Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Thanx voor jullie reacties ;-)

peggy.. ik heb de fotos gewoon bij www.mijnalbum.nl geupload en dan de link even kopieeren en hier neer zetten.

Hoe anderen t doen weet ik ook niet...zoals bv in topic juli..daar staan foto's gewoon meteen te zien zonder link...maar hoe dat moet weet ik niet.

Succes..ben benieuwd naar je 3 /4 D !

Even een reactie vanuit het juli topic dan :)

Ik gebruik http://www.imageshack.us/ of http://photobucket.com/ om foto's te uploaden (imageshack vooral als ik ze eenmalig doe (je hoeft er ook geen account aan te maken), in photobucket heb ik echt verschillende foto albums aangemaakt). Als je dan geupload hebt, krijgt je verschillende linkjes die je kan kopieren en plakken in je post. Je hebt degene nodig die er zo uit ziet, maar dan zonder de ? (de ? heb ik toegevoegd omdat ie anders gelijk weer de foto laat zien): [?IMG]http://img97.imageshack.us/img97/511/poesjes.jpg[/img]. Het heet forumcode (in Photobucket heet het IMG code). Als je een grote foto hebt, moet je de Forum thumbnail hebben, dan laat ie een klein plaatje zien waarop je kan klikken (in Photobucket is het maken van een thumbnail wat lastiger, dus dat leg ik maar niet uit).

Hopelijk een beetje duidelijk :) Ik ben benieuwd naar de foto's!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben helemaal blij....sinds een paar daagjes kan ik de kleine zien bewegen! :-)

Zie nu af en toe mijn buik een stukje op en neer gaan. Alleen mijn vriend heeft het nog steeds niet gezien, telkens als hij er op gaat letten stop "Harrie" met trappen.

De kleine gaat overigens geen Harrie heten maar zo noemen mijn schoonmoeder en schoonzus hem nu...vond het wel grappig hahaha.

Het kamertje kunnen wij over 2 weken al gaan halen, ze hadden eerst gezegd dat er 3 maanden levertijd op was en dat we het dus eind juni op zouden kunnen halen. Nu kregen we een brief dat we het binnenkort dus al in huis kunnen hebben. Net als bij Sabke ben ik ook heel benieuwd of het allemaal gaat passen, wij hebben namelijk ook een erg klein kamertje maar goed. Meer heeft een kindje de eerste jaren toch niet nodig.

Ik had me een tijdje terug ook aangemeld bij 'berichtje uit je buik' alleen heb ik er geen geluid bij...jullie wel?

Groetjes Marjon

Geplaatst

SJSL...thanx voor je tip..ga er eens mee stoeien met een volgende foto..kijken of t me ook lukt.

Sabke..hoe staan de meubeltjes...paste t allemaal er in?

Annie ..nog even wachten dus..wel leuk vooruitzicht...vind t nu wat werkelijk worden als je zo bezig bent in t kamertje. Heb nu ook pas gisteren een setje aangeschaft.

Heb een hoop kleertjes van een vriendin te leen gekregen. Heb alle jongens kleren weg gedaan..vond ik best moeilijk.Zat nog zoveel mooi spul bij...ze groeien ook zo snel uit de kleren de eerste maanden. Een tip..koop niet te veel van de kleine maatjes..t is zo zonde. Maatje 68 kan wel..blijven ze redelijk een tijdje in steken.

Marjon...leuk he dat je t nu ook aan de buitenkant kan zien. Ik zag t gisteren ook en zei tegen me zus..kijk dan. Ze kon ook een heel ietsie pietsie zien bewegen...blijft nog wel moeilijk te zien voor een ander. Wij beleven t van binnen en buitenkant..is toch iets heel anders denk ik nog.

Iemand nog een afspraak morgen?...zal t lijstje zo even weer naar voren halen.

bye bye:hello:

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

01-05 Sabke 3/4D echo

03-06 Marretje afspraak VK

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

14-06 Annie afspraak VK

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

23-06 Taurus71 afspraak VK

Sabke..jij al bijna de 3/4D echo...neem aan dat dat 1-6 is?

Wens je alvast veel plezier!

Geplaatst

Sabke veel plezier morgen bij 3/4D echo!

Marjon super dat je de kleine nu ook ziet bewegen, of althans je buik. Ik vind het iedere keer ook zo bijzonder. En volgens mij heb ik er ook geen geluid bij, bij berichtje uit je buik. Zal het dan zo horen? geen idee eigenlijk.

Ik heb vanavond mijn eerste zwangerschapscursus ben heel benieuwd! Hoop wel dat het een leuke groep is, anders duurt die 10 lessen/weken wel erg lang..maar we zullen zien. Net even geboortekaartje geregeld, moet nog wel even doorgeven hoeveel en dan krijgen we een proefdruk. Dus dat is ook alweer geregeld.

Vind trouwens de uitleg om foto's te plaatsen best ingewikkeld. Hopen dat het me tegen die tijd lukt.

Geplaatst

ik vind het ook lastig om foto's hier te plaatsen, niet mijn ding, haha.

ben tenslotte blond.

morgen weer op controlle bij de gyn. ben benieuwd na afgelopen weekend, veel bloedingen weer gehad.

ik moet nog meer gaan rusten, want ze zeiden als het zo doorgaat tot mn 29 weken zwangerschap, dat ze dan genoodzaakt zijn me op te nemen.

tja, en daar zit ik niet op te wachten hé.

heb ook vandaag mn 3/4D echo gepland, op 29 juni, ben dan bijna 29 weken zwanger.

komende week ga ik beginnen aan het geboortebord, heb ik toch wat om handen, wat erg leuk is.

verder heb ik alle babyspullen compleet, alleen de babykamer en wagen moeten nog geleverd worden in juli, en moeten ze opschieten met de verbouwing boven!

komt goed.

groetjes

Geplaatst

Poppie..tegelijk gepost haha.

Nog bloedingen?...wat een eng idee of raak je er aan gewend?

Met 29 weken opnemen..nee daar zit niemand op te wachten...heeeeel kalmpjes aan doen dus!

Geboortebord??...heb ik iets over t hoofd gelezen?

Wat houd dat in?

Geplaatst

Veel plezier annie met de cursus. Bij mij wordt het ook steeds leuker. Iedereen begint nu wat losser te komen. Ook ervaringen delen blijft leuk! Net als hier op het forum!

Sab veel plezier bij de echo!

Doe rustig aan poppie in het ziekenhuis liggen is echt helemaal niks!!!

Ik hoop dat de bloedingen minder worden. Ik zou er onzettend onzeker van worden!

Mon met jou ook alles oke? Wat duurt het lang voor dat je weer naar de verloskundige moet..

Ik 'mag' nu om de 3 weekjes. toch wel fijn.

Vandaag een baby belt besteld. Ben benieuwd of dat de lage rug klachten zal minderen. Ik heb het vooral einde van de dag. Betekend natuurlijk gewoon dat ik die dag te druk ben geweest. Maar zn band schijnt erg fijn te zijn. Alleen je mag hem niet de hele dag om anders worden je buik spieren te slap. (staat op internet) Het moet verlichting gaan geven ben benieuwd. Iemand hier al ervaring met zn band?

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

jep, zo'n bord, haha.

ik snap nu ook soms de simpelste dingen niet, erg grappig.

en met zo'n band heb ik totaal geen ervaring helaas, had je graag geholpen Peggy.

ja leuk hé, dat iedereen elkaar probeert te adviseren of te helpen!

Geplaatst

Kom even inbreken hier nav het foto plaatsen,

het kan nog simpeler voor de mensen die www.mijnalbum.nl gebruiken,

je gaat met de muis op de foto staan die je wil plaatsen, rechtermuisknop klikken, kopieren aanklikken en je kunt de foto vervolgens hier in je antwoordscherm weer plakken, geen gedoe met linkjes dus ;-)

Geplaatst

huh dat is gek als ik het doe krijg ik de foto, ga je wel op de grote foto staan? En niet de keuze snelkoppeling kopieren maar alleen kopieren?

Geplaatst

haha..alweer niet..wil jij t voor mij eens proberen? Op pagina 35 onderaan staat de link van mijn album? Kijken of t jou wel lukt?

Geplaatst

Tja dat snap ik (als echt pc-genie...niet dus) ook niet hihi, maar je mag me wel een seintje geven als je iets geplaatst wil hebben hoor.

Geplaatst

:hello2:..ik klikte op afbeelding kopiëren en dan hier plakken..ach is goed..volgende keer weet ik je te vinden haha..thanx!

Geplaatst

frustrerend is dat, als het maar niet wil lukken...pfff. Maar goed je weet me te vinden idd en voor nu zal ik stoppen met jullie topic te ''vervuilen' hihi.

Groetjes Dani

Geplaatst

Nou ja vervuilen...gewoon even een cursus creatief met mijn album foto's...alleen lukt t de cursist niet zo ;-)

Even t lijstje bekeken...Sabke..jij had gisteren de 3/4 D echo..hoe was t?

Geplaatst

itgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

01-05 Sabke 3/4D echo

03-06 Marretje afspraak VK

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

14-06 Annie afspraak VK

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

23-06 Taurus71 afspraak VK

Sabke en Marretje..veel plezier bij de verloskundige vandaag.

Waar is iedereen...genieten van t mooie weer ipv achter de pc ? ;-)

Groot gelijk..gisteren hier spontaan de bbq in de hens gezet...was lang geleden.

Zoon lief vond t me gezellig....vlees vond ie niet zo lekker maar uit de salade waren zowat alle fetta kaasblokjes, tomaat en komkommer verdwenen.

Nou op zo naar school en dan door naar t werk...

bye bye

Geplaatst

Hoi dames,

de pretecho was super leuk.

Heel vreemd om te zien hoe het neusje en de oortjes en alles eruit ziet!

Ons hummeltje ligt aardig voor op groei. Ik was daar op 26 weken en 5 dagen maar hij had de afmetingen en gewicht van 28 weken en 2 dagen. Een gezonde beeb dus! Wel met de mededeling dat hij op uiterlijk 28 aug. het geboortje gewicht bereikt zal hebben van een ruim 40 weken oude baby, als dit zo door gaat dan....

Nou, zometeen weer naar de VLK. Ben benieuwd of ze de uitslag van de suikertest al heeft.

Nou, dat was het weer.

Geniet van de zon!

Geplaatst

Inderdaad genieten van het weer!!!

Dat wordt spannend sab.. Net als mij een die voorloopt.. Wie weet worden we nog augustus mamma's.

Allemaal fijn weekend!!

Oja, die baby belt (buikband) is fijn. Het is beter om hem niet de hele dag om te doen, doe ik ook niet, maar heb net gewerkt en dan zo einde van de dag is het toch een goede ondersteuning.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden