Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Chantal,

Hoe gaat het op de wachtbank? Ik zat me af te vragen, wanneer is jouw 'NOD' zoals dat heet? Als ik reken 14 dagen na tp testen dan mag ik pas 6 mei testen, maar mijn NOD is de 3e. Dus als er dan nog niks is te zien dan ga ik wel testen hoor. Normaal gesproken zou ik het ook al wel aan zien komen deze week...woensdag, donderdag...

Maar ik vroeg me dus af hoe zit het bij jou? want jij hebt eigenlijk ook een hele korte cyclus toch, 26 dagen ofzo? Zie je voor die tijd ook meestal al verkleuring?

Nou ik hoop op goed nieuws!!!! Ga er zelf eigenlijk niet vanuit, vind ik makkelijker. Alvast afspraken enzo gemaakt, morgen de pil ophalen voor nieuwe poging. Is ook fijner om af te bellen met goed nieuws dan op te bellen met slecht nieuws, leek mij.

Succes met de laatste loodjes!! grtz Megan

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier al van het wachtbankje gevallen. Gisteren wat bruin verlies, vandaag heeft de menstruatie flink doorgezet. Vandaag sowieso een k..dag, dag van overlijden van mijn lieve papa alweer 25 jaar geleden...

@Megan, hoop dat jij meer succes hebt en positief mag testen.

@Nathalie, succes met je echo morgen, hoop dat het er rustig uit zal zien van binnen.

Dat je weer door mag.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ben een tijdje niet online geweest dus lees alle berichten nu voor het eerst.

Chantal wat ontzettend klote meid!!! Sterkte met het verwerken hiervan!!!

Ps. Bedankt voor je medeleven...lief van je zo na de die nare situatie die je vandaag zelf had!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He getsie Chantal.......................

................wat naar...................

echt enorm balen, had het je zo gegund! En elke maand erbij is weer vreselijk, die klok tikt he, voor je gevoel....althans dat heb ik. Mijn vriend zegt steeds: ach dat ene maandje maakt ook niks uit....we zijn er gewoon nu mee bezig!

Maar heb jij nog een cryo over of ben je aangewezen op een spuitronde, zoals ik ook zal zijn in geval deze niet aanslaat?

Heel veel sterkte en dikke knuffel om de klap weer te boven te komen

lfs megan

Geplaatst

Op zich gaat het prima...maar vanaf nu vind ik het eng om naar de wc te gaan!! Zo'n rotmoment als je de eerste verschijnselen ziet...en nu helemaal. Maar goed daar hoef ik jou niks over te vertellen...:-)

Hou jij het wachten nog een beetje vol? Je hebt nu toch een echo vandaag of morgen? Hoe staan de zaken ervoor?

Geplaatst

He Megan, zeker de laatste week is spannend ja..ik weet het :)

Echo was goed, was zo blij! Mag met de volgende menstruatie weer beginnen, ws over 2 weken..

Mag geen 150 IE meer, weer terug naar de 100 IE.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst Nathalie, wat geweldig dat je echo goed was!! Ben zo blij voor je!!

@Megan, succes met deze laatste loodjes, we weten hoe zwaar het aftellen is.

Mijn man en ik zijn net terug van een hotelovernachting in Middelburg. Gisteren heerlijk in Dishoek over het strand gebaggerd en wat gedronken.

Gisterenavond hapje gegeten in Middelburg. Is wel lekker, om er even uit te zijn.

Vanochtend MCK gebeld, heb telefonische afspraak op 11 Mei.

Zal waarschijnlijk ergens in Mei starten voor tweede ICSI behandeling.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Wat heerlijk Chantal dat jullie er even uit zijn geweest, even je gedachten op 0 zetten!! Leuk Middelburg, zijn we vorig jaar ook geweest!!

Misschien zitten we dit x wel samen op het wachtbankje! Ik moet ws pas over 2 weken ongesteld worden..

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Zou leuk zijn om samen op het wachtbankje te zitten. Ik zou de derde week van Mei weer ongesteld moeten worden. Zul jij wel eerder een TP hebben, kun je alvast een plekje voor mij warm houden..

Mijn menstruatie is nu wel erg kort geweest. Heeft van maandagavond tot donderdagavond geduurd. Gisterenochtend wel een test gedaan, was negatief natuurlijk.

We gaan voor een aantal groene regels volgende maand!!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Megan,

Hoe gaat het met jou??

Hou je het wachten nog vol??

Weet je al wanneer je gaat testen?

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi meiden,

@Megan, hou je het nog vol in deze slopende wachtweken?

Hoop dat je een positieve test mag hebben 6 Mei!!

@Nathalie, hoe gaat het met jou??

Hier weer verwarring. Gisteren de hele dag geen bloedverlies gehad, vanochtend en vandaag weer weinig bruin verlies. Nathalie, herken jij dit/heb jij dit ook weleens gehad??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Mijn menstruatie is altijd kort, ongeveer 3 dagen maar dan wel heftig. De vierde dag is het eigenlijk zo goed als over, soms nog een klein beetje dus echte herkenning nee, niet echt.

Ik moet als het goed is de tweede week van mei gaan menstrueren, had gister en vannacht ontzettend last van m'n ovulatie, heb ik altijd last van. De follikel was ook goed te zien afgelopen woensdag.

Zijn jullie in dat hotel met die rode luifeltjes geweest in Middelburg?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi meiden

Hier is het ZWAAR!!! We zijn de hele dag bezig, ik met studie en man met opknappen studio boven garage, tussendoor naar bouwmarkt of samen lunchen of koffiedrinken (we waren vrij). En koninginnedag op pad geweest met wat vrienden. Maar die wc he! Het is de hele tijd goed geweest, heb 1 keer donderdagavond (wd7) een héél klein beetje rozig slijm gezien (pardon). Dus toen dacht ik wel dat het voorbij was, zo begint het altijd bij mij. Maar vrijdag en zaterdag helemaal niks. Vanochtend ook nog ok. Alleen de laatste twee bezoekjes zie ik wat verkleuring......tsja dat kan nog alle kanten uit maar meestal begint het wel zo. Ik moet het maar vergeten, maar dat lukt niet, je klampt je aan alles vast, dat herkennen jullie wel he....

Morgen is mijn NOD. Wanneer kan ik dan testen? Morgen evt al? Nou ja. Even afwachten wat er vandaag gebeurt. Waarschijnlijk heb ik geen reden om te testen. :-(

Nathalie, goed nieuws hoor van je echo!!!! Hartstikke goed, er gloort weer een dikke vette kans aan de horizon!!!

Chantal, vreselijk he, er zo mee bezig te zijn, Alles wat anders is dan normaal geeft te denken. Ik heb na mijn verse tp ook zo'n soort menstruatie gehad. Dagje heel heftig (heb ik altijd), toen werd het minder, normaal blijft het dan vanzelf weer weg, maar die keer kwam het weer terug. Maar toen had ik wel de bollen gebruikt.

Nou zorg goed voor jezelf meiden! Ik laat jullie snel weten als ik nieuws heb.

lfs Megan

Geplaatst

O, wat een spanning voor je Megan. Hoop zo voor je dat je positief zult testen!!

Laat je wat weten??

Nathalie, Middelburg was heerlijk. Er even helemaal uit. Had ik echt even nodig..

We hebben in Hotel du Commerce 'gelogeerd'. Op de hoek met al die vlaggetjes bovenop.

Jij kunt nu eindelijk weer gaan aftellen, vol goede moed weer starten!!

Hoop voor je dat het stimuleren goed zal verlopen, maar dat zal wel loslopen nu je weer 100 EH Puregon gaat spuiten.

Heel veel toi toi toi.

Angela en MBM, hoe gaat het met jullie??

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Megan, ooooooooohhh wat spannend! Morgen kan je al testen hoor met een cryo!!!!

Met wat voor studie ben je bezig?? Knap dat je kan studeren zo tijdens de ww!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

He Chantal,

Wat leuk! Wij zijn in hetzelfde hotel geweest, leuk daar!!

Heb zeker weer moed (tegen beter weten in misschien), maar ja je moet wat he.

Jij op naar het evaluatiegesprek en dan ga je weer gelijk door?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hallo meiden,

Even niet veel op de site geweest, maar heb toch geprobeerd steeds even snel te lezen hoe het met jullie gaat.

Poeh, wat een nieuws weer.

@Chantal, wat ontzettend kl... dat het weer is mislukt, heel veel sterkte.

Wel leuk om te lezen dat je in Middelburg bent geweest, ik woon namelijk in Middelburg en als ik naar mijn werk ga fiets ik altijd langs dat hotel.

@Megan, meid ik hoop ondanks de bekende kleurtjes dat je toch positief zal testen. Ik ben erg benieuwd, toi, toi, toi ik zal zeker voor je duimen.

Heeft je studie je de afgelopen tijd nog op andere gedachten kunnen brengen, of ben je er stiekem toch veel mee bezig? En welke studie volg je?

@Nathalie, Wat geweldig dat je echo goed was, nou weer met goede moed starten. Leuk te lezen dat je net als Chantal in Middelburg geweest bent. Hebben we weer iets kleins gemeen, ik woon in Middelburg en jullie zijn er geweest.

Voor ons hier is natuurlijk nog niks veranderd, we wachten nog steeds rustig af tot het 31 mei wordt. Ik kan niet wachten, ik wil ook zo graag beginnen. Hoewel ik toch weleens moet slikken hoor, dat spuiten daar zie ik best wel tegenop daar ik niet echt een held ben met naalden. Ben genoeg geprikt in mijn leven, daar niet van, maar om het zelf te moeten doen. En volgens mij kan zo'n tp ook best tegenvallen, als ik jullie verhalen mag geloven. Ach moet me maar niet te druk gaan maken denk ik, laat het maar over me heen komen.

Tot gauw weer,

groetjes Angela

Geplaatst

Hoi Angela,

Je woont echt in een leuk stadje zeg!!!

31 mei, het schiet al op! Voor die naalden hoef je echt niet bang te zijn, ze zijn zo klein en fout kan het echt niet gaan zo klein zijn die naaldjes!

Ben je al begonnen met vitaminen te slikken? Ik raad je aan de "zwanger worden" vitaminen van Etos te slikken, zit ook foliumzuur in. En misschien tarwekiemcapsules om je bms te stimuleren.

Zit je man al aan de vitaminen? Zink, ginseng en visolie blijkt erg goed te zijn!

Nog ff geduld nog...

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Jij kunt gaan aftellen, dan mag je weer beginnen! Hoop zo voor je dat het nu helemaal goed gaat komen!!

Wij hebben 11 Mei een telefonische afspraak met dr Hulsbergen. Zou inderdaad gelijk door willen gaan. (zal dan het Juni bankje worden voor mij).

Jij zult misschien nog net op het Mei bankje kunnen ploffen??

Angela, voor jou schiet het ook weer op en net wat Nathalie schrijft, het spuiten valt echt reuze mee. De wachtweken, die zijn killing...

Megan, al nieuws en wacht je echt tot morgen met testen??? Spannend!

Groetjes,

Chantal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden