Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Alles goed meiden? Twee weken geleden is Luca naar zijn ledikant verhuisd en slaapt hij niet langer in zijn wiegje bij ons op de kamer boehoe!! Ik ben echt zo'n moeder die nu al vol weemoed te kleine kleertjes weglegt hahahahaha!

Verder gaat het heel erg goed met hem. Hij kan steeds meer en er komt steeds meer karakter in zijn koppie. Zelf ben ik alweer 4 dagen per week aan het werk en ik mis hem vreselijk. Zou graag minder werken maar dat kan helaas niet..... Nou ja, ik geniet als ik thuis ben dubbel en dwars.

Nog een fotootje:

[ATTACH=CONFIG]776[/ATTACH]

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja..meiden hier gaat het lekker...tja...dat werken..ik werk wel wat minder nog..maar vind het nogsteeds moeilijk Mirthe bij Oma's notabene af te geven. Dat is iets wat ik niet verwacht had van mezelf !? tjonge jonge wat zit ik aan dat kind vast zeg. Ook sávonds als ze slaapt en het is 10 uur kan ik bijna niet wachten om die laatste fles te geven....dan mis ik haar alweer. (van 6 tot 10 uur ?!?) En als ik gewerkt heb...oeff ik weet niet hoe snel ik naar haar toe moet! de kortste weg!! hahaha gaat wel over zeg mijn ma ! en ze zei eens ach laat haar vannacht toch lekker hier ! W'"At !! Ik moet er niet aan denken! hahaha...

Straks vind je het lekker als ze een nachtje hier blijft zei mijn moeder (woont 5 min verderop)

Nou dat zien we dan wel weer! hahah voorlopig blijft ze lekker bij me in de buurt.

Ik zat te denken ik ben nog nooit langer dan 7 uur bij haar weggeweest. Zijn jullie ook zo klitteband achtig???

Ps Ik dacht ook de eerste twee weken...we verkopen het huis voor een kleiner huis zodat ik kan stoppen met werken !! hahaha

Geplaatst

Hey mama's,

Wat fijn he als het zo goed met ze gaat. Denk dat D_uuk soms helemaal gek van mij wordt met hoeveel kusjes ik hem geef haha. Maar hij houd er zelf ook wel van. Dan kruipt hij helemaal met z'n hoofdje in mijn hals. Hmmm zalig!

Faye, mooie foto van Luca. Lijkt mij ook raar als je zo gewent bent om hem op je kamer te hebben, om hem dan ineens op z'n eigen kamertje te leggen. Haha, herkenbaar trouwens als je schrijft over het opbergen vd eerste babykleertjes.

Britt, ook al zo'n mooie foto op je profiel. Lekker vrolijk ding. Ik trap na een werkdag het gaspedaal ook wel wat verder in hoor haha.

D_uuk heeft nu 2x gelogeerd. Wel even lekker hoor, maar het is wel in ene heel kaal in huis. Dus 's morgens hebben we hem ook weer op tijd opgehaald.

Ik ga begin juni nog 5 dagen naar Portugal met m'n vriendinnen. Heb er wel zin in maar pfff ik ga hem missen!!

En hij heeft zich vanuit z'n rug op z'n buik gedraaid. Hij keek er helemaal verbaast bij. Maar denk dat het geluk was want hij heeft het nog niet weer gedaan. Hij begint vanaf de rug nu ook steeds meer op z'n zij te rollen dus het zal ook wel niet meer zolang duren voordat hij doorrolt op de buik.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey Mama`s

Hoe is het met iedereen???????

Leuke foto`s van de kleintjes zeg!

Voor mij ook weer lang geleden dat ik hier was!

Hier gaat alles goed!

Dinsdag met mn dames na het cb geweest Ivy is 65cm en 7295gr en Loïs is 66cm en 8425gr,grote meisjes alweer pfff!

Verder gaat het heel goed Ivy loopt voor op de ontwikkeling (?) geen idee waar ze dat vandaan haalt wat ze rolt nog steeds niet en Loïs trouwens ook niet (?) maar dat hoeven ze pas te kunnen met 9 maanden hoorde ik!

En vandaag een groot PRIMEUR!!!!!!! Loïs heeft haar EERSTE TAND.....YEUH!!!! Ben helemaal super trots hahaha wat gek he!(daar is nog geen foto van ;))

En Ivy heeft vandaag haar eerste staart hahahah ook een primeur!!!!![ATTACH=CONFIG]892[/ATTACH]

Verder alles goed Loïs heeft ons wel laten schrikken met der blauwe plekjes en gister kreeg ze het weer en Ivy vandaag op haar benen maar verder niks aan de hand!

Groetjes!

Geplaatst

Wat schattig dat staartje...uhm sorry staart! natuurlijk

hier gaat alles lekker...wel al poosje afentoe knal rode wangen en overal op bijten...dus tanden zijn in aantocht vermoed ik.

Wat worden ze wijs he??

Genieten geblazen.

[ATTACH=CONFIG]931[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]932[/ATTACH]

Deze dame probeert de knietjes er al onder te krijgen!! (Snelle jelle)

We noemen dit de één rode wang foto!

hahahaha ...helaas nog niet genoeg voor een staartje *men* maar de klipjes liggen klaar!!

Geplaatst

Wat een leuke foto's allemaal.

Men: leuk dat staartje!!

Hier hebben we gisteren Mikai voor het eerst geknipt. Hoewel dat een groot woord is. Er zijn bovenop een paar haartjes gekortwiekt. Zal thuis eens kijken of er nog een grappige foto bij zit.

Mikai lijkt ook zijn eerste tandje te krijgen, maar helemaal goed kunnen we het niet zien/voelen nog.

Afgelopen week heeft hij ons elke nacht uit bed gehaald omdat hij honger had. Dat lijkt nu gelukkig weer over te zijn.

Geplaatst

Fijn dat het zo goed gaat met onze september/oktober-wonders!

Ons mannetje voor het eerst goed geveld door een virus en wij daarna ook dus echt een huis vol zieke, snotterende mensjes. Maar nog steeds zo intens gelukkig. Ik moest er gisteren helemaal van huilen. Puur geluk. (of was het het verminderde weerstand? :))

Geplaatst

Hahahah Faye ik denk alle2 een beetje!

Ennuuuuuuuhhhh mijn augustus meisjes ook he,hahahahah!

Loïs is vrijdag voor het eerst omgerold YEUHHH.....ben zo trots op der!!!!!!Nu Ivy nog!

En dat terwijl ze dachten dat Ivy voorliep zo zie je maar dat het allemaal niks zegt!!!!

Groetjes!

Geplaatst

Ook hier een vrolijke Duuk in huis ondanks bergen snottebellen haha.

Faye, lekker huilen hoor. 9 maanden ontzwangeren zeggen ze toch ;-)

Men, die Lois toch. Wat zul je trots zijn! Mijn zus heeft er ook 2 en die trekken zich ontzettend aan elkaar op dus denk idd daat Ivy de kunst nog wel een keer afkijkt van haar zus.

Wij hebben ondertussen toch het advies gekregen om metingen te laten doen mbt tot z'n voorkeurshouding. Hij heeft het niet heel extreem maar je ziet het wel. Dus als het een helmpje gaat worden is dat niet anders. Een mooi rond bolletje is dan het resultaat!

Geplaatst

Wat goed van Lois!

Snottebellen zijn hier ook nog steeds aanwezig. Hoewel ik vandaag lang niet meer zoveel loop te poetsen.

Zoe: beter meten en niet hoeven, dan achteraf spijt hebben. Succes!

Hier vandaag de laatste keer fysiotherapie gehad. Weet nu wel genoeg om Mikai te kunnen helpen. Omdraaien is hier een kwestie van afwachten. Hij ligt er helemaal klaar voor, maar hij heeft geen idee hoe hij dat laatste stukje moet doen in zijn eentje.

Verder ook zoekende naar een schema... Het is tijd voor fruit/groentehapjes, dan kan ik de middag beter overbruggen. Nu krijgt Mikai rond een uur of 6/7 de laatste fles, maar dan komt hij wel ergens tussen 4-6 voor de eerste voeding...

Geplaatst

Hobbesje, hier precies hetzelfde. De ligging is er, het is nu afwachten wanneer hij de rol gaat maken haha.

Tussen 4 en 6 is mooi op tijd voor de eerste voeding...

Duuk is nu bijna 6 maanden en wij hebben het volgende schema.

7.30 de 1e fles

8.45-11.00 slapen

11.00 uur fruithap

12.30 fles

13.00-15.00 slapen

15.00 diksap.

17.00 groentehap + yoghurt

17.30-18.00 slaapje in de box.

19.15 fles met rijstebloem

19.45 naar bed. En dan slaapt hij de hele nacht lekker door.

Volgende week weer naar het CB. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij is. Hij heeft heel lang in 62 gezeten en ineens is alles hem te klein en zit hij nu in 68.

Geplaatst

Dat lijkt op ons schema Zoe!

Alleen krijgt Mirthe om 15.00 uur nog wel een fles. smorgens slaapt ze niet zo lang een uurtje ...en smiddags van 17.00 tot 18.00 uur

Geplaatst

Hahaha Men natuurlijk ook augustus! Met je snelle wondertjes :)

Omrollen, hapjes, maatje 68..................wat worden ze groot he (zegt ouwe oma hahahaha)

Geplaatst

Hey meiden!

Denken jullie alweer eens heel voorzichtig aan een poging om het nog een keer te proberen voor een 2e wondertje? Het klinkt zo inhalig maar nu ik dit heb mogen meemaken zou ik er niet heel lang meer mee willen wachten. Daarnaast word ik dit jaar 37 jaar dus ik voel ook de klok wel tikken....

Geplaatst

Daar denk ik zeker wel aan! Klinkt misschien idd wel wat hebberig en haastig, maar aan de andere kant denk ik dat juist 'wij' weten hoe lang het kan duren voordat je zwanger wordt... Na Kian ben ik na een half jaar met de pil gestop en uiteindelijk heeft het ruim 2,5 jaar geduurd (en dan zijn wij nog relatief snel het traject doorlopen).

Nu mag ik eerst een jaar lang niet zwanger zijn, dus het zal zowiezo volgend jaar worden. Daarnaast wil ik wel dat Mikai al loopt voor ik uberhaupt zwanger wordt (omdat ik waarschijnlijk zeer rustig aan moet gaan doen - mag geen weeen oid hebben).

Geplaatst

Gelukkig Hobbesje dat ik niet de enige ben!

Het is dat ik nog BV geef en dat mijn cyclus nog niet op orde is en dat ik weet dat het voor mijn lichaam beter is om te wachten maar anders..........

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1098[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1095[/ATTACH]

Zoo Faye je heb er echt zin in hahahaha! Heb je nog cryo`s of moet je helemaal overnieuw beginnen?Ik vind het trouwens echt heel knap dat je nog borstvoeding geeft zeg,wow, petje af!!!!!!

Hobbesje waarom moet je rustig aan doen als ik vragen mag!

Ik zou ook nog graag een kindje erbij willen maar dan zou ik het weer willen proberen als die 2 meiden een jaar of 3 zijn en nog ff manlief overtuigen,hhahahaa,maar hij vindt het toch ook wel erg leuk!Want voorlopig heb ik het nog druk zat...........

Met de meiden gaat het trouwens super alleen Ivy wilt nog steeds niet rollen maar ach komt wel goed!

Wat worden ze toch snel groot he.......??????

[ATTACH=CONFIG]1094[/ATTACH]

Geplaatst

Hey meiden,

Had hier al even niet meer gekeken maar wat leuk dat er af en toe nog gepost wordt!

Hobbesje, Mikai is er snel bij met omdraaien! Duuk was exact 6 maanden toen hij zich voor het eerst omdraaide. Afgelopen week was hij niet zo goed te pas. Veel dunne luiers, verminderde eetlust en had de puf volgens mij ook niet om zo actief te doen. Maar sinds gister is hij weer de oude en weer druk aan het rollen haha.

Faye, ik kan me heel goed voorstellen dat het alweer begint te kriebelen. Moeten jullie eerst weer een hele behandeling ondergaan of hebben jullie nog cryo's?

Ik zou heel graag een broertje of zusje voor Duuk willen. Gelukkig hebben wij nog wel cryo's. Ik weet ook eerlijk gezegd niet of wij nog weer een hele behandeling zouden doen. Hebben er al zoveel gehad maar ik zeg nooit nooit! Maar ik heb die kriebel nu ook nog niet. Ik denk dat wij zeker wel tot aan de zomer wachten om met de cryo's te gaan beginnen.

Men, wat een heerlijke foto's toch weer van je meiden.

[ATTACH=CONFIG]1099[/ATTACH]Ons lekker ding. Over 2 weken krijgt hij een helmpje ivm z'n voorkeurshouding. Tja, het is niet anders en dan weten we zeker dat hij weer een mooi rond bolletje krijgt!

Geplaatst

Men: wat een mooie meiden zijn het toch. En ik zie al 2 tandjes en 2 zittende meiden. Wat gaan ze snel!

(ik moet minimaal 1 jaar wachten omdat bij mij m'n litteken van de eerste keizersnede is gescheurd: dat moet eerst helemaal goed genezen zijn).

Wat een mooie ogen heeft Duuk! Jammer dat een helmpje nodig is, hoop dat het snel z'n werk doet en je mannetje een mooi rond bolletje gaat krijgen.

Hier deze week een echt heeeeel erg mopperig mannetje. Helemaal van slag met z'n voedingen... Hij heeft iets dwars zitten (tandjes?). Hoop dat het snel over is en hij weer de hele dag het goedlachse mannetje is dat we kennen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden