Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Annema bedankt voor je reactie. We liepen inderdaad mooi gelijk op. Ik moet nog even geduld hebben. De punctie zal waarschijnlijk maandag of dinsdag zijn. Morgenvroeg naar het ziekenhuis voor bloedafname en 3e FM.

Heel veel succes vandaag en laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Hoi Witje,

Veel succes straks met de TP. Hopelijk krijg je twee mooie emmy's teruggeplaatst.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Dafke32 en Pieternel ook veel succes met de TP.

En als ik iemand vergeten ben natuurlijk ook veel succes.

Ik moet me eigen nog even verder inlezen, dus ik weet nog niet precies hoeveer iedereen is.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Jolan, dank je! Ik ben om 15.30 uur aan de beurt voor de TP. :yah:

Witje, hoe is de TP gegaan? Tot straks op het wachtbankje :woohoo:

Geplaatst

Mij tp is goed gegaan. We hebben 2 hele mooie emmy's teruggekregen dus het is nu broeden en duimen voor een innesteling :duimen draaien:

Geplaatst

Hoi Sandra,

Fijn dat de tp goed is gegaan. Koester je emmy's maar en hopelijk blijven ze lekker warm bij je zitten.

Groetjes Jolan

Geplaatst

Hoi Girls:yah::yah:

Om 10u belde het ASZ dat ik om 13.45u in het EMC verwacht werd voor, jawel de terugplaatsing:woohoo:

Van de 11 eicellen waren er 8 bevrucht, echter vanochtend nog 7 maar nog steeds een puik resultaat toch voor de 1ste x??

Dus 1tje teruggezet, nu afwachten en duimen dat ie er lekker blijft zitten. We hebben hem ook nog ff toegesproken:toppie:

Morgen kijken ze of de andere 6 eskimo-waardig zijn en ik hoor over 2 weken schriftelijk wel of niet eskimootjes.

@ Daf & Witje

Hoe is het jullie vergaan, ik heb geduimd hoor ook voor jullie.

@Annema

Hoe is je punctie gegaan. Heb je veel pijn of viel het mee, laat je lekker verzorgen het weekend. Warm badje enz enz

@Renate

Heb je nog veel last van je punctie? Ook jij zit in de verwenfase hoor.

Wij allemaal trouwens.....

En idd de 10 kilo maar dat is over ruim een jaar erbij gekomen. De ferti-arts wijt dat aan de hormonen enz.

Dus tja, wat doe je eraan. Niets gewoon doorgaan, hoort nu in mijn geval bij het traject dus heb er wel vrede mee.

Fijn weekend allemaal

liefs

Geplaatst

Hoi Pieternel,

De TP ging prima. Er is 1 top emmy teruggeplaatst. Er waren 7 eitjes weg gehaald, eentje was niet goed. Van de overige 6 zijn er 5 bevrucht, waarvan 3 top emmy's en 2 goede (die kunnen nog stijgen naar top volgens de arts). Over twee weken krijgen we een brief van het VU met daarin de definitieve resultaten.

En nu wordt het duimen, duimen en nog eens duimen voor iedereen ...........

@ Annema, hoe gaat het met je? Is de punctie meegevallen?

@ Witje, nu mogen we eindelijk naar het wachtbankje!

Geplaatst

Dafke ik heb mezelf al aangemeld daar hoor. Komen jij en Pieternel er ook gezellig broeden.

Pieternel een geweldige score zeg helemaal goed!!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Jeetje wat een super scores en TP allemaal!

Volgende week zitten we echt met z'n allen op het wachtbankje!

Ik heb gisteren mijn punctie gehad en vanmiddag kon ik bellen voor de uitslag!

Ik zat voor mijn werk in Tilburg en hoorde daar dat er 3 van de 9 goed zijn bevrucht!

Ik weet niet hoe ik daarna naar Den Haag ben gereden maar ik was zo bij mijn mannetje om het goede nieuws te vertellen en was spontaan alle pijn van de punctie even vergeten.

Morgen om 12.15 de terugplaatsing. We mogen om 12.00 uur al naar het lab. om ze te bekijken.

zooooooooooooooooooooooooo spannend.

Meiden ik ga voor jullie duimen! En op naar het wachtbankje met z'n allen.

Veel liefs

Renate

Geplaatst

@Renate

:gekruiste vingers 4 heeft ook bij jou geholpen he.

Als je ze morgen om 12u bekijkt, spreek je ze dan gelijk ff moeder- en vaderlijk toe dat ze naar een warm huisje gaan waar ze voorlopig ff moeten blijven zitten.....

Toppie ook hoor. We wachten morgen met spanning, je plekje op de bank is nog vrij.

Slaap lekker vannacht.:CYBER_HUGS:

Geplaatst

@ Renate

Hoe is het vandaag gegaan? Ik ben reuze benieuwd! Kom je ook naar het bankje.

@alle andere meiden:

Hoe voelen we ons vandaag?

Mijjn buikpijn is, op de spierpijn en af en toe een steek, weg dus voel me okidoke. Oke, wat moe door het slaapgebrek van de spanningen afgelopen week maar in het koppie zit het (nog) goed.:CYBER_HUGS:

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Witje/Sandra,

Top zeg wat een "oogst"!

Hoe voel je je...? en goed volhouden op het wachtbankje hoor !!

Hopelijk gaat het jullie lukken !! ik ben al volop aan het duimen !!

liefs Diane

Geplaatst

Ja zeker een goede oogst ben er heel blij mee. Inmiddels zitten we op dag 5 en ik voel me goed. Wat zeurende buikpijn, maar dat hoort erbij.

Kreeg net een sms van het ziekenhuis dat we 3 cryo's hebben goed he????? Ben helemaal blij!!!! :silly-woohoo::goodnews:

Gast Diane180
Geplaatst

Zo, 3 cryo's !! wat goed zeg, kan me voorstellen dat je blij bent.

TOP hoor.

groetjes Diane

Geplaatst

Hoi dames, ik heb al even niet gekeken bij dit Topic...heb me meer op de Maart groep gericht. Ik begon 1 Maart met de Puregon, maar het is natuurlijk toch echt begonnen in Febrauri toen ik op de 13e mocht beginnen met de Decapeptyl! Dus ik ben weer even terug, hoor...

Er waren zelfs wat dames die nog hebben gevraagd hoe de punctie is verlopen op 12 maart. TOPPIE! Zou ik zo weer doen...maar dan wel weer met roesje, haha! Ik heb na de punctie ook eigenlijk nergens last van gehad, ja, wat opgezette buik, maar door 2,5 dag veel rust en warme kruiken op mijn buik is het goed gegaan. Ik had ook maar een dagje wat oude bloed. Van de 6 follikels zijn er 4 eitjes bevrucht. Dat was echt het vreselijkste van het hele traject tot nu toe; wachten op dat telefoontje van het ziekenhuis! Inmiddels zijn er afgelopen dinsdag 2 embryo's teruggeplaatst; een 6-cellige & een 7-cellige. Bijna geen fragmentatie, ze zagen er mooi uit!

En opeens moest ik vanochtend tijdens een dom meningsverschil met mijn man huilen! Ojee, dat gebeurt wel vaker een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. We schrokken er allebei van. Mijn man is nu sporten en ik porbeer hier even weer de rust terug te vinden. Al die hormomen ook... Ik mag 30 maart testen. Daar ga ik voor!!!

Hoe is het hier eigenlijk verder met de resultaten???

Gast Diane180
Geplaatst

Hallo meiden,

Morgen is het weer zo ver, dan hebben we weer een echo om te zien hoeveel eiblaasjes

er zullen zijn..... we zijn benieuwd.........

groetjes

Diane

Geplaatst

hey diana veel succes voor morgen, ben niet zo veel meer te vinden op dit topic

zit vanaf vandaag op het wachtbankje april tp gehad van 2 toppers

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Sandra,

Op de echo waren 6 eiblaasjes te zien, maandag hebben we weer een echo en dan waarschijnlijk ook volgende week de punctie.

TP van 2, spannend hoor, sterkte op het wachtbankje, ik zal voor je duimen !

En ga je volgen.

groetjes Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Vandaag is het dan zo ver ...om 9.00 uur de punctie.

We moeten om 8.15 uur in het ziekenhuis zijn.

Spannend weer....

groetjes Diane

Geplaatst

hey diane hoe is het gegaan, is het je een beetje mee gevallen ik duim voor een goede score

doe het rustig aan vandaag lekker op de bank of in bed

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden