Ga naar inhoud

december 2009 januari 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Zo daar zijn we weer. Kan merken dat het beter gaat met de kleine, heb wat meer tijd om online te zijn! De groene poep van Robin is niet van de soja hoor, Robin krijgt voeding op basis van koemelk die verknipt is zoals ze dat noemen, het is voor het lichaam onherkenbaar gemaakt als koemelk, eigenlijk fop je het lichaam zeg maar. Overgaan op sojamelk doen ze niet graag, daar komen juist weer veel allergien van. De groene ontlasting is gevolg van de hypoallergeen, schijnt vaker voor te komen. Maar al met al gaat het beter met de kleine, we gaan wel over naar Nutragimen of Nutramigen, geen idee eigenlijk. Heb het bij apotheek besteld. Zoasl het nu gaat ben ik er wel zeker van dat dit mannetje koemelk allergie heeft. Wat een verschil zeg. Alleen heeft hijnog wel pijn aanvalletjes en we hopen dat die hiermee verdwijnen.

VAndaag naar werk geweest. heel leuk iedereen weer te zien en te showen met de kleine man! Heb gelijk vakantie vastgelegd, twee weken vakantie achter mijn verlof geplakt en de eerste 5 weken na mijn verlof werk ik 3 ipv 4 dagen. Leuk kado gekregen van directe collega's, al met al een leuke vermoeiende dag!

Oke en dan nog een niet gelogen bericht. Robin heeft mij laten schrikken vanmorgen, hij slaapt tussenin door de huilbuien was dat even de enige oplossing. Moet als het weer helemaal lekker gaat weer naar eigen bed, maar goed. Wordt ik vanmorgen wakker van uh uh geluidjes, heeft ie zich op zijn buik gedraaid!!!!!! Ik dacht dat dat helemaal niet kon met 6 weken! Ben me rot geschrokken, heb echt geen idee wat er is gebeurt, maar ga morgen eerst voor een aerosleep voor ledikantmaat, leg ik die tijdelijk wel op de plek waar hij ligt. Zou echt niet weten hoe die anders op buik is gekomen, hij lag op rug na de voeding en ik heb hem niet gedraaid dat weet ik zeker. Zal wel een toevalsrteffer zijn geweest, maar ik neem geen risico!

Oh de prikjes, ja gat die komen er natuurlijk ook aan, lijkt me wel moeilijk hoor, zo'n hummeltje, maar goed. Heb van de week info aan tandarts gevraagd voor de eerste tandjes en de verzorging ervan. Volgende afspraak is pas in november, dus dacht ben er nu toch, maar eerste tand betekent ok gelijk poetsritueel, nou hoop dat dat nog even weg blijft!, Daar horen ook huilbuien bij!

Nou ga de spullen voor de nacht klaarzetten,

doei meiden!

• Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames

marietje: wat goed dat het nu beter gaat met robin.

en dat je nu weer een beetje tijd voor jezelf hebt.

ik heb vandaag weer voor het eerst gesport ik heb 20 min hardgelopen en dat was best slopend kan merken dat ik mijn conditie weer helemaal moet opbouwen.

volgende week maandag ga ik weer paardrijden dus we zijn weer lekker sportief.

liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Marietje? Het is inderdaad een genot als het beter gaat met je kindje. Ook krijg je dan iets meer tijd voor andere dingen (de was enz., fijn!) Nee, alle gekheid op een stokje het geeft gewoon veel meer rust. Vorige week zag ik Bo ook al bijna op haar buikje draaien in de box, is 1x gebeurd en was inderdaad een toevalstreffer geweest. Toch vind ik dat ook spannend dus ik ga even kijken wat zo'n aerosleep geval voor iets is, ik ken het namelijk niet.

Ik ben helemaal geen sporter maar ben toch aan het bewegen geslagen. Dit is natuurlijk ook beter voor mijn suiker. Het afvallen gaat ook goed. Nog twee kilo eraf en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap, dan het liefst nog een paar kilootjes eraf om er nog iets appetijtelijker uit te zien. Papa moet ook nodig "ontwangeren" en hoopt op zondag weer zo snel mogelijk op de mountainbike te kunnen gaan fietsen. We hebben beide aanleg voor dik worden (en gezellig eten).

Het contact met mijn schoonfamilie blijft beroerd. Mijn schoonouders doen hun best maar super zal het nooit worden. Ik krijg nooit het idee dat ik echt welkom ben.

Mijn schoonzusje heeft zich niet meer laten zien sinds Bo 1,5 week was. Ook als wij bij mijn schoonouders komen blijven ze strak boven zitten (zij woont met haar vriend op de bovenwoning bij mijn schoonouders). Wij kwamen een paar weekjes terug een keertje binnen en toen waren hun nog beneden, ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Bo hadden we toen niet bij ons omdat het heel erg koud was en ze al van de wijs was die dag. Mijn ouders waren aan het oppassen (onze huizen zijn geschakeld) zodat Bo niet nog verder uit haar ritme zou komen. Later is ze hierover uitgevallen tegen mijn man, dat Bo niet mee was! Wat een truuuuuutttt. Dat was toen Bo 4 weekjes oud was, op een zondagavond en ik nog bij aan het komen was van de bevalling. Heeft ze nou echt een plaat voor haar hoofd?

Ik ben nog steeds niet ongesteld! Afwachten dus!

Fijne dag allemaal,

liefs,

Vanessa

Geplaatst

hallo dames

het omdraaien is inderdaad mogelijk. Yari deed dat al na 1 week. dat is wel heel snel. hij ligt ook in zo een speciaal kussen voor op zijn zij zodat hij niet zou kunnen draaien. hij ligt ook in een trappelzak omdat het dan ook moeilijker zou moeten zijn maar het lukt hem om omhoog te kruipen uit het kussen en zich dan alsnog om te draaien.

Yari ligt het liefst op zijn rug. als ze een keer op hun buik liggen is dat ook niet erg de meeste kindjes hebben de reflex om hun hoofdje op zij te leggen. en toen ik nog baby was moesten de mama's juist hun kinderen op hun buik leggen ivb wiegendood omdat als je op je buik ligt en je spuugt kun je er niet in stikken als je op je buik ligt.dus toen was het weer allemaal anders. ze weten ook niet waar wiegendood vandaan komt. het komt wel veel voor met kindjes die een slechte apra score hadden bij de geboorte.

ik gebruik het kussen ook omdat Yari een voorkeurshouding heeft en niet omdat hij zich omdraait.

dit was weer mijn verhaal.

oja ik ben nu voor het eerst weer ongie geworden. balen ik vond het zo heerlijk 9 maanden niet ongie worden en nu weer op naar buik en rugpijn.

liefs

Geplaatst

Gisteren heeft michiel zn 2e prikken gehad, en weer hield hij zich kranig hoor. Gelukkig lijkt hij er weer niet zoveel last van te hebben, wat lichte verhoging maar verder niets.

Heb wel even besproken wat te doen met zn voeding, want hij wil zn laatste fles liever niet meer. Als ik hem rond 20.00 de laatste fles geef slaapt hij gewoon door, maar dat mag nog niet van het CB. Dus nu gaa we weer een stapje terug in hoeveelheid kijken wat hij gaat doen want hij moet 5 flessen. Proberen maar.

Hij was flink gegroeid, hij is vandaag 13 weken en weegt 6920 gram en is 62 cm, zn hoofdomtrek is 40 cm. Al met al groeit hij dus goed en is een gezonde jongeman.

Heb trouwens ook gister weer uitslag gehad van bloedafname voor de schildklierfunctie, en deze was beter dan de vorige keer. Dus nu moet hij over 2 maanden weer een keer op controle bij de kinderarts en dan wordt het weer een keer bekeken.

Geplaatst
Gisteren heeft michiel zn 2e prikken gehad, en weer hield hij zich kranig hoor. Gelukkig lijkt hij er weer niet zoveel last van te hebben, wat lichte verhoging maar verder niets.

Heb wel even besproken wat te doen met zn voeding, want hij wil zn laatste fles liever niet meer. Als ik hem rond 20.00 de laatste fles geef slaapt hij gewoon door, maar dat mag nog niet van het CB. Dus nu gaa we weer een stapje terug in hoeveelheid kijken wat hij gaat doen want hij moet 5 flessen. Proberen maar.

Hij was flink gegroeid, hij is vandaag 13 weken en weegt 6920 gram en is 62 cm, zn hoofdomtrek is 40 cm. Al met al groeit hij dus goed en is een gezonde jongeman.

Heb trouwens ook gister weer uitslag gehad van bloedafname voor de schildklierfunctie, en deze was beter dan de vorige keer. Dus nu moet hij over 2 maanden weer een keer op controle bij de kinderarts en dan wordt het weer een keer bekeken.

Mag hij dat niet vanwege de schildklierproblemen? Bo drinkt sinds twee dagen haar laatste fles om 10 uur en meldt zich weer om 6.00!!!! uur. Wel fijn want we moeten er op het moment om half zes uit dus ik ben erg blij dat ik er 's nachts niet uit hoef.

Geplaatst

CB heeft ook tegen mij gezegd niet langer dan 6 uur tussen de voedingen te laten. Waarom weet ik niet. Morgen moet ik weer naar CB en dan krijgt Maxe haar eerste prikje. Spannend hoor. Ik heb van VSM wel wat in huis gehaald waardoor ze minder last hebben van de prikjes. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?

Liefs

Geplaatst

tegen mij hebben ze hierover niks gezegd Yari eet zijn laatste fles om 23:30 en dan weer om 07:30 dat is 8 uur en ze vonden het perfect op het cb.

liefs

Geplaatst

michiel krijgt om 23.00 de laatste en dan weer om 07.00. Maar hij moet wel 5 flessen in totaal, hoeveel krijgen die van jullie dan en welke hoeveelheid.

Geplaatst

Ik ben net terug van CB. Maxe heeft 2 prikjes gekregen en een siroopje tegen rotavirus. Ze heeft de hele boel bij elkaar gekrijst. In beide dij een prik. Het was wel zielig, maar wat moet dat moet! Ik moet 5 x 165ml gaan geven. Ze vroeg nu ook al iedere x naar meer en ik gaf vaak 180ml. Ze dronk dat niet altijd op, maar toch wel 2 a 3 x, vandoor nu 5x165ml. CB gaf ook aan dat ik niet te snel moet reageren s nachts, want ze moet leren weer in slaap te vallen. Nou ja, we gaan maar weer verder waar we gebleven zijn.

We hebben ook een andere knoop doorgehakt. Ik ga stoppen met mijn eigen zaakje, want het is te lastig te combineren met kind. Ik heb opdracht van manlief gekregen om lekker te gaan genieten van de kleine Maxe, want ik ga het nooit meer meemaken. Ik moet leuke dingen gaan doen. Hij is zo lief! Ik zit wel te denken om wel iets te gaan doen, maar dan alleen wat ik leuk vind en maar 2 daagjes per week. Hier in Belgie gaan de kindjes al ,met 2,5 jaar naar school dus dan gaan we gewoon weer aan de slag, PT! natuurlijk. Er is een last van mijn schouders afgevallen. Ik ga snel informeren naar babyzwemmen, want dat lijkt me zo leuk.

Liefs

Geplaatst

he renee

heerlijk he niet te hoeven werken. en lekker genieten ik weet er alles van.

babyzwemmen is erg leuk ik heb het bij al mijn kids gedaan en ga het nu ook met Yari weer doen zodra hij drie maanden oud is. heb er weer erg zin in.

lierfs

Geplaatst

Oke meiden, ben officieel jaloers hahaha, ik moet gewoon weer gaan werken eind april, balen want eigenlijk wil ik iks missen van de kleien man. Maar helaas, niet werken is niet haalbaar!

Robin staat nu op de andere voeding, moet daar li8chamelijk weer aan wennen, dus vraagt weer even meer tijd. Dat draaien van meneer is geen toeval gebleken, hij blijft het doen, dus gaat ie nu ook in het kussen zoals jij bedoeld Svenja en heeft ie inderdaad nu een slaapzak aan.

Met voeden heb ik een ander probleem, meneer eet te veel! En nog heeft ie honger, Hij krijgt gewoon een comlete voeding te veel, hij blijft namelijk in de nacht gewoon komen, dus komt gewoon om de 4 uur. Maar minder eten betekent huilen de hele tijd. Speen helpt niet, water helpt niet. En meneertje is al aan de zware kant nu. wanneer kan ik verwachten dat ie wat alnger gaat slapen? Hebbeb jullie enig idee???

Vanessa wat balen dat die situatie zo vervelend blijft. Sommigen mensen snappen het echt niet!

Svenja, je bent goed sportief bezig!!!!

Renee, heerlijk geen werk, lekker tutten met de kleine meid!

Lucky, heerlijk die lange slaapnachten, hoop dat ze hier ook snel komen!

Geplaatst

Dat zou ik diep in mijn hart ook wel een paar jaartjes willen. Even niet werken maar alleen aandacht voor je kind, je man en jezelf. Heerlijk!

Ik kan er niet voor 2 jaar tussenuit dus dat houd gewoon op. Maar mijn vader geeft mij nu het toch een stukje rustiger is de gelegenheid om zoveel mogelijk thuis bij Bo te zijn. Dus ik heb geen klagen!

De uurtjes per dag die ik wel op de zaak ben daar geniet ik van.

En Bo gaat natuurlijk gewoon mee.

Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen! Wel heb ik al 1,5 week een ongi gevoel in mijn buik maar er gebeurt nog niets. Gisteren een oude test er tegen gegooid maar die was zo negatief als maar kon. Morgen 7 dagen "over tijd".

Bah!

Ohja, we bieden Bo 5x 200cc aan. De ene keer drinkt ze hem wel leeg en de andere keer niet. Vind het nog wel steeds zonde van de voeding maar het is niet een vaste fles die ze niet helemaal leeg drinkt.

Mijn schoonzusje is weer lekker bezig dus ik zat vanavond met een huilende man aan tafel. Wat een bitch!

Voor wie dit nu nog leest een fijne avond en welterusten voor straks.

Geplaatst

Michiel kreeg eerst ook al 5 x 180 water + 6 schepjes, maar ineens na 2 weken vind meneer dat teveel van het goede en laat staan. Dus vandaar nu maar 5 x 150/5, want 4 x 180/6 vonden ze bij Cb niet goed.

Geplaatst

We zitten wel op 5 voedingen per dag. 4x zou inderdaad te weinig/niet goed verdeeld zijn.

Wij mogen ons 15 maart weer melden op het CB. Ik ben benieuwd hoeveel ze dan gegroeid is.

Geplaatst

hallo dames

vanessa: bo is een goede eter die zal wel lekker snel groeien.

marieztje: ik zou niet weten wat je eraan moet doen dat robin zo hongerig blijft voeding voor hongerige is geen optie omdat dat op basis van koemelk is.

mischien mag je we johannesbroodmeel bij de voeding mengen. dat is tegen spugen maar maakt de melk ook dikker zou je eens aan cb kunnen vragen of huisarts.

over het doorslapen verschilt per kind als robin hongerig blijft dan zal het nog wek even duuren. als hij wakker wordt en je legt hem dan bij jullie in bed blijft hij dan ook huilen of valt hij dan weer in slaap. zo hebben wij het met yari gedaan. want yari valt dan weer inslaap als hij bij ons ligt.

en nu wordt hij pas rond 6 uur wakker en dan ligt hij nog een uurtje bij mij en dan krijgt hij weer te eten.

twee weken terug werdt hij om twee uur al wakker en dan was het nog niet eens etenstijd. maar hij leert nu langer te slapen.

liefs

Geplaatst

Gisteravond hebben wij Bo om goed half tien gevoed. Rond tien voor half elf lag zij op bed. Ze heeft geslapen tot vanochtend half zeven!

Toen lekker in bad en heerlijk gegeten. Alleen dronk ze te snel waardoor ze een gedeelte van haar fles uitspuugde over haar en mij heen. Dus; allebei weer schone kleren aan! Wasmachine draait alweer.....

Nog geen ongi te bekennen. Denk niet dat ik zwanger kan worden via de natuurlijke weg dus dat is wel jammer. Het is gewoon afwachten dus.

Wel raar als je nooit te laat bent, ook niet na de mislukte ivf behandeling.

Svenja? Ik ben ook aan het afvallen (ik moet nog 2 van de 19 aangekomen kilo's kwijt). Nu zoek ik iets variatie voor het ontbijt. Wat eet jij dan meestal?

Geplaatst

he vannessa

ik doe niet echt aan variatie ik volg het BIS progamma dat is op basis van shaken en weinig kolydraten.

ik weet niet wat je eet s'ochtens maar je zou eens crackers of yoghurt met iets erin kunnen proberen.

je bent al wel veel afgevallen ik ben jaloers 18 kilo ben je al kwijt in zo een korte tijd hoe heb jij dat dan gedaan.

liefs

Geplaatst

Hey Dames, ik breek even in hahahaha

Marietje.... Hier ook een honger lapje hoor!! Dion woog afgelopen maandag 8200 gr (!!!!!) en het CB vertelde ons dat we naar de 4 voedingen mogen/moeten.. nou, dat gaat echt niet lukken! We zitten op de 5 voedingen sinds kort en dat gaat nog maar net...Als hij honger heeft krijgt hij gewoon eten, daar zijn we niet moeilijk in.... als ik honger heb pak ik ook wat te eten..

Ook komt hij af en toe voor een nacht fles, we proberen eerst een tut erin te doen, maar blijft hij door huilen dan krijgt hij gewoon een fles.... vannacht kwam hij ook om een voeding en dan krijgt hij gewoon een fles van 180.

Dion krijgt zijn laatste fles rond 20:00 uur en meestal slaapt hij door tot een uurtje of 6:30....

Misschien in de laatste fles wat rijstebloem of mag hij dat niet?????

Heel veel succes en vooral doen wat jij denkt wat goed is!!! Hier nemen we het CB maar met een korreltje zout, het is nooit goed wat je doet en ze hebben altijd wel iets op te merken....

Vanessa, spannend meissie... in je achterhoofd denk je altijd dat het niet mogelijk zou kunnen zijn, maar wie weet.... ik denk aan je....

In het Oktober-November topic heb ik een oproepje geplaatst wie het misschien leuk lijkt om een keer wat af te spreken... we babbelen nu al zolang met elkaar en misschien is het wel eens leuk om elkaar `live` te zien....

Dikke xx van Daan en Dion

Geplaatst

he maatje

het is is hier ook al besproken om een keer wat af te spreken maar alleen maar leuk als dat in combinatie met oktober november mama's te doen.

wij hadden het idee om dat in het voorjaar te doen ergens in mei of juni.

ik had voorgesteld om dit in utrecht te doen omdat dat ong. het midden van het land is.

ik had ook voorgesteld om dan naar kidcity te gaan is ook leuk voor de mama's met meer kids die al wat groter zijn kunnen ze lekker hun gang gaan.

kidcity is een indoor speelparadijs.

rijstebloem mag pas bij 4 maanden.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja!!

Klinkt leuk allemaal!

In het andere topic wil Michelle ook wel mee, zij heeft al een wat ouder dochtertje dus die kan ook lekker meespelen...

Even kijken wie er nog meer meewillen gaan, houden elkaar op de hoogte!

PS: Wij gaven rijstebloem al met 3,5 maand.....

Geplaatst

YESSSS!!!! De rode duiveltjes zijn gistermiddag dan toch eindelijk gekomen. Precies een week te laat. Gisteravond direct de Progynova geslikt.

Als het goed is zo rond 21 maart een TP! Als alles dan ook volgens het boekje verloopt, maar jullie kennen mij inmiddels een beetje dus ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden