Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Svenja, ik lees net op een andere site dat je bent bevallen van een

zoontje Yari!

Effe kijken of ik het kan kopieeren:

hallo allemaal

Vanmiddag om 15:15 uur is met 38 weken onze zoon Yari geboren. hij is 49 cm groot en weegt 3300 gram. hij maakt het prima.

groetjes svenja

Meid,van harte gefeliciteerd met jullie zoon,mooie naam hoor!!

Hopelijk is het allemaal goed gegaan en nu lekker genieten van

je mannetje! :clap2: :happydance:

Groetjes Tweelingmamma.

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

svenja, ook hier gefeliciteerd!!!

ben ook wel heel benieuwd hoe het met gorgi is...

hier alles rustig. weer een goeie nacht gehad, wel vreselijk veel gedroomd over de meest bizarre dingen. hoewel niet echt over zwangerschap en baby, was het toch wel heel anders dromen dan normaal. misschien last minute nerves?

gisteren echt een dag van veel pijn en druk onderin m'n buik. schaambot en onderbuik kregen er flink van langs. elke keer als ik opstond of juist te lang stond, kreeg ik van die felle pijnscheuten en aanhoudende druk. ging alleen over als ik gign zitten. heel vervelend, heb al vaker zo'n dag tussendoor gehad, maar ze lijken wel steeds erger te worden. uk wordt ook steeds groter natuurlijk...

maar verder alles kalmpjes hier. beetje last van trekbuiken, krampjes en gerommel, maar er lijkt niets erger te worden of door te zetten. we gaan maar 's zien wat de dag brengt.

hoest met de andere dames?

Geplaatst

Hoi Melissa,

Vandaag de dag voor jou, de dag die al maanden rood aangegeven staat in je agenda en die je overal door moet geven. Helaas zijn er maar weinig die ook daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevallen, maar de dag is nog lang, je weet maar nooit.

Succes meid.

Groetjes xxx

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik meld me weer. Gisteravond heel veel harde buiken ruim een uur lang achter elkaar, maar onregelmatige tussenpozen. Uiteindelijk in slaap gevallen nu wel wat harde buiken, maar minder dan gisteren. Zal nog wel even duren.

Fijn dat we van Svenja goede berichten hebben ontvangen, nu Gorgi nog.

Melissa spannende datum vandaag!

Tweelingmama nog even volhouden,we zijn er bijna!

Geplaatst

Hoi Marietje,

vervelende situatie weer voor jullie zeg. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat de kleine zich eerder meldt.

Svenja, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan!!!!!!!!!

Geplaatst

hallo dames

wat is het hier stil.

hoe kan dat?

ben benieuwd wanneer gorgi iets van zich laat horen.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Alles goed?? Hier weinig te melden. Zit iedere keer te kijken of er al nieuws is van Gorgi, maar helaas. Pffff dit laatste wachtbankje valt me zwaar.

Geplaatst

Hee hallo,het is inderdaad rustig.

Svenja zit alweer heel gewoon te laptoppen :clap2:

Alsof er niets gebeurd is,hahaha.

Hoe gaat het met je?en met de kleine man?

Hoe vinden de kids het?

Marietje,erg he dat wachten op de laatste loodjes?

Kan mij ook niet snel genoeg omgaan hoor, begin het nu

ook wel een beetje beu te worden en ben natuurlijk

ook reuze nieuwschierig.

Gorgi???Hoe gaat het??Vertel....spannend meid!

Vandaag alles in orde hoor hierzo.

Ben zelfs met de kids naar buiten geweest!

Ja je moet toch wat,kan ze met zo'n dik pak sneeuw niet

binnen houden en voor mezelf was het fantastisch even

eruit.

Hondje mee en gaan met die banaan!

Me buikkie gaat ook goed nu,geregeld harde buiken

maar verder niet veel meer.

We zien wel.

Groetjes van mij.

Geplaatst

geen nieuws van gorgi... jammer, hou ook al de hele dag 't forum in de gaten.

hier alles rustig. nog steeds niets bijzonders te melden. wel af en toe wat krampjes.

begin het aardig beu te worden, kan niet voor of achteruit. word echt gek van de druk in m'n onderbuik en op m'n schaambot. als ik teveel doe of juist te weinig gaat het opspelen. dus doe niets anders dan een beetje keutelen in huis. en het is hier echt spek en spekglad buiten, dus alleen de deur uit voor een wandelingetje zit er ook niet echt in.

bleeeeeeegh, heb 't ff gehad. mams aan de telefoon vandaag en die herkende het heel erg van haar laatste weken / dagen. die is ook niet zo geduldig aangelegd, haha. we zijn allebei ook nog 's klein en dan die enorme pens die maar in de weg zit en waar je je heel kwetsbaar door voelt. pffff, kon in ieder geval even lekker klagen bij d'r (en hier ook nog even).

ukje doet het in ieder geval nog lekker, de boel werd net goed op stelten gezet in 't buikje. heeft blijkbaar geen zin om de vrieskou in te komen, kan 't die kleine ook niet kwalijk nemen eigenlijk, met de temperatur van de laatste dagen :wink:

svenja, alweer druk aan 't forummen!! hoest met jullie?

Geplaatst

GEFELICITEERD SVENJA!! Ow wat een mooie naam! Euh...dacht je niet dat het een dochter zou worden? Hebben moeders toch niet altijd een goed voorgevoel...hihi ;-). Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Geniet lekker van elkaar.

Gorgi, we hopen dat alles goed verlopen is? We hopen snel wat van je te horen meis.

Kop op Marietje, nog eventjes volhouden hoor. Ik denk aan je en ik hoop maar dat de kleine zich lekker snel meld.

Liefs

Liefs

Geplaatst

hallo dames

ik voel me eigenlijk heel goed beter als dat ik deed bij de andere twee. moet wel steeds even op de rem drukken.

renee: ik was er inderdaad van overtuigd dat het een meisjes zou worden. ik had het lekker fout. Yari ligt nu lekker op mijn schoot aan zijn duim te zuigen ik kan wel uren naar hem kijken. zo een lekker ventje.

marietje: de laatste loodjes zijn vervelend helemaal na het nieuws die je gister hebt gehad. wat een rotstreek van het ziekenhuis.

ik heb in yari's topic foto's van hem geplaatst. kunnen jullie ook zien wat voor een mooi ventjes mijn man en ik hebben gemaakt.

liefs

Geplaatst

nog steeds geen nieuws van gorgi? jammer!! ben toch wel heel erg nieuwsgierig aan het worden nu hoe het haar is vergaan.

svenja, lekker ventje hoor!

hier alles goed. kom net m'n bed uit. hebben sinds gisteren (lekker op tijd ook) de matrasbeschermer op mijn matras gelegd. wat een kolereding zeg :wink:

op naar nog een dag wachten!

dames, nog iets nieuws te vertellen?

Geplaatst

Hoi meiden

Ik ben er weer hoor. Enorme rotnacht gehad heel veel harde buiken en ging ineens enorm piekeren! Dus zo even terug naar bed!

Geplaatst

Honeybee, bij jou kan het nu echt ieder moment gebeuren. Spannend! Heb je nog afspraken staan met arts/verloskundige. Hoelang gaan ze wachten? Heel veel succes en houd ons op de hoogte he?!

Marietje, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Ik zou nu niet meer teveel rusten en gewoon doen waar je zin in hebt. Wie weet meldt het babietje zich dan uit zichzelf....?

Gorgi???? Laten we er maar van uit gaan dat ze lekker aan het genietn is van haar spruit.

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Vanmiddag extra bezoekje gebracht aan ziekenhuis. Constante harde buik met extra krampen, verder voelde ik de kleine niet meer. Gelukkig alles goed. Het rommelt zeggen ze dan. Afwachten weer!

Geplaatst

he marietje

ik weet precies hoe je je voelt je denkt ik voel wat meer krijg een beetje pijn zou het dan nu en dan kom je in het ziekenhuis en dan krijg je weer te horen dat het nog niks is en dat je weer naar huis mag gek wordt je ervan. als ik jou was zou ik niet meer rustig aan doen en dan hopen dat je de weeen zo op gang krijg.

ik denk wel veel aan je en hoop dat het snel achter de rug is.

hier gaat alles eigenlijk heel goed ik heb een energie daar kun je u tegen zeggen. met yari gaat het ook perfect hij eet goed. vanavond heb ik hem in bad gedaan en dat vind hij helemaal niet leuk. meestal vinden babytjes dat lekker dat warme water maar Yari niet hoor.

hoe gaat het met de rest van de meiden hier.

liefs

Geplaatst

Hee hallo.

Svenja ben benieuwd naar de foto's ga ik zometeen

even bekijken!

Maar je voelt je goed dus,idd wel de rem erop he.

Krijg je straks zo'n klap terug.

En de kleine man vind zijn badje dus niet leuk!

Dat hoor je niet zo vaak met die ukkies.

Gorgi??Alles goed?

Marietje het valt niet mee allemaal.

Hoop voor je dat het doorzet,hier rommelt het ook al weken

maar helaas gebeurt er niets.

Hier alles wel goed hoor.

Kan niet op of om van de pijn maar goed dat krijg je

ervan als je een dagje plezier hebt gehad met de kids in de

sneeuw.

Dan moet je het bekopen.

Achh komt ook wel weer goed.

Maar het blijft ook hier maar rommelen en geregeld harde

buiken,ik heb me dr bij neergelegd.

Ben weer weg,ga zo me bedje in,hub ligt al!

Fijne avond.

Groetjes..:icon_flower:

Geplaatst

Lekker slapen Tweelingmama. Wat fijn dat je nog de energie hebt om lekker in de sneeuw te spelen met jullie kids. Fijn!

Ons meisje Maxe heeft last van krampjes en waarschijnlijk reflux. Ik heb gisteren de dokter maar even laten komen om haar na te kijken, want we hadden al 2 nachten niet geslapen van het gekreun en gehuil van Maxe, terwijl ze het al 2 weken heel goed deed. Ze was heel tevreden, maar nu even niet meer. Ik heb een middeltje tegen reflux gekregen en wat tips. Vandaag is het beter gegaan. Afgelopen nacht is ze ook rustiger geweest.

Van Gorgi hebben we nog steeds niets gehoord....?

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Nou ik meld me weer hoor.Weer een rotnacht,heb ook heel erg het piekeren nu. Pieker echt overal over! Maar verder blijft alles hetzelfde.Twee passen meerl open betekend dat ik zulke harde buiken krijg dat ik gewoon moet stoppen. Het gaat gewoon weg niet. Kleine schijnt zo laag te zitten dat ik daar veel last van kan hebben volgens de arts. Nou ja,nog een week volhouden.

Geplaatst

Hoi Marietje, het gaat jou ook niet makkelijk af. Ik hoop dat jullie kleintje zich snel zelf meldt, is ook eigenlijk net zo fijn.

Daarna kun je heerlijk genieten van jullie kleintje en ben je af van die lastige, nare kwaaltjes.

Ben ook erg benieuwd hoe het met Gorgi is. Ook weer spannend.

Wat ben je druk met een kindje! Heel apart. Vannacht was wel een opluchting. Gisteravond heb ik Bo 30cc extra voeding gegeven en nu kwam ze maar 1 keer vannacht en vanochtend om half zeven! Wat een luxe vanaf half twaalf.

Gisteren heb ik haar voor iedere voeding iets gegeven tegen darmkrampjes, ze heeft hierop een paar heftige poepluiers gehad. Het helpt dus wel.

Vrijdagochtend moet ik met Bo naar het zh voor controle op de couveuse afdeling.

Meiden doen jullie voorzichtig vandaag? Marietje? Niet stranden in een file en daar je kindje krijgen!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hey Vanessa,

Moest er nog aan denken vannacht,kan vast wennen aan de gebroken nachten!!

Ga zo boodschappen halen, ook voor de eerste tijd na de bevalling, wasmiddelen enz. Kan maar in huis zijn! Verder blijf ik het weekend thuis. Moet er niet aan denken in een sneeuwstorm terecht te komen! Nou meiden succes allemaal en ik duim dat alles goed is met Gorgi!

Geplaatst

marietje, vervelend van die nachten. als je wakker ligt heb je ook de tijd om te piekeren. en boekjes en blaadjes lezen houdt dat echt niet tegen is mijn ervaring. sterkte meis, nog even...

hier alles okeej. erg last van m'n onderbuik weer. en dat wachten begint me te vervelen, merk ik. probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

ukje bepaalt toch zelf wanneer het komt, dus ik moet me maar zien te vermaken. gelukkig schijnt het hier met de sneeuw mee te gaan vallen, dus als 't vandaag van start gaat, dan kunnen we in ieder geval nog enigszins veilig naar het ziekenhuis...

ben echt heel erg benieuwd naar gorgi, is al een paar dagen geleden.

Geplaatst

Het gaat allemaal spannend worden meiden.

Nog niets van Gorgi gehoord. Ik hoop dat ze gewoon heel erg aan het genieten is van haar baby.

Rest van de meiden succes. Nog even en jullie mogen ook lekker genieten van jullie kleintjes!!

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag tot twee keer toe tijdens het boodschappen doen dubbelgevouwen gestaan van de pijn die de harde buiken deden. Moest gewoon gaan zitten, kon ook ff niks zeggen, langzaam zakte het weer weg. Verder nog steeds uit mijn humeur, ben echt ongezellig, wordt moe van mezelf, maar weet niet hoe het komt. Slaap slecht en blijf piekeren. Nog een week, tel de dagen af!

Zo moest weer ff klagen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden