dat je vanochtend een licht positieve test had. Hoop voor je dat die morgen wat donkerder is... Spannend!

Geplaatst

Lieve jrn en hermien,

Wat n spannende tijd voor jullie! Wel fijn dat jullie precies gelijk opgaan. Ik hoop dat het bloedverlies niets betekent en jullie allebei zwanger zijn! Liefs,

Marianne

Geplaatst

Dank je!

Vandaag geen bruine rommel gezien dus dat is wel fijn, maar ben nog niet gerust!

Hoe gaat het met jou? kun je het wachten nog een beetje aan?

Hermien

Geplaatst

Hi Hermien,

Naar omstandigheden gaat het wachten me best goed af nu, ia wel erger geweest . Natuurlijk spookt het elke minuut wel door mijn hoofd maar heb weer wat meer vertrouwen. Nog even en het is al weer woensdag. :)

En hoe is het nu met je? Nog getest vandaag?

Liefs, Marianne

Geplaatst

Hoi,

Ja, ik heb wel weer getest en weer licht positief, ik hoop dat de

test morgen wat donkerder is, afwachten maar weer.

Ik denk dat ik er zaterdag misschien iets meer in ga geloven!

Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt en natuurlijk blijft het door je heen spoken.

Dat zou eigenlijk zelfs raar zijn, als je dat niet had!

Ik blijf voor je duimen!!

Geplaatst

hoi meiden, ik breek ook even in. heb net al jullie berichten gelezen, en zit zelf ook in de wachtweken. morgen is het dag 13 na de terugplaatsing, dag 15 na de punctie.ik heb afgelopen zondag mijn laatste pregnyl 1500 gezet. zag al jullie berichten hierover, en de moed zinkt me in de schoenen. had zoveel zin om morgen die test te doen, maar ben nu alweer bang dat het dan toch de pregnyl nog kan zijn van zondag. pffff zenuwslopend zijn die ww toch. eigenlijk had ik vorige week zaterdag die spuit moeten zetten, maar omdat ik niet op het punctie verslag had gekeken toen ik uit het ziekenhuis liep, keek ik de volgende dag (had die prik dus al op de punctiedag moeten zetten) met gevolg dat ik dus alles met 1 dag heb verschoven (op advies van zh) maarja, nu kan ik dus ook pas 1 dag later testen eigenlijk pffff. afgelopen woensdag dus een test gedaan heel stiekem, gelijk een plusje, maarja dat zal de pregnyl zijn geweest.. nog steeds geen ongesteldheid in zicht. morgen poging wagen, en dan zaterdag, zondag en maandag ook maar dan..ooh ik zoek steun hahaha

Geplaatst

oh, en vergeet ik nog te vragen...word je eigenlijk wel ongesteld als die pregnyl nog in je bloed zit? of wacht je lichaam sowieso tot dat uit je lichaam is?

Dit word dan trouwens ons 2e kindje via ivf. 2 teruggeplaatst za- 12 februari

Geplaatst

Ohh Hermien, goed zeg, weer n licht streepje! Wanneer was jouw laatste pregnyl prik en hoeveel was dat? Als dat uit je bloed is, ben je nu echt zwanger! Ik had ook 3 dagen hele lichte streepjes en zie nu! Ik duim ook voor jou, meis!

Hi bibi, je berichtje vol onzekerheid is zo herkenbaar! Ik weet niet of de pregnyl ervoor zorgt dat je niet ongesteld wordt... De progesteron balletjes kunnen dat wel tegenhouden. De pregnyl halveert elke dag, dus als je zondag 1500 hebt gehad, dan zit je vandaag op ca 47. Het testen laat dit nu ws. nog zien. Geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is en proberen niet teveel ermee bezig te zijn dan gaat de tijd sneller! Tja, ik weet t is makkelijk gezegd... ;)

Nog ff volhouden, ik duim voor je!

Geplaatst

Bibi,

De situatie waar jij nu in verkeerd kennen we hier helaas allemaal maar al te goed.

Ik heb na een cryo tp ook een keer Pregnyl gespoten, 3 keer nadat de cryo terug geplaatst is.

Bij mij stelde dit mijn menstruatie wel uit.

Eerder testen heeft geen zin, behalve als je vaker een test uit gaat voeren om te kijken of dat de Pregnyl uit je lichaam is en dan doorgaan met testen om te kijken of er opnieuw positieve testen komen en de strepen dikker worden.

Heel veel succes!!

Geplaatst

Bibi,

Erg he'die onzekerheid, ohh het is zo herkenbaar....

Ik denk dat je beter kunt wachten tot de testdatum dan weet

je zeker dat de pregnyl uit je lichaam is.

Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik heb dit keer ook vrij vroeg

getest en ik kan het iedereen afraden, je wordt alleen nog maar onzekerder.

Tenminste ik dan.......

Maar je moet natuurlijk je eigen gevoel volgen, succes!

Marianne,

Ik heb een cryo in natuurlijke cyclus terug geplaatst gekregen en ik heb de ovitrelle,

zelfde als pregnyl 5 dagen voor de tp gekregen dus dat is wel uit m'n lichaam.

Het gaat nog steeds goed, gisteravond wel weer heel iets bruine rommel gezien, maar

de menstruatie blijft uit......

Vanmorgen nog een test gedaan en deze was wel positief maar wel lichter dan de vorige...

Ik vind het allemaal zo eng en onwerkelijk, zou dan toch onze allerlaatste poging positief zijn?

Hoe gaat het met jou? Nog even volhouden......

Hermien

Geplaatst

Hoi Hermien,

Wat spannend voor je! Probeer n beetje afleiding te vinden? Lekker wandelingetje maken dat deed mij wel goed ( heb n hond dus fan moet je wel) maar niet te lang.

Hier gaat t goed, rustig, jank om romantische films ( meer dan normaal haha) en heb verder nergens last van. Mijn schoonmoeder is al spullen wezen kopen, ik heb haar net gezegd dat t toch wel n beetje vroeg is. :)

Wanneer is jouw testdatum? Sorry mail vanaf iPhone dus is lastig terubladeren

Geplaatst

Officieel mag ik maandag testen dat is dan 14 dagen na de tp.

Tp is dan dag 0.

Maar nu hoor ik zoveel over digitale testen?

Ik heb donderdagavond getest en kreeg 1-2 weken te zien, iemand anders

van dit forum heeft op dezelfde dag als mij ook een tp gehad.

Zij heeft vrijdagmorgen getest en kreeg 2-3 weken te zien.

Als je het over onzekerheid hebt.....

Van mij mag het maandag zijn......of eigenlijk de dag van de 1e echo,hahahah

Geplaatst

Hoi Hermien,

Kom op je bent echt zwanger!!!!Misschien is zei wel in verwachting van een 2ling!!

Dan is je Hcg sowieso al meer he!!

Ik snap je wel hoor!!Maar probeer positief te blijven!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi meiden,

nou, Eigenlijk is vandaag mijn testdag. gisterenavond een test ertegen aan gegooid. een licht streepje. Maar dan ook hééél licht. moest echt met mn ogen knijpen. vanmorgen een test gedaan, weer zo licht. vanmiddag....weer licht. allemaal die testen van het KV. (wel die van 2 voor 9, nog wat) gatverdamme. Ik wordt hier zo onzeker van.

Alleen maar omdat ik mij dus vergist heb met die pregnyl spuiten, dat ik dus nu langer moet wachten pffff.

dus, wat is wijsheid... ik heb nog een predictor test in de kast liggen, maar ik durf niet meer. lees al die verhalen over dat die pregnyl nog niet uit mn lijf kan zijn. shit shit. ook nog eens zondag avond die spuit gezet, ik kan wel gek worden van dat wachten.

wat ga ik doen? morgen ochtend die predictor test doen? of toch nog maar even wachten tot maandag ochtend. ik bedoel, zolang ik niet ongesteld word is het nog steeds goed toch? maar ik word gek van die onzekerheid...

Hermien, ik snap wat je doormaakt, jou verhaal is mijn verhaal op dit vlak, op dit moment.

nou, ik ga nog maar even wachten dan...

gr. Bibi

Geplaatst

Zie mijn topic Bibi: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12408-Pregnyl-1500-na-TP-kan-testen-6-dagen-beinvloeden

Geef het niet op, maar blijf met de beentjes op de grond nog even. Ik duim voor je.

Hoi meiden,

nou, Eigenlijk is vandaag mijn testdag. gisterenavond een test ertegen aan gegooid. een licht streepje. Maar dan ook hééél licht. moest echt met mn ogen knijpen. vanmorgen een test gedaan, weer zo licht. vanmiddag....weer licht. allemaal die testen van het KV. (wel die van 2 voor 9, nog wat) gatverdamme. Ik wordt hier zo onzeker van.

Alleen maar omdat ik mij dus vergist heb met die pregnyl spuiten, dat ik dus nu langer moet wachten pffff.

dus, wat is wijsheid... ik heb nog een predictor test in de kast liggen, maar ik durf niet meer. lees al die verhalen over dat die pregnyl nog niet uit mn lijf kan zijn. shit shit. ook nog eens zondag avond die spuit gezet, ik kan wel gek worden van dat wachten.

wat ga ik doen? morgen ochtend die predictor test doen? of toch nog maar even wachten tot maandag ochtend. ik bedoel, zolang ik niet ongesteld word is het nog steeds goed toch? maar ik word gek van die onzekerheid...

Hermien, ik snap wat je doormaakt, jou verhaal is mijn verhaal op dit vlak, op dit moment.

nou, ik ga nog maar even wachten dan...

gr. Bibi

Geplaatst

hoi testr.

omdat ik dat had gelezen van jou, ben ik mij ook gaan realiseren dat die pregnyl nog even in mijn bloed zit.

thanks voor de support.

je hoort de afloop snel.

Geplaatst

Sterkte meis, laat het bij jou anders aflopen! Doe je er hoe dan ook verslag van in mijn topic? Goed voor iedereen die pregnyl bijspuit en op zoek naar ervaringen is....

Geplaatst

Bibi,

Hoe gaat het ? Heb je nog getest vandaag!

Ik wil je nog wel even zeggen dat ik vandaag alweer, hahaha een test

heb gedaan van kruidvat 2 voor 5,00.

En pas vandaag is het streepje wat donkerder, maar zo donker als de

andere streep is en wordt hij volgens mij ook niet.

Morgen ga ik nog een digitale doen en dan bel ik het zh en dan moet ik

maar echt gaan geloven dat ik zwanger ben!

Succes meid, ik herken je onzekerheid als geen ander....

Hermien

Geplaatst

Nou ik doe vanmorgen een test van predictor, en ik test negatief! ik snap er gewoon niets van. geen ongesteldheid, maar ook geen positieve test. wat moet ik nu weer doen?

is het nog mogelijk? of is dit een verloren missie? pfff. al die vorige keren met ivf, werd ik eigenlijk vrij snel ongesteldheid als het mislukt was. maar nu word ik hier gek van natuurlijk. heeft een bloedtest zin? of is negatief, gewoon negatief?

Hermien, wat super dat het bij jou goed eruit ziet. ik denk inderdaad dat je er wel vanuit mag gaan dat het goed zit bij je.

ik ga nog maar even nadenken of ik het zh bel voor een bloed test.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden