Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!


Pieneke

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Pieneke,

 

 

 

Je maakt het wel weer super spannend.

 

En zoals de andere al zeggen er gebeurd zeker iets want anders komt er geen streepje. En al vroeg ook, ook wel mooi dat je hem duidelijker ziet worden.

 

Blijf je ook weer volgen hoor en ik hoop voor je dat het deze keer heel mooi uitpakt voor je, ik ga ook voor je duimen, zet hem op.

 

 

 

Groetjes suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

@ Pieneke: Volgens mij ben jij hartstikke zwanger!!!!! Er zit een stijgende lijn in dus dat gaat de goede kant op. SUPER SUPER SUPER!!!

 

 

 

@ iedereen die het maar wilt lezen: Ik ben ZWANGER!!!!:bf_new::zwanger:

 

Vind het nog steeds moeilijk te geloven maar na 4 mat care testen die duidelijk positief zijn, 1 kruitvat test die ook duidelijk positief is en 1 digitale Clearbleu die "zwanger 1-2" aangeeft moet ik het haast wel geloven.

 

Ben wel heeeel erg bang dat het niet goed gaat. Kan het gewoon niet geloven na 3.5 jaar.

 

Ik heb gelijk het ziekenhuis gebeld met de vraag of de Utrogestan bolletjes die ik gebruik niet positief aan kunnen geven. Maar dan kon niet.

 

Was meteen onzeker omdat ik deeltjes van die bolletjes in mijn ochtend urine zag drijven. Dacht meteen dat daarom de testen positief waren.

 

 

 

7 dec heb ik de eerste echo. Ik mag wat eerder komen omdat ik een keer een EUG heb gehad (buitenbaarmoederlijke zwangerschap)

 

Helaas is er dan waarschijnlijk nog geen hartactie te zien.

 

 

 

Nou ik ga even super gezond een kiwi eten en een anti-oxidanten drankje drinken.

 

Ik wil er alles aan doen zodat dit gaat slagen. Volgens mij word ik echt zo'n zwangere zeik muts hihihi.

 

 

 

Nou pieneke morgen weer een testverhaaltje van jou?? spannend hoor. (maar volgens mij weet ik je uitslag al hihi)

 

Succes.

 

En ook de andere dames...heel veel succes. Ik blijf jullie volgen.

 

 

 

ps: ik dacht dat ik een vroegtester was omdat ik dacht dat ik zaterdag pas kon testen. Dat zou dan 2 weken na de TP zijn...maar wist niet dat je al kon testen 2 weken na de PUNCTIE :)

 

 

 

Veel liefs Niek:icon_flower:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Niek... da's geweldig!!! Wat heerlijk voor je...

 

Hahaha, waren al die lichamelijke ongemakkelijkheden dus gewoon innestelingsverschijnselen..super!!!

 

Geniet ervan.. (enneh, geef maar door als we je groen moeten maken hoor!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Colle,

 

 

 

Van harte gefeliciteerd! Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Misschien kom ik wel samen met je bij de augustus-mama's! Volgens mij liggen we een dag of 3 a 4 uit elkaar..... Ik ga eerst het weekend maar eens doorkomen en de komende dagen het verschil tussen de streepjes bestuderen.

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha die gekke Pieneke! Wat maak jij het superspannend hier!!

 

 

 

:hello2::hello2::hello2::hello2::hello2::hello2: GO GIRL!! :hello2::hello2::hello2::hello2::hello2::hello2:

 

 

 

Liefs Josephine

 

 

 

Hee Josephine,

 

 

 

Voor jou ook spannend, ik las zojuist dat er bij jou een prachtige blastocyst is teruggeplaatst!

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannie... jawel hoor! Vandaag wd 6 en het streepje is nog steeds licht, maar duidelijk donkerder. Ik heb rond 8.00 uur al gerapporteerd hier

 

 

 

@Iza.. het gaat bij jou toch om een 2 verse embryo´s toch... dapper hoor!! Ik denk dat ik met verse embryo´s pas vanaf wd 8-9 zou durven. Wanneer heb je de laatste keer pregnyl gespoten en hoeveel eenheden=

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste keer pregnyl was 10.000 eenheden en dat was 15 november.. Dat zou dan na vandaag uit mijn bloed moeten zijn...

 

 

 

En ja, ik heb 2 verse emmy's teruggekregen! Vind het echt lastig om te wachten, haha ben niet zo geduldig... Sowieso tot 4 december ga ik écht niet volhouden!

 

 

 

Ben me er goed van bewust dat als het vrijdag negatief blijft dat het nog veels te vroeg kan zijn! Heb testen van Sensitest (dipsticks) waarmee je 4 dagen voor NOD zou moeten kunnen testen... en wil nog even de KV testen halen :)

 

 

 

Ergens geeft het me rust als ik kan gaan testen... stom he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pieneke,

 

 

 

Ik ben als het goed is 4 augustus uitgerekend...mijn banner klopt al niet zie ik.

 

Ik weet het niet helemaal goed..ben nog aan het googlen want weet niet goed hoe ik het uit moet rekenen.

 

 

 

11 nov had ik de punctie en 14 nov de TP.

 

 

 

Iemand een idee wat de juiste datum is??

 

 

 

 

 

Nou Pien, I SEE YOU op het andere wachtbankje. Gezellig dat ik je daar dan weer tref. Maar natuurlijk blijf ik het hier ook allemaal volgen.

 

Hopelijk volgen er nog veel meer.

 

 

 

Lfs Niek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

 

 

Colle gefeliciteerd! Dat moet een geweldig gevoeld geven..

 

 

 

Pieneke ik heb vannacht over je nagedacht...:-) of over dit topic eigenlijk... en eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet snap waarom het ziekenhuis deze methode niet gebruikt. Als ik het namelijk goed begrijp zie jij nu doordat je zeker weet wanneer de pregnyl weg is precies wat er gebeurd. Eigenlijk zou je zeggen dat dit ook voor het ziekenhuis een schat van informatie is. Zo weten ze in hoeverre emmies soms even zijn aangeslagen en vanaf welk moment. Heb je jou methodiek al wel eens besproken met het ziekenhuis? Ik ben erg benieuwd wat ze er van denken. Of zie ik het nu verkeerd. Ik ben namelijk altijd een hele brave tester geweest altijd eigenlijk pas na mijn NOD.. nou ja voor zover mijn nachtelijke overpeinzing .. het houdt mij even bezig..

 

 

 

Als je het niet erg vind vraag ik dan maar meteen je expert advies. Jij zegt dat je met verse emmies pas na 8/9 dagen zou durven testen. Tel je dan de TP als dag 1?

 

Oh ja en bij verse emmies test je dan niet elke dag om te zien of de pregnyl al uit het bloed is..? Voor mij heeft dat laatste overigens geen zin meer omdat deze denk ik al uit mijn bloed is.

 

 

 

Bedankt!

 

 

 

Ps. Ik hoop dat je test vandaag weer een stukje rozer is!

 

 

 

Bedankt alvast!

 

Liefs Keesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieneke geweldig hoor! Duimen krijgen langzaam een beetje eelt maar dat boeit lekker nix! Dat slijt wel weer hahaha.

 

 

 

Colleeeeeee positiever kan haast niet! :D Briljant! gefeliciteerd!

 

 

 

Kees ziekenhuizen willen niet dat je zo vroeg test om teleurstelling te voorkomen. Niet iedereen kan er tegen wanneer je eerst licht positieve testen hebt om er even later achter te komen dat het toch net voor de testdatum mis is gegaan. Er zijn bij fertiliteitsbehandelingen al zoveel spannende momenten. De belangrijkste statistieken zijn geloof ik voor ziekenhuizen ook doorgaande zwangerschappen (12 weken grens dan). Mijn arts weet dat ik eerder test en weet ook waarom ik dat doe want ondanks een mogelijke teleurstelling vind ik het prettiger om te weten dat het evt ook 'bijna' gelukt zou zijn. Vind ze prima zolang ik het zelf aankan. Ze wil me natuurlijk niet bij maatschappelijk werk hebben zitten omdat ik teveel teleurstellingen te verwerken heb gehad. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: wd 7 is wat betreft kleur vergelijkbaar met wd 6

 

 

 

Pieneke's test-reeks

 

13/11 10.000 eenheden pregnyl

 

19/11 TP

 

wd 3 positieve KV- nog hcg van pregnyl in bloed

 

wd 4 negatieve KV- hcg-vrij van pregnyl

 

wd 5 positieve KV- zeer licht streepje

 

wd 6 positieve KV- licht streepje

 

wd 7 positieve KV- licht streepje

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi IVFMama,

 

bedankt voor je reactie. Ik snap dat ziekenhuizen ons tegen teleurstellingen willen beschermen. Is het is meer dat het AMC wel eens tegen mij heeft aangegeven dat het ook voor hun een min of meer mysterie is wat er gebeurd in de 2 weken na de TP. Ze hebben alleen muizen waarbij ze dit in de gaten kunnen houden. Bij mensen is dit dus lastig.. En ik vroeg me dus af of dit dan ook voor hun niet juist nuttige info zou kunnen geven..

 

maar ik ben waarschijnlijk iets te enthousiast...en een ziekenhuis kan dit zelf natuurlijk ook bedenken :-)

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden