Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2009 & meldkamertje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O Dees! Wat een spannende dagen voor jou! Ik ben ontzettedn benieuwd!

Britt, ook ben ik nieuwsgierig wat ze tegen jou gaan zeggen. Heb je zo'n last van vocht en pijn? Ik slaap slecht en ik vind mijn buik vaak hard een raar aanvoelen. Afentoe echt een 'raar' gevoel. Soms kan ik gewoon niet draaien in mijn bed. Uitstappen zonder het gevoel te hebben dat alles op barsten staat is er ook al niet meer bij...hihihi. Ik zie nog geen streep, maar ieder x denk ik....dit is het moment! Het moment dat alles openbarst!

Maandag naar het zhuis voor mijn zwdiabetes en woensdag weer naar gyn. Tussendoor verhuizen en feestje organiseren voor manlief. O, o, o en jullie denken al aan bevallen?! Daar heb ik nog even geen tijd voor hoor ;-). Vandaag precies nog 3 weken......

Liefs

• Reacties 245
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dees: veel succes vandaag. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen, halen of toch mss nog even wachten. Iig heel veel succes!!!

Britt: Voor jou ook spannend morgen, mss morgen wel al de kleine in je armen. Maar reken er maar niet op, zoals je zelf al zegt. Kan het natuurlijk altijd meevallen.

Ik slaap nu ook slecht door verkouden, koppijn en pijn in mn schaamstreek. Kan niet eens meer omdraaien of het doet pijn.

Renee: jij hebt wel genoeg afleiding om aan een bevalling te denken haha. Je hebt het er maar druk mee met alles. Wel ook een beetje aan jezelf denken he en niet al te druk maken.

Nou sterkte iedereen weer voor vandaag.

Geplaatst

Ow Tammy, voor jullie komt het wel heeeeel dichtbij. Je bent vandaag 40 weken zwanger!!!! Wie weet heb jij jullie beebje sneller in je armen dan je denkt. Spannend hoor.

Dees...?

Liefs

Geplaatst

Dees heeft zich gisteren niet gemeld...zou ze dan nu echt al mama zijn? Oooo ik hoop voor haar dat ze nu inderdaad lekker met haar beebje ligt te tutten :-)

Britt jij ook veel succes vandaag, ben benieuwd tot welke conclusie ze vandaag weer gaan komen.

Renee de datum om ''over'' te gaan komt al lekker dichtbij, heerlijk als de verhuizing straks achter de rug is.

Geplaatst

Hopelijk voor Dees ligt ze lekker met de kleine in haar armen tw tutten haha. Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

Britt: succes vandaag! Mss heb je vandaag de kleine ook wel in je armen.

Hier verder weinig nieuws, nog steeds geen teken dat de beeb zich gaat melden vandaag. We wachten weer rustig af.

Geplaatst

Het wordt nu toch wel echt spannend met alle uitgetelde (of niet gemelde) dames. Wij missen in het januari topic Marietje al twee dagen.

Iedereen succes en een dikke knuffel!

Geplaatst

O Tammy toch! Dat opnieuw 'wachten' lijkt me ook rot. Ik hoop voor jullie dat de beeb zich snel meld. Heel veel succes in ieder geval.

Hoe gaat het met de rest van de dames. Hier ook alles rustig. Ik zie en ik vole wel dat de baby nu een groei doormaakt. Mijn buik wordt echt ENORM en qua gewicht kom ik niet aan. Het is echt ons meisje wat zo lekker groeit. Zaaalig! Ik ben alleen stiekum blij dat het via een keizersnede gaat.....

Liefs

Geplaatst

Hi ladies, jullie ook weer lekker vroeg erbij. Ik heb zo'n slechte nacht gehad, als ik 4-uurtjes heb geslapen dan is het veel en vanmiddag kan ik niet bijslapen, want moet om 14:15 in het zkh zijn. Iedere keer als ik mezelf omdraai dan knakt er iets in m'n bekken en dan kan ik het wel uitschreeuwen van de pijn, doe ik niet want dan maak ik Gerard wakker en dat -tig keer per nacht, vind ik ook zieleig en hij moet snel helemaal beter zijn!

Wel spannend, maar ga er niet vanuit dat ik die kleine vandaag al lekker kan knuffelen. Zou wel wat zijn zeg, DE droom die uitkomt! Maar het ziekenhuis komt iedere keer met wat anders, dus het kan heel gek lopen, miss beslissen ze wel ineens een keizersnee....je weet het niet?! Ghihihi!

Tammy meid, je zorgt te goed voor je kleintje, hij/zij vind het te lekker bij je! Hoop echt voor je dat jullie wondertje zich snel meldt!!!!!!

@Renee, dat had ik ook ineens rond jouw tijd, dat het ineens heeel hard leek te gaan en nu sinds een week lijkt het weer stil te staan! Jij hebt natuurlijk geen andere optie, maar vind je het echt fijn, een keizersnee? Lijkt me heftig hoor, tja een bevalling ook, maar ik kijk toch meer naar een keizersnee als een operatie, miss onterecht?!

@Dees, meid ik hoop zo dat je kleine man al lekker aan het vertroetelen mag zijn EN dat mams bij de bevalling is kunnen zijn uiteraard!

Zijn er trouwens meer dames die naast hubbie iemand anders erbij willen? Ik heb dat niet nl, maar vroeg het me af. Wij gaan het lekker samen doen, van twee naar drie...maar vraag me af of dat juist stom is?!

Dames, ik laat uiteraard wat horen (als het kan ;-))!

Kusz,

Britt

Geplaatst

Wij gaan het ook met ons beidjes doen. Ik heb een heeeele goede band met mijn moeder en zus maar vind niet dat hun bij mijn bevalling moeten zijn. Zodra ons kindje geboren is dan komen ze zo snel mogelijk.

Het schijnt zelfs niet goed te zijn om er meer mensen bij te hebben. Dit i.v.m. de hormonen die je aan moet maken.

Geplaatst

Ik wil het ook alleen met mn man doen. Heb een goede relatie met mn moeder maar ik hoef haar er niet bij te hebben. Heb aan 1 stresskip (mannetje) genoeg haha.

Geplaatst

Nou, ik geloof dat het niet de bedoeling is om nog meer mensen uit te nodigen bij een keizersnee dan mijn man. Ik heb daar niet eens over nagedacht. Gek he?! En toch een goede band met mijn moeder hoor, maar ik vind gewoon dat dit iets is voor mij en mijn man alleen. Inderdaad, van 2 naar 3......

Ja Britt, ik vind het wel fijn dat ik een keizersnee krijg. Natuurlijk heel spannend en het is ook een operatie. Mijn gyn verwacht zelfs een heftige operatie...Mede omdat ik vorig jaar ook geopereerd ben aan mijn baarmoeder via een snede in mijn buik. Dus ik heb het al een x meegemaakt en tja.... je moet wel rekenen op een langer herstel dan bij een gewone bevalling. Maar ik vind een gewone bevalling ook heeeeeel eng...brrrrrrrrrr... en daar wil ik niet aan denken. Laat alles daar beneden maar lekker in tact..hihihi.

Britt, laat even weten hoe het bij de gyn was en wat ze nu weer besloten hebben. Het zijn wel een stel wispelturige artsen bij jou zeg!

Tammy, is het nog steeds rustig? Ik ben zo benieuwd wanneer het begint.

Dees? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie mannetje.

Ja Vanessa, ik ben ook wel benieuwd wat er met Marietje is...? Hoe gaat ie verder met jou?

Liefs

Geplaatst

Hier gaat alles goed. Behalve met de stress met mijn schoonfamilie. Bah, bah, bah. Misschien wil er iemand zijn schoonouders en schoonzus ruilen?

Ik wil mijn schoonzus er in ieder geval niet direct na de bevalling bij, ze mag een dagje wachten.

Vannacht voor het eerst sinds tijden maar 1x uit bed geweest. Wel nog twee keer wakker daarnaast maar ik was zo weer ingedut. HEERLIJK!!!!

Mijn hubbie gaat vanavond mee boodschappen doen (moet daarvoor eerder stoppen met werken) en gaat maandag mee naar het zh! Ben helemaal blij!

Een keizersnede lijkt mij stiekem ook wel wat, ik wist alleen niet dat je dan naweeen krijgt. Renee, bij jou halen ze waarschijnlijk de baarmoeder weg? Dan heb je ook geen naweeen denk ik?

Geplaatst

Owww spannend dees....

Kan alleen maar dit op haar hyves vinden:

Spannend, ingeleid en de weeen komen eraan.. voel ze goed! zoon kom maar! @ Ziekenhuis op lukas z'n telefoon, tijdstip 13:04....

Hoop dat ze vandaag haar beebje heeft!

Geplaatst

Hoi Allemaal..

Hier even een reactie, van Lukas>> Vriend van Desiree

Gisteren, is alles gewoon rustig gebleven, vannochten een catheter gekregen, een soort ballon om de baarmoedersluiting te rijpen...

Af en toe heeft zel aardige wat weeen, vanavond om 19.00 gaat de ballon er weer uit, dan willen ze kijken als rijp genoeg is, en of ze de weeen extra willen opwekken, anders morgen vroeg...

Het is heel spannend, en desiree doet t heel goed, ben super trots!

We houden jullie op de hoogte

Iedereen veel succes

Groetjes Lukas

Dikke kuss van Desi aan iedereen....

Geplaatst

Oh Dees en Lucas, wat onwijs spannend!! Heel erg veel succes samen.

Lucas wat super dat je ons hier even over bericht, wij als nieuwsgierige aagjes kunnen dat wel waarderen hihi.

Geplaatst

@Dees en Lucas, geniet ervan zeg! Super leuk dat jullie mannetje eraan komt! Ik volg hopelijk snel....

Hi ladies, net terug uit het ziekenhuis en zat nog geen seconde binnen en de tranen rolde over m'n wangen. Heb alles eruit gegooid, m'n frustraties over de verschillende verhalen, de pijn in m'n bekken, slaapgebrek....alles gezegd! 7/12 (precies 38wkn) staat de volgende afspraak en ze heeft in de computer gezet: Bespreken inleiden ivm ernstige bekkenklachten, dan gaan ze kijken wanneer er een plekje is voor inleiden!!!!!! Dus zoals het er nu naar uitziet hoef ik met deze pijnen iig niet tot 21/12 door, maar de exacte datum weet ik nu dus ook nog niet.

Door de ervaring met het ziekenhuis durf ik er niet vanuit te gaan, maar m'n klachten worden steeds heftiger en ik slaap heeeeeel slecht erdoor en op die manier hou ik natuurlijk geen kracht over voor een bevalling.

We wachten het weer af dames! Spannend he, maar het gaat ernaar uitzien dat het in de week van 7/12 dan toch echt gaat gebeuren. Maar wie weet, is onze kleine knul het uit zichzelf wel eerder zat, wie zal het zeggen!!!!

Blij te horen dat ik niet de enige ben die het met z'n 2tjes wil doen, hoorde zoveel in m'n omgeving dat ze moeders of schoonmoeders erbij wilden en ik heb dat helemaal niet.

Dikke kusz,

Britt

Geplaatst

Britt, goed gedaan hoor!

Gewoon je frustraties laten weten want anders kunnen/doen ze er niets aan. Ik hoop voor je dat je je iets beter gaat voelen zodat je je sterk genoeg voelt om de bevalling in te gaan.

Ik ben benieuwd wanneer we weer nieuws krijgen van de dames die op dit moment "bezig" zijn. Ik wacht het nieuws ongeduldig af. :misc_expressions-wh

Geplaatst

Spannend Dees en Lukas! Mss hebben jullie de kleine man al in jullie armen, iig veel sterkte en succes.

Britt: goed dat je alles eruit hebt gegooid. Ik heb hetzefde plan om maandag te doen bij de vk. Ben het echt ZOOOO zat, wil echt een controle in het zh om zeker te zijn dat alles goed is en kijken om donderdag ingeleid te worden.

Nu weer wachten tot volgende week maar einde is inzich voor je.

Geplaatst

hallo dames

het begint heel spannend te worden hiero.

mijn moeder is er bij de bevalling van mijn eerste twee kids geweest en ook nu zal ze weer van de partij zijn. ik heb het als heel fijn ervaren dat zij erbij was. terwijl mijn man zich heel hulpeloos voelde en niet wist hoe hij bij mij de pijn kon verzachten. en mijn man heel lief mijn rug masseerde en doekjes op mijn hoofd deed en alles eigenlijk deed om het mij zo comfortabel mogelijk te maken. mijn moeder is daar in weer een heel ander persoon mijn moeder durft mij aan te kijken en komop te zeggen zoals je kunt en zij is eigenlijk ook de enigste die mij weer rustig krijgt. bij mijn eerste bevalling wilde ik niet meer persen dus ik heb van alles geroepen mijn moeder heeft mij toen beet gepakt en recht tegen me gesproken zodat ik weer ging persen.

dus ik vind het fijn om er twee tegenpolen bij te hebben mijn man en mijn moeder vullen elkaar perfect aan in zo een situatie.

liefs

Geplaatst

Al nieuws over Dees??? Ben zo benieuwd hoe het met ze gaat!

Bij mij zoals altij weer een bizar slechte nacht gehad, ben er om 6 uur maar uitgegaan! :-D

Nog 9 nachtjes dan weet ik meer!

Hier goed met de rest van de dames?!

@Vanessa, trouwens balen zeg stress over je schoonfamilie! Das niet tof in deze mooiste periode van je leven!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat is het spannend hier. Zit aldoor al te spieken op de hyves van Desiree :-).

Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie snel jullie kindertjes live kunnen bewonderen.

Liefs

Natas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden