Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ne bah monique, wat een gestuntel en nu zitten jullie met de gebakken peren. Ik begrijp dat jullie goed boos zijn en ook zou ik de volgende keer gewoon naar rotterdam gaan. Wij moesten ook een uur rijden naar het umc dus met de spits zat ik al om 6 uur 's ochtends in de auto om op tijd te zijn voor de FM. Het is pittig, maar goed te doen. Sterkte de komende dagen en snel door naar de volgend poging met meer succes.

Liefs surinails

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb mezelf als het goed is uit het lijstje gehad nu t ff game over is hier.

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Echo:

FM:

Schattie: 8april 2e

Aimee: 10 april 3e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 april

Schattie: 10 of 11 april?

Aimee: 12 of 13 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (2 embryo's)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Geplaatst

Jeetje Monique ik had schijnbaar tegelijk met je een bericht getypt.

Wat is dat voor een ziekenhuis het is net of ze dit voor het eerst doen wat een klungels.

Dus nu moet je deze 4 eitjes maar gewoon vergeten bij wijze van. Ik belde inderdaad met Rotterdam en diende een klacht in. Ik kwam er nooit weer.

Heel veel sterkte ik hoop dat je snel weer mag beginnen en dat het deze wel goed gaat.

Geplaatst
Hoi Brenda

Wat is er met de flare up dan anders vergeleken met het gewone schema. Ik heb nu het korte schema gehad.

Meid ik hoop dat die 4 een groeispurt gaan nemen. Afblazen geeft zo het gevoel dat alles voor niks is geweest. Hier werd het gestopt doordat er te weinig goede follikels waren en nu werd ook de escape IUI afgeblazen. Meer dan een prikervaring is het dus niet geweest en dat voelt gewoonweg kl*te.

Hoop echt heel gard voor je dat je door mag.

Groetjes

Monique

Jeetje Monique, wat een nare ervaring. Hopenlijk kunnen ze in Rotterdam meer voor je doen. Ik ben ook bang dat ze deze poging gaan afblazen. Een flare up behandeling is volgens mij hetzelfde als het korte schema. Bij mijn 1e ivf had ik een lang schema, toen spoot ik twee weken alleen maar decapeptyl, na deze twee weken kon ik de puregon erbij gaan spuiten.

Geplaatst

Jullie zijn snel met reageren. Ik ga geen klacht indienen. De klacht van mijn zoon ben ik ook niet wijzer van geworden. Zonde van de moeite en richt me liever op zaken die er wel toe doen.

Ik verwacht van R'dam niet dat ze nog iets kunnen doen. Daar is het nu te laat voor. Maar wel voor een evt. volgende poging. Ben niet van plan op te geven door de zoveelste tegenslag. We hebben nog steeds 3 pogingen staan.

Geplaatst

Heel goed je hebt inderdaad nog 3 pogingen en dan kun je beter daar je aandacht op richten.

Bij klachten trek je toch vaak aan het kortste eind in een ziekenhuis dat hebben wij ook eerder meegemaakt met de dood van een oom door schuld van het ziekenhuis ze houden elkaar toch allemaal de hand boven het hoofd.

Ik hoop echt dat je de volgende keer meer geluk zult hebben.

Geplaatst

Monique, soms snap je gewoonweg niet waarom deze mensen arts geworden zijn. Ik weet ook uit ervaring dat een klacht indienen meestal geen zin heeft. Ja, om de ordners mee op te vullen.

Ik zou inderdaad overstappen, in dit artsenteam zou ik ook geen vertrouwen meer hebben. Misschien vanavond maar weer flink van bil gaan?

Geplaatst

Pfff monique...... denk dat dit inderdaad een goed moment is om te kijken of niet ergens anders terecht kunt. Je bent nog steeds mens hoor!! En sommige artsen vergeten dat af en toe.

liefs,

Angela

Geplaatst

Jeetje Mo_nique, wat een tegenvaller zeg. :-( Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie vertrouwen in dat zkh weg is. Ik duim voor jullie dat het in R'dam raak zal zijn! Sterkte voor nu.. En dan vol goede moed een nieuwe poging!

Geplaatst

Jeetje monique, wat een kl*tezooi!!

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Dit verwacht je toch niet....

Geplaatst

@monique

wat een drama allemaal

Hier ook geen goed nieuws

Wij waren begonnen met de 1e zoek icsi.

Ik begon 5 maart met deca maar door te langzame stimulatie

ben ik van de week gebeld dat er geen punctie werd gepland

anders had ik die vandaag gehad.

En ze mogen eicellen niet meer ontdooien anders hadden ze die

in de vriezer gezet.

Nu moeten wij wachten op tese en beginnen we weer van voren af aan.

Ik zit hiet nu met 14 grote follikels en nu moet ik wachten tot mijn

mentruatie begint dan zijn ze weer weg, en beginnen we over nieuw.

Ik begrijp jou ook heel goed heel veel sterkte ermee

Geplaatst

Moedeloos voor jou ook een grote tegenslag. Jeetje wat erg allemaal. Jij ook heel veel sterkte en ik hoop dat de volgende keer meer geluk brengt.

:hugg:Voor iedereen een hele dikke knuffel. Heeft iedereen wel verdient.

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. Ik vraag me inderdaad af waarom sommige mensen arts zijn geworden. Het is al zo'n harde weg om te volgen en dan is begrip en hulp zo welkom. Ik merkte zondag en vandaag ook weer hoe ze elkaar de hand boven het hoofd houden. Die van vanmiddag gaf een reden voor de arts van donderdag maar wou niet verder uitwijden erover omdat dat te ingewikkeld zou zijn voor mij als leek. Nou na tien jaar kinderwens weet je al aardig wat hoor, cursusje medische terminologie is ook zo handig als je in de mm zit. Ik werd er alleen maar bozer om en ben boos weg gegaan. Waarom zou ik woorden vuil maken tegen die vent. Heb er geen bal aan.

@Moedeloos

Tjonge dat is bij jou ook wat dan. En 14 eitjes. Meid ik heb de hele dag enorme buikpijn. Vooral links. Waarschijnlijk de eisprong ofzo zeggen kenners. En dan heb ik er maar 4 zitten. Hoe is het dan met 14. Of gaan die op een andere manier nu weg?

IS dat omdat in Nederland volgens de wet geen gebruikte bevroren eitjes gebruikt mogen worden of i.d. Zoiets las ik geloof ik pas op een site. Of dat nou van Dusseldorf was weet ik niet meer.

Wens je heel veel sterkte

Nou meiden. Na onze sombere verhalen wordt het weer tijd voor positieve nieuwe zwangerschappen. Duim voor jullie!

Geplaatst

@ monique

Nou ik moet eerlijk zeggen ik voel niet echt veel heb wel een opgezette buik

en ik voel mijn eier stokken wel zitten maar, t kan allemaal nog komen bij he.

Ik hoop voor je dat die buikpijn snel weg is en heel veel sterkte voor de verder

tijd

Geplaatst

@maris

Dank je wel suc6 met jullie verdere traject en hopelij komt deze:B-0009: ook snel bij jullie aan vliegen en bij alle ander meiden natuurlijk

Geplaatst

Hoi meiden,

Als jullie het goed vinden kom ik er ook bij, ookal is maart al voorbij...

Ik start volgende week met deca voor onze 2e icsi. De 1e keer was 3 jaar geleden en was zeer succesvol! Vorig jaar onze cryo's teruggeplaatst van toen, maar helaas niet zwanger geraakt. Nu weer met een verse behandeling gestart.

Ik slik al een aantal weken metformine. Heeft iemand van jullie daar ervaringen mee? Zou overstimulatie tegen moeten gaan vanwege mijn PCOS.

Succes allemaal!

Voortraject:

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Schattie: 8april 2e

Punctie:

Schattie: 10 of 11 april?

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Annema,

Wat lief dat je dit vraagt!

Voel me goed. Het wachten valt me nu nog wel mee.

Iedereen zal wel herkennen dat als de test of ongie datum in de buurt gaat komen de zenuwen ook wel toe gaan nemen.

Hoe gaat het met jou, jij geweldige ontzettende zwangere vrouw!!!

Moedeloos,

Jou wil ik heel veel sterkte toe wensen bij het verwerken van deze grote domper!

Michelle,

Welkom bij dit geweldig topic!

Je mag uiteraard hier mee wachten, maar er is ook een topic voor diegene die starten in april.

Misschien dat je daar nog meer aansluiting zal vinden?

In ieder geval heel veel succes!!!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik ben vandaag voor de 3e FM geweest, goed nieuws. 2 van 18 en 6 van 16. Zaterdag de pregnyl zetten en maandag de punctie. De artsen hadden verwacht door de flare up behandeling dat het sneller zou gaan, maar ja, zo zie je maar weer dat het niet te voorspellen is. Ben al heel erg blij dat het tot een punctie gaat komen. Als de eitjes bevrucht raken is woensdag de terugplaatising.

Monique: Moed houden hoor!

Wish: Wachten duurt lang maar het is het wel waard als je straks een positieve test in handen hebt!

Brenda

Voortraject:

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Schattie: 9april 3e

Punctie:

Schattie: 12 april

Terugplaatsing:

Schattie: 14 april

Testen:

Schattie: 28 april

Geplaatst

Schattie,

Wat een mooi aantal!!!

Op naar de punctie zou ik zeggen.

Heel veel succes!

En tja, dat wachten valt niet altijd mee......

Maris,

Voor jou:

:blowkisses:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden