Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie: klinkt goed! Ook een maandje rust kan geen kwaad. Doe lekker kalm aan en test ze! hihi Ik duim voor je voor mei alvast ;-)

Geplaatst

hoop dat je goed uit de voeten kunt met die ovu testen

ik ben ze bij de iui nooit nodig geweest omdat ik mijn eisprong kan voelen als ik er op let

en bij de icsi beslisde het ziekenhuis wanner ik de eisprong had

hoop dat je in mei een goeie plakker krijgt toi toi toi

Geplaatst

Hallo dames,

Gisteren hebben we de punctie gehad, 8 follikels zijn er aangeprikt.

Er waren jammer genoeg maar 3 goede eitjes. Morgen worden we door Nijmegen gebeld of ze bevrucht zijn er hoelaat donderdag de terugplaatsing is.

Aimee en Paula heel veel succes vandaag met de punctie.

Geplaatst

Schattie ik zal voor je duimen dat ze alle 3 bevrucht zijn. Succes.

Kimmie een maandje rust heeft mij wel heel goed gedaan deze keer. Dan kun je over een maandje lekker jullie topper ophalen en die blijft gewoon 9 maanden zitten. Ik heb nooit geen ovulatietesten hoeven te gebruiken.

Geplaatst

@ Schattie, hopelijk komen er 3 mooie emmys uit!

@ Kimmie, ff bijtanken en dan vol goede moed weer door!

@ All, Hoe is het met jullie? Hier heb ik een baaldag, geen idee waarom.:gah:

Geplaatst

Kom op pippe! Nog een paar daagjes (of gaan jullie stiekem morgen al testen?)!!

Hou vol, en hou moed!! Herken t wel een beetje: mijn man wil niet dat we eerder dan zaterdag testen, en ik wel. hihi Voel me net een kadootje, wil weten of er iets in zit! hahaha

@Schattie: hoop en duim voor je dat alle 3 mooie emmies worden!! Succes met wachten hierop.

Geplaatst

Hoi Pippe,

Nog wat hoesten en snotteren van t griepje maar voor de rest best goed. Geen hoofdpijnen (áls, dan van stress(werk) en niet hormonen), borsten doen bijna geen zeer meer (utrogestan), en een paar pukkeltjes die komen en gaan. Oftewel: er is niks dat vertelt dat ik zwanger ben. Niet erg, maar t maakt t wachten niet makkelijker. Liefst zou ik morgen of donderdag een testje doen, maar manlief wil niet. En ach....ik kom mijn dag wel door. Dus op zich valt het nog wel mee, het stressen om testen, zeg maar.

Hoe is t bij jullie? nog te doen, of klaar voor morgen een testje?

Geplaatst

Ik ben er klaar voor, mijn vriendin overigens ook. Bij ons precies hetzelfde wat betreft de 'kwaaltjes', alles is weg. Geen ene aanwijzing. Niks, nada. Maar hopelijk wil dat niets zeggen en worden we zaterdag wel zó verrast.

(Nu is onze moed aan het zakken, niet te verklaren, het voelt niet goed)

Nu hopen dat het snel zaterdag is en er een einde komt aan het wachten :-). Ook voor jullie. Mijn duimen draaien overuren.

Geplaatst

Pippe: geen bericht is goed bericht!!! Dus niet gaan wanhopen!! Gewoon moed houden! Duimen draaien hier ook voor jullie hoor!! De dagen lijken nu wel voorbij te kruipen, maar elk uurtje is er eentje dichterbij de test-tijd! Hou vol hoor!!

:hugg:voor jullie allebei!!

xx

Angela

Geplaatst

Zo, ik lig lekker in mn bedje!

De punctie zit er op, het viel me best mee, al was het toch echt wel gevoelig (met name die 2 prikjes en het laatste eiblaasje wilde ook niet, auwwwwiieee).

Resultaat: 21 EICELLEN!!! Inmiddels weten we dat er twee al af zijn gevallen, één eicel die had een rare vorm én één eicel bleek leeg te zijn. Dus 19 goede!!!

Zo, en nu wachten tot de terugplaatsing vrijdagmiddag. Ik ben vandaag lekker in bed en morgen ook vrij. Dus lekker rustig herstellen.

Xxx

Geplaatst

Hey Paula, SUPER!!! 19 stuks!! Goed hoor!! Ik hoop voor je dat er vele goed emmies uit voortkomen, en dat er zeker 1-tje blijft "plakken"!!

Gr,

Angela

Geplaatst

Lala,

Hoeveel dagen na tp ga jij testen?

Wordt nu echt zenuwslopend he!

Succes nog en ik duim voor je.

Pippe,

Ik heb dat negatieve gevoel al vanaf de tp.

Daar baal ik ontzettend van, maar het lukt me maar niet om positief te worden.

Dus ik herken jullie gevoel op dit moment maar al te goed.

Ik wil jullie heel veel succes toe wensen!!!

Paula,

Jeetje, wat een super score!!!

Hopelijk komen hier vele mooie embryo's (en cryo's) van!

Fijn dat je de punctie hebt gehad toch!!

Hebben we je van te voren wat gerust kunnen stellen met onze reacties?

Schattie,

Dat is dan wel balen als er minder eitjes zijn gekomen dan dat er follikels waren.

Op naar 3 topembryo's, daar ga ik voor duimen!

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Aimee: 13 april

Paula: 13 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (2 embryo's)

Schattie: 14 april

Paula: 16 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Schattie: 28 april

Paula: 1 mei

De bovenste dames heb ik paars gemaakt, ik heb volgens mij geen van alle de laatste tijd nog hier op dit topic gezien.

Maar goed, verwijderen vind ik ook niet leuk om te doen, omdat ik nog wel eens aan hun denk en misschien komen ze er ooit nog bij.

Geplaatst

Wish, we gaan op dag 14 na TP testen. Dus zaterdag a.s.. Als t aan mij ligt, donderdag of zo al (normaal mijn CD1), maar manlief wil wachten......

Misschien krijg ik em nog omgepraat ;-)

Het wordt nu wel spannend ja!

Maar komop meis: 1 dagje niet ongesteld is er eentje dichter bij een testje en een zwangerschap, toch? Positief gaan denken hoor!!

Jij ook nog heel veel sterkte en succes met wachten

:goodluck:

Geplaatst

Jeetje Paula wat een super score!!! Daar moet toch een mooi aantal bevruchtingen uit komen. Heel veel succes en rust lekker uit nu.

Dames wel postief blijven he nog even en jullie mogen allemaal testen.

(volgens mij blijf ik alleen over hier) Jullie komen allemaal in de groene regels hier.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik dacht.... hier maar weer eens kijken, kon me vaag herinneren dat ik me hier ook gemeld had. En dat blijkt zo te zijn....

Deze poging was voor mij nog niet helemaal zeker, omdat ik een cyste bleek te hebben die eerst moest verdwijnen. Vandaag hebben we groen licht gekregen en mogen we gaan starten met de Puregon!!! Helemaal blij natuurlijk, maar inmiddels schrijf ik in het topic van april, omdat ik daar meer 'thuishoor'.

Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen met je behandeling, punctie enz. Voor de groene meiden, ontzettend gefeliciteerd en geniet ervan.

En helaas voor de rode meiden..... zet 'm op en heel veel sterkte!!!

Ik blijf jullie vast en zeker volgen!

Liefs

Geplaatst
dames waarom duurt wachten zo langgggg????????????

Meissie kom op nou,

:gekruiste vingers 3ik duim voor je (of te wel: my fingers are crossed),

:hugg: hou vol en dikke knuffel!!!!

Geplaatst
Meissie kom op nou,

:gekruiste vingers 3ik duim voor je (of te wel: my fingers are crossed),

hou vol en dikke knuffel!!!!

dank je wel lieve schat jij ook een

:hugg:voor je buikpijn alles komt goed

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden