Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik miste je al manon.. ik dacht het gaat toch wel goed daar! Gewoon even tijd voor jezelf nemen.

Ik hoop dat het bij jou ook al helpen annie.. hoewel ik nu ook mega moe ben hoor.. maar zn band ontziet toch je dikke buik wat. Het is ook een gewicht wat we met ons mee moeten slepen!

Voor je het weet zijn we allemaal elke dag online omdat we lekker in ons verlof zitten hahaha. Ga jij je kindje ook naar de creche doen annie? Misschien kun je dan eens vragen of je een rondleiding kunt krijgen.

Ik hoorde ook niks, maar ben vandaag zelf even langs gegaan en toen kon ik dus de afspraak voor volgende week vrijdag maken.

Fijn weekend!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

peggy ons knulletje gaat voor anderhalve dag naar de creche. Ik had begrepen in het bevestigingsformulier dat je uiterlijk een half jaar van te voren te horen krijgt of je kind geplaatst kan worden op de dagen dat je wilt en de locatie die je wilt en geloof dat je dan ook nog een intakegesprek krijgt. Maar geloof dat we al bijna op half jaar zitten dus misschien handig om volgende week eens even te bellen, kan nooit kwaad.

Manon wat peggy zegt is waar...neem je tijd en doe lekker rustig aan we zien je vanzelf weer verschijnen hier.. Al had ik ook al zoiets van waar is Manon..ze is zo stil. Denk goed om jezelf.

liefs

Geplaatst

Peggy en Annie..veel plezier bij de VK en Claudia..jij heel veel plezier morgen bij de pretecho.

Is het een 3/4 D echo of voor een geslachtsbepaling? Weten jullie al of t jongen of een meid is?

Ik doe wel rustig aan hoor...gisteren nog even weer een stukje gesausd...hal en trappen gat. Doe iedere keer wat. Ik heb vorige week 2 dagen vrij gehad en deze week ook weer...nog een paar weken dan hebben we 2 weken vakantie..dan nog 3 weken werken en dan gaat t verlof al weer in. Zo kom ik de weekjes wel door ;-) !

Marjon...hoe staan de meubeltjes in de baby kamer?

Fijne dag nog iedereen! bye bye

Geplaatst

hoi hoi dames

we hebben vanmiddag een pretecho laten maken

maar de kleine liet het gezichtje niet zien, lag er met zijn handjes voor

kleine is 1150 gram weer lekker aangekomen in gewicht laatste keer was 900 gr iets van bijna 2 weken geleden

kleine ligt in stuit net als van de week met de controle in het ziekenhuis.

zaterdag mogen we terugkomen en dan nog een keer proberen, kijken of de kleine zijn gezichtje wel wil laten zien.

liefs claudia

Geplaatst

Vervelend dat de baby in stuit ligt claudia.. hopenlijk draait hij/zij nog.

Ik ben ook weer op controle geweest en mn bloeddruk was iets beter. Maar mn ijzer nog echt erg laag. Dus tot het einde van de zwangerschap de ijzerpillen blijven gebruiken. Verder groeit de baby goed (volgens de boekjes) en hij ligt elke keer rechts. Zn voorkeurshouding blijkbaar en met het hoofdje naar beneden. Hartje weer gehoord! Ook dit keer maar 1kilootje aangekomen:)

Mn volgende afspraak is 6 juli. Wil iemand dat weer in het schema zetten thanks! Dan heb ik al verlof wat gaat dat snel zeg!!!

Vandaag ook door de creche gebeld. De baby is voor de woensdag meteen na mn verlof geplaats, maar de donderdag zit vol. Dat wordt pas half november. Dus moeten we zelf voor ongeveer 3 weken iets regelen. Dat gaat dus echt snel op zn creche. Wie weet veranderd het nog want we staan wel bovenaan de wachtlijst voor de donderdag. Ik ben benieuwd naar de rondleiding vrijdag. En als de baby is geboren dan krijgen we nog kort ervoor een kennismaking met de leidsters en om alles door te bespreken.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Claudia...op naar zaterdag..hopelijk laat hij/zij dan meer van zichzelf zien.

Is de kans nog groot dat hij/zij zich gaat draaien..is er nog veel ruimte?

Peggy...hoeveel kg ben jij nu in totaal aangekomen?

Ik heb me vanmorgen gewogen..ik zit nu op zón 6 a 6,5 kg. Geloof wel aardig netjes voor 25 weken.

Apart he dat hij nu al een voorkeurs houding heeft. Mag je straks wel op letten als hij in zijn bedje ligt. Bedje naar licht toe draaien enz.

Wat schiet dat al op he..t verlof al bijna in zicht voor jou.

Ik zat ook al te rekenen..vandaag 25 weken..5 weken voor die tijd stoppen..dus nog 10 weken over waarvan we half juli ook nog 2 weken vrij zijn...zo kom ik er wel door.

Als jullie boven aan de lijst staan..ach wie weet..t is nog ver weg okt/nov...tegen die tijd valt er misschien wel iemand uit. Of komt er een plekje vrij omdat ouders gaan verhuizen o.i.d .... 3 weken is anders ook wel te over zien.

Ben vandaag weer een dagje vrij en donderdag ook. Heb t huis al aan kant, wassen aan t draaien en dan doe ik ook lekker niks meer vandaag.

PS spinazie eten voor de ijzer ;-) !!

Groetjes Manon

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

15-06 Poppie afspraak gyn/VK

22-06 Sabke afspraak VK met echo

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

23-06 Taurus71 afspraak VK

06-07 Peggy afspraak VK

Je staat er bij Peggy.

Annie was alles met jou ook goed gisteren?

Poppie..veel plezier vandaag bij je controle afspraak.

Geplaatst

hoi dames

ja hopelijk laat de baby het gezichtje zien zaterdag, zou wel leuk zijn!

baby ligt in stuit maar er is nog ruimte om te draaien, dus er kan nog van alles gebeuren.

Ik ben nog niet veel aangekomen woog voor de zwangerschap 64 toen in het begin afgevallen naar 61 en nu weeg ik bijna 64,5 kilo dus bijna 4 kilo erbij pas.

Peggy

floradix elixer is een kruidendrankje boordevol ijzer kan je kopen bij een reformwinkel ook etos heeft het tegenwoordig.

word vaak/veel geadviseerd bij zwangeren en bij kraamvrouwen!

liefs claudia

Geplaatst

Wat denken jullie toch lief mee he meiden!

Ik eet inderdaad wel spinazie en bij de staalpillen gebruik ik ook floradix en dat gaat eigenlijk wel goed!

Ik ben tot nu toe 10 kilo aangekomen. Maar ik was voor de zwangerschap ook erg dun. En dan is het volgens de verloskundige zo dat je ook meer aankomt. Maar het zit echt voornamelijk op mn buik. Groote jongen hahahaha

Inderdaad benieuwd of jullie zaterdag de baby zien claudia.

En manon lekker relax doen hoor!!! Even genieten van je vrije dagen!

De creche is nog ver weg dus we zien tegen die tijd wel!

Veel liefs peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

:protest:pfff, blij dat ik thuis ben, haha.

beetje tegengevallen de controlle.

m'n buik is veel te groot volgens de arts, en de baby helaas ook.

vooral het hoofdje is te groot.

morgenvroeg nuchter bloedprikken ivm zwangerschapssuiker.

en vanaf nu iedere week op controlle.

willen de groei van de baby streng in de gaten houden.

ik woog voor de zwangerschap 71 kilo, ben 1.74 lang, en ben al 19 kilo aangekomen, zit nu op 90 kilo.

flink aan 't balen nu

Geplaatst

Hoi Hoi

Claudia hopenlijk ligt jullie beeb er zaterdag wel goed voor, zou toch leuk zijn om het gezichtje te zien en hopenlijk draait het nog...maar je hebt nog even.

Peggy mooi dat je controle weer goed was en dat alles goed volgens schema loopt. Wie weet is er tegen de tijd dat je gebruik gaat maken van de creche wel plek op de donderdag.

poppie ik kan me voorstellen dat je wat baalt. Wel mooi dat je zo streng onder controle bent. Afwachten dus wat uit het bloed komt. Sterkte

Gister moest ik ook weer op controle. Alles gaat goed. bloeddruk steeds constant laag en wegen doen ze niet bij de VK. Ik weeg mezelf wel hoor, ben nu wel zo'n 10 kg aangekomen denk ik. Was een kilootje of 6 afgevallen in begin dus dat zit er uiteraard nu weer bij. Ben gisteren ook bij de fysio geweest. Heb oefeningen meegekregen moet ik 's morgens en 's avonds doen en moet donderdag weer heen. Volgende week donderdag komt er iemand van kraamzorg langs intakegesprek ofzoiets en het aftellen tot verlof is toch wel een beetje begonnen hoor. Verder gaat alles zn gangetje. Vrijdag komen de meubeltjes en kinderwagen heb dr erg veel zin in en als alles op zn plek staat zal ik eens proberen om hier wat foto's op te gaan zetten.

fijne avond allemaal

liefs

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

06-07 Peggy afspraak VK

07-07 Annie afsrpaak VK

Geplaatst

Sterkte poppie!! Ze houden je goed in de gaten!!! Dat is wel fijn! maar het valt wel erg tegen. De baby moet nog wel even lekker warm blijven zitten hoor!

Het schiet al op het annie.. straks zitten we allemaal gezellig in ons verlof! Voor jou eerst 30 juni de 3/4 echo komt ook al in de buurt! Leuk dat de meubeltjes vrijdag komen! Dan wordt het zo echt allemaal!!! hihi

Hopen dat de fysio aanslaat!

Fijne avond!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hoi dames,

ben naar de fysio geweest maandag en ja hoor, instabiele bekken.

Baal flink want ze wil dat ik deze week thuis blijf en RUST neem. GEEN huishoudelijke klussen en 3 x p dag 10 minuten lopen. Hond blij met de extra rondjes natuurlijk. Dus, weekje verplicht vakantie maar dan anders.

Ik ga dan waarschijnlijk maandag weer aan de slag maar ik heb me er al wel bij neergelegd dat het behelpen zal worden, aangezien ik niet meer mag tillen en bukken en mezelf in acht moet nemen. Doe dat maar eens in de horeca, Of je komt werken, Of niet, maar er zit niks tussen.

Ik had afgesproken om 15 juli met verlof te gaan, maar voor mijn gevoel zit ik er nu al 3 kwart in.

Iedereen weer succes en Poppie, die suikertest stelt echt niks voor hoor, beetje ranja drinken, uurtje boekjes lezen, prikje en klaar.

Ik hoop dat het met een sisser afloopt.

Groetjes

Geplaatst

Vervelend sab, Inderdaad mijn hond zou ook blij zijn met de extra rondjes, maar als je zo de laatste loodjes in moet gaan. Hou wel moed he. En je gezondheid en die van je kindje is het belangrijkste dan maar niet werken!!! Dit plan je immers niet. Ik hoop dat de week rust en aanpassingen verbetering geven!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Sabke is niet zulks mooi nieuws idd. En vooral met jou beroep is het voorzichtig wezen. Ik heb dus ook bekkenklachten alleen alleen ik voel me op de dagen dat ik aan het werk ben beter (omdat ik dus zittend beroep heb) dan de dagen dat ik thuis ben want dan doe ik dus teveel en dat mocht idd niet meer van de fysio. Ik hoop voor je dat deze week rust helpt en dat je nog wel weer aan het werk kunt, maar goed om jezelf en de kleine denken hoor...kan me voorstellen dat in horeca zo werkt...je bent er of niet maar als niet anders is er maar aan toegeven. Hoop iig dat het na deze week wat beter gaat. Sterkte!

liefs

Geplaatst

Hey..niet zo mooi Sabke.

Verplicht rust dus...vraag me af of 1 weekje zal helpen...als je de week er op weer aan de bak moet. Heeft je baas geen administratief werk voor je? Sterkte er mee!

Annie..leuk dat je vrijdag de spullen binnen krijgt. Maakt t een stuk realistischer vond ik zelf..als alles een plekje heeft op de babykamer. Ik kijk uit naar je foto's.

Ik heb gelukkig nog geen fysio oid nodig dat ik ergens last van heb.

Wat ik wel vaker merk is een drukkend gevoel van onderen. Ook als ik bijv zoals net buiten t tuinpad aanveeg dat ik ineens een harde buik krijg even. Ook op mijn rug liggen vind ik al een tijdje niet meer fijn...liever op de zij of buik maar dan wel met 1 been omhoog anders heb ik te veel druk op de buik.

Ik heb vandaag toch ook een afspraak gemaakt voor de 3/4 D echo. (DVD en foto's).

Ben toch wel erg nieuwsgierig en als we t niet doen krijg ik toch later spijt. Zoonlief heeft later een DVD van zich zelf dus kan dochter ook niet achter blijven toch?!

Ik ben dan op 1 dag na 29 weken zwanger ..wel leuk bij onze zoon hebben we t eerder gedaan dus verwacht dit keer dat t gezichtje wat voller is dan toen bij onze zoon.

Nou dames...doe kalm aan allemaal !

Groetjes Manon

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

06-07 Peggy afspraak VK

07-07 Annie afsrpaak VK

12-07 Taurus71 3/4D echo

Geplaatst

Hey manon,

Wat leuk dat je toch nog de 3/4d echo hebt gepland. Inderdaad wat je zegt als je het voor je zoon ook hebt gedaan is het wel leuk om het voor je dochter ook te hebben!

Ik heb ook weleens harde buiken.. rust helpt dan zeker. Maar jij hebt al een klein mannetje rond lopen. Dus is dat weer lastiger..

Waar is de rest gebleven van de maand juni?????

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Ik ben er nog hoor dames,

maar volgende week word het dakkapel geplaatst en voor die tijd moet de zolder leeg. Dus ben druk aan het opruimen. En heb daarna vaak geen energie meer voor andere dingen.

Maar er gaat in huis eindelijk wat gebeuren. Dat is dan wel weer goed voor mijn gemoeds rust.

Sabke, sterkte. Luister naar je lichaam en naar de deskundige. Je kan beter nu je rust pakken. Zowel voor die kleine maar ook voor jezelf. Ik ken iemand die ermee doorgelopen heeft en er nooit meer vanaf komt. Het blijft bij haar een zwakke plek en ze is nu gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Maar het blijft moeilijk om je erbij neer te leggen, dat snap ik!

Manon, leuk dat je die echo toch gepland hebt!

Voor de rest moet ik even weer goed bij lezen, dat komt wel weer als ik klaar ben met de zolder zodat de mannen aan de slag kunnen!

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

29-06 Marretje afspraak VK

06-07 Peggy afspraak VK

07-07 Annie afsrpaak VK

07-07 Marretje afspraak VK , bloedafname en prik ivm resus factor

12-07 Taurus71 3/4D echo

Geplaatst

hoi hoi

van de week weer op controle geweest

kleine weegt 1250 gram was weer wat gegroeid uiteraard op de onderste curvelijn maar groeit daarin mee, dus dat gaat goed

Dopplertest (navelstrengdoorbloedingmeting met echo) geeft wel wat zorgen die gaat langzaam achteruit betekent dat de placenta langzaam achteruit gaat

zolang de baby zo blijft groeien en blijft bewegen en ik me goed voel is er nog niet zo veel aan de hand.

moest nu wel hartfilmpjes laten maken van de baby en die waren ook goed gelukkig

het beleid is nu

3 x in de weel hartfilmpje van de baby

1 x in de week dopplertest

om de 2 weken groeiecho+consult

word best pittig denk ik pff, maar ja ze moeten het in de gaten houden en misschien dat de hartfilmpjes wat minder vaak kunnen als blijkt dat het iedere keer goed is, maar voor nu even zo!

liefs Claudia

Geplaatst

Daar ben ik weer even....ik lees meestal wel even snel mee maar om nu echt iets te typen hier heb ik eigenlijk maar weinig tijd voor.

@Claudia, het zal inderdaad wel heftig worden zeg, zoveel controles. Maar ja beter te veel dan te weinig, toch?

@Taurus, de meubeltjes staan nog niet...schandalig hè? ;-)

Mijn vriend wil het namelijk zelf doen, ik mag hem niet helpen. Hij zegt jij hebt al genoeg moeten doen voor de kleine, nu is het mijn beurt om iets te doen...wel lief van hem hoor!

Alleen heeft hij niet zo heel veel tijd dus alleen de kast is nog maar opgebouwd. Maar hij heeft beloofd zondag verder te gaan met het ledikantje en de commode, ben benieuwd.

Hoe zit het met jullie met het bedenken van de naam van de kleine? Zijn jullie er allemaal al uit? Wij gelukkig wel, het was 1 van de eerste namen die we allebei leuk vonden en hebben dan ook niet verder meer gekeken. Bij ons is het namelijk zo dat de eerste keus meestal de beste is hahaha. Ik ben zelfs al zover dat ik al weet hoe het geboortekaartje eruit komt te zien. Ik ga ze namelijk zelf maken dus wilde ik op tijd een idee hebben. Heb van de week een voorbeeldje gemaakt en vind hem zelf erg lief geworden.

Geplaatst

Wel pittig hoor claudia, heel spannend ook! Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.

Ik voelde de baby gister bijna niet. Gelukkig toen ik vanochtend wakker werd was hij weer heel actief! Ik denk doordat het een erg drukke dag was. (iets te druk gedaan misschien)

Wij zijn ook druk bezig met het geboortekaartje. Het wordt een vierluik kaartje. Erg leuk ook met een eigen foto en helemaal laten maken zoals we wilde. We ontvangen vandaag de proefdruk. Ben heel benieuwd.

Tijdens de iui/ivf/icsi hadden we altijd al een naam, maar we zijn nu toch veranderd en deze naam wordt het.... we houden het nog even spannend hoor!!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Wij houden de naam nog even voor iedereen geheim, ook voor mijn zoon van 10. Als ik het hem vertel ....dan weet zometeen iedereen de naam al. Het geboortekaartje vind ik zelf heel leuk geworden, het is er 1 met een knipoog naar mijn schoonvader die 2 maanden terug is overleden. Hij was namelijk vroeger bijenhouder, dus nu heb ik een kaartje bedacht met een bijtje voorop. Ik zal eens proberen om een foto te maken en hierop te zetten. Ben benieuwd of dat lukt ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden