Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Schattie: 30 maart start Deca start 1 april Puregon

Michelle: 16 april start Deca

Echo:

FM:

Schattie: 9april 3e

Aimee: 10 april 3e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Sophie: 7 april

Schattie: 12 april

Aimee: 12 of 13 april

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Pippe: 31 maart (1 embryo)

Lala: 3 april (2 embryo's)

Suus77: 3 april

Surinails: 4april

Sharon: 4 april

Wish: 6 april (2 embryo's)

Schattie: 14 april

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Schattie: 28 april

Zo klopt het bankje weer. (denk ik)

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Het gaat hier wel hoor. Tis uitstel en nog geen afstel. Gisterenavond en vannacht flinke buikpijn gehad, vooral links. Dus dat zal ie eisprong wel geweest zijn. Vandaag ging in ieder geval goed.

Ik ga mezelf maar wel verhuizen naar een ander topic nu deze poging is gestaakt.

Iedereen die nog met een poging bezig is wens ik heel veel succes. En voor de zwangeren: Geniet van dit prille geluk. Ik hoop dat er mooie, gezonde babies komen.

Hopelijk kom ik jullie elders op het forum weer tegen.

Veel liefs en bedankt voor jullie steun. Ik waardeer het enorm.

Monique

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik heb zojuist een echo laten maken door mijn baas (vrouwelijke huisarts) omdat ik toch flink last van mijn buik blijf houden. Daar waren al 3 follikels op te zien van gemiddeld 22-26mm en een flink aantal die wat kleiner zijn 16-18mm.

Zondag heb ik (pas) de echo, dus ik ga morgen even bellen of dit misschien morgen nog moet, omdat er al 3 zo groot zijn. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee. Het leuke is dat ik mn "druiventrossen" op de USB stick als foto mee naar huis kon nemen!

Groetjes en tot horens!

Paula.

Geplaatst

ja ja mijn :devilcollection::evil4::dev::devil2::mumum:

ongi is nu net opeens toch door gebroken

dus morgen vroeg meteen bellen met het zkh en hopelijk toch meteen door

ikke is voor de verandering blij met dit rood (ook al betekend dit dat ik 1 dag na echte testdag dus de bevestiging krijg dat ik echt niet zwanger ben )

morgen laat ik meer weten als ik gebeld heb

Geplaatst

Hoi hier ben ik weer!

Inmiddels al heen en weer geweest naar Nijmegen. Ze wilden voor 10u bloed afnemen en zelf nog even een echo maken. Echo liet rechts 1 super grote van bijna 3cm zien en een groot aantal kleine. Die van 3cm laat ze (dr. Woldringh) gaan en we gaan voor de kleinere. Links zitten al 3 grote en heel veel kleineren.

Tussen 13 en 15 uur krijg ik een telefoontje over de bloeduitslag en dan weet ik wanneer ik terug moet komen en hoeveel Gonal F ik evt nog moet spuiten.

Verder heel veel rust houden!

Groetjes!

Paula.

Geplaatst

He Wish, hier gaat het TOPPIE! Voel me goed, wel enorme tieten en er is echt al een buikje, heb vandaag mijn eerste 2 positiebroeken moeten kopen!!! En dat met 6 weken? Dat beloofd wat, haha!!!

Wanneer had jij nou de Terugplaatsing gehad? Ik vond de 1e week nog wel te doen van de 2 wachtweken, maar de 2e week was zwaar... En ik kreeg natuurlijk 3 dagen VOOR onze testdatum de innestelingsbloeding, dus wij dachten dat weekend dat het voorbij was. Nou... DUS NIET!!!

Helaas is onze 1e echo pas op 28 April. Dan zien we pas of er nu 1 of 2 kindjes groeien. Spannend. Dus ik zit nu...wederom...op een wachtbankje. AAAAAH!

Sterkte nog even en volhouden, want wij willen jou erbij hebben :)

Geplaatst

Pleun,

En, heb je al gebeld?

Hoop dat je meteen door mag/kan gaan!

Paula,

Mooi zo, laat ze maar goed groeien die 'handel'!!

Annema,

Wat ontzettend lief van je om te schrijven dat je mij erbij wil hebben.

DAT WIL IK OOK ZOOOOOO GRAAG!!

Het zal de laatste dagen echt moeilijk gaan worden.

Ben deze keer al vanaf het begin na tp niet zo positief ingesteld.

Ik weet het dat moet ik wel proberen en dat probeer ik ook echt wel.

Maar het valt me deze keer vrij zwaar, weet dat het niet de laatste poging zal zijn maar toch....

Maris,

Zoals ik hierboven al heb vermeld ben ik niet zo positief ingesteld.

We slaan ons er wel door heen als het niet zo mocht zijn, maar wat willen we toch graag dat het ons ook een keer gaat lukken om te kunnen zeggen dat wij saampjes een kindje gaan verwachten!

Hoe gaat het vandaag met je?

Geplaatst

Oh nee Wish kom op he. Ik weet hoe moeilijk het is, maar misschien is dat wel een goed teken dat jij het niet ziet zitten want je was altijd zo positief en toen ging het mis dus misschien werkt het bij jou wel andersom. Ik hoop het voor je en hier brand mijn kaarsje voor je.

Ik zie het allemaal weer iets positiever in voelde mij ook wel goed vandaag, maar nu na 10 km gelopen te hebben ben ik kapot, maar ja vanavond met de voetjes omhoog.

Ik weet ook dat dit niet onze laatste poging zal zijn, ik wil alleen wel een pauze (mocht het niet lukken wat niet gaat gebeuren want het gaat gewoon lukken) dan word het zeker na de vakantie dat we verder gaan, maar goed daar ga ik niet meer aan denken het gaat gewoon lukken en bij jou ook punt uit.

:positive energie:

Geplaatst

Maris,

10 km gelopen :walk: met Klootschieten zeker! Was wel mooi weer en goed voor de conditie en ook wel gezellig lijkt me.

Of ben je een echte fanatiekeling?

Bedankt voor je peptalk, super lief van je! :knuf:

Geplaatst

Annema,

Ik wil niet veel zeggen....maar met 6 weken al in de positiekleding??

:sign4:

Dat wordt een ZESLING!!! ha ha ha, wat gaaf. Ik zou gelijk denken dat het er twee zijn....Maar ja, afwachten he?

Groet

Lisette

Geplaatst

Het was wel frisjes maar gelukkig droog. Ja ik ben redelijk fanatiek zit in het eerste dus dan moet je wel he nee hoor grapje valt wel mee. Het gaat meer om de gezelligeid en we hebben zeker gelachen. Het is wel goed voor de lijn in elk geval en aangezien er wel een aantal kilo's af mogen is dat wel goed voor mij.

Ja ik hoop dat mijn peptalk een beetje helpt, want het moet gewoon een keer goed komen met ons.

Geplaatst

Hallo dames!

Vanochtend mag ik weer een echo laten maken en bloedprikken. Wrs dinsdag of woensdag de punctie. Tot die tijd moest ik me heel rustig houden (dus ook geen werk....).

Ik laat t vanmiddag weer even weten hoe het was.

Het zonnetje komt al heerlijk door hier (momenteel aan t logeren in Amersfoort). Heerlijk gewoon, dat geeft zoveel energie!

Xxx

Paula.

Geplaatst

hee dames

hier gaat het redelijk

heb super veel buikpijn nog meer dan normaal als ik ongi ben maar dat neem ik echt voor lief met kruiken en paractamol kom ik er wel door

maar ik ben nu dus idd ongi en ja ik mag meteen door

morgen mag ik starten met de pil en de 26e begin ik al weer met de deca

dus er zit al weer schot in ben zo blij dat ik niet lang hoef te wachten , niet omdat er geen wachtrij is en niet omdat mn lichaam dat nodig heeft

dus op de pijn na gaat het prima hier

morgen zal het al wel weer veel minder zijn ga ik van uit is altijd maar 2 dagen echt pijnlijk de rest zeurt het wat

Geplaatst

ohh en wish zoals de andere keren als jij niet positief bent zal ik het zijn voor jou

komt nu goed dat weetik zeker :aaaflowersmiley::aaaflowersmiley: :aaaflowersmiley::blowkisses::blowkisses:

:blowkisses::blowkisses:

:positive energie::positive energie::positive energie:

dat was toch de deal dus bij deze

Geplaatst

Hallo dames!

@ Pleun: fijn dat je gelijk door mag! Sterkte met je buikpijn! Mijn buik staat echt op klappen, zodra ik ook maar iets te veel doe. Dus ik leen graag een kruik van je. ;)

Op de weg naar Nijmegen heb ik helaas mijn ontbijt in de berm langs de snelweg moeten achterlaten. Ik ben elke keer zo misselijk, het wordt alleen maar erger.

Maar goed, vanochtend om 9.20 alsnog de geplande echo gehad. Daar zag ze dat alles klaar is voor de punctie. Dus vanavond moet ik de PREGNYL injectie zetten (wrs 22 of 23 uur, daar belt ze nog voor).

Dinsdag ochtend (36 uur na de PREGNYL injectie) is de punctie... brrr... Tot die tijd moet ik me rustig houden (op de bank of in bed), zodat de buikpijn en misselijkheid onder controle blijven. Ik mag niet werken.

Maandag avond mag ik oxazepam innemen en tijdens de punctie krijg ik idd ook een infuus met een soort van morfine. Meiden, ik vind het allemaal reuze eng, maar probeer het goede doel voor ogen te houden.

Groetjes en nog een fijne zondag!

Paula.

Geplaatst

paula je hoeft je echt niet zo te stressen voor de puctie zeker niet als je een infuusje krijgt

dan komt het helemaal in orde hoor

ik ben echt een uber watje en ik heb het ook doorstaan en zie niet eens op tegen de komende keer

ben je misselijk omdat je zo vol zit of zijn dat gewoon ook de zenuwen ?

in ieder geval doe idd maar lekker rustig nog een paar daagjes en dit is ook weer voorbij

Geplaatst

Nee niet door de zenuwen, want als ik rustig op de bank zit gaat het prima. Als ik te veel doe begint eerst de buikpijn en daarna de misselijkheid. Dus gewoon rustig aan doen.

Lief dat je me even gerust stelt!

Xxx

Geplaatst

Paula, dat is dus verplicht op de bank met een goed boek, filmpje, lekker glaasje fris, wat te knabbelen en met ons!

Alvast heel veel succes met de punctie.

Dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

Lieve Pleun,

Super bedankt voor je lieve berichtje!!!

Paula,

Dinsdag de punctie.

Zie het maar als een grote stap dichterbij je uiteindelijke doel!

Kom op meid, het gaat je lukken hoor, dat weet ik heel zeker!

Geplaatst

@ Wish, kom op hè, de moed nog niet laten zakken.

@ Paula, ga er maar met een open mind in en nestel je nu maar lekker op de bank. Heel veel succes en sterkte morgen!

@ Pleun, zo jij mag al weer snel beginnen zeg. Fijn voor je.

Geplaatst

Pleun wat fijn dat je direct verder mag. Succes.

Paula wat vervelend dat je je zo voelt, maar nog even en de punctie heb je gehad. Laat het gewoon over je heen komen. Rust lekker uit op de bank.

Wish hoe voel je je vandaag?

Ik hoop iets beter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden