Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Groot gelijk!!Mijn streep werd op dag 9 ook pas veel duidelijker!

Wachten is ook niet mijn ding hoor!!! Nog 4 dagen!Succes!!!En hou je in de gaten :toppie:

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi allemaal. Lang weggeweest. Moest even bijkomen. Zijn inmiddels aan verse poging 3 begonnen (twee keer cryo hiervoor nog uit poging 2) en heb 11 dagen geleden Pregnyl (10,000) gespoten. Punctie 9 dagen geleden en TP 7 dagen geleden. Ik had veel steken in week 1, dacht hier gaan we weer. Pijnlijke borsten, maar goed dat is die Pregnyl. Krampen waren sinds 3 dagen wel bijna weg. Vandaag hield ik het niet meer en heb getest (in de avond). Niks.. aanvankelijk (KV 2 in 1 test). Maar ja hoor toch een lijntje. Man ziet het ook. We moeten goed kijken maar hij zit er. Hij is inmiddels duidelijker maar goed na een half uur geldt die test niet meer toch? Afijn, kan dit nog Pregnyl zijn? Ik heb nl vandaag weer krampen alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik kan dat alleen hier delen want ik weet het, ik moet morgenochtend nog een keer testen. Maar ik ben nu zo bang dat ik morgen dus realiseer dat het gewoon nog een restje Pregnyl was.

Geplaatst

Tjeee.... het kán nog de Pregnyl zijn....maar ik hoop dat het geen Pregnyl meer is en dat het streepje duidelijker gaat worden de komende dagen!

Heb je vorige pogingen ook eerder getest? Want dan weet je ongeveer van jezelf wel hoe snel Pregnyl uit je lichaam is.

Succes!!

Geplaatst

Nee ik ben een brave tester die gewoon wacht haha. Maar ik voelde me anders deze keer dus ik dacht ach kom op. Tja het kan idd nog Pregnyl zijn, al had ik gedacht dat die weg is. Nou ja, blijven testen toch maar.

Geplaatst

@ mijn baby, ik heb op wd 8 getest en een redelijk duidelijk streepje.. (cryo tp 3 dagen oud)

en op de test dag digitaal getest en zwanger(kwam er al te staan toen ik nog niet eens uitgeplast was) 2-3 wk na de bevruchting.

toi toi toi!!

liefs

Desiree

Geplaatst
@ mijn baby, ik heb op wd 8 getest en een redelijk duidelijk streepje.. (cryo tp 3 dagen oud)

en op de test dag digitaal getest en zwanger(kwam er al te staan toen ik nog niet eens uitgeplast was) 2-3 wk na de bevruchting.

toi toi toi!!

liefs

Desiree

Wat lees ik hier Desiree? Zwanger??

Wat geweldig!!

Van harte gefeliciteerd.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Gefeliciteerd Dees!

Hoi Jose, ik heb gisteren wederom getest en opnieuw een heeeel licht streepje. Moest echt met de bouwlamp bijna er op schijnen (nou ja, op het balkon staan in goed licht) maar hij was er wel. Ik mag eigenlijk pas zondag testen dus ik test morgen weer en sla vandaag even over. Heb krampjes, zere borsten en ben echt doodmoe (gister middag op vrije dag gewoon naar bed gegaan) maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik zwanger ben. we zijn zo lang bezig dat ik gewoon denk dat het een valse test was (ala twee keer maar de lijntjes waren echt licht). Ik test normaal gezien nooit vroeg.

Geplaatst

Spannend Cara, goed van je dat je nu even een dagje wacht met testen. Het streepje zou dan morgen duidelijker moeten zijn. Ik ga voor je duimen!

• 2 weken later...
Geplaatst

@allemaal,

Ik zit al op het forum wachtbankje en nog een paar maar kom hier ook even langs

Ik heb 26 april de punctie gehad en 29 april de TP gehad van mijn 2 emmys,

Ik wil zondag graag gaan testen op wachtdag 10.

Ik heb kruidvat testen en denk niet dat ik veel langer dan zondag kan wachten.

Uiteraard hou ik in mijn achterhoofd dat ik te vroeg kan zijn.

Ik heb 23 april de laatste pregnyl gehad.

Geplaatst

Hoi Essie,

Dan is de Pregnyl sowieso wel uit je lichaam hoor! Is dan 15 dagen na je Pregnyl. Je zegt het zelf ook al, maar houd rekening met een negatieve test, het kan nog te vroeg zijn hè?

Succes!

Geplaatst

Essieislief,

In je handtekening staan andere data dan wat je in je berichtje schrijft.

Ik ben er zelf altijd vanuit gegaan dat ik op dag 14 na punctie (punctiedag is dag 0) een test kon doen die dan betrouwbaar zou zijn. (geen Pregnyl na de tp gespoten)

Heel veel succes!!!

Geplaatst

@allemaal

Helaas is bij mij vanacht de ongi doorgebroken.

Poging 1 is mislukt Op naar poging 2.

Laten we hopen dat we daar niet te lang op hoeven te wachten.

Eerst helaas weer spuiten voor eitjes.

Ik hou goede moed we hebben er nog 2 tegoed en ik had me erop ingesteld dat het kon mislukken.

Het is niet anders helaas en het heeft denk ik gewoon zo moeten zijn.

Op naar de 2e ronde.

Geplaatst

ahh Essie wat ontzettend rot!

maar je moet ook inderdaad niet de goede moed verliezen, heel veel succes alvast voor jullie 2de behandeling!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@meiske,

Ja toch het is niet het einde dus we hebben nog 2 kansen.

Daar zijn we echt blij mee en natuurlijk heb ik ook verdriet maar we gaan wel door.

Ik heb al een hele tijd geleden jouw blog gelezen en was erg onder de indruk ervan.

Wat prachtig dat je nu weer 16 weken bent hoe voel je je?

• 1 maand later...
Geplaatst

komt omdat we nieuwsgierig zijn haha en we hopen zó dat het een plusje wordt, dus ja...ik kan niet anders haha

Geplaatst

Ga er nog even over nadenken. Misschien voor zekerheid zo toch nog maar even naar Kruidvat? haha

Heb geloof ik nog wel een KV test in huis... Kijk wel even of ik het nog vol ga houden. Had ik eigenlijk wel met mezelf afgesproken. Dinsdag testen en dan gewoon meteen zekerheid. Tja, wel verleidelijk om eerder te testen. Zucht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden