Ga naar inhoud

december 2009 januari 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he dames

jullie zijn zeker dapper.

mischien ben ik dat ook wel over een paar weekjes.

ik kan Yari nog niet laten huilen ik pak hem dan meteen op en loop weer met hem op de arm en snachts leg ik hem gewoon op mijn buik of in mijn arm en dan kan ik ook nog een beetje slapen. ik vind dat geknuffel wel lekker. en ik weet het ik heb er zelf straks last van maar ik kan het gewoon niet laten.

vandaag is het consultatie buro geweest en yari is 100 gram zwaarder dan zijn geboorte gewicht en ik mag Yari nu 120cc voeding gaan geven oja Yari krijgt al vanaf dag 9 om de 4 uur voeding wel lekker hoor dat exrta uurtje.

liefs

• Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he dames

jullie zijn zeker dapper.

mischien ben ik dat ook wel over een paar weekjes.

ik kan Yari nog niet laten huilen ik pak hem dan meteen op en loop weer met hem op de arm en snachts leg ik hem gewoon op mijn buik of in mijn arm en dan kan ik ook nog een beetje slapen. ik vind dat geknuffel wel lekker. en ik weet het ik heb er zelf straks last van maar ik kan het gewoon niet laten.

vandaag is het consultatie buro geweest en yari is 100 gram zwaarder dan zijn geboorte gewicht en ik mag Yari nu 120cc voeding gaan geven oja Yari krijgt al vanaf dag 9 om de 4 uur voeding wel lekker hoor dat exrta uurtje.

liefs

Geplaatst

We gaan proberen om vanaf vandaag er iets meer structuur in te krijgen. Anders ben ik over een maand gesloopt. Mijn moeder zei; laat haar maar slapen totdat ze wakker wordt voor een voeding. Dit werkt 's nachts natuurlijk prima maar dit moeten we overdag niet doen. Anders is ze overdag aan het slapen (is nu namelijk het geval) en 's nachts is ze klaar wakker.

Als de krampjes niet in alle heftigheid terugkomen dan kun je ook beter structuur aan brengen. Het was gewoon geen doen. Ik hoop dat het nu beter blijft gaan.

Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

We gaan proberen om vanaf vandaag er iets meer structuur in te krijgen. Anders ben ik over een maand gesloopt. Mijn moeder zei; laat haar maar slapen totdat ze wakker wordt voor een voeding. Dit werkt 's nachts natuurlijk prima maar dit moeten we overdag niet doen. Anders is ze overdag aan het slapen (is nu namelijk het geval) en 's nachts is ze klaar wakker.

Als de krampjes niet in alle heftigheid terugkomen dan kun je ook beter structuur aan brengen. Het was gewoon geen doen. Ik hoop dat het nu beter blijft gaan.

Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte!

Geplaatst

Vanessa, ze hebben mij ook geadviseerd om overdag Maxe wakker te maken voor de voedingen en in de nacht HOEFT dit niet. Nou, ze word ´s nachts vanzelf wakker, dus helaas..... Je gaat straks ook als eerste de nachtvoeding weglaten, zodat we binnen 2 weken op 5 voedingen per dag zitten. Ik geef ze eten om 02.00-06.00-10.00-14.00-18.00-22.00. Maxe slaapt ´s nachts ook slechter dan overdag. Ze hebben dat bioritme gewoon nog niet. Ik laat ze express in het daglicht slapen, zodat ze dag-nacht leert. Nog even doorbijten en er zal steeds meer regelmaat en structuur in komen....?

Liefs

Geplaatst

Vanessa, ze hebben mij ook geadviseerd om overdag Maxe wakker te maken voor de voedingen en in de nacht HOEFT dit niet. Nou, ze word ´s nachts vanzelf wakker, dus helaas..... Je gaat straks ook als eerste de nachtvoeding weglaten, zodat we binnen 2 weken op 5 voedingen per dag zitten. Ik geef ze eten om 02.00-06.00-10.00-14.00-18.00-22.00. Maxe slaapt ´s nachts ook slechter dan overdag. Ze hebben dat bioritme gewoon nog niet. Ik laat ze express in het daglicht slapen, zodat ze dag-nacht leert. Nog even doorbijten en er zal steeds meer regelmaat en structuur in komen....?

Liefs

Geplaatst

he renee je hebt 1 tijd diep in de nacht en 1 vroeg in de ochtend dat lijkt me best vermoeiend helemaal als je niet al te vroeg naar bed gaat of ga je dan na de 22:00 uur voeding slapen.

ik geef Yari om 07:30, 11:30, 15:30, 19:30, 23:30 en dan komt hij zelf tussen 03:30 en 4:00 uur. dus ik zit ook op 6 voedingen Yari kreeg 100 cc en vanaf vanavond mag ik hem 130 cc gaan geven is kijken hoelang hij dan doorslaapt. hoeveel voeding geven jullie. ik zit bewust op de half uren want als ik op de hele uren ga kom ik in de knoop met het ophalen en brengen naar school van mijn kids.

liefs

Geplaatst

he renee je hebt 1 tijd diep in de nacht en 1 vroeg in de ochtend dat lijkt me best vermoeiend helemaal als je niet al te vroeg naar bed gaat of ga je dan na de 22:00 uur voeding slapen.

ik geef Yari om 07:30, 11:30, 15:30, 19:30, 23:30 en dan komt hij zelf tussen 03:30 en 4:00 uur. dus ik zit ook op 6 voedingen Yari kreeg 100 cc en vanaf vanavond mag ik hem 130 cc gaan geven is kijken hoelang hij dan doorslaapt. hoeveel voeding geven jullie. ik zit bewust op de half uren want als ik op de hele uren ga kom ik in de knoop met het ophalen en brengen naar school van mijn kids.

liefs

Geplaatst

Ja, ik had andere tijden, maar ik heb ze sinds gisteren aangepast naar deze tijden (iom K&G). Ze wilde na de voeding van 23.30u (nu verplaatst naar 22uur) niet makkelijk in slaap komen waardoor ik tot 2.30uur opzat en ze kwam gewoon weer om 3.30-4.00 uur, dus dat was ook weinig slapen. Nu heb ik zojuist voeding gegeven om 22 uur en ze ligt nu te krijsen in bed, maar dat kan ik nu makkelijker aanhoren want ik lig er nu nog niet naast. Ze slaapt nl. bij ons op de kamer in een wieg. Dus....voor ons zijn deze tijden toch beter. Als ze wat langer gaat doorslapen, dan veranderen we stiekum deze tijden weer. Ik kruip trouwens wel weer in bed na de voeding van 6uur 's ochtends, want ik heb geen andere verplichtingen zoals jij Svenja met nog 2 kids. Ik slaap dus van 7-10uur nog eens 3 uurtjes. Het beste zou zijn als ik vanaf 23 uur tot 2 uur ook even ga slapen, maar meestal gaan we slapen rond 23.30-24.00uur.

10 minuten later...... ze is nu stil. Ze heeft zichzelf in slaap gehuild. We moesten wel weer even doorzetten, want ze heeft ook niet geslapen van 18-22 uur. Overdag is ze zoooo braaf wat het gaan slapen betreft, maar in de avond wordt ze onrustig en wil ze niet makkelijk slapen. Misschien moet ik ze wat meer wakker houden overdag? Maar ze valt dan al vaak in slaap op het moment dat ik ze een boertje wil laten doen na haar flesje. Nou ja...komt goed!!! Het is alleen pijnlijk om je kindje zo te horen huilen, maar het duurt niet langer dan 5-10 minuutjes. :-S

Liefs

Geplaatst

Ja, ik had andere tijden, maar ik heb ze sinds gisteren aangepast naar deze tijden (iom K&G). Ze wilde na de voeding van 23.30u (nu verplaatst naar 22uur) niet makkelijk in slaap komen waardoor ik tot 2.30uur opzat en ze kwam gewoon weer om 3.30-4.00 uur, dus dat was ook weinig slapen. Nu heb ik zojuist voeding gegeven om 22 uur en ze ligt nu te krijsen in bed, maar dat kan ik nu makkelijker aanhoren want ik lig er nu nog niet naast. Ze slaapt nl. bij ons op de kamer in een wieg. Dus....voor ons zijn deze tijden toch beter. Als ze wat langer gaat doorslapen, dan veranderen we stiekum deze tijden weer. Ik kruip trouwens wel weer in bed na de voeding van 6uur 's ochtends, want ik heb geen andere verplichtingen zoals jij Svenja met nog 2 kids. Ik slaap dus van 7-10uur nog eens 3 uurtjes. Het beste zou zijn als ik vanaf 23 uur tot 2 uur ook even ga slapen, maar meestal gaan we slapen rond 23.30-24.00uur.

10 minuten later...... ze is nu stil. Ze heeft zichzelf in slaap gehuild. We moesten wel weer even doorzetten, want ze heeft ook niet geslapen van 18-22 uur. Overdag is ze zoooo braaf wat het gaan slapen betreft, maar in de avond wordt ze onrustig en wil ze niet makkelijk slapen. Misschien moet ik ze wat meer wakker houden overdag? Maar ze valt dan al vaak in slaap op het moment dat ik ze een boertje wil laten doen na haar flesje. Nou ja...komt goed!!! Het is alleen pijnlijk om je kindje zo te horen huilen, maar het duurt niet langer dan 5-10 minuutjes. :-S

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen!!

Ik ben zo benieuwd naar de mama's in spé, Melissa en Tweelingmama...... Spannend! Marietje heeft zich ook nog niet gemeld, Toch?!

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

Wat leuk om na jullie zwangerschapsverhalen nu ook de verhalen over jullie baby's te lezen. Goh, ik weet nog goed dat ik van sommigen van jullie las dat ze op de helft zaten of dat ze wisten of het een jongen of een meisje zou worden. Nu liggen ze zelfs al in hun bedjes te slapen en dan gaat de tijd toch eigenlijk wel weer heel snel.

Veel succes met alles en ik kom af en toe nog wel eens spieken.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Hi meiden,

Jullie hebben lang niks van me gehoord....sorry!

Het heeft hier niet meegezeten...uiteraard dolgelukkig met onze kleine Rody, hij is zo geweldig en lief, maar met mij...tja....

Gisteren bij de huisarts geweest en nu blijkt dat ik al ruim 3 weken met een heel pijnlijk gebroken stuitje loop (nacht van 1e Kerstdag van de trap gevallen) en helaas heeft de huisarts moeten concluderen dat ik een PND heb, wat ik stiekem zelf ook al een beetje dacht! Dus ben zo met mezelf bezig geweest en het leven als nieuwe mama dat ik geen kracht en tijd over had voor het forum. SORRY!

Ook zijn er hier wat nare dingen gebeurd die me een goede trap in de PND richting hebben geduwd, zoals o.a. een zusje die haar uitje naar Friesland belangrijker vond dan bij haar nieuwe neefje kijken, ze is nu nog niet geweest en hij is al ruim een maand oud?! En een schoonmoeder die dacht dat het goed was via een ander te melden aan me dat ik het niet zo nauw neem met het leven van m'n zoontje....pardon?!? Ze zouden beter moeten weten....ik geef m'n leven voor dit mooie kereltje en kijk wat ik er voor heb moeten doen om hem uberhaupt te kunnen krijgen....

Ik wil geen rotdingen hier op dit mooie forum melden, maar wilde jullie wel uitleggen waarom ik zo lang niks heb laten horen. Ik voel me schuldig en schaam me dat ik PND kan hebben met zo'n mooi ICSI kereltje!!!

Ik ga nog even bijlezen, maar zie dat er inmiddels alweer een hoop baby's bij zijn! GEWELDIG! Gefeliciteerd meiden met jullie wondertjes!

Ik ben blij dat ik Rody heb, want hij maakt me zo gelukkig en trekt me door de dagen heen!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Och Britt, meis! Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen voor het feit dat je even niet op het forum bent geweest. We zijn er om je te steunen en niet om je een schuldgevoel aan te praten. Wat een naar bericht dat je PND hebt, maar schaam je hier AUB niet voor en voel je al helemaal niet schuldig, want je kunt hier helaas helemaal niets aan doen. Laat iedereen maar lekker even waaien en denk alleen maar even aan jezelf en Rody. Jullie zijn nu even belangrijker dan alle andere mensen om je heen. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar misschien helpt het als je hier lekker alles van je af schrijft.....?

Ik wens je heel veel kracht en beterschap. Hopelijk doet de stuit al minder pijn.

Dikke knuffel

Geplaatst

Hey meiden,

Ik meld me weer. Net bericht in topic van Robin geplatst, vanaf volgende week zal ik wel iets meer online zijn. Moet ff aan mezelf en de kleine denken nu. Maar ga zeker meekletsen en meepraten!!!!!

Geplaatst

he britt

voel je niet schuldig over een PND dat zijn je hormonen waar je niet weet hoe je er mee om moet gaan. ik heb bij mijn dochter een prenatale en postnatale depresie gehad. en bij mijn oudste zoon het ik een prenatale depresie gehad dat is in de zwangerschap zelf zo erg dat ik van de dokter in de zwangerschap prozac moest gaan slikke om een postnatale depresie te voorkomen. ik was in deze zwangerschap ook bang dat ik het weer zou krijgen maar ik heb het niet gehad en ik denk ook dat ik dat mede te danken heb aan jullie. je kan toch je gevoel hier kwijt en dingen waar je mee zit en dat heeft denk ik goed mee geholpen.

voel je dus absoluut niet schuldig en het is heel logische eigenlijk je bent namelijk neem ik aan een aantal jaren bezig geweest met het willen zwanger raken en dat lukt dan keer op keer niet je komt terecht in de mmm en dan lukt het je bent zwanger en negen maanden later heb je een mooie zoon. en dan komt het waarschijnlijk is het al in de zwangerschap gekomen. alle stress van al die jaren van het niet zwanger worden komt eruit je kan niet met je gevoelens van blijheid dat je een mooie zoon hebt over weg en dan nog te beginnen over je hormonen en als je pech hebt kom je dan in een depresie. ik weet precies hoe het voelt en dat zegt niks over je moederschap want ik ben ervan overtuigd dat je een geweldige moeder bent en dat je onwijs veel van Rody houdt en je komt hier ook weer uit en laat iedereen maar lullen jij weet wel beter.

wat je zus betreft ik vind het asociaal dat ze nog niet bij je langs is geweest probeer er niet te veel bij stil te staan want dit soort dingen kun je er niet bij hebben. ik zeg altijd maar graag of ganiet.

ik hoop dat je aan dit bericht wat hebt.

liefs

Geplaatst

he marietje welkom back rust lekker uit en tot straks.

he dames het lijkt me wel leuk om ook via hyves jullie te volgen en vrienden te worden. als jullie dat ook leuk lijkt is hier mijn hyves site en dan kunnen jullie mij toevoegen.

http://svennie1007.hyves.nl/

liefs

Geplaatst

he dames

hie zijn de krampjes ook aangekomen. Yari poept heel veel en hij lanceert de poep ook echt. ik was hem gisteren aan het verschonen en toen ging hij even poepen nou de poep vloog letterlijk op de vensterbank en tegen het behang. ook sld hij porpy in zijn luier dan hoor je gewoon spspspspppspsp. blijkbaar kun je ook krampjes hebben als je darmen het heel erg goed doen. Yari blijft ook steeds een beetje hongerig het laatste half uurtje begint hij dan echt te zoeken. ik ga vandaag maar is probeeren een schepje voor hongerige baby's door de voeding te mengen.

hoe gaat het bij jullie.

liefs

Geplaatst

Svenja, lijkt me helemaal leuk, maar dan moet ik eerst mijn hyves-pagina weer activeren. Ik deed er nl. niets meer mee. Ga ik vandaag of morgen wel even doen. Ik dacht eigenlijk dat jij in Vianen woonde.....?

Die banner met afvallen ga ik ook nog wel even plaatsen, want er moet bij mij ook zo'n 12-13 kilo af. Kunnen we elkaar daar weer een beetje mee steunen. Ik kan het nog niet opbrengen om te lijnen, maar ik behandel mezelf al wel met mijn Debussy apparaat op mijn buik.

Ik ga zo om 11.15 u toch even naar de dokter met Maxe. Ze blijft dat persen maar doen en haar poep lijkt op pasta. Ze drukt ook maar om de 2 dagen, wat op zich niet erg is, maar ze heeft er zo'n last van. We slapen hierdoor 's nachts ook bitter weinig. Ik ga voor Lactulose ofzoeits waardoor ze makkelijk kan gaan, want dit is geen doen en ze zit nu bijna 2 weken op die voeding Omneo en het helpt ons meisje niets.

Dit was het dan weer!

Liefs

Geplaatst

he renee.

je zit er niet helemaal naast ik woonde in Vianen maar ben verhuisd weet je nog.

heb je een roets met vianen.

venkel werkt goed tegen krampen en slechte ontlasting dus ik denk wel dat de nachtrust beter gaat worden tenzij ze al gewend is de hele nacht bij jullie te liggen.

wel die hyves activeren hoor.

liefs

Geplaatst

Dag dames,

Jeetje, wat goed dat jullie al structuur hebben in de voeding en sommigen hebben dus al 4 of 5 uur tussen de voedingen zitten...echt goed.

Hier is het nog ontzettend wennen aan alles. Ik moet nog echt mijn ritme vinden. De kleine drinkt 100cc en krijgt Nutrilion. Hij krijgt om de 3 uur voeding, maar soms vraagt hij wat eerder. Ik laat de kleine wel gewoon slapen, dus soms slaapt hij 4 uurtjes en dan wordt hij hongerig wakker. Zijn laatste voeding is rond 22.00 uur. En dan slaapt hij tot 5.30 uur. Na zijn voeding van 5.30 am kruip ik ook nog in bed en dan slaapt hij tot 8.30.

Mijn ritme is als volgt:

- hij slaapt- wordt wakker- verschonen en eten- spelen- slapen- wakker-verschonen en eten...etc.

Ik doe hem in de ochtend in bad. En jullie?

De kleine spuugt veel, dus ik gebruik een 1,2,3-speen. Verder laat ik hem veel tussendoor boeren...:icon_smile:...En jammer genoeg heeft hij ook last van buikkrampjes. Ik gebruik voor zijn voeding Infacol. en verder heb ik gister kersenpitzakjes gekocht om op zijn buikje te leggen.

Zijn jullie al met de kleine naar buiten geweest? Gister voor het eerst naar buiten en op stap geweest. Jeetje, moet dan wel wennen wat je allemaal mee moet nemen. Maar het was wel leuk. Hij had gister zijn gehoortest en dat was in orde.Volgende week komen ze van het consultatiebureau. Ik ben benieuwd.

Nou meiden, hier even mijn verhaal. De kleine ligt eindelijk even te slapen en dan heb ik even tijd om te mailen. Moet er echt aan wennen, hoewel ik het wel erg leuk vind,hoor als ik de kleine zie liggen...

Liefs,

Gorgi

P.S. Oh, Svenja, ik heb geen hyves...jammer...:icon_flower:

Geplaatst

he gorgi

die van jou slaapt al lang snachts lekker hoor ik ben jaloers.

op stap ga ik bijna elke dag lekker met de wagen de kids van school halen en nog veel meer dingen. ik doe Yari 's avonds in bad dan slaapt hij in de avond beter.

en 's ochtends heb ik daar ook niet echt tijd voor. ik sta al om 6 uur op eerst mezelf klaar maken dan de de kids voor school dan Yari aankleden en voeden net voor het voeden brood voor de andere twee maken en dan om 8 uur naar school lopen.

het is bij mij dus hectisch in de ochtend maar dan om kwart voor negen weer thuis zijn en dan Yari uit de wagen halen en lekker met z'n tweetjes genieten.

gorgi wordt tijd dat je een hyves site gaat maken dan kost niks alleen een beetje tijd.

liefs

Geplaatst

hallo dames

ik heb vannochtend een kussen gehaald zodat Yari zich niet meer op zijn buik kan draaien want daar begon hij gisteren mee hij draait dus vanuit zijn zij op zijn rug of buik hele sterke baby dus. wat hij ook al doet is dat als hij op zijn rug ligt hij zich al op zijn zij draait voor je het draait hij zich helemaal om en de meeste baby's doen dat pas bij 4 maanden. maar niet die van mij hoor die begint nu al.

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden