Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb morgenochtend de bloedtest en morgenmiddag de uitslag.

Gezien de signalen van mijn lichaam, verwacht ik geen positief nieuws. Maar we zullen zien. Ik hou jullie morgen op de hoogte.

Ik ga nu lekker slapen en morgen een spannende dag voor de boeg.

Ik word pas na 14 uur gebeld, pfffff!

Liefs!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb morgenochtend de bloedtest en morgenmiddag de uitslag.

Gezien de signalen van mijn lichaam, verwacht ik geen positief nieuws. Maar we zullen zien. Ik hou jullie morgen op de hoogte.

Ik ga nu lekker slapen en morgen een spannende dag voor de boeg.

Ik word pas na 14 uur gebeld, pfffff!

Liefs!

Geplaatst

Hoi, nou Linda veel sterkte en succes vandaag, hopelijk is het toch goed nieuws!! Wel balen dat je pas na 14:00 uur gebeld word!! Dat zijn spannende uren!!

@Debbie ja het lijkt erop dat wij dezelfde klachten hebben, en toen ik het las van jou met die steken in je ribben herkende ik het meteen! Dus ja dat heb ik ook. En als ik rustig aan doe dan gaat het weer goed, dus maar ff naar het lichaam luisteren hé..

Geplaatst

Hoi, nou Linda veel sterkte en succes vandaag, hopelijk is het toch goed nieuws!! Wel balen dat je pas na 14:00 uur gebeld word!! Dat zijn spannende uren!!

@Debbie ja het lijkt erop dat wij dezelfde klachten hebben, en toen ik het las van jou met die steken in je ribben herkende ik het meteen! Dus ja dat heb ik ook. En als ik rustig aan doe dan gaat het weer goed, dus maar ff naar het lichaam luisteren hé..

Geplaatst

@Linda..succes met wachten vandaag,spannend!!

@Carolina..rustig aan doen maakt het inderdaad wat beter maar vind het wel moeilijk. Ik hoop wel Maandag weer gewoon te kunnen gaan werken.

@Nouschka..hoe voel je je vandaag?

Ik heb net op de digipoli gekeken en we hebben geen A kwaliteit embryo's,dus ook geen cryo's. Er wordt straks een B teruggeplaatst. Nu maar hopen dat ie blijft zitten. Ik ga lekker douchen en dan gaan we ons bikkeltje halen.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

@Linda..succes met wachten vandaag,spannend!!

@Carolina..rustig aan doen maakt het inderdaad wat beter maar vind het wel moeilijk. Ik hoop wel Maandag weer gewoon te kunnen gaan werken.

@Nouschka..hoe voel je je vandaag?

Ik heb net op de digipoli gekeken en we hebben geen A kwaliteit embryo's,dus ook geen cryo's. Er wordt straks een B teruggeplaatst. Nu maar hopen dat ie blijft zitten. Ik ga lekker douchen en dan gaan we ons bikkeltje halen.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Heel veel succes vandaag Debbie. Ik hoop voor jullie dat het nu een mooi wondertje mag worden!

X, Martha.

Geplaatst

Linda, heel veel succes vandaag! Nog een paar uurtjes wachten...

Geplaatst

Hoi dames,

Hier ook eentje met een gezwollen buik! Pff wat een naar gevoel. Mijn darmen zijn ook helemaal van slag (kan ook komen door antibiotica van gister ivm aanprikken endocyste). Echt mn buik voelt als een luchtballon gevuld met water!

@debbie: super dat je iig een terugplaatsing hebt! We gaan hier giga duimen dat je bikkeltje goed gaat innestelen! Heel veel succes!

k kruip weer mn bedje in!

Geplaatst

@Debbie heel veel succes met de tp. Dit bikkeltje gaat gewoon blijven. Hier draaien de duimen in elk geval.

@Linda jij ook heel veel succes vandaag. Ik hoop echt dat je geweldig nieuws gaat krijgen vanmiddag.

@Carolina heb ik ook hele gevoelige borsten komt van de utrogestan.

Geplaatst

Nouschka vervelend dat je je niet helemaal fit voelt. Gewoon lekker rustig aan doen.

Wish dank je klopt er zijn heel veel mensen niet lekker in orde. Gelukkig gaat dit wel een keer weer over het is alleen vervelend.

Ja de ergste wachtweek komt eraan. Ik weet alleen niet wat ik wel of niet moet voelen, want op af en toe een krampje/steekje voel ik helemaal niks. En nou weet ik niet meer of dat een goed teken is. De vorige keer had ik heel veel buikpijn en toen is het mis gegaan dus ik weet het even niet.

Geplaatst

@Linda: Succes vandaag! Je moet wel lang wachten op de uitslag.

Vind het knap van je dat je zelf nog niet getest hebt!

Dat je niet ongesteld bent geworden is al positief, ga d'r voor meid!

@Carolina: Ik had alleen bij de verse tp gevoelige borsten. Dit kwam bij mij door die bolletjes. Bij de cryo tp was het in eigen cyclus en heb ik geen medicatie hoeven te gebruiken. Toen had ik gevoelige borsten 2 dagen voordat ik ongesteld moest gaan worden. (Net als altijd)

Heb jij dit voorgaande keren niet gehad?

Jij gaat je tweede wachtweek in. Succes!!

@Debbie: Een minder kwaliteit embryo kan echt wel blijven plakken hoor!!

(heb ik bij andere topics gelezen)

Maar ik begrijp dat je ervan baalt dat er geen A bij zit en dat er geen cryo's zijn.

Ga jullie topper maar ophalen om lekker warm bij je te kunnen houden!!

Lfs

Geplaatst

Debbie: Succes bij de tp straks! Hoe laat mag je je melden.

Begrijp dat je baalt dat er geen A emmy bij zit.

Maar je kunt heel goed van een emmy zwanger raken waarbij ze op het lab zeggen dat het kwalitatief minder is.

Mijn vriendin is daar een goed voorbeeld van. Ze is vervroegd in de overgang en had iedere keer maar nauwelijks eitjes. Ook zijn er verschillende pogingen stop gezet omdat de deling was gestopt. Van een redelijke emmy hebben hun nu een prachtige, gezonde dochter die binnenkort 3 jaar wordt. Ook hebben ze een wolk van een zoon sinds de zomer en dat emmytje was nog minder dan redelijk.

Hopelijk geeft dit iedereen veel goede moed!!

...vind het wel jammer en raar dat ze de B emmy's niet invriezen.

Laat je weten hoe het is gegaan?

Nouschka: Jij omschrijft het helemaal goed, die gezwollen buik wat vol met vocht lijkt te zitten. Heb ik ook. Lekker rusten en naar je lichaam luisteren!

X Sanne

Geplaatst

@ Debby: Succes vandaag! Hou de moed erin...

@ Linda: Spannende dag, nog eventjes en je hebt de uitslag

Ben vanochtend met volle moed opgestaan geen last van de punctie van gisteren (dacht ik) en gewoon aan het werk gegaan, ja helaas dat kon niet dus mijn klanten maar afgebeld, lekker op de bank en kalm aan doen.

Succes voor iedereen die ik vergeet!

Geplaatst

Wendy: als je even rustig gedaan hebt lijkt het snel weer helemaal te gaan he?

Gelukkig maar dat de natuur je beschermt door je meteen "terug te fluiten"

Rustig aan doen, aan jezelf én aan de toekomst denken!

Geplaatst

Heel goed Wendy je moet echt aan jezelf denken en doen wat jou het beste lijkt.

Faye hier gaat het nog wel de ergste week moet nog komen, dus tot nu toe is het goed te doen.

Hoe voel jij je?

Gister bij ik hou van holland geweest wat lachen. Echt als afleiding kan ik dat iedereen aanraden.

Geplaatst

Hoi meiden,

We hebben onze bikkel opghaald en hij zit nu lekker warm in zijn huisje. De arts schrok wel van mijn buik. Heb dus wel degelijk overstimulatie. Het dringende advies dus om rust te houden.

@Wendy..doe maar lekker rustig aan vandaag. Je lijf fluit je vanzelf weer terug.

@Sanne...dat geeft inderdaad weer hoop...dank je wel!

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Maris: oh ja dat was ik helemaal vergeten! Was het leuk om eens live te zien? Zeker een héle fijne afleiding?

Dat wachten: je zenuwen worden echt op de proef gesteld......... Af en toe denk ik wel eens: : het is toch niet normaal waar je af en toe doorheen moet? En maar sterk blijven, en maar optimistisch blijven! Ik zou ons allemaal wel eens willen nomineren voor een "vrouwen met power-award" :laugh: Dan krijgen jullie er allemaal een!

Ik heb maar vrij genomen want ik ben helemaal kapot van de afgelopen dagen van onzekerheid. Nu gaat het echt goed hoor maar helemaal gesloopt. Kan de hele dag slapen (ook door de hormonen) en droom als een dolle.

Vanavond de Pregnyl (YES!) en geloof het of niet maar ik kijk dit keer echt uit naar de punctie. Ik wil gewoon weten hoeveel eicellen er zijn. Ik ben al zo'n enorme control-freak maar nu helemaal doordat je nu zelf echt geen invloed meer kan uitoefenen!

He lekker om altijd weer hier je hart te luchten! Ik zou niet weten hoe ik het nu zonder jullie en het form zou moeten doen!

Iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

Debbie en nu is het afwachten heel veel succes. Wel minder dat je toch overstimulatie hebt dus doe maar lekker rustig aan nu dat kan alleen maar in z'n voordeel werken.

Het is je echt gegunt dat het deze keer allemaal goed gaat en dat je over 8/9 maanden een geweldig mooi babytje in je armen kan sluiten.

Geplaatst

Dat is een heel goed idee die 'vrouwen met power award' ik vind dat iedereen die hier wel verdiend heeft.

Ik zou ook niet weten hoe ik deze weken door moest komen zonder jullie allemaal.

Van dat dromen dat ken ik alleen had ik er nog niet bij na gedacht dat het hier door kon komen.

Ik ga tegenwoordig ook even een uurtje liggen als ik de utrogestan 'smiddags ingebracht heb. Ik merk wel dat dat uurtje rust me goed doet.

Ik kan me indenken dat je naar de punctie uitkijkt dat had ik ook wel. Ik zou ook heel benieuwd zijn hoeveel het nu was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden