Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Angela wat een fantastisch nieuws zeg!! Gefeliciteerd!(ook voor je man natuurlijk)

Wat goed dat je alles op 1 dag hebt geregeld zeg!!! Kan je tussen de echo etc en het prikken in lekker eten bij pannenkoekenhuis :))

Je kan dan misschien gelijk vragen hoeveel buisjes er getapt zijn.

Wat een lekker gevoel he?! Door naar de volgende ronde!

Je staat mooi op het lijstje!!

Groetjes Nathalie

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pesa/ datum:

Angela- 31 mei 2010: 10.15 uur

Consult/ datum:

Megan- 20 mei 2010

Angela- 20 juli 2010

Telefonisch consult/ datum:

Chantal- 11 mei 2010

Uitgangsecho/ datum:

Angela - 20 juli 2010

Start decapeptyl/ datum:

Nathalie- 12 mei 2010

Megan - 20 mei 2010

Chantal- 22 mei 2010

MBM- 27 mei 2010

Start stimulatiehormoon/ datum:

Nathalie- Puregon 100 IE- 14 mei 2010

Chantal- Puregon 150 IE- 24 mei 2010

Megan - Gonal-F 225 IE - 3 juni 2010

1e FM/ datum:

Nathalie- 20 mei 2010

Chantal- 30 mei 2010

MBM - 8 juni 2010

Megan - 10 juni 2010

2e FM/ datum:

Nathalie-21 mei 2010

Chantal- 1 juni 2010: 11.10 uur

3e FM/ datum:

10.000 IE Pregnyl/ datum:

Nathalie- 22 mei 2010: 23.30 uur

Chantal- 2 juni 2010: ??? uur

Punctie/ datum:

Nathalie- 24 mei 2010: 10.30 uur

Chantal- 4 juni 2010: 9.00 uur

Megan - 15 of 16 juni

Telefonisch consult lab m.b.t. tp/ datum:

Nathalie- 26 mei 2010: voor 11.00 uur - 5 van de 6 eitjes zijn bevrucht

Chantal- 6 juni 2010: voor 11.00 uur -

TP verse embyro('s)/ datum:

Nathalie- 27 mei 2010- 2 embryootjes (2x morula)

Chantal- 7 juni 2010- 1 embryootje

TP cryo('s)/ datum:

Testen/ datum:

Nathalie - 10 juni 2010

Chantal - 21 juni 2010

Geplaatst

He Chantal,

Spannend morgen!!! Heel veel suc6/ sterkte!! Op naar een mooie oogst!!

Denk dat het testen niet nodig is gezien de krampen, vroegtesten doe ik niet meer.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou, de punctie is weer achter de rug. Is me erg tegengevallen deze keer.

Dr. Pieters durfde mij geen hele ampul Rapifen in 1 keer te geven vanwege mijn lage hartslag. (Is bekend bij mij). Kreeg dus een halve ampul toegediend. Echter daar reageerde ik totaal niet op. Toen toch maar een halve ampul bijgespoten gekregen, maar ook daar werd ik niet echt suf van. Dr Pieters vroeg of ze mocht beginnen en de eerste prikken gingen wel. Daarna een paar flinke prikken als zeer pijnlijk ervaren.

1 follikel kon niet aangeprikt worden, daar deze achter een grote ader lag.

Op de uitrustkamer nog een Naproxen supp gezet.

Resultaat van de punctie; 6 eicellen. Viel ons, gezien aantal follikels, tegen.

Dr. Pieters kwam later nog langs en zij gaf aan dat ze het idee had dat ze cystes had aangeprikt. Dit omdat er verschillende kleuren vloeistof opgezogen werd tijdens de punctie.

Goeie nieuws is dat mijn man het ermee eens is om 2 embryootjes terug te laten plaatsen a.s. maandag. (Mits er tenminste 2 goed doordelen natuurlijk).

Nathalie, hou moed! Ik heb hier op het forum berichten van meiden gelezen die ook rugpijn en krampen hadden en deze bleken zwanger te zijn. Alles kan nog!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Even een proficiat voor jou, Nathalie.

Gefeliciteerd met je 29e verjaardag, maak er een mooie dag van!!

Het weer is in elk geval goed!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal!!

Wat verschrikkelijk dat de punctie is tegengevallen zeg!! Ik ken het van de Rapifen, ik kreeg ook een half ampul. (Het lijkt wel of alleen de 1e punctie je de Rapifen goed voelt, of ervaar jij dat anders??)

Wat een tegenvaller met de follikels! (allebei 6) Spannend of ze allemaal bevrucht worden Chantal, we hopen erop!!!!

Laat je het ons weten morgen? Spannend hoor!

Wel super dat je man akkoord gaat met de tp van 2 embryootjes!! (hoe kwam hij daar zo bij ineens?)

Hoe gaat het nu met je?? Heb je nog veel last??

Heel veel sterkte gewenst vandaag met wachten tot het lab belt (morgen?).

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ha dames,

Wat een drukke tijd voor ons allemaal.

Chantal: wat balen van de tegengevallen punctie. Ik word nu ook bang, mijne ging de vorige keer echt heel goed. Ik ben ook bang voor cystes. Ik had er eentje toen ze vorige maand keken ivm de cryo. Maar die zou vanzelf weggaan. Laatst afspraak zeiden ze, neuh geen uitgangsecho, kost alleen maar geld.........maar daardoor maak ik me dus wel wat zorgen, duurt zo lang voor ze gaan kijken. Maar dan hebben ze het bij jou ook niet goed gezien ws tijdens de follikemmetingen? Dat ze cystes hebben aangezien voor follikels?? Tsja 6 is tegenvallen als je zoveel bij je fm had....en de vorige keer had je er ook rond de tien of niet? Toch mikken ze op tussen de 6 en de 10, althans in mijn ziekenhuis. En het gaat natuurlijk om de bevruchtingen, het kan nog steeds heel goe duitpakken. In ieder geval heel goed dat je man akkoord is met 2!!! Dat geeft echt een extra kans denk ik persoonlijk. Ik hoop dat ze erbij zitten voor jullie!

Nathalie, we gaan er gewoon vanuit dat het mislukt is. Is dat niet zo, dan mag je ons verrassen. Met jouw ervaringen geloof je het toch niet meer zo he? Wanneer word je ongesteld? Hee en ik begrijp dat je jarig bent? Gefeliciteerd!!!!!!! lekker nog even onder de dertig :-))

Angela: jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag!!! 20 juli is nog even wachten, maar dan heb je ook wat! Nu lekker rose drinken en van het mooie weer en blijde vooruitzicht genieten.

MBM, 8 juni, je loopt iets voor op mij, ik ga 10 juni. Duurt nog lang hoor. Pas twee spuiten gezet, straks nummer 3. Samen met de de deca dan. Ik doe het al twee dagen op een wc in horecagelegenheid, heb allerlei dingen te doen na het werk steeds.....ik hoop echt op een mooie score voor ons maar ben zelf ook wat bang voor cystes. Hoe meer hormonenzooi, bah.Van mn spuiten van gisteren heb ik twee blauwe plekken overgehouden trouwens, hoop dat ze morgen weg zijn want ik wil naar het strand.

Tsja die baan.... ik had ook een hele leuke baan en heb ook wel stressgevoel van angst en spijt in mijn lichaam en dat wil ik nu natuurlijk juist niet!! Doe er alles aan om mezelf te kalmeren. Ga proberen pas na mijn vakantie vol te beginnen (eind juli). Ik weet niet 100% zeker dat ik het leuk ga vinden. Dat is echt heel eng. Iedereen zegt dat het een goede keus is en een mooie stap vooruit. Maar moet dat eigenlijk wel, vooruit? Volgens mij kan ik nog terug hoor, we zitten in een reorganisatie en tot 1 januarie 2012 mag je nieuwe taken 'uitproberen'. maar je oude baan is je uitgangspositie. Verdien er dus ook nog niks meer mee, maar dat geeft niet. Dus ik troost mezelf hiermee en hoop dat de stress gauw weggaat.

Er staat één ding voorop en dat is onze wens! Rest is gewoon bijzaak.

O ja hihi mn studie, ben echt een studiebol: gister gesprek gehad met mn docent over de thesis, en hij zei, het is nu al een 8, als je nog wat aandacht aan zus en zo besteedt, kan er nog wat bij. YES! dat is echt top. Scheelt een groot pak van mn schouders en dan ga ik ervan uit dat het eerste jaar binnen is :-))))

Tot zover de berichten. Chantal en Nathalie, jullie ziten in de spannendste zaken, ik zeg.....SUCCES en een BOMMETJE POSITIVITEIT :bye:

Geplaatst

Hoi meiden,

@Nathalie, heb je een goeie verjaardag?? Wat heb je van Herman gekregen als ik vragen mag?? Het weer is prachtig geweest.

Nog steeds een slecht gevoel over je terugplaatsing? Nog 5 dagen, dan mag je testen...

@Megan, wat ben je toch een bezige bij :)) Wat een energie heb jij! Dat van die blauwe plekken op je buik herken ik wel. Heb enkele spuiten gezet welke later nog zeer gevoelig waren.

Hier gaat het vandaag weer een stuk beter. Gisteren om 20.00 uur op de bank in slaap gevallen en om 20.30 mijn bedje maar ingerold. Buik voelt nog beurs en hoesten/niezen voelt nog zeer vervelend.

Nathalie, dr. Heynsbroek heeft mijn eerste punctie gedaan, toen nauwelijks klachten.

Ben blij dat ik dit van tevoren niet geweten heb, dan was ik waarschijnlijk een stuk zenuwachtiger geweest.

Allemaal een fijne zondag!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Chantal, wat vervelend dat de punctie je zo tegen is gevallen. Als ik dat zo lees krijg ik al de zenuwen dat ik dat straks ook moet ondergaan. Heb je de uitslag al? Je gaan dus 2 embryootjes terug plaatsen morgen, ik wens je heel veel succes en laat het weten hé hoe het is gegaan.

@ Nathalie, allereerst van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag, heb je een beetje van je verjaardag kunnen genieten? Nog vier dagen en dan mag je eindelijk testen. Ik hoop echt dat je met goed nieuws komt, dan heb je een iets wat verlaat verjaardags cadeautje, maar wel de mooiste die er is.

@ Megan, gefeliciteerd met je goede uitslag over de thesis, geen flauw idee wat het is, maar ik ben blij voor je dat je nu al een goed resultaat hebt behaald. Het is wat je zegt een "zorg minder". V.w.b. je nieuwe baan is het ook wel een fijn gegeven dat je rustig kan bekijken of het wel wat voor je is, en daarnaast een terugkeer garantie hebt. Nog 4 dagen en dan eindelijk je FM, spannend weer.

Hier in huis is het wel rustig, de eerste rekening is binnen. René kwam ermee, hij zei "of we even 300 euro willen overmaken voor die kinderen" ik denk zijn ex vraagt om geld, nee zegt die om die kinderen te kunnen invriezen, het is een rekening van MCK. OOOOOOH oke, dan wil ik wel betalen. Inmiddels is René bijna weer geheel genezen, het blijft nog wat beurs aanvoelen maar voor de rest gaat het wel. Vandaag een tand getrokken bij de jongste, ze wilde dat ik dat deed, omdat niemand het lukte en ik had haar allereerste tand ook getrokken. Nou dat was een zenuwslopend moment, de eerste tand ging prima, maar deze zat nog redelijk vast. Hij moest eruit zei ze, want ze had er echt last van. Nou na veel geklier het toch voor mekaar gekregen, ze was zo trots. NOU IK OOK. Voelt toch wel heel bijzonder dat je dat mag meemaken. Dus nu hebben we 2 tandjes in het potje zitten. Zaterdag kinder feestje gehad van de oudste, met 10 kinderen naar het zwembad geweest. Was echt heel leuk, maar jammer dat we een arrangement hadden geboekt anders waren we lekker naar het strand gegaan.

Nou ik lees hopelijk snel weer hoe het met iedereen gaat.

Groetjes en tot gauw,

Angela

Geplaatst

Hoi meiden,

Positief bommetje Megan, wat Chantal al zei: "je bent een bezig bijtje". Gefeliciteerd met je mooie cijfer!

Kan me voorstellen dat je een beetje nerveus word voor cystes maar het hoeft natuurlijk niet dat je ze hebt. Ik had ze de icsi 1 en 2 ook niet, alleen nu na de overstimulatie. Suc6 met spuiten!!

O ja, ik was jarig ja.

Chantal,

Fijn dat je uiteindelijk toch lekker geslapen hebt!!Ben je al gebeld door het lab vandaag? Of doen ze dat morgen?

Hoe gaat het vandaag met je??

Ben nog steeds niet positief over de tp, had vandaag weer krampen.

Ik had ook dr Heynsbroek de 1e punctie, alleen was die van mij toen verschrikkelijk.

Heb een mooie handtas gehad van Herman (van Pip).

Angela,

Tja wat een geld he die 300 euro, na 1 jaar wordt het 200 euro, het invriezen van geld.

Wat een hoop kinderen hadden jullie mee zeg naar het zwembad, pittig hoor! Wat een eer dat de jongste wilde dat jij haar tand trok zeg!!

Nog even rust en dan begint voor jou het circus ook, spannend hoor!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Het lab zou gisteren tussen 9.30 en 11.00 uur bellen.

Ik de gehele tijd met zowel mijn privé als zakelijke telefoon gesleept (moest gisterenochtend werken). Om 10.55 nog altijd geen telefoontje gehad, heb toen zelf gebeld en de baliemedewerkster gaf aan dat ik toch echt tot 11.00 uur moest wachten...

Om 10.59 (is niet overdreven) ging mijn telefoon. Het lab liet weten dat er 2 embryootjes goed doorgedeeld waren. 1 embryo was twijfelachtig of deze door zou delen.. En ik had al de balen, omdat mijn man niet direct vroeg toen ik thuiskwam of ik een telefoontje van het lab had gehad. Verweet ik hem weer dat hij er niet veel mee bezig is. Al met al niet gezellig!

Maar goed, vanochtend om 9.30 TP gehad van 2 embryootjes, was blij dat ik dr Hulsbergen had..Bij nacontrole van het rietje bleek dat er nog 1 embryo in zat.

Dus het grapje was zo gemaakt dat dat embryootje nu al een plakkertje was!!

Het derde embryootje heeft het helaas niet gehaald, dus geen cryo's deze ronde.

Persoonlijk vind ik dat de medewerkers van het lab voorzichtig zijn met het geven van info, je moet zelf vragen hoeveel cellig de embryootjes zijn en of er al dan geen fragmentatie te zien is. Het blijkt dat ik een 4 cellig en een 6 cellig embryootje met nauwelijks fragmentatie heb teruggeplaatst gekregen. Nu maar weer afwachten tot 21 Juni...

Heb je nog altijd niet getest??? Krampen lijken mij geen slecht signaal..

Welke arts heeft bij jou de TP gedaan?

Hoe gaat het met onze duizendpoot? (Megan). Jij hebt 10 Juni toch een echo?

MBM, jij morgen je echo, spannend! Hou je ons op de hoogte?

Angela, jij mag nog afwachten en ondertussen goed voor je mannetje zorgen.

En natuurlijk tanden trekken bij de kids van je mannetje!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Wat vreselijk dat je tot het allerlaatste moment moest wachten op het telefoontje zeg!!

Gelukkig heb je nu 2 embryootjes in je buik! Wat fijn!!! Nu op naar die positieve test!! Hopelijk blijft dat plakkertje ook nu goed plakken!

(We gaan wel gelijk op he, allebei 6 eicellen en 2 embryootjes die doorgedeeld zijn en jammerlijk genoeg geen cryootjes).

Ik ben het met je eens ja, de mensen van het lab geven je weinig informatie, je moet hier echt zelf naar vragen! Vind ik wel jammer hoor!

Dat van je man die niet vraagt of het lab heeft gebeld is ook zo herkenbaar!!

Heb ik gehad met een tp van cryootjes. Ik was toen ook boos en vroeg me af wanneer hij hierom ging vragen dus heb ik niets gezegd (wat heel lastig was). Na 2,5 dag vroeg meneer of de cryootjes goed waren ontdooit! Ik boos, hem net als jij verweten dat hij niet betrokken was. De cryootjes waren toen niet goed ontdooit anders was er wel een tp geweest zei ik tegen hem. Grrrrrrrr die mannen af en toe!

De laatste tp is gedaan door dr Crooy, was hier wel blij mee want hij fietst de embryootjes er altijd erg snel in! (moet altijd plassen met die terugplaatsingen dus het is fijn dat het snel gaat)

Heb vanochtend tegen beter weten in toch getest en hij was zo wit als sneeuwwitje!! Heb geprobeerd er een streep in te kijken maar dit lukte toch echt niet. Heb ook weer krampen en ben wat bruinige (sorry) meuk verloren en dit heb ik altijd 2/3 dagen voordat ik ongesteld wordt. Ik weet dan ook voor 99% dat het weer niet gelukt is.

Herman is werken dus kan af en toe lekker janken in m'n eentje.

Maar genoeg gezeur over mij, ik hoop op een mooi plakkertje voor jullie en een positieve test!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

O Nathalie, wat k*t dat je test negatief was vanochtend!!

Moest er gisteren ineens aan denken dat jouw familie niet op de hoogte is van dit traject (dat heb je weleens in eerder mails geschreven). Is het dan niet erg moeilijk om je verjaardag te vieren in je wachtweken? (Ik ga ervan uit dat je ouders op je verjaardag zijn geweest).

Dan ben je min of meer verplicht om je verjaardagsgezicht op te zetten terwijl je met andere zaken bezig bent. Lijkt me erg moeilijk..

Hoe is dat gegaan bij jou??

Donderdag is je officiële testdag, doe je dan nog een test? Hoop voor je dat je te vroeg getest zult hebben, maar ik kan me voorstellen dat je weinig hoop meer hebt..

Waarom mag dit nou gewoon niet lukken???? Zo frustrerend!!

Ik zal aan je denken a.s. donderdag.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Nog even, wat is dat toch met die mannen.. Hoe kunnen ze dat soort dingen nu vergeten te vragen, ik was ook echt boos..Zat zelf al vanaf 9.30 in de stress!

Totdat mijn man toegaf dat ik er inderdaad meer mee bezig ben en hij ook zijn verontschuldigingen aanboodt.

Gelukkig weet ik (en ook jij denk ik ) dat onze mannen zeker wel meeleven en hopen op een positief resultaat. Anders hadden ze nooit ingestemd met een PESA en die schat van jou heeft al aangegeven nogmaals een PESA te willen ondergaan!

Daar scoort hij in mijn optiek wel punten mee!!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Dank je Chantal voor de lieve woorden!

Was lastig ja, alleen m'n schoonmoeder is op de hoogte (ze is erg betrouwbaar en flapt er nooit wat uit), ze weet trouwens nooit echt waar ik op het moment ben in de behandeling omdat ik liever niet heb dat m'n schoonvader het weet omdat hij er zomaar iets uit kan flappen! Bedoeld hij niet zo maar zo is hij gewoon, in z'n enthousiasme.

Ze is ook niet op de hoogte dat ik overstimulatie heb gehad en dat ik nu een tp had.

Voor m'n ouders is het steeds lastiger te verbergen, aan de ene kant wil ik het graag zeggen maar aan de andere kant is m'n moeder een flapuit en dat vind ik dus niet zo prettig.

Het was wel heel gezellig dus even m'n gedachten ergens anders oprichten was heel prettig.

Vrijdag waren er vrienden die kwamen gourmetten en die weten er wel vanaf dus heb er toen even over kunnen praten wat wel prettig was.

Ben je al een beetje hersteld zo na de punctie of heb je nog last?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Wat grappig, Herman heeft ook aangegeven dat hij er ws minder mee bezig is dan ik! Maar wat je zegt..ze hopen natuurlijk ook op een positief resultaat, zeker gezien die PESA!! Is toch geen pretje!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nog even over die test...denk niet dat ik er nog 1 doe maar wie weet..zei ik ook van de eerste test, blijft een dwangmatig iets dat testen!

Zit me nu echt vol te stampen met ijs en chips, moet zeggen dat ik me daardoor wel wat beter voel :))

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Ik voel me gelukkig weer goed. Wel veel vermoeid en veel slapen.

Las dat dat bijwerkingen kunnen zijn van de Utrogestan.

Heb je weleens de neiging om je ouders te vertellen dat je in de MM zit??

Zij merken wellicht aan jou wanneer je niet goed in je vel zit??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Onze berichten hebben elkaar gekruisd, lekker doen, dat ijs en die chips.

Als je jezelf daar wat beter bij voelt, waarom niet??

(wel een rare combinatie trouwens!!).

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hahaha, ja zie het nu ook dat onze berichten zijn gekruist :))

Het is echt een hele goeie combinatie Chantal! Een beetje afwisseling, van zout naar zoet, denk dat ik zometeen nog een paar bitterballen in de frituur gooi :))

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden