Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi allemaal,

Teneerste Men heel veel beterschap, echt het rusten went niet hoor haha maar het is voor een goed doel. Rust nu al meer dan twaalf weken maar wennen ho maar.

Britt van harte gefeliciteerd.

Hier is het ondertussen ook allemaal erg heftig geweest. Vandaar dat jullie me even niet hebben gezien hier. Mijn vader heeft een hartaanval gehad en is ervoor opgenomen geweest. Gaat nu redelijk is weer thuis maar je schrikt wel ik dacht dan ook God geeft en God neemt en daar zit ik echt niet op te wachten. Onderwijl hij daar lag had ik allemaal symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Dus hup bloed en urine controle ook erg schrikken want dat kun je er echt niet bij gebruiken. Gelukkig bleek alles goed te zijn.

Dus uiteindelijk alles goed en wel maar o wat kun je dan in een korte tijd je zoveel zorgen maken.

DE foto`s volgen nog, geen tijd voor gehad.

Groetjes Face

Geplaatst

Men, heel veel succes morgen. Ik hoop dat je bloeddruk is gezakt!

Face, wat een zware tijd heb je gehad zeg! Fijn om te horen dat het beter gaat met je vader, en dat je zelf ook gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben!

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Men, hoe is het gegaan vandaag? Hoop dat je bloeddruk weer wat gezakt is en dat je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven?...

Face, voor jou ook een heftige periode zeg! Fijn om te lezen dat het met je vader weer de betere kant op gaat. En dat er bij jou gelukkig niks zorgelijks is gevonden!

Diana, las dat je de afspraak voor de buikschildering hebt staan. Veel plezier!

Hier zijn we begonnen aan mijn laatste werkweek! Kan het opzich prima volhouden, kon vanmiddag alleen wel merken dat ik last vd rug kreeg tijdens behandelingen (ben tandarts-assistente). Dus even goed op m'n houding letten nu.

Geplaatst

he...dames...fijn Face dat het beter gaat....(mijn pa ook 4 mnd terug, een lichte attack ..hij is nu weer therapeutisch begonnen met werken..) je schrikt je een ongeluk!!! ik heb een Opa en Oma van 86 tja...je houd er rekening mee in je achterhoofd...ik denk hun eerst...maar niet je vader!!! Maar goed!!!

Verder hier weer een paar emotionele dagen achter de rug! ik heb een week gewerkt na mijn vakantie...dat viel effe vies tegen.

Ik trek het dus niet meer.... Nu maar afgesproken 6 weken voor te stoppen...en ga nu 4 halve dagen werken. dus deze week en volgende week nog en dan verlof.

Pfff...ik vind mijn buik nu wel zwaar worden hoor!! soms kijk ik eens omlaag...en denk...hoe is het toch mogelijk?!?! hahaha...het is soms gewoon niet te bevatten..zo..zwanger! hebben jullie dat ook?

En verder heeft onze spruit nu bijna om de dag de hik!! soms meerdere keren per dag! zo schattig gevoel.

Dames tot snel!!!

En Men...ben benieuwd!

Geplaatst

Hey Britt, vervelend voor je zeg. Begrijp ik het goed dat je niet helemaal lekker in je vel zit?

Ik las op de hyves van Men dat ze sinds vrijdag al is opgenomen in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed gaat...

Men, als je dit leest: heel veel sterkte!!

Pfff onze naam... Waren we toch mooi uit de naam, helemaal enthousiast allebei. Nou zijn we er toch achter gekomen dat vrienden van ons dat DE naam vinden voor hun. Dit hebben ze ook uitgesproken.... Dus bij ons weer twijfel, tenminste bij mijn vriend. Die heeft zoiets van: kunnen we niet beter een andere naam kiezen, wil hun niet voor het hoofd stoten enz enz. Terwijl ik zoiets heb van: ja hallo! Je kunt een naam niet claimen voordat het kind uberhaupt geboren is! En wij hebben hier al zolang op moeten wachten, en al zoveel leuke namen aan ons voorbij zien gaan. Nu is het onze beurt. Als wij dat toch een mooie naam vinden!... Maar ja, de glans is er wel een beetje af zo...

Geplaatst

Goh Men in het ziekenhuis:ohmy: Men als je dit leest: veel sterkte, hopelijk gaat alles goed met jou en je meiden!

Geplaatst

Maandag ben ik naar de vk geweest. Weer helemaal goedgekeurd, buik ligt netjes op groei. Kindje ligt alleen nog overal en nergens (koppie lag linksboven, kontje bij m'n heup).

Nog 1 keer daar naartoe en dan naar de gyn. Het gaat ineens heel snel lijkt het wel.

Vandaag wordt eindelijk de vloer gelegd, dan kan ik vanavond alles inpakken (en eindelijk met babyspul aan de gang: ben al vast begonnen met het wassen van alle beddengoed, luiers en doekjes).

Heb meteen het lijstje weer aangepast:

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

11 Oktober Faye :bcbbboy2:

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge (Geheimpje)

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

17 Oktober Mia :bcbbgirl2: Phileine 15-06-2010*

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

27 augustus Men (gyn)

28 september Diana79 (Bellypaint)

31 augustus Zoë (vk+groeiecho?)

07 september Diana79 (Gyno)

10 september Hobbesje (laatste keer vk)

14 september Diana79 (fotoreportage, voorlichting bevalling in MCA)

22 september Hobbesje (eerste keer gyn)

07 oktober Hobbesje (voorlichtingsavond SKB)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2, 114 cm 24 wk, 119 cm 29 wk

Diana 128 cm 25wk

Hobbesje 99 cm 19 wk, 104 cm 24 wk

Men 106 cm 21wk+6d, 110cm 26 wk, 116cm 30w4d

Zoë 99 cm 21 wk+5d, 102 cm 25 wk, 105 cm 30 wk

plaats en manier van bevalling en vorm van voeding

Face ziekenhuis/op normale wijze/borstvoeding

Diana79 ziekenhuis/geplande KS(26 okt)/borstvoeding

Britt35 thuis/borstvoeding

Faye Kraamhotel/ borstvoeding

Zoë Kraamhotel/borstvoeding

Inge ziekenhuis/flesvoeding

Men ziekenhuis/(proberen)normale wijze/borstvoeding

Hobbesje ziekenhuis/geen idee nog hoe (vorige keer ks)/borstvoeding

Geplaatst

Men ik hoop dat alles goed met je gaat!!!

Bij mij de laatste loodjes op het werk, nog maar 2 dagen en dan verlof! Ik wilde ook 4 weken voor maar heb er nu geen spijt van! Werk nu ook tot 14.00 's middags en dat is goed te doen. Valt toch niet mee werken en zwanger zijn! Britt zet hem op he!! En anders gewoon eerder stoppen en ziek melden. Dat maakt die laatste 2 weken dan ook niet zoveel meer uit toch!

Zoë; wat balen van jullie naam! Maar eh......ik zou het toch doen hoor, ook al is de glans ietsje minder, het is wel dé naam die jullie graag wilden!

Geplaatst

Faye, thanx. Ik wil het even een paar dagen laten rusten en van het weekend maar eens even overleggen...

Ik las op de hyves dat Men weer in huis is met de meisjes nog lekker in haar buik. Gelukkig maar!

Hobbesje, altijd weer fijn hé om goedgekeurd te worden door de vk.

Nou ik hoop dat ik vanavond lekker in bed kan liggen. Heb een stuk zeep onder m'n matras gelegd. Schijnt te helpen tegen wiebelbenen (restleggs legs) en kuitkrampen. Ben erg benieuwd!...

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve reacties..Men veel beterschap gelukkig ben je weer thuis. Niks fijner dan je eigen bed.

Hier alles rustig en weinig te melden. Morgen nog wel een groeiecho. Maar ik denk wel dat ons meisje goed groeit, maak me dan ook niet veel zorgen.

groetjes Face

Geplaatst

Meiden ik ben ook mama van een Okt prinsje.... Heel veel suc6 nog even... voor je het weet beginnen jullie aan een totaal nieuwe maar superrrrrr leuke uitdaging....

Geplaatst

Dames!!

Ik zie op Hyves dat Men bevallen is van twee dochters!! Evy en Lois ! verder weet ik niets.... Iemand meldt toch nog twee flinke dames! dus dat ziet er goed uit!!!

Ik kan niet wachten op meer nieuws!!!

Men!! van harte en... van harte tja..bij jou moet alles dubbel!!

Geplaatst

Jee, da's nog snel gegaan zeg Men... heb even een topic voor je geopend in 'geboren'... maar bij deze van harte met je dochtertjes! Dit geldt natuurlijk ook voor je partner... hoop dat alles goed is met de hummels (ws. in het zh?) en dat jullie kunnen genieten van de kraamtijd...

:wav:

Geplaatst

Jeetje men, dat is zeker snel gegaan zeg!!!

Ik hoop dat alles goed verlopen is, en je lekker kunt genieten van je kraamtijd!

Gefeliciteerd met je dochters!

Geplaatst

Jeetje, internet ligt er even achter weg en je mist van alles! Nu maar even vanaf de telefoon.

MEN, je dochters zijn er!! Van harte proficiat met je meiden! Ben erg benieuwd naar je verhaal. Hoop dat het met jou ook goed gaat. Lekker genieten meis!

Hier is het verlof begonnen! Wel een lekker gevoel hoor. Ben ook van plan om er lekker van te genieten!

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Men en partner gefeliciteerd met jullie dochters.

Lekker samen genieten van deze bijzondere tijd.

Hier nog 8 werken en dan heerlijk verlof.

Groeten Maaike

Geplaatst

Oh Men ontzettend gefeliciteerd met je 2 dochtertjes met prachtige namen!!!! Ik hoop dat het met jullie alle drie goed gaat en kijk met smart uit naar je verhaal en foto's!

Jeetje de eerste van ons clubje.....ik weet nog goed hoe koud het in februari was toen we allemaal hoorden dat onze wens in vervulling leek te komen!!!!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden