Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben ook de Mutsy (urban rider, active black heet de kleur geloof ik = grijzig). Ik ben klein, mijn man een stuk langer: dan is deze een prima compromis.

En idd Zoe: het zwanger zijn gaat best snel! Ik kan niet wachten tot mijn buik 'mooi' wordt (dat is dus na de 20 weken, dan wordt het meer 1 geheel ipv 2 hobbels/bobbels). En ik wil ook graag de datum weten voor de echo, maar hier mag je pas bellen als je 16 weken bent. Dat wordt voor mij dus (pas) volgende week maandag bellen.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mutsy is populair dus! Hebben wij ook serieus overwogen omdat die als een van de weinige een hoge bak heeft. Hij kan allen niet zo klein opgevouwen worden, het onderstel is te klein voor mijn achterbakkie! Helaas!

Mijn buik is ook nog een beetje in tweeën gedeeld, ha ha. Toch zien veel mensen het al!

Kissie Mia

Geplaatst

Hallo,

Diane vandaag na de verloskundige zag ik suc6.............

Heb met moederdag 4 schopjes en een salto gehad van mn dochters :love5: ,bloemen van mn vader en moeder gekregen wel schattig he,had van mn man ook wat verwacht maar helaas :strangle: die denkt nooit ergens aan.....

Verder hier weinig nieuws ik wil heel graag aan het kamertje beginnen,maar er staat nog van alles in de weg,word er helemaal chaggie van,moe nog veel meer gebeuren en der gebeurd gewoon helemaal niks der is ook niks wat ik zelf kan doen dat is nog het ergste anders was het al geregeld geweest.............

Maar aan de andere kant voel ik mn meisjes goed bewegen en dan vrolijk ik toch wel weer helemaal op!

Liefsss

Geplaatst

Men,

wat gaaf dat je die meiden voelt! Lijkt me heerlijk, ik heb op dit moment wel een soort kriebeltje in mijn buik maar niks duidelijkst of zo, lijkt me helemaal geweldig!

Ik ben ook zo ongeduldig, wil heel graag aan het kamertje beginnen, dat is nu ons rommelhok, er moet dus heel veel gebeuren!!!!!! Bleh, word er helemaal ongeduldig van.

Mijn man had ook geen cadeautje, had ik ook wel op gehoopt en ook duidelijke hints gegeven, maar helaas, hij vind dat te moeilijk! Snap ik niet!!! Ik ben gek op cadeautjes kopen voor iedereen! Het is wel een schatje hoor, attent op andere manieren dat zeker.

Kissie Mia

Geplaatst

Hihi Mia, je buik in tweeën gedeeld. Snap wat je bedoeld want die van mij begint nu idd één bolletje te worden.

Ben trouwens benieuwd wanneer ik de kleine echt ga voelen. Heb heel af en toe en kriebel/plopje maar kunnen net zo goed m'n darmen zijn.

Men, die van mij is ook niet erg attent hoor maar volgens mij besefte hij wel dat hij inderdaad wel iets had kunnen doen toen ik gister teleurgesteld reageerde. Ach ja...

Geplaatst

Oh mia, jij ook al niets... mannenlogica. Er is nog niks dus waarom een kadootje! Omdat het leuk en lief is misschien? Pff, doen we ook niet aan vaderdag haha.

Geplaatst

Hier ook nog niets te voelen ?!?!? ik kan niet wachten!

Wel vandaag met het kamertje aan de slag gegaan! Stucwerk van de muur gekrapt..zit los en moet er dus af...dan voorstrijken en behangen (glasvezel) en dan sauzen! ook ligt er nog geen vloer ...en plafond moet nog gewit... geeft niets ik heb een hele handige man!

Verder ik krijg geen berichtje meer als iemand wat geschreven heeft??

ik zal eens kijken hoe dat nou weer kan..

Oja...dames...moederdag ?!?!? we zijn het nog niet!!!!(tenminste een paar) volgend jaar!! hahahaha

Geplaatst

Ach die mannen ook,hahahahahhah!!!!!

Britt waar krijg je dan een berichtje als iemand iets schrijft?Heb ik nog nooit gehad!!!!!

Mn meiden zijn op dit lekker aant dansen!!!!!

Komt waarschijnlijk omdat ze bij mij toch minder ruimte hebben met zn tweeen dat ik ze daarom al voel!!!!

Gister hebben we onze love seat verkocht want die stond op de plaats waar de tweeling box gaat komen........we hebben nou net een balzaal ff wennen weer hoor!!!!

Liefsss

Geplaatst

Als je een berichtje wil moet je op de knop reageren drukken (linksonder). En dan kun je onder het vak waarin je typt kiezen dat je een 'abonnement' wil. En dan krijg je een mailtje dat er weer een nieuw bericht is (alleen bij de eerste). Echt superhandig!

Men: leuk dat je de dames al zo lekker kan voelen dansen! Met z'n 2tjes zullen ze idd wel goed de baarmoeder vullen zodat jij het lekker kan voelen.

Geplaatst

Ohw... hier is het 'vieze' gedoe weer begonnen: niezen en dan een natte onderbroek... Er komen weer herinneringen boven van de vorige keer. Moet dus weer echt stil gaan staan, dan gaat het goed gelukkig. Weet van de vorige keer dat het bij mij ook weer overging, maar niet meer wanneer (handig he - hahahaha!).

Nog meer dames die daar last van hebben??

Voor komend weekendje weg maar extra veel onderbroeken en kleren meenemen.

En moeten jullie er ook 's nachts nog elke keer uit om naar het toilet te gaan? Ik moet steeds eerder lijkt het wel...

Geplaatst

Hier (nog) geen last van Hobbesje,moet wel heel erg vaak plassen mvm zou nou pas echt blij met me zijn geweest,hahahahah,en snachts soms wel 3 x deruit,achja kan ik vast wennen.................:tard:

Heb wel dat er vocht uit mn tepels komt :hmz: hebben jullie dat ook?? Is dat eigelijk wel normaal volgens mij is dat veel te vroeg,heb al een beetje gegoogled.

En heb erg veel last van maagzuur maakt niet uit of ik nou wel of niet wat eet of drink,dus aan de vanille vla en de malox!!

Groetjes

Geplaatst

Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord en (gelukkig) ook geen last van. Ik hou wel elke keer m'n buik stevig vast als ik moet niezen, laatst deed ik het niet en toen voelde ik m'n banden toch even!

Maagzuur begint hier ook te komen, niet continu maar met vlagen.

Vocht uit de tepels heb ik ook nog niet, maar kun je toch al wel vast last van hebben las ik. Mijn borsten zijn trouwens ook wel flink in de groei. Ik had een B/C cup en zit nu wel in cup D. Ben benieuwd waar het eindigt. Lang leve de sexy meegroei bh's haha.

liefs

Geplaatst

hihi, Mia en Hobbesje: heb ook last van niesplasjes, maar het gaat inderdaad beter als je even stil staat. Geen last van maagzuur. Wel braakneigingen na het tandenpoetsen maar dat heb ik al zo'n beetje vanaf het begin.

heb afgelopen vrijdagavond plopjes gevoeld: wel heel apart! Was maandag voor de 3e keer bij VK en zij vroeg ernaar en bevestigde dat dit heel goed mijn baby zou kunnen zijn!! En dat op de dag dat mijn vriend 40 werd! Glunderend zat hij erbij. Mooi toch?

Natuurlijk weer fantastisch om het hartje te horen kloppen! We hebben het geluid weer opgenomen (voor de 3e keer!). De rand van de baarmoeder zit 15 cm boven schaambeen (?) en dat was prima......

Wij zijn nog niet echt spullen aan het kopen. Zijn wel druk met het regelen van kinderopvang: vorige week hadden we een afspraak met een gastouder en vanochtend zijn we bij een kinderdagverblijf geweest. Daar kunnen we pas vanaf januari terecht dus we moeten snel beslissen! Hebben jullie dat al geregeld of hebben jullie oppasoma's in de buurt????

Ook heb ik me opgegeven voor zwangerschapspilates (start ik mee over 3 weken) en wil ik gaan zwemmen. En morgen gaan mijn vriend en ik samen naar een sessie bij een zwangerschaps-haptonoom.

En volgende week lekker met vakantie, voor de 1e keer met z'n drietjes haha. Ik heb er zin in!!! Dan zijn we halverwege dus weer een mooie mijlpaal! En komen we uitgerust weer terug voor de 20-weken echo.....

Geplaatst

Diane, super dat je de beeb ook hebt gevoelt!

Wat betreft de opvang, ik heb helaas nog steeds geen duidelijkheid over mijn uren straks dus is het een beetje lastig regelen. Ik wil wel graag dat ons kindje 1 dag naar het kdv gaat en beide oma's willen graag oppassen en mijn vriend is woensdags ook nog vrij. Dus uiteindelijk lijkt het me geen probleem haha.

Ik moet trouwens standaard er 2x per nacht uit om te plassen dus blijkbaar drukt er wel iets op mijn blaas haha. Slapen gaat trouwens wel weer goed (waar ik errug blij mee ben).

Fijne hemelvaart! Gaan jullie nog wat leuks doen? Wij gaan vanmiddag gezellig met vrienden op stap en ivm het weer wordt het geen picknicken maar gourmetten.

Maar eerst nog even een dienst draaien....

Geplaatst

Hier ook nies klachten ! hahaha...en verder mijn bekken blijft flink pijn doen, schaambeen en liezen ...morgen afspraak met de fysio... Plassen hoef ik niet snachts maar wel ben ik bij elke keer dat ik me omdraai wakker ..zo zeer doet dat aan mijn bekken. ...ik maak me er wel wat zorgen over! Ik kan soms bijna niet lopen van de pijn.... daar hoor ik jullie trouwens niet over...

Verder heb ik geen grotere cub maat meer....de eerste paar weken wel ...toen leek ik wel dolly parton...maar dat is nu allang weer over...maar ik heb zowiezo ...het idee dat ik zelf slanker wordt ?!? Ik heb wel een lekkere buik..maar nog steeds kom ik niks aan...dus gaat het van mij af...de broeken zitten ruim. zolang die kleine het maar goed doet is dit een gustige bijkomstigheid. morgen afwachten wat de fysio zegt. Bye bye

Geplaatst

Hier wel grotere maat Pamela zou jaloers zijn,hahha!!!!

Laatste tijd flink gegroeid en ook erg gevoelig(pijnlijk).Maarja alles groeit.........

Gelukkig geen last van mn bekken wel als ik veel loop pijn in mn onderrug,ben dan net een eend,waggel,waggel!!!!!

Wij hebben oppasomas en opas dus das wel fijn,weet nog niet precies hoeveel dagen ik ga werken,ik denk 3 halve ofzo,zien we nog wel.

Heb gister EINDELIJK behang gevonden voor mn wijvies,op internet,en morge gaan we in de winkel kijken of het echt zo lief is als ik denk dat het is....... eindelijk gister ook een begin gemaakt op de kamer bed afgebroken enzo en gister ff gekeken wat we al allemaal hebben gekregen jezus wat hebben die meiden al veel,zo schattig heb er een foto van gemaakt zal ik us op hyves zeten!!!!

Liefsss

Geplaatst

Hey meiden,

net een echo gehad en we krijgen een meisjes!!!!!!! Ik was helemaal verbaasd, nu nog steeds eigenlijk. Dacht toch een beetje dat het een jongen zou zijn! Echt raar om het te weten, ben helemaal in de war. Ga zo maar even wat meiden dingen halen.

Eerst heb je het over de baby en nu opeens over je dochter!

Gister wel de wagen gekocht, de maxi cosi mura 4, zwart met rood van binnen. Ik hou erg van rood dus dat is een leuk detail. Nu kunnen we ons gaan uitleven op de babykamer. Het wiegje kwam net binnen, een hangwieg van kindekeklein.

Het wordt steeds echter zo he meiden! Mijn borsten zijn ook lekker groot, topless zonnen zou ik zo geen probleem vinden, ha ha!!

Wij hebben voor 3 dagen oppas oma's, we zitten helemaal goed!

Kissie Mia (in oktober eindelijk Mamma Mia)

Geplaatst

Mia wat leuk een meisje...........:female::bcbbgirl2::girl::icon_pink_babydust: Dat word jurkjes scoren..........

De girls staan sterk waar blijven de boys.........?

Hoe zit het bij jullie met de naam ik vind het verschrikkelijk moeilijk we hebben nog steeds maar 1 naam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

17 mei **Men** (20 weken echo)

20 mei Diana79 (Gyn)

25 mei Zoë (20 weken echo)

26 mei **Men** (gyn)

26 mei Diane (20 weken echo)

26 mei Diana79 (Geslachtsbepaling)

27 mei Faye (20 weken echo)

01 juni Zoë (vk)

07 juni Britt (20 weken echo)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Oeewwwhhhh maandag 20 weken echo.........spannend!

Mia gaan jullie het voor je houden verder????

Geplaatst

Mama mia (erg leuk!), je ticker was al goed van kleur! (toch je onderbewust zijn?...)

De meiden gaan goed hier idd. Ik hoop dat ik over 1,5 week ook meer weet, als manlief toegeeft....

Britt, vervelend zeg die bekkenklachten. En we zijn nog maar op de helft! Ik hoop voor je dat het niet heel veel erger gaat worden.

Misschien een stomme vraag, maar ik mag toch wel gewoon op de buik slapen? Mijn favo slaaphouding dus dat wordt nog afkicken straks als het echt niet meer lekker ligt...

Men, fijn weer effe spieken naar je ladies maandag!

Geplaatst

Hey meiden,

lastig he die namen, heb wel een paar leuke, maar moet er nog even een gevoel bij krijgen denk ik.

Ik slaap ook gewoon op mijn buik, kan wel hoor!

Kissie

Geplaatst

hey meiden breek heel even in hoor!

Mia wat geweldig een meid van harte gefeliciteerd kan mij voorstellen dat je even helemaal overdonderd bent nu je weet dat je zwanger bent van jullie dochter.

leuk allemaal jurkjes en meiden dingen kopen zie het mij zelf ook al doen en ik weet nog niet eens wat het word hihihi.

Liefs

Geplaatst

Mia, ja wie weet haha. Op de een of andere manier ga ik altijd voor blauw. Zal wel m'n lievelingskleur zijn om maar in de taal van mijn nichtje te spreken. Zal me dus niks verbazen als de babykamer ook een blauwe tint krijgt. En ook al is het een meid maakt me dat eigenlijk ook niet zoveel uit.

Hebben jullie al ideeën betreffende kleur enzo? En de meisjes mama's, toch richting roze?

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden