Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mooie buik manon! Maar met de tweede zie je het altijd meer toch... Bij mij is er ook echt een puntig buikie naar voren te zien hihih.

Ik ga nu even relaxen. Zo moe.. vandaag weer gewerkt!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Thanx..ja kunt er nu niet meer om heen he?!

Dat twijfelen van mensen dat ken ik..een aantal weken terug zag ik ook mensen wel kijken naar de buik maar durven dan niet goed te vragen..haha je ziet t van de mensen hun gezicht afdruipen dan...zal t nou wel of niet en dan niks zeggen ;-)

Peggy..dan heb jij een echt jongens buikje...dat zeggen ze toch..jongen een puntbuik en meisjes wat ronder en meer op de heupen.

Ik zie tot nu toe geen verschil in buik van nu en toen.

Lekker oogies ff dicht dan Peggy ;-)

Geplaatst

mooie buik hoor Manon!!Je kunt er bij jou inderdaad niet meer omheen! Leuk toch die reacties van mensen! Geniet ervan!

liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat is het hier rustig zeg!!Geen bericht is goed bericht toch?

Heb verder eigenlijk ook geen nieuws. Maar wou het topic weer eens even boven water halen hahaha!

Ohja heb vandaag van mijn vader een mama fiets gekregen, ben helemaal blij.

nou fijn weekend iedereen

liefs

Geplaatst

Hier t zelfde..dacht ook al..wat is t hier stil... ;-)

We hebben gewoon niet zón actief schrijfclubje als bij de andere uitgerekende maanden..is wel jammer idd dat je weinig tot niks meer leest over de andere dames die toch ook in t lijstje staan. Dan denk je..moet ik er weer op staan..ze zullen wel denken..die blauwe tricker heb ik nu wel gezien ..hahahaaaaaa en dan wacht je maar af of een ander weer eens een onderwerp aan snijdt ...tenminste zo vergaat mij dat.

Denk ook dat er idd gewoon weinig te vermelden is in t 2de trimester.

De eerste maanden heeft iedereen wat ongemakken...nu 2de trimester..tja dan gaat alles wat meer gladjes en zijn er weinig klachten..de babykamer opknappen/zakelijkheden regelen bv erkenning ongeboren vrucht (als je niet getrouwd bent) en dat soort kleine dingetjes...straks in t 3de trimester..ja misschien dat er dan wat eerder weer geschreven wordt omdat je regelmatiger op controle gaat/ verlof gaat in dus meer tijd om te computeren ;-) enz.

Maar goed tussentijds is t gewoon erg leuk te lezen dat Anneke een mamafiets heeft gekregen :blob1: !!! Dat houd de boel levendig hier..hiiiihaaa !!!

Wel handig zón lage instap of niet...ik heb een gewone fiets maar vond t in t begin erg moeilijk om op te stappen met zón kinderfietje voorop.

Hier ook weinig nieuws hoor Anneke... De kamer van onze zoon is klaar nu (vandaag alleen nog even boren voor boekenplank). Zijn oude kamer is nu zo goed als leeg dus kan volgende week beginnen met de babykamer.Begint nu wel te kriebelen om de boel klaar te maken. Las gistern dat Natasja (otjes) uit topic juni ook al was bevallen...een maand te vroeg. Het kan zomaar eerder komen dus ..daar houd je toch geen rekening mee maar als je nu al een paar berichten zo leest...

Kom op met die verfkwast !..nu even niet...eerst weekend!

Groetjes Manon

Geplaatst

Hoi Manon,

Het is inderdaad wel jammer dat we niet zo'n actief topic hebben. Kijk eigenlijk dagelijks (soms wel een paar keer per dag) op de site maar vaak staan we niet eens in de lijst hahaha! Maar wat jij zegt er valt inderdaad nu niet zoveel te vertellen. Alles loopt zoals het loopt inderdaad. Aan de andere kant is dat ook maar weer een goed teken toch? Wie weet komt het inderdaad weer, mensen die voor 3/4d echo gaan en straks komen we inderdaad in de fase dat we vaker op controle komen en dan komt september toch wel heel hard dichterbij hoor.

Ik had wel gelezen dat Otjes was bevallen en begreep uit de berichten dat het eerder was maar niet dat zij uitgerekend was in Juni. Zo zijn er toch al een aantal meiden die (veel) eerder bevallen zijn hoor.......brrrr...krijg daar toch soms wel even de kriebels van hoor. Je denkt ach we hebben de tijd nog wel voor dingen maar wie weet.......

Maar jullie zijn dus druk met de kamers bezig. Die van je zoon lekker klaar. Vind ie vast wel leuk dat ie op een andere kamer slaapt en misschien wel in een groot bed? of deed ie dat al. Nu maar een begin maken met de babykamer. Heb je al een idee welke kleuren je wilt gaan gebruiken? of misschien een bepaald thema?

toch nog lang verhaal.....

fijn weekend

liefs

Geplaatst

Hi Girls!

Weet niet hoe het jullie vergaat maar heb ook echt niet zo veel te schrijven wat betreft de zwangerschap! Gaaf dat je een mama fiets heb gekregen Annie. Makkelijk en veilig. Heb zelf met Koninginnedag een andere fiets gekocht, die van mij is echt zo'n stadfiets die uit elkaar valt met hele slechte remmen, niet ideaal dalijk met die kleine erbij. We liepen er zo tegenaan, dus huppekee..ook weer geregeld.

Vrijdag eindelijk weer een controle. Is de eerste keer dat ik mijn gyn weer zie sinds 12 weken. Best lang eerlijk gezegd, was wel blij met de 20 weken echo tussendoor.

Ondanks mijn placenta aan de voorkant begin ik die trapjes van die kleine goed te voelen. Zou het zo leuk vinden als mijn man ze ook kan voelen!

Kan dat bij jullie al?

Vanmiddag gaan we ook een muzieknummer uitzoeken dat we hem wat vaker willen laten horen, zodat we dat ook kunnen gebruiken als hij straks geboren is. Moest vanochtend erg om mezlef lachen. We stonden al vroeg op de golfbaan, had net gisteren gelezen dat die uk de geluiden om zich heen nu goed in zich op gaat nemen. Ben benieuwd wat hij van golf gaat vinden ;-) Elke keer die knal als ik een bal sla...;-) Gekker moet het ook niet worden hoor, dat ik me met dat soort gedachten bezig hou. Dalijk kan ik niets meer doen omdat ik mezelf gek maak met de gedachte dat het misschien niet goed voor hem zou zijn!

Gelukkig schijnt de zon volop, lekker naar de markt en naar buiten!

Fijn weekend allemaal!

Liefs

Cjee

Geplaatst

ja, ik kijk ook regelmatig of er nog nieuwtjes zijn van de andere dames!

wie weet later!

zelf heb ik ook niet veel nieuws nu.

ben gister begonnen met zwangerschapszwemmen, heerlijk!

maar moet toegeven, ook al ben ik een getraind zwemster, toen ik het water uitging voelde alles aan mn lichaam zo zwaar als lood, haha.

en Cjee, mijn man heeft eergister de baby voor het eerst gevoeld, zo bijzonder.

maar nu laat de beeb zich weer niet voelen hoor, was denk ik puur geluk!!!!

ik lees dat er vd juni dames ook al iemand bevallen is, ga ik daar ook nog ff lezen.

tja, je moet er nu nog niet aan denken, zo vroeg, maar een maand is nog niet zo'n probleem gelukkig.

fijne avond!

Geplaatst

Goedemorgen,

Leuk om weer wat terug te moeten lezen hihi.

Hier ook nog steeds geen nieuws hoor. Mijn vriend heeft de beeb 1 keertje ligt wat gevoeld. En ik voel de beeb dagelijks meerdere keren, maar het is toch niet zo krachtig dat je het constant aan de buitenkant voelt. Ik denk zelf weleens het te voelen aan de buitenkant, alleen is lastig omdat ik het aan de binnenkant uiteraard ook voel.....Ach het zal in de loop der tijd wel krachtiger worden gaan we maar van uit.

Cjee en een leuk nummer kunnen uitzoeken? Ik sta er eerlijk gezegd helemaal niet bij stil dat de beeb geluiden ed kan horen. Moest na het lezen van jou berichtje eraan denken en dan is het inderdaad best gek om er zo mee bezig te zijn.

Poppie jij bent begonnen met zwangerschapszwemmen....lijkt me ontzettend leuk. Waarschijnlijk ga ik deze week met een vriendin die ook zwanger is eens even kijken wat dat zwangerschapszwemmen inhoudt en aan het eind van de maand begint als het goed is mijn zwangerschapscursus.....daar ben ik ook benieuwd naar.

Nou zal zo even richting voetbalveld gaan. Manlief kan kampioen worden, dus maar even toejuichen.

fijne zondag iedereen

liefs

Geplaatst

Hey Meiden,

Iedereen meld zich weer even!!! hihihihihi ik lees ook nog steeds bijna elke dag even of er nieuwtjes zijn. Vooral bij ons eigen topic van september hoor.. Ik hou niet meer zo alle topics bij.. Maar ik denk ook dat we ons nu weer wat meer zullen gaan melden.. Want de laatste periode is toch wel weer de 'kwaaltjes' periode hihih. Hopenlijk niet!!!! En komen we er allemaal goed door. Ik maak me ook weleens zorgen als ik dan lees dat er iemand weer een maand eerder is bevallen.. dan komt het wel heel dichtbij.

Met mij gaat het opzich ook goed. Hoewel ik elke avond last van mn rug heb. Aan een kant. Overdag gaat het goed, maar misschien dan zo moe dat het 's avonds komt opzetten. En soms zit de baby erg hoog dat geeft bij mij ook een benauwend gevoel, maar ik heb daar al veel over gelezen dat het met 30weken (indaling) over zal gaan.

Bij mn yoga lesje is het ook nog steeds leuk. Ik heb er echt wel wat aan. Veel ademhalingstechnieken en dat kan helpen bij een voorspoedige bevalling. Er wordt ook veel informatie verteld.

We gaan maandagavond 7 juni ook nog naar een informatieavond. Dat staat los van de yoga, maar dat gaat vooral over als de baby er net is. Wat je kunt doen tegen krampjes enz. Voor mn man ook wel interessant.

Die voelt de baby inmiddels ook steeds vaker. Hij heeft zelfs gister een heel leuk kleding setje voor zn zoon gekocht.. Zo leuk hihi.

Zwemmen in je zwangerschap lijkt mij ook wel wat! Wie weet ga ik dat ook nog eens doen. Zit jij echt op een cursus poppie?

Wel fijn he cjee weer controle.. Ik mag die week er na weer..

Manon heeft je zoon het naar zn zin in zn nieuwe kamer??

Fijne dag allemaal nog.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja zoon lief heeft t erg naar zijn zin in zijn nieuwe kamertje. Kleinste kamertje van t huis maar het maakt hem niets uit. Op deze leeftijd zien ze dat nog niet zo denk ik. We zijn ook ruim op tijd met verhuizen van hem..dus dat hij zich niet opzij geschoven voelt omdat hij zijn kamer moet inleveren.

Peggy...hoop dat je wat straks aan de ademhalings technieken hebt..en dat je ze in alle hectiek niet vergeten bent dan.

Over dat de baby geluiden/muziek straks kan herkennen....wat ik wel deed is een muis(knuffel met trekkoortje) waar muziek uit kwam op de buik leggen. In de hoop dat het m later ook gerust zou stellen...of t echt effect heeft gehad?? Was nog al een huilbaby in t begin hahaa.

Annie...is manlief ook kampioen geworden??

Geplaatst

Annie, ik weet soms ook niet of het de binnenkant is wat ik voel, of ook aan de buitenkant....hoop dat het snel wat krachtiger wordt allemaal!

zo vaak voel ik de beeb niet eigenlijk, meestal alleen 'savonds in bed, en somss ff op de bank.

Peggy, ik volg idd. een zwangerschapszwemmen cursus, maar is denk ik toch wel heel anders dan yoga of gym.

je leert niks over puffen ofzo!

je leert te ontspannen, en je buik en rugspieren te trainen voor de bevalling.

ook wel iets van ademhalingstechnieken, maar niet zoveel.

en je voelt je lichaam een uur lang niet, haha, maar als je het water verlaat, voel je je echt loodzwaar!!!!!

maar een aanrader, echt heel leuk.

Taurus, gelukkig is je zoontje blij met zn nieuwe kamer, en heeft hij niet het gevoel dat hij moet inleveren, goed gedaan!

iedereen een fijne zondag.

Geplaatst

Manon: manlief is (nog) geen kampioen geworden....dus helaas. Hij moet nog even geduld hebben hihi....

Geplaatst

Hi Girls!

Manon, dat belooft veel goeds ;-) Hoop dat de muziek niet een huilbaby voortbrengt. Nog maar eens goed nadenken wat we dan voor nummer doen... Toch maar geen uptempo nummer ;-)

Hebben jullie mannen trouwens ook zwangerschapsklachten? Minder actief, hier en daar pijntjes enz? Ik hoor dat van vriendinnen en was er op aan het letten nu... het verhaal wil dat als je een zoon krijgt je echtgenoot aankomt, die klopt in ieder geval wel ;-))

Voor de rest kan ik nog weinig ontdekken.

Vorige week ook maar eens wezen shoppen voor wat fatsoenlijk passende kleren, vind het wel een hele toer hoor om leuke dingen te vinden die ook een beetje betaalbaar zijn, je draagt ze immers maar een paar maanden en dan misschien wel nooit meer. Waar kopen jullie je kleding??

Weer lekker aan het werk deze week, vrijdag naar de Gyn en dan lekker lang weekend. Heerlijk!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Hai Cjeetje,

Bij Mis Etam kan je leuk shoppen. Dit had ik zelf niet verwacht.

Ik heb daar ook truitjes gekocht die ik ook na de zwangerschap gewoon nog aan zou kunnen.

Verder heb ik eigenlijk niet veel gekocht. 2 spijkerbroeken en een rokje (rokje pas ik helaas nu al niet meer...ook al is het een zwangerschapsrokje) Deze broeken zijn van Noppies en mama licious. Deze heb ik gewoon in een zwagerschapswinkel gekocht.

Voor de rest heb ik eigenlijk heeeel veel kleren nog gewoon aan zoals strakke truitjes, dan doe ik er een zwarte buikband onder zodat ze niet te kort zijn. Dan komt dus de rand van de buikband nog onder je truitje uit.

Over het truitje doe ik dan soms een vestje en dan doe ik alleen het bovenste knoopje dicht. Of een half vestje..je weet wel zo'n kort vestje met eigenlijk alleen maar mouwtjes.

Ik ben ook gewoon mijn kledingkat ingedoken en heb vanalles gepast. Juist de dingen waarvan ik dacht dat ik ze niet meer aan zou kunnen stonden nu ineens heel erg leuk in combi met buikband of vestje etc. De truitjes die ik normaal in de kast liet liggen omdat je daar zo goed de vetrolletjes in zag die staan nu helemaal geweldig :)

Ook heb ik wel wat spullen gekregen en geleend...maar ook zonder dat had ik het prima gered.

Succes met shoppen of passen wat je allemaal al hebt :)

Liefs Niek (van augustus topic)

Geplaatst

Mijn man is erg actief sinds de zwangerschap. En dan bedoel ik met alles. Dus ook in het huishouden. Heel fijn! Om nu veel samen te doen. Dit weekend ook echt weer allemaal klusjes samen gedaan waar je normaal geen zin in hebt of niet aan toe komt. Denk aan omruimen schuur, vriezer ondooien bah niet leuk, maar wel fijn dat het is gedaan!

Bovendien is hij niet aangekomen cjee hahah integendeel zelfs..

Ik heb wat leuke kleding gekocht bij de H&M is ook nog wel betaalbaar. En dat is ook echt zwangerschapskleding. Het is ook nog hip hahah. Verder kleding in een wat grotere maat. Ook heb ik een paar dingen van mamma licious. En met vestjes erover doe ik ook maar die kunnen niet meer dicht. Ik hoop ook dagt het snel wat beter weer wordt. Want 's avonds als ik met mn hond loop moet ik toch echt nog mn winterjas aan en die gaat helaas niet meer dicht! Op naar de ZON!

Ook nog een rare droom gehad.. dat de baby eerder kwam en ik niet alles in huis had.. terwijl onze babykamer al af is, maar moeten nog wel wat dingen hebben. Ik denk dat we dit weekend weer even gaan kijken.

Werkse allemaal!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Cjee...nee uptempo lijkt me geen goed plan...ADHD kind krijg je dan..hahaa.

Nou die van ons lijkt dat vaak ook te hebben ..maar we hebben geen uptempo muziek gebruikt. ;-)

Miss Etam heeft idd leuk en betaalbaar spul. Hier in de buurt hebben we ook een miss Etam outlet...hebben ze ook vaak een rek positiekleding die flink is afgeprijsd.

Verder doe ik t zelfde als jou Nicole..toevallig ook vandaag een buikband om en dan vestje er over met 2 knopen dicht. Shirts hoeven voor mij ook niet pesee positie te zijn...mag nu wel wat strak als de vetrollen weg zijn hahaaaaaaaa.

Peggy...dat komt van te veel forum lezen met die vroegbevallingen hier...daar ga je van dromen...snel die laatste spullen in huis en dan kan jij rustig slapen!

Straks ga ik onze zoon van school halen voor een boterham en vanmiddag weer naar school..best wennen voor hem nu een hele dag onder de pannen.

Vandaag zijn eerste echte schooldag...weg vrije leventje :-(.

Vanmorgen zei hij eerst dat hij niet heen wou...toen hij er eenmaal was vond hij t wel leuk maar toch een tikje onzeker (hand vast houden en kom bij me zitten...mmm wel even slikken) Hem kennende is hij straks wel enthousiast maar als ik m straks weer heen breng voor nog 2 uurtjes...of hij dat wil??

Dus eerst volgende afspraak is Cjee..vrijdag...zal zo t lijstje weer eens naar boven halen...

Fijne dag..geniet van de zon!

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon)

Eerstvolgende afspraak:

17-05 Mama27 20 weken echo

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

26-05 Taurus71 afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

03-06 Marretje afspraak VK

Hee ik zie Mama27 vandaag 20 weken echo.....heel veel plezier...hopelijk kunnen ze t geslacht nu wel zien !!!

Geplaatst

Nou daar ben ik dan ook weer eens een keertje. Heb de laatste tijd wel meegelezen maar net als de rest van jullie weining meegemaakt en dus weinig te vertellen. Vandaag heb ik dan inderdaad de 20 weken echo gehad. Alles was prima, geen afwijkingen te zien dus we zijn helemaal gelukkig!!

Verder is het een heel lenig kind, ligt steeds met de voet in of bij de mond....nou moeten wij eens proberen zeg ;-)

En ik ga me bij de meerderheid toevoegen.....wij krijgen ook een jongetje! Mijn vriend dacht (en hoopte stiekem) eigenlijk een meisje maar het was toch duidelijk te zien dat het een jongetje is. Nu moeten we nog even op zoek gaan naar een naam. Voor een meisje hadden we namelijk al een hele leuke naam verzonnen maar voor een jongen waren we er nog lang niet uit. Hebben we in ieder geval de komende tijd nog wat te doen.

Nu heb ik volgende week donderdag weer een afspraak staan bij de verloskundige dus dan kan ik weer eventjes kijken naar de kleine. Ben ook heel benieuwd hoeveel ik aangekomen ben. 2 Weken terug was er bij mij nog helemaal geen buik te bekennen maar nu kan ik met moeite nog mijn broeken dicht krijgen. Van de week dus toch maar even op zoek gaan naar zwangerschapskleding, in ieder geval een paar broeken kopen.

Geplaatst

Marjon Wat fijn dat de 20weken echo goed was. En weer een jongen erbij!! Gelukkig heb je nog even de tijd voor het verzinnen van een mooie naam!

Ik ben bijna de koploper van dit topic september.. en die buik van mij is echt in ik denk 3 weken opeens heel erg gegroeid. Je kunt er niet meer om heen! Wat kan dat snel gaan.. Ik ben heel benieuwd volgende week bij de verloskundige.. zal wel schrikken worden op de weegschaal hahaha nou ja daar gaan we maar niet aan denken!!!

Manon heb hopenlijk geen gekke dromen meer hahah dat is ook een zwangerschapskwaal toch..

Ik ga nog even relaxen!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Ik was in het begin heel veel afgevallen dus die kilo's moesten er sowieso eigenlijk al bij...en tja dan ook nog zwanger dus dan gaat het wel erg hard in 1 keer. Gelukkig weet ik dat de weegschaal thuis niet goed werkt dus daar ga ik al niet meer op staan, hahaha. Ik laat me gewoon bij de VK wegen en tja dat zal volgende week ook best wel schrikken zijn maar goed, ik zit daar niet mee. Ben allang blij dat het eindelijk eens gelukt is na zoveel jaar. Dus dan nemen we de kilo's maar voor lief toch?

Over kwaaltjes gesproken....ik was eerst een echt koukleum maar sinds ik zwanger ben lijkt het wel of ik het bijna altijd warm heb. 's Nachts slapen we zelfs met alledrie de ramen open in onze slaapkamer. Koude handen heb ik nog wel maar lang niet zo erg als eerst. Hebben jullie dat ook?

Geplaatst

Uitgerekend

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

Geplaatst
Uitgerekend

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

27-05 mama27 afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

Dankjewel dat je mij erbij gezet hebt....

Heb zelf even mijn volgende afspraak bij de VK ertussen gezet

Geplaatst

Marjon wat fijn dat de 20 weken echo goed was. En dat jullie nu wel konden zien wat het wordt. Ik heb de bounching baby boy even achter je naam gezet hoor. Succes met het verzinnen van een naam. Je hebt gelukkig nog even.

Cjee ik heb nog niks bij mijn vriend kunnen vinden van zwangerschapsklachten. Maar heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord, maar zal dr eens op letten. Want wie weet......

Ik heb zelf nog niet zoveel zwangerschapskleding. Ik heb een spijkerbroek van Noppies was trouwens wel prijzig en een spijkerrokje van de H&M, alleen past die bijna niet meer. Verder heb ik nog wat truitjes van Noppies en voor de rest gewoon wat lange shirtjes die ik nog had. En wat Colle schrijft heb ik ook wel bij truitjes. Ik had ze niet meer aan omdat dat eigenlijk niet kon en nu staan ze juist erg leuk. Maargoed ik moet dus ook nog even goed om me heen kijken voor wat jurkjes ofzo, lekker luchtig voor de zomer.

Peggy niet onrustig worden he, we gaan er vanuit dat de beebs bij ons keurig tot het einde in onze warme baarmoeder blijven....

Bij onze VK controleren ze het gewicht niet, dus hoef me nooit te wegen. Ik doe het wel regelmatig thuis hoor. Ben toch benieuwd hoeveel ik uiteindelijk aankom. Maar ook ik ben in de eerste maanden afgevallen, dus dat moet er natuurlijk eerst weer bij komen.

Hoeveel weken van te voren gaan jullie met verlof?

Ik ga 6 weken van te voren eruit. Zoals ik me nu voel zal ik het prima tot 4 weken kunnen redden, alleen zo midden in de zomer vind ik het ook wel fijn om lekker thuis te zijn. En me zomervakantie doe ik er gewoon nog achteraan.....23 juli is mijn laatste werkdag......het duurt nog even maar toch voor je het weet is het zover. Over een paar weekjes krijgen we de meubeltjes al...daar kijk ik echt naar uit. Kunnen we het kamertje gaan inrichten.

Nou ik ga zo maar eens richting bed. Drukke dag gehad op werk.

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden