Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!


Pieneke

Aanbevolen Berichten

Bammie, wat ontzettend klote meis. Sterkte, hou moed!

 

 

 

Marije, wat tof. Van harte en sterkte met je rug!

 

 

 

IVF mama, heeeeeeeeeel herkenbaar... Mijn 1e positieve zwangerschaptest werd ook vooraf gegaan door een positieve ovulatietest. Dat zij me eerst niets, pas toen de echte test een +je gaf ging er een belletje rinkelen. Ook iets dat ik op internet las toen en goed opgeslagen heb. ;-)

 

 

 

De gekte slaat niet alleen toe als je richting de tesdag ' werkt', maar ook erna. Wij doen nu om de 2 dagen een test (CB +). Hij werd eerst dikker, maar nu lijkt hij te stabiliseren, of zelfs ietsie lichter te worden. Durf niet goed positief te blijven meer!

 

 

 

Als we vandaag overleven, zijn we verder dan ooit. Daar hou ik me maar aan vast. En inderdaad, rommelen in huis en veel computer spelletjes spelen ter afleiding helpt ook mij de dagen door.

 

 

 

Succes de komende dagen IVFmama! Hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Miki, dat is het gemene aan thuistesten.....sommige dagen brengt het je meer onzekerheid dan zekerheid. Het zijn natuurlijk ook geen laboratoriumapparaten. Er zit een mate van 'ongelijkheid' in testen. De streepjes kunnen soms lichter en soms donkerder zijn. Ik hoop dat je het wachten op de echo kunt volhouden, een hele moeilijke onzekere tijd maar ik hoop dat je na de echo kunt melden dat het er allemaal heel goed uitziet!

 

Ik ga eens kijken of manlief nog leuke spelletjes voor mijn DS heeft gevonden. Nu baal ik dat ik de nieuwste Layton al uitgespeeld heb hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, IVFmama, toen ik dat spelletje uit had viel ik ook in een "gat" :tongueP:

 

Mijn man zegt, volgend jaar komt er weer een nieuwe...

 

 

 

@Miki, niet stressen meid. Geeneen thuistest geeft dezelfde streep. Dus als ie lichter is, dat zegt helemaal niks. Dat heb ik ook gehad.

 

Wij testen helemaal niet meer thuis, dat heeft toch geen zin vinden we.

 

Ookal gaat het mis, dan blijft de thuistest namelijk toch nog lang positief.

 

Maar het gaat niet mis, dus niet piekeren. Pas als je bloedverlies en buikpijn hebt mag je je een beetje zorgen gaan maken zegt mijn gyn.

 

Maar je hebt nergens last van toch? Dus een klein beetje beginnen te genieten mag :sunny:!!

 

 

 

lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, wat lief meiden.

 

 

 

Jullie hebben me geinspireerd en gestimuleerd het even los te laten. We hebben een groepsdingetje (o.a. koken met een topkok) vanavond met vrienden. Ik had al afgehaakt, maar zit nu toch met m'n mooiste pakkie aan. :bom:

 

 

 

Nienke, jij ook lekker genieten meid! Lukt dat een beetje? Hebben jullie gister nog het dubbele feest gevierd?

 

 

 

IVFmama, dat je ons maar snel mag volgen! En voor nu lekker gamen. Ik doe alles op de iPhone. Ook net een DS wel. Kickass!!! ;-)

 

 

 

Liefs, -M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miki, mooi vermaak dus vanavond! Gezellig.

 

 

 

Het genieten gaat hier met de dag beter. Wel ben ik erg bezig met wat ik wel en niet mag eten/drinken, pfffff. Wat een gedoe, haha. Maar ik doe het natuurlijk graag.

 

 

 

Ik heb ook net een dagboek besteld op internet van Marielle Kroon. Daarin kun je per dag lezen wat er in je buik gebeurd en kun je zelf ook opschrijven waar je "last" van hebt. Lijkt me erg leuk!

 

 

 

Heel veel plezier vanavond!

 

 

 

lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miki dat klinkt heel gezellig met zijn allen koken! Heb je ervan genoten ondanks dat je eerst geen zin had?

 

 

 

Nienke ik hoop dat je man gelijk gaat krijgen.....vind het zo vreselijk leuk om te spelen! Soms pak ik het na een paar maanden nog eens erbij en pruts weer wat met de raadseltjes. Maar ja als je eenmaal het antwoord weet is het toch net even wat minder. Leuk dat je met een 9 maandenboek gaat beginnen! Ik heb voor zoonlief indertijd een boekje gescrapt. Eerste echoplaatje van de TP en wat echo's, het is alleen nog steeds niet af en heb nog niet de rust om ervoor te gaan zitten. Dat gedoe met eten etc went heel snel hoor, straks hoef je er amper nog bij na te denken. Vond zelf de zomerperiode nog wel eens lastig. Je schijnt geen softijs te mogen. Af en toe zondigde ik een beetje met de Mac....mijn idee was dat ze daar dagelijks het apparaat reinigen. :glasses1:

 

 

 

Meiske ook veel plezier met het boek invullen en lezen! Altijd ook leuk om een paar jaar later na te lezen. Vond hier de eerste verjaardag zo'n megamijlpaal dat alles weer door mijn hoofd ging van de voorgaande jaren. Niet allemaal even leuk, maar als ik zijn toetje zie pffff dat helpt enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van Jimi (11 inmiddels) ook een zwangerschapsdagboek dat ik aangevuld heb met een groot fotoalbum met daarin een soort dagboek van het eerste jaar maar ook wikkels van eerste potje, medicijnen tegen tandjes en noem maar op. Niet alleen ik kijk er nog regelmatig in, Jimi zelf vind het nu we zo met de ivf bezig zijn ook heel leuk om te zien hoe het destijds ging toen hij bij mamma in de buik zat. We hebben al een groot plakboek gekocht waarin we samen iedere week een stukje gaan schrijven. Nu maar hopen dat het een keer goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen mede-vroegteststers. Als vreselijke vroegtestster meld ik me hier ook maar. ;)

 

Allereerst sterkte voor de dames die van het wachtbankje gestuiterd zijn. Sterkte met verwerken en weer moed verzamelen!

 

Gefeliciteerd voor de dames die doorgestuiterd zijn naar het zwanger-bankje! Eigenlijk is dat het roze/blauwe wachtbankje want je leeft toch ook weer van moment tot moment en echo tot echo. Tussendoor wordt er hopelijk wel genoten.

 

 

 

Zelf probeer ik me natuurlijk net als iedereen in te houden met testen. Maar alle goeie voornemens ten spijt begin ik toch altijd weer veel te vroeg. Misschien ben ik zelfs wel een graadje erger dan sommigen hier? Ik test nml niet eens met van die vroege zwangerschapstesten, dat doe ik pas 'later' als ik resultaat zie van al mijn ovulatietesten. Ooit in een ver verleden eens gelezen dat er een soort kruisreactie is tussen LH en hCG met die testen. En door 'ervaring' inderdaad ervaren dat dat klopt. Heel erg en ik soms zou ik wensen dat ik het nooit had gelezen. Al met al begin ik meestal al rond dag 5/6 van het wachten daarmee te testen. Vandaag nog een dag of 2 te gaan en vanmorgen even snel een basistestje 'gemaakt' zodat ik weet hoeveel LH er in mijn 'standaard' ochtendurine zit.

 

Tegen de tijd dat ik dikkere streepjes zie verschijnen begin ik meestal met goedkope internet zwangerschapstestjes te testen. En voor de testdag ligt er standaard een CB digitaal klaar. Het allerergste is misschien wel dat doordat ik al meerdere miskramen heb gehad dat ik het pas geloof wanneer ik een 'gewone' relatief ongevoelige Predictor positief kan krijgen. Al met al is dit waarschijnlijk deels ook het resultaat omdat mijn ziekenhuis geen bloedtesten doet. Slecht excuus maar het werkt voor mij net als voor Pieneke en jullie allemaal hier.

 

Ik probeer me de komende 2 dagen even zo druk mogelijk te maken, beetje huishouden, misschien wat spelletjes op de nintendo DS om de tijd te verdrijven en me in te houden.

 

 

 

Succes hier voor de dames die ook nog op het wachtbankje zitten!

 

 

 

Hallo IVFmama,

 

 

 

Jij bent inderdaad (tot op heden) een graadje erger dan ik. Heb je al veranderingen t.o.v. je basissetje bespeurd? ;-)

 

 

 

Gr. Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

IVfmama, geen softijs in de zomer?? Is mij nooit iets bekend van geweest, ik heb de hele zomer softijs met chocolade gegeten, was er echt verslaafd aan, soms wel 3 per dag, mijn verloskundige wist ervan en heeft er nooit een probleem van gemaakt, ik zou zeggen, gewoon lekker een verkoelend ijsje als je daar zin in hebt, oke geen 3 per dag dan, hihihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ik gegaan ben hoor ladies. Ook al was het qua voedsel wel even lastig subtiel te doen. ;-) Maar denk dat ons kleine geheim nog wel even geheim is gebleven.

 

 

 

Ja dat voedsel is best ff puzzelen inderdaad. Ijs kan op basis van ongepasteuriseerde melk en of rauwe eieren zijn gemaakt (sorbet). Dus vandaar. Check deze site maar eens: Zwangerschap | Voedingscentrum, eerlijk over eten

 

 

 

Wat een gaaf boek Nienke, ik ga hem ook bestellen! Is het deze? bol.com | Zwangerzapnotities, Mariël Croon | Boeken (Nederlands) Ze zeggen hier info van week tot week en die hebben we online al genoeg. Elke dag zou wel gaaf zijn! Waar had je dat gelezen?

 

 

 

Ehm, we gaan wel een beetje oftopic zo hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer offtopic dan en dan laat ik dit topic wel met rust:

 

 

 

Ik dacht dat ik dat in een recensie had gelezen van dag tot dag, maar miss is het toch wel van week tot week!

 

Dus anders wacht je nog tot ik het binnen heb, dan weet je het zeker.

 

Ik wil het boek sowieso hebben! hihi. Oh ja, ik kruip nog weer dichterbij jouw datum, want kwam erachter dat mijn uitgerekende datum berekening niet klopte. Had mijn eisprong nl afgelopen woensdag 2 weken geleden. Het is moeilijk rekenen met IVf of cryo vind ik..

 

 

 

lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Pieneke, ik test morgen pas weer hoor. En daarna meestal wel iedere ochtend. Een ovutest mag je pas als 'positief' lezen als beide streepjes even duidelijk zijn. Dat is dan ook pas het moment dat ik er zo'n zwangerschapstest tegenaan gooi. Dat kan nog wel even duren, het zou mij verbazen als dat eerder gebeurd dan rond volgende week vrijdag. Ach dat is in ieder geval al korter wachten dan de testdatum van het ziekenhuis.

 

 

 

Zo de zondag is ook weer voorbij. Gezellig druk gehad, vrienden op de koffie is altijd gezellig. Dan voelt het ook als minder wachten zo'n dagje.

 

Vanavond vroeg naar bed zodat het extra snel morgen is, mag ik lekker weer testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden,

 

 

 

Ik denk ga toch dit topic eens even rustig lezen. Ik zit vandaag op wd 10 en het begint weer te kriebelen om te gaan testen. Zeker na het drama van gisteren. Ik ben verslaafd aan cocktailsaus en gisteren had ik het ook lekker bij mijn vleesje en ik vond het zo smerig dat ik er spontaan van moest huilen en dan tranen met tuiten. Mijn man zat me nog eens uit te lachen die vond het geweldig want het kon ook bij een zwangerschap horen. Nou ik was niet blij en dat was nog zacht uitgedrukt. Maar goed krijg nu zelf ook wel zoiets van jeetje zou het dan toch? Dus ik weet niet goed of ik het moet doen. Met die testen van het kruidvat (2 voor 5 euro) kun je die op ieder moment doen of alleen in de ochtend?

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie (balu01)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pieneke, ik zie dat jij weer tp hebt op de 19e, een speciale datum voor mij, 2 jaar geleden is onze zoon verwekt op de 19e en de 23e teruggeplaatst, beetje stom misschien, maar moet er toch ieder jaar ff aan denken, anyway, heel veel succes donderdag en ik volg je weer hoor!!

 

 

 

Liefs Marielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt nog Marielle, weet ik dat mochten we hier nog een keer weer zwanger worden dan mag ik me wezenloos eten in de softijsjes! Jummie!

 

 

 

Balu je mag gerust testen hoor! WD 10 houd ik meestal niet eens uit dus je bent al 'laat' ;). Hij kan idd positief uitslaan maar niet positief zegt dus niet alles dat had je waarschijnlijk al begrepen? Succes!! Dat de test maar 2 hele mooie streepjes mag laten zien!

 

 

 

Hier vanmorgen (natuurlijk) nog geen verschil gezien. Ja wel een verschil, maar dan in test. Ze bleven allemaal netjes wit tijdens het testen behalve de streepjes. Deze werd eerst 'blauwig' bijna doorschijnend. Wat ik daar nu weer van moet denken. Het zal wel, morgen is er weer een dag en zo ga ik nog even verder tot WD8 en dan mag ik van mezelf de Kruidvat uitpakken. Heb er daar ook 'maar' 3 van liggen. 1 nog van de vorige poging en 2 nieuwen. Ook liggen er nog 3 van sensitest, maar ik heb werkelijk geen idee vanaf welke waarde die iets oppikt. Dus die gooi ik er evt wel een keertje tussendoor als een kruidvatje positief zou zijn. (en google maar eens even raadplegen misschien weet die iets meer)

 

 

 

Ik voel me iig wel vagig, lig om half 8 in de avond al half te slapen op de bank. Steken in mijn borsten, die overigens ook langzaam veranderen in een landkaart door de aderen. Maar dat zal allemaal wel weer van de progestan en progynova oid zijn. Kwaaltjes vind ik altijd de meest slechte raadgever daarvoor ben ik waarschijnlijk teveel met testjes in de weer hahaha. Die vertrouw ik meer dan mezelf.

 

 

 

Ow wat betreft de testen die Pieneke al in de lijst heeft staan. Dat klopt als een bus! De vorige poging (cryo) die dus ook eindigde in een MK, kreeg ik de kruidvat (beide), vroege predictor wel positief maar de CB digitaal (ook die met indicatie) niet positief. Dus ik gok dat de waarde in mijn urine nooit tot de 50 is gekomen voor het misging. Ditmaal houd ik me bij de Kruidvat aangezien die van predictor me echt te prijzig is voor het vaak en vroeg testen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ralletje.. laten we hopen dat de 19de ook mijn geluksdag gaat worden dan!

 

 

 

@IVFmama

 

Ik moet zo hartelijk lachen om jouw manier van doen. Jij hanteert gewoon 2 systemen naast elkaar..ennuh, ik vind mezelf al erg. Maar goed.. je hebt me aangestoken, ik heb vandaag ovulatietesten en zwangerschapstesten (8 stuks) aangeschaft. Een CB digitaal heb ik nog van de vorige keer liggen ;-)

 

 

 

Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieneke!! :O Het scheelt dat we er iig ook met zijn tweeen om kunnen lachen hahaha. Laat je zelf de komende cryo-ronde ook weten hoe de ovulatietesten zijn gegaan? Ik kom me natuurlijk deze ronde ook braaf melden ongeacht de uitkomst.

 

 

 

Balu!! Ik zag in het andere wachtbanktopic dat je idd zwanger bent?? Of lees ik nu heeeel erg raar en haal ik je door elkaar met iemand anders?

 

 

 

Wat ik overigens niet snap en waarschijnlijk nooit zal snappen is dat hele gedoe rondom ingevroren en verse embryootjes. Waarom gedragen ingevroren embryootjes zich anders? Mij lijkt het het meest belangrijk in wel stadium ze zich bevinden (morula, blastocyst etc) dan of ze vers of ingevroren zijn geweest. Ik hoor van mijn ziekenhuis nooit hoeveel cellen het zijn etc, maar alleen de kwaliteit. Er zal vast enige logica inzitten en misschien dat 1 van jullie daar meer over kan uitleggen (tja ook IVF veteranen raken niet uitgeleerd toch?) zodat ik weer een beetje beter slaap. :D

 

Al zal het deels ook wel weer aan de natuur zijn, net als waarom bij de ene het hCG om de dag verdubbeld, bij een ander om de 72 uur en meer van die dingen. Hoe onnatuurlijk het hele gebeuren ook is, dat laatste stukje is toch altijd weer iets waar niemand invloed op heeft *sprak ze totaaaaal onder invloed van de hormonen ;)*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee IVFmama,

 

 

 

Ik kom hier terugkoppelen hoor! Ik heb overigens nog nooit iets met ovulatietesten gedaan (dus ook ook niet voor het ICSI-traject). Als ik het goed begrijp zou een tweede streepje indicatief zijn? Of moet je echt twee strepen van gelijke kleur hebben?

 

 

 

M.b.t.cryo of vers; dit heeft idd te maken met de ontwikkelingsfase! Dus een cryo van 5-6 dagen oud (blastocyst), nestelt zich veelal de dag na de TP in en zal dus ook eerder HCG af gaan scheiden dan een verse van bijvoorbeeld 3 dagen oud...

 

 

 

Tot zover! Je hoort van me, eerst toeleven naar de TP van aanstaande donderdag...

 

 

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen prepareren die HAP! 19 november onze datum Nine,komt goed! Welke van onderstaand lijstje heb jij in huis? ;-)

 

 

 

 

 

Goede ervaring

 

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 12 - licht + je.

 

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

 

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 8 - licht blauw streepje.

 

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 10 - licht roze streepje.

 

-PREDICTOR -hcg 12.5

 

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

 

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

 

-SENSITEST cassette- hcg 8

 

 

 

Geen goede ervaring

 

-Delhaize liftest (geeft zowieso verkleuring aan zelfs bij eisprong).

 

-Praxis (geeft idem verkleuring aan zelfs bij eisprong).

 

-Matcare ultra (vage uitslag, test eerder vals negatief, dan vals positief)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nine succes met de punctie!!

 

 

 

Pieneke ook succes maar dan eerst al eens met het ontdooien (hoor je dat morgen al?) en dan de terugplaatsing! Ook bedankt voor je uitleg. Maar gek genoeg krijg ik zelfs niet te horen welke dag het is. Net zo min als hoeveel cellen etc. Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat ze (voor deze poging) op dinsdagochtend zijn gaan ontdooien, dan dinsdagmiddag bellen naar ons als dat goed is gegaan en dan woensdag ophalen. Dus is het met dag 3 ingevroren dan is het 'een dag 4 embryootje'.

 

Ovulatietesten slaan altijd 'positief' uit omdat iedere vrouw een beetje LH hormoon in de urine heeft zitten. Maar is zit inderdaad een verschil tussen een beetje positief en positief. Als beide lijntjes gelijk zijn of de testlijn donkerder dan de controlelijn dan is het 'echt' positief. Ik heb geen idee vanaf welke waarde hCG de test echt positief zou uitslaan, maar aangezien de kruidvat al vanaf ong 8 meet doet een ovulatietest dat ook. En je ziet natuurlijk wel dat de lijntjes vanaf je 'basistest' steeds een beetje donkerder worden. En DAT is wat mij altijd hoop geeft. ;) Dat bereid me ook voor op het niet lukken als het niet gebeurd natuurlijk. Vandaag was de test hetzelfde als gisteren dus ik kan er nog niets uit afleiden. Is ook nog wat vroeg, want voor je die waarde van 8 in je urine hebt is het in je bloed waarschijnlijk al hoger. Het moet dan eerst nog door je nieren voor het in je urine komt. Al met al verwacht ik pas dat ik overmorgen ietsje donkerder kleurt en de kans zit er dan zelfs in dat de kruidvat dan al iets oppikt. Oh ik denk geloof ik veel te veel en veel te vaak over dit soort dingen na als ik mezelf zo teruglees hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... bedankt voor de uitleg.. wat ben jij toch een portret! Ik weet van mijn embryo's dat ze pas op dag 5 na bevruchting zijn ingevroren (dat kan ik zien op het formulier wat ik thuisgestuurd heb gekregen, daar staat de datum van invriezen op... misschien bij jou ook).

 

 

 

Als ik donderdagochtend niets hoor, dan gaat de TP door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden