Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Zoë wat lijkt me dat moeilijk... Ik werk zelf binnen een kinderopvang maar nu ik zelf aan de beurt ben brrrr..................

Beterschap Maaike!

Diana: wel fijn dat ze er achter zijn gekomen! Je krijgt straks vast een heel ander kindje zo zonder al die krampen! Zo zielig!

Ik ben dol op de HEMA!! Ik vind het zo fijn dat die kleertjes zo comfortabel zitten en betaalbaar zijn! Van mij mogen ze alleen wat meer en vaker nieuwe kleertjes ophangen hahahahahaha! SHOPPEN!!!! :)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk hoor al die kerst(b)engeltjes,hahah!

Diana wat is een PIMonderzoek?Heb ik nog nooit van gehoord!Wat zielig dat ze er ziek van word.......alvast zetpillen in huis halen voor der....................Hopen dat het snel beter met haar gaat!

Maaike jij heb ook al wat achter de rug zeg,ppffff,weer geopereerd,en een verhuizing lijkt me nu ook niet heel ideaal!Nu lekker genieten van je kleintje!!!!

Zoë wat goed dat je hem na het kdv brengt,ik vind het echt heel knap ikzelf ga niet werken tot ze 7 maanden zijn omdat ik ze niet bij mijn schoonmoeder achter wil laten die zou 1 dag in de week op gaan passen!Die vrouw is levens gevaarlijk met babies....ik meen het.... ze heeft Loïs al 2 x bijna laten vallen,ze is bang dat ze op haar spugen na de fles en ze vies wordt en ze kan niet gewoon nff rustig zitten met die kleintjes ze blijft ze op aan het pakken en anders zetten pppfffff LAAT ZE MET RUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo gaan ze wel spugen ja rrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! Zo dat moest ik ff kwijt! Ik moet nu nog de moed verzamelen om het haar te vertellen......hebben jullie ook van die "leuke" schoonmoeders?Vind het wel zielig voor mn man maarja mn kindjes gaan nu toch echt voor ik heb al 6 jaar lang mn mond tegen der gehouden over allerlei zaken!Das nu voorbij.............

Verder gaat het heel goed hoor...hahahahah!!!

Mn meisjes krijgen zantac tegen de reflux en die moest weer verhoogd worden omdat ze weer last kregen hopen dat het nu snel beter gaat!

Heb de vorige x onze verhalen terug gelezen van de eerste echo enzo,geweldig om te lezen en als je ze nu dan al weer ziet hoe groot.....Tijd gaat snel zeg!

Groetjes!!!(ga nu weer even afkoelen van mn schoonmoeder trauma))

Geplaatst

Och schoonmoeders....wat zal ik zeggen???? Wij hebben zo goed als geen contact met de schoonfamilie. Maar je ergenissen snap ik maar al te goed!!

Het PIMonderzoek is een onderzoek naar de pneumo vaccinaties. PIM betekend: Pneumo Ietjes Minder.

Er zijn 4 groepen en wij zijn vanochtend uitgeloot in een groep waarbij amirah 3 maal het nieuwe vaccin krijgt, waarbij dan ook nog eens alles 1 maand later.

Via bloedonderzoeken kijken ze dan of dit landelijk word ingesteld, en die kans is groot want bijna overal word het al gedaan.

Voor de geintresseerde: http://www.wetenschapsbureau.nl/studie/pim

Geplaatst

Schoonfamilie? Pff......... Ik heb een paar dagen geleden zo'n toestand gehad dat ik mijn man heb gezworen dat (in ons geval) zijn oma hier even niet meer langs hoeft te komen! Je kan bij mij erg ver gaan maar de grens was ook bij mij bereikt. Of het nu komt omdat ik een kindje heb en ik als een leeuwin voor hem sta of door de hormonen, in ieder geval snap ik heel goed wat je bedoeld Men. Wat ga je nu doen, haar niet meer 1 keer per week laten oppassen als je weer moet werken?

Ons mannetje krijgt morgen ook zijn eerste prik. Vind het nu al zielig :(

Geplaatst

Faye, die prik is ook zielig! Ging bij mij in ieder geval door merg en been. Maar Duuk z'n verdriet was gelukkig snel over.

Tja schoonmoeders.... Ben er ook geen fan van en nu door de hormonen helemaal niet. Gelukkig hoeft ze maar een keer om de week een ochtend op te passen. De andere week doet mijn moeder. Dat geschud idd de hele tijd! Neem hem eens gewoon rustig op schoot!!

Men, kan me helemaal voorstellen dat je bijna flipt toen ze je meisje bijna liet vallen! Echt verschrikkelijk. Volgens mij hebben we het hier wel getroffen met de schoonmoeders ;-)

Op het kdv ging het goed vanochtend. Hij heeft z'n ogen uitgekeken daar haha. Daar laat ik hem straks in ieder geval achter met een gerust gevoel.

Geplaatst

Die schoonmoeders pffff wat is er toch met die mensen?Ze mag echt nie oppassen hoor bah bah dat kan ik niet over mn hart verkrijgen!

Zoë fijn dat het zo goed ging op het kdv dat scheelt een hoop stress.

Diana hoest met jou meisie gegaan!Maar je doet dus mee aan iets waarvan je niet weet hoe het uitpakt?Of zeg ik dat verkeerd?

Mn meisjes worden echt groot..Loïs wil rechtop zitten als ik haar handjes pak gaat ze gelijk rechtop zitten en Ivy wil omrollen wat gister 1x per ongeluk is gelukt(ze lag ook gisteravond op haar buik in bed)mama in paniek....ze lagen nog steeds op hun zij....

dat is nu dus voorbij!

En ze lachen de hele dag en nu ook hardop zoooo schattig!Behalve als ikde camera pak dan is het niet meer zo grappig!hahahah!

Heb onze verhalen terug gelezen van net na de test en de eerste echo en alle pijntjes en kwaaltjes...hahaha erg grappig om terug te lezen,lijkt alweer zo lang geleden!Maar dat hebben we toch echt met zn alle beleefd...leuk hoor!

Maar ook de miskramen en de mensen waar we gewoon nooit meeer wat van gehoord hebben dat is wel jammer!

Groetjes!

Geplaatst

Men, we weten wel hoe het uitpakt, want deze vaccinatie word overal al gegeven (behalve nl)

En het schema waaraan wij meedoen, bestaat al tijden in Scandinavië.

Alles is al uitvoerig getest, en nu gebruiken ze groepen om de verschillen daarvan te zien en het beste model word dan in NL gebruikt.

Maar alles is geheel veilig hoor, anders zou ik het niet gedaan hebben!!!

Met Amirah en haar dieet gaat het nu super! Ze heeft bijna geen krampen meer en het word een heel ander en blij kindje!

Later meer want de oudste wil ineens naar bed zegt ze....

XXX

Geplaatst

Wat fijn dat je al zo snel resultaat merkt van de andere voeding!

Wij zijn nu begonnen met druppels tegen de krampjes. Mikai begint er steeds meer last van te krijgen nu. Na het starten hebben we iig meteen een paar volle luiers kado gekregen van hem. En gisterenavond heeft hij rustig geslapen.

En hij lacht....! De eerste 'echte' interactie is er. Ben weer helemaal verliefd :love7:

Geplaatst (aangepast)

Hey,

Onze kerel is vandaag precies 3 mnd. Wat een ontwikkeling maken ze door he? Hij ligt tegen de babygym aan te rammen haha. Alleen ligt hij al vanaf half 4 vanmiddag in diepe rust. Even wakker gemaakt voor een voeding, een paar glimlachjes gegeven en weer verder pitten. Ik hoop maar dat hij een slaperige dag heeft en het even nodig heeft anders ben ik bang dat het een lange nacht wordt haha.

Sinds ik aan het afbouwen ben met de borstvoeding loopt het nu ineens hard terug. Ik ben bang dat het een deze dagen afgelopen is. Wel jammer, had graag 's ochtends en 's avonds nog zelf gevoed.

We zijn trouwens hier weer even opzoek naar een ritme. Meneer maakt er een beetje een potje van de laatste week. Hij is er verder wel goed om te pas en heel tevreden maar ik zou het wel fijn vinden (zeker als ik in het nieuwe jaar weer begin te werken) dat er weer wat regelmaat in zit. Maar dit komt misschien nu ook wel van de overgang van borst-naar flesvoeding?

Als ik jullie niet weer "spreek" : hele fijne feestdagen!!

aangepast door Zoë
wat toegevoegd
Geplaatst

Jammer Zoë dat je voeding zo terugloopt! Maar je hebt hem wel 3 maanden kunnen geven en dat is toch heel fijn! Kun je het al geloven dat je nu na 6 ICSI's met Kerst zo'n lief ventje in je armen hebt? Ik verwonder me nog elke dag. Het is dat ik niet gelovig ben opgevoed maar ik vind het toch wel een God's wonder!

Iedereen hele fijne feestdagen! En dat 2011 maar net zo mooi mag zijn als 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!:positive energie:

Geplaatst

Mooi verwoord Faye, het is ook echt een wonder! In Dusseldorf krijg je op de dag van tp een foto mee van de 1e celdeling. Ongelooflijk dat die 4 cellen nu onze Duuk is. Deze foto hangt ook boven z'n bed!

Wat betreft de borstvoeding heb je gelijk, hij heeft 13 weken lang al het goeds van mij gehad, weer een fase voorbij...

Geplaatst

Dames...hier ook weer eens een krabbel...t'gaat hier wel lekker hoor....Zoe...het lijkt wel of je mijn verhaal vertelde...ook ik ben over op de fles...en het loopt heel snel terug..maarja..

Wel is Mirthe nu meer tevreden...volgens mij kreeg ze niet helemaal genoeg?! 1 week heeft ze slecht gedronken met 3 flessen per dag..met hangen en wurgen kreeg ik er 90 cc in..pfff...

maar deze weeek haalt ze alles in...en drinkt ze beter....soms 160 of 120 zoiets het wisselt...maar weer goed gegroeid deze week!! 215 gram erbij... vorige week was ze in twee weken maar 130 gr gegroeid!!

Nog zit ze iets boven het gemiddelde dus ...pfff...niets aan de hand...het regelt zich vanzelf!

Verder heb ik het boek oei ik groei gekocht...wat een aanrader!! super leuk!!

en zo herkenbaar!!

Dat lachen en geluidjes maken...heerlijk is dat....maandag is ze al weer drie maand !! snel gegaan en ik vind het steeds leuker worden!

Dames ...hele fijne dagen met jullie gezinnetjes!! hahaha

en tot snel!!

ps..weten jullie al hoe je zo'n kerstkalkoen in zo'n fles gepropt krijgt ???

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ook weer even een berichtje van mij.

De dagen en nachten worden steeds zwaarder heb ik het idee.

Vaak zit ik tot midden in de nacht op met Amirah om vervolgens de dag om 7 uur weer te laten beginnen met eerst Amirah en dan Jamillah.

Ik ben uitgeput! Ik hoop zo dat ze snel gaat doorslapen en een fles gaat overslaan.

Hubbie doet dan wel een fles om 4 uur 's nachts.

Maar nachten van 2.00 tot 7.00 zijn mij echt te kort!

Hoe krijgen jullie dat voor elkaar???

Hele fijne kerstdagen allemaal!!!!11

Geplaatst

Hoi! Hier ben ik ook nog eens na lange tijd! Hier gaat alles heel goed! Louise groeit als kool! Ze lacht en "vertelt" volop en het is echt genieten zo! Ze slaapt van 24.00u tot ongeveer 9u-half 10 's morgens!!!!!!!!!!! Ik ben 2 weken geleden ook begonnen met haar 's middags in bed te leggen voor een middagdutje en dat wisselt tussen een uurtje en 3 uurtjes. We hebben dus echt geen klagen, ik ben meestal voor Louise wakker, haha. Ik heb ze laatst zelfs een keer om 10.30u wakker gemaakt omdat mw maar bleef slapen:) We hebben zopas met haar de eerste Kerst gevierd en ik moet zeggen dat is toch heel apart als je er zo lang naar verlangd hebt, Kerst met je gezinnetje. Soms ben ik bang dat dit niet blijft duren allemaal, zo mooi :) Prettige feestdagen aan iedereen en geniet van jullie gezinnetje, we hebben er allemaal zo naar uitgekeken he :)

Geplaatst

He...hier een lekkere kerst...behalve...

tweede kerstdag waren we bij mijn schoonouders...en Mirthe heeft gehuild..niet normaal!! ze wilde niet slapen...wat een rampenplan!! pffff

ze lag in haar eigen kinderwagenbak...maar kon de slaap niet vatten...

Maar vanaf maandag gaat het een stuk beter...misschien een stapje in de ontwikkeling...12 weken...

deze week moet een moeilijke week voor haar zijn....ze maken een sprongetje en sommige hebben daar een week last van andere een dagje ?!? (oei ik groei!)

Ze krijgen last van de drie H....Huilen, hangerig en humurig.....pfff berg je dan maar .....hahahaha

We zien het wel?! vanmiddag naar de osteopaat voor de tweede keer....vind het wel vaag wat ie doet...maar ja...

groetjes...dames...en ze zeggen...(wist ik niet) de éérste drie maanden zijn het moeilijkst...dus...hopelijk krijgen we snel meer last van de drie R-en....Rust, Ritme en Regelmaat !!!

bye bye

Geplaatst

Hey meiden,

Alles goed met iedereen? Hier wel, ben aan het genieten van mijn laatste weekje verlof... Bleh nog geen zin om aan het werk te gaan hoor.

Met Duuk gaat het ook goed. Hij zit nu op 4 flessen van 210. 's Avonds om 8 uur de laatse fles (moet ik hem al voor wakker maken) en dan slaapt hij tot half 7 's ochtends. Dan haal ik hem op en kletsen we nog gezellig even verder in bed en om half 8 gaan we eruit voor de 1e fles. Overdag gaat hij 's morgens nog even naar bed en dan om half 1 's middags weer. Dan slaapt hij tot 3 uur/half 4. Tegen half 7 heeft hij het altijd even moeilijk en houd hij het net niet vol tot de laatste fles. Even tutten en dan valt hij ook zo in slaap. Dus zo hebben we er een aardig ritme inzitten ondertussen.

Britt, leuke zwemfoto's op je hyves! En wat jammer van 2e kerstdag, die regeldagen doen wat met ze he?

Inge, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie! Lekker genieten he?!

Men, ik heb laatst ook nog eens terug gelezen. Vorig jaar dronk ik met oud en nieuw mijn laatste borrel om me weer op te maken voor een nieuwe poging. En nu bijna een jaar later drink ik weer mijn eerste borrels omdat ik geen borstvoeding meer geef haha. Ik weet het klinkt cliche, maar de tijd gaat wel snel he?

Meiden, allemaal een goeie jaarwisseling!!!

Geplaatst

Een heel gelukkig,gezond en liefdevol 2011!!!!!!

Hier is het ook goed verlopen om 00.00uur de dames bleven lekker slapen en papa en mama voor niks standby gestaan!!!!!Haha!

Ik heb ook weer ff tijd om te reageren manlief had 2 weken vrij dus druk druk druk~(met niks eigelijk,hahaha)!

Diana hoe gaat het nu met de kleine???? is het nog een beetje vol te houden?

Britt jammer van je 2de kerstdag,zijn ook drukke dagen voor die kleintjes!

Zoë jezus hoe krijg je dat voor elkaar?Hoe kom je achter zo`n ritme? wij blijven ze voor de laatste voeding wakker maken maar anders worden ze midden in de nacht wakker.........................

Behalve vanacht de dames kregen om half 10 de laatste fles en sliepen door tot 9 uur vanmorge,heerlijk,wij hebben ook heerlijk bij kunnen slapen,mag ook wel een x na 4 maanden!Mn man zei vanmorge (ik sliep nog half)zou er iets aan de hand zijn het is 9 uur......Ik spring het bed uit en vlieg na de kamer om daar 2 prachtig slapende meiskes te vinden,aaaaaaaaahhhhhhh!Slaapkoppen!

Hoop dat ze dat nu blijven doen maar ben er bang voor!!!!Niet te vroeg juichen!

Mn meisjes krijgen sinds de kerst(4maanden oud) afentoe een paar hapjes groente of fruit,zo grappig,peer is tot nu toe favoriet!En die gezichten die ze dan trekken,geweldig!

Ik vind dat ze in ene x zo groot worden,niet normaal,zo wijs al!ben iedere dag weer een beetje meer verliefd op ze!

Inge idd heel apart om kerst met je eigen gezin te vieren,helemaal geweldig!Maar moet zeggen dat ik nog nooit zo`n drukken kerst heb gehad met mn 2 meisjes,haha!

Groetjes!!!!!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]536[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]534[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]533[/ATTACH]

Nog ff een paar pics van mn girls!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden