Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemorgen dames ik heb sinds gister bij het afvegen kleine beetjes bloed echt minimaal maar goed je maakt je toch zorgen ik een test er tegenaan gegooit en gelijk een kruisje (kruitvattest) toen zei me man heb je niet zo'n digitale haha dus ik nog 1 en er stond gelijk ZWANGER we keken elkaar aan wat we geloven het nog niet zo na 2 jaar een positieve test zo raar idee en dan dat beetje bloed maakt het ook niet makkelijk heb natuurlijk gelijk het ziekenhuis gebeld om te vragen wat ik nu moet doen ze zei: je hebt 3 dagen voordat je mag testen een positieve test dus dat wil zeggen dat je al heel veel hcg in je lichaam hebt en er zijn heel veel dames met bloed die gewoon een goeie zwangerschap hebben en er zijn dames die geen bloed hebben en die hebben geen kloppend hartje krijgen te zien dus moest maar gewoon afwachten ik moet zo bellen voor een echoafspraak.

Mocht ik nou de hele week nog last hebben van hebben moet ik eind van de week bellen en vervroegen ze de echo dan kan ik nog geen hartje zien maar kunnen ze wel zien of er iets zit mocht het nou gewoon stoppen dan heb ik over 3 weken een echo ooh dames wat een hel dit ben blij maar ook weer een beetje niet ik denk dat ik er maar gewoon van ga genieten gaat het fout dan is het ook niet goed geweest anders was het wel blijven zitten en er liggen er nog 3 in de vriezer te wachten dus..... maar maakt mezelf wel groen whoehoe zou toch wat zijn na 2 jaar EINDELIJK ZWANGER KIJK MIJN PROFIELFOTO MOEST ER FF EEN FOTO VAN MAKEN HIHI

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sharon, ook hier dan een dikke proficiat!!

Annema: dank je, had ik even nodig. Vanochtend toch weer een beetje bruine afscheiding, maar t ziet er niet uit als ongi. Dus ik hou goede hoop. Ben wel nog aan t twijfelen of ik vanavond of morgen vroeg een testje ertegen aan gooi. Vandaag druk met werk, gelukkig thuis, en vanmiddag naar de kapper(had 2 weken geleden al gemoeten.....het zíet er niet meer uit hihi) en dan ga ik een lang weekend in. Manlief is maandag jarig, dus ik hoop dat we 2 dingetjes kunnen gaan vieren.

Wish: succes vandaag.....het is killing!! Ik ken t.

Maris: natuurlijk gaan we voor jou ook duimen en er zijn. Hoop dat je snel je punctie hebt, en dat daar uit heeel veel goede goeie emmies uit komen!!

Dames, tot zover. Als ik iemand gemist heb: sorry........

Dikke knuffel!

Angela

Geplaatst
sharon, ook hier dan een dikke proficiat!!

Annema: dank je, had ik even nodig. Vanochtend toch weer een beetje bruine afscheiding, maar t ziet er niet uit als ongi. Dus ik hou goede hoop. Ben wel nog aan t twijfelen of ik vanavond of morgen vroeg een testje ertegen aan gooi.

Dikke knuffel!

Angela

bij mij is het de ene keer bruin maar omdat ik zo vaak naar de wc loop ook af en toe rood en ik ben ook zwanger je kunt er toch niets van zeggen als het fout gaat gaat het fout ik ga er nu gewoon van genieten

Geplaatst

Lala,

Inderdaad het juiste woord 'killing'!

Jij ook heel veel toi, toi, toi dat die k*t ongie maar weg mag blijven!!

Sharon,

Probeer inderdaad te gaan genieten van die positieve testen.

Succes meid!

Kimmie,

Super bedankt voor je lieve berichtje!

Maris,

En, en, hoeveel en wanneer?

Duimen draaien overuren!!

Geplaatst

Jeetje mina, wat een boel trieste verhalen zeg. Lag gisteravond in bed en kon al die verhalen niet loslaten. Ik heb zo veel goede hoop voor de meiden die nog mogen testen..Ben zo gelukkig voor degene die een positieve test hebben..En enorm verdrietig voor alle meiden waar het 'weer' niet gelukt is...

Ik vraag me vaak af waarom ik altijd zulke hoge bergen in mijn leven moet beklimmen, dan de euforie van aan de top staan, met daarna weer een glijbaan het diepe dal in. Geloof er sterk in dat alles een reden heeft in het leven. Zoals nu met het ICSI traject komen we op data uit (niet voorzien) die toch heel zwaar beladen voor ons zijn geweest vorig jaar. En toen wisten we nog niet dat we aan deze mm gingen deelnemen. Dus misschien moet het dan maar zo zijn, alleen het waarom zou ik zo graag willen weten soms. Mag mijn leven niet eens een tijdje gewoon leuk en onbezorgt zijn? Waarom altijd die meest moeilijke weg ingeduwd worden zonder daar een beter alternatief tegenover te hebben staan? Aan de andere kant, na elke ervaring kom ik er wel echt als een tijger weer bovenop (en race dan met gemak die berg weer op)

Vandaag een mooie dag, de TP!! De allereerste keer. Ik hou enorm aan de gedachte vast dat mijn vriend en ik samen nog nooit zover gekomen zijn. We hebben van de de 5 aangeprikte eitje er 4 over die het allemaal doen. 3 Atjes en 1 Btje. Krijg er 2 terug vanmiddag. Ik hoop zoooo enorm da

Geplaatst

ff te snel op de verkeerde knop geduwd:) Ik hoop zo dat afgelopen nacht, de laatste nacht is geweest dat wij nog met zijn tweetjes waren. Lieve,lieve meiden.. I love you All. Sterkte

Geplaatst

Aimee,

Ik ga zeker voor je duimen dat jou 2 kanjers blijven zitten.

Ik heb een avonddienst, ben benieuwd hoe ik die door ga komen......

Alleen mijn 'vaste collega's' weten van dit traject, hoop dat ik niet in janken uit ga barsten als 'het' komt.

Als ik vanavond thuis kom staat m'n lieve vriend op me te wachten.

Hij heeft vanmorgen naast me op bed gezeten en we hebben even gepraat en geknuffeld dat we zo veeeel van elkaar houden.

We groeien nog dichter naar elkaar toe hierdoor!!

Pffff, ben zo zenuwachtig......

Geplaatst

Aimee: goed bericht!! 2 toppertjes terug!!

Ik ga voor je duimen dat ze goed blijven plakken en jij de wachtweken goed doorkomt.

Wish: fijn he? Onze mannen? Hoe t ook uitpakt, ze houden van ons. Dat je dag snel mag omvliegen zonder ongi.

Dikke knuffel!

Angela

Geplaatst

Sharon gefeliciteerd wat mooi.

Wish ik duim voor je.

Aimee succes en geniet ervan ik hoop dat dit de eerste maar ook voor een lange tijd de laatste tp voor je zal zijn.

Lala Hoe is het?

Hier is het eigenlijk nog niet zo goed ze zijn bijna niet gegroeid sinds woensdag 1 is er bijna groot genoeg en de rest moet nog even verder groeien. Ik moet nu 250e ipv 225e spuiten en dan maandag de derde fm hopen dat ze dan een groeispurt gemaakt hebben zodat woensdag de punctie is. Ach ja en anders maar vrijdag als er maar een punctie komt ben ik al blij.

Geplaatst

pffff.....net gedoucht en wat gegeten, en nu is mn energie-bakje leeg. Alsof met t douchewater ook mijn energie weggespoeld is. Heel raar!

Nog bruinige afscheiding, verder niks eigenlijk.

Hoop toch heel hard dat ik weer energie vind vandaag!! Kan gewoon weer in bed kruipen........zo erg.

Maris: bij mij hebben ze de laatste keer ook de dosis omhoog gegooid. Daarna is t beter gegaan. Hoop zo erg voor je dat ze nog flink gaan groeien dit weekend!! Succes!

Geplaatst

Lala dank je ik hoop ook dat ze heel hard gaan groeien dit weekend.

Dat je zo moe bent kan een goed teken zijn. Ik hoop het voor je. Wanneer ga je tetsen of ben je er nog niet uit?

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Ddhh: 25 maart Start Deca

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (2 embryo's)

Schattie: 15 april

Paula: 16 april

Aimee: 16 april (2 embryo's)

Heidss: 16 april 2 cryo's

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Schattie: 29 april

Heidss: 30 april

Paula: 1 mei

Geplaatst

Voortraject:

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Echo:

FM:

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Heids: 30 april

Geplaatst

Heids,

Heel veel succes tijdens de wachtweken!!

Ik ben vanavond thuis gekomen van m'n werk en ging naar boven om de bollen te zetten.

Mijn vriend kwam me achterna en wou eerst een knuffel.

Ik haalde de inbrenghuls er angstig uit, geen bruine puntjes te zien, Pffff.

Zo begon het alle vorige keer ook.

Nu zenuwen voor vannacht dat de ongie dan komen gaat.

Brrrrr, spannend!!!!

Geplaatst

Voortraject:

Echo:

FM:

Mariska: 19 april 3e

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Zo even mijn nieuwe fm erin gezet.

Geplaatst

Hey Wish, hoe is het nou met je?

Ben benieuwd hoor!

@ de testdames vandaag: SUCCES!

Xxx

Geplaatst

Oh Wish, laat alsjeblieft iets van je horen.

Ik houd het niet meer.

Tjonge wat kun jij een spanning opbouwen zeg!

Ik duim voor je en hoop straks iets positiefs te lezen!!!

Tot later

xNoa

Geplaatst

Straks ligt Wish nog heerlijk op 1 oor en wij worden gek van de spanning! hahaha Dat zou een bak zijn.

Wish aan het uitslapen tot 12 uur!!!

Geplaatst

Voortraject:

Echo:

FM:

Mariska: 19 april 3e

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Dames, test hier was negatief. pff......kost wel even tijd om dit te verwerken.

Wish: SUCCES!!! Ik hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen en wel een positieve test in handen hebt!!

Liefs,

Angela

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden