Jump to content

Einde pauze Moon, 3e kans (ICSI)

Recommended Posts

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Moon ben zo benieuwd naar hoe het met je is, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat het meegevallen is. Nu op voor de tp!

Posted

Hoi meiden, wat lief van jullie allemaal; dat jullie zo meeleven.

Wish, mooie resultaten hoor. Hoop écht dat we samen op blijven gaan en dat ons zo gewenste scenario uitkomt.

Hier alleen wel even een flinke teleurstelling!

Punctie was vergelijkbaar met vorige 2 keren. Niet fijn, maar ik kon het wel goed doorstaan. Alleen waren er nog maar 3 grote follikels ipv 5... Raar maar waar.

Er zijn ook kleine follikels aangeprikt in de hoop dat daar ook nog wat uit zou komen, ook al was dat niet waarschijnlijk. Dat was pijnlijker.

Heeft niks opgeleverd; uiteindelijk bleken er maar 2 eicellen. Zaad was wel goed.

Nu hopen dat die 2 't 'm toch gaan doen en dat er zaterdag tp volgt. Kán zijn dat we gebeld worden dat er geen tp is en dan is het dus meteen al over. Slik...

Onvoorstelbaar. Ik heb nooit veel eicellen, mag ook niet vanwege overstimulatie. Vorige keren zo rond de 5, meen ik me te herinneren. Nu doen we ICSI in de hoop dat er dan wat meer keuze/kans is (en misschien zelfs een cryo) en nu dit...

Cryo's al helemaal niet dus en hopen en bidden dat er überhaupt tp volgt.

Ik weet dat het net zo goed kan dat beide hele goede emmy's worden en dat er soms van 10 of meer eicellen ook maar 1 emmy overblijft, maar toch.

Je doet er zo veel voor. Ik maak m'n lijf zelfs ziek (zo is het eigenlijk wel) in de hoop onze grote wens vervuld te zien en nu dit. Het is een domper en ik ben nu best heel bang voor zaterdag...

O, als zaterdag toch eens tp van 2 emmy's mag volgen; wat een welkom wonder zou dat zijn. Ik weet dat het kan! Nu hopen en bidden dat het ons gegeven mag zijn!

Posted

Hoi Moon,

Ik ken je niet, heb alleen net even je verhaal gelezen en wil je alleen zeggen dat ik keihard voor je duim de komende tijd.

Liefs,

Sandy

Posted

Dank voor je snelle reactie, Sandy.

Ik hoop écht dat heel veel mensen de komende dagen met ons mee bidden, hopen en/of duimen! Ik grijp elke strohalm aan en geloof toch wel dat ook daar kracht van uit gaat. Fijn!

Posted

Shit Moon,

Wat een rot bericht zeg had zo gehoopt dat er meer eicellen zouden zijn.

Hopelijk zijn ze zo goed van kwaliteit dat je ze zaterdag lekker terug krijgt.

Ik heel hard voor je duimen.

Lfs

Posted

Moon wat een domper meid! Maar ik blijf er heilig van overtuigd dat het deze keer raak is, dat moet gewoon, het is je zo onwijs gegund. Lieve schat ik duim, bid en hoop in ieder geval met je mee.

Posted

He Moon, ik begrijp je teleurstelling. Maar houd moed meis, deze eicellen zijn gewoon top en het gaat gewoon goedkomen. Ik duim, bid en hoop met je mee!

Liefs, Jane

Guest Butterfly
Posted

Ja hoor, dat worden zaterdag gewoon 2 emmy's !!!! Voor minder doen we het niet toch ?!

Keep your head up and your fingers crossed.

Ik duim met je mee !

Posted

Hey Wish, zie geen reden waarom jij je excuses zou moeten aanbieden. 12 eitjes is toch ook iets om blij mee te zijn?

Hoop nog steeds samen met (o.a.) jou op het wachtbankje uit te komen en er zwanger af te stappen. Ik weet dat het kan, óók met 2 eicellen.

Spannend moment zaterdagochtend; wel of geen tp.

Ik probeer zo positief mogelijk te blijven en me rustig te houden. Het kan immers prima. Gelukkig heb ik al heel wat verhalen gelezen van meiden hier op het forum die ook maar 2 eicellen hadden en toch hele mooie emmy's teruggeplaatst gekregen hebben. We mogen dus nog alle hoop van de wereld hebben.

Heb er wel over gedroomd vannacht, het houdt me wel bezig. Dat zal voor iedereen gelden, daar ben ik niet uniek in. Afwachten en geen reden voor excuses, hoor. Écht niet!

Posted

Moon,

Dat doe ik wel omdat ik me er wat bezwaard onder voel.

Weet dat ik blij mag zijn met die eitjes, maar goed dat zegt natuurlijk ook nog niks over hoeveel er bevrucht gaan worden en of ze wel bevrucht gaan worden....

Bij Debbie was er van de 12 volgens mij ook maar 1 bevrucht. Pfff!

Het is voor ons allemaal spannend, maar goed meer eitjes is wel meer kans dus daarom voel ik mezelf wat 'schuldig' om mijn reactie.

Wij moeten zaterdag rond 9.00uur zelf bellen naar het lab of er bevruchting is opgetreden.

Dan hebben we hopelijk vóór 12.00uur de tp.

Jullie worden zaterdag gebeld toch? Hoe laat?

We komen gewoon samen op het :sofa:

Daar gaan we voor!!!

Liefs Wish

Posted

Hey Wish, zaterdag uiterlijk 11 uur hoor ik hoe laat we mogen komen voor terugplaatsing van Ienie en Mienie en daarna schuiven wij beiden aan op die wachtbank!

(ziet er comfortabel uit)

Posted

Spannende dag vandaag voor jou Moon. Ik wens je al het geluk van de wereld! Ik hou het forum in de gaten en wacht op goed nieuws voor jou!

Liefs, jane

Posted

Heel lief meiden, maar helaas vanochtend slechter nieuws gekregen dan bij onze eerdere 2 behandelingen. Er komt niet eens een terugplaatsing.

Heel moeilijk; we mochten ICSI doen om onze kansen te vergroten en dan dit... Eerst blijken er bij punctie al 2 follikels weg (?), dan heb je maar 2 eicellen en nu blijkt dat het ook met die 2 absoluut niks geworden is.

De moed zakt me in de schoenen. Ook in 2010 geen babygeluk voor ons, dat weet je dan al terwijl januari nog niet eens om is. Gaat lekker.

Er moet toch een uitleg te geven zijn vanuit het ziekenhuis, zou je zeggen?

Bij gyn maar eens goed navragen binnenkort.

Evt. kunnen we een 4e poging zelf betalen, maar dan moet ik er toch wel wat moed op hebben dat het dan wat beter kan verlopen dan nu. GAME OVER!

Staan we weer aan de zijlijn dit jaar:

Moederdag ben ik als enige geen moeder in ons gezin.

Vaderdag is m'n man als enige geen vader in ons gezin.

1e verjaardag van m'n nichtje zit ik weer met lege handen.

Trouwdag van onszelf zijn we ongewild nog steeds en weer samen.

Feestdagen hangen we er weer lekker bij.

Bah, ik heb er zo genoeg van! Sorry voor de pessimistische verhalen, maar ik kán even niet meer. Ben er stuk van.

Natuurlijk schrijf ik dit in m'n eerste emoties, maar ik merk wel (ook tijdens lange pauze in 2009) dat ik steeds meer moeite krijg met zingevingsvraagstuk.

Posted

Oh Moon, wat erg voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Ik zou alvast een lijstje met vragen maken voor de gyn. Het is toch een raar verhaal wat er bij jullie gebeurd is.

Heel veel sterkte!!

Caroline

Posted

Lieve Moon, wat vreselijk!! Ik snap je heel goed, heeft niets met pessimisme te maken hoor! Ik kan je alleen maar zeggen dat het pas over is als jullie vinden dat het over is!

Heel veel liefde en steun toegewenst.....................

Posted

Moon dit is het ergste scenario wat je je maar kunt bedenken. Veel sterkte!! En wat Faye zegt; het is pas over als jullie vinden dat het over is!

Posted

Lieve Moon, wat vreselijk voor jullie! Ik gun het je zo!!!! Hele dikke knuffel voor jou!

Liefs, Jane

Posted

Moon,

Weet even niet zo goed wat te zeggen maar dit is toch iets wat niemand wil horen en kan begrijpen.

Meid heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Lfs

Guest Butterfly
Posted

Nouwwwww :crybaby2::crybaby2::crybaby2: dit had ik zo niet verwacht !!!

Ik hoop dat je er iig achter kan komen waar het door is gekomen dat er geen bevruchting is ?!

Voor nu wens ik je heel veel sterkte en kracht. Ik snap je pessimisme helemaal en deze is m.i. ook zeer terecht.

Dikke virtuele knuffel !

Posted

Ow Moon

wat een enorm zwaar bericht!!!! Ik heb er geen woordern voor, hoe is het toch mogelijk!

meis, logisch dat je het even allemaal niet meer ziet zitten, ik denk dat velen deze gedachten wel herkennen.

Ik hoop dat jullie antwoorden kunnen krijgen op jullie vragen en dan mogelijk een 4de poging.

Heel veel sterkte, ook voor je man!

lieve groeten

Babeth

Posted

Lees hier met kippevel jouw verhaal, heb er even geen woorden voor... wat een rotsituatie.

Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap.

Liefs Dani