Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames, zijn er nog extra dingen die jullie gebruiken om alles zo optimaal mogelijk te krijgen/houden etc?

Lena bv slikt vitamines 'puur mama' van vcm, met foliumzuur. Eet voldoende fruit en ook voldoende groente. Af en toe eten we wel eens friet of pizza, maar ja, wie niet toch? Ze beperkt koffie tot 1-2 kopjes per dag . Ze wandelt veel.

Hebben jullie nog suggesties?

Geplaatst

Thnx Maris,

Heel toevallig hadden we vorige week nieuwe vitamines gehaald. Ik wilde puur mama foliumzuur van VCM, echter was die natuurlijk op. Toen hebben we een ander merkt gekocht, en volgens mij zat daar ook visolie in. Later zagen we op de gebruiksaanwijzing dat het vitamines zijn die je moet slikken als je zwanger bent of bent geweest. (VSM staat er duidelijk bij 'Of zwanger wilt worden') Niet de goede toch. Maar nu ze er toch staan...

Want in principe zou ze die er gewoon naast kunnen slikken nu? Ook al is het niet van VSM.

Geplaatst

Ik zelf slik 1x per dag 1 capsule Davitamon compleet Mama Plus (visolie) Het staat zo op de verpakking, heb het er even bij gepakt.

En ik slik ook 1 x per dag 1 capsule Omega 3-6-9 van A.G. natural health

Mijn vriend slikt ook de Omega 3-6-9 en ook de Visolie capsules van A.G. natural health.

Op de Mama Plus staat dat dit speciaal voor vrouwen is die zwanger zijn of borstvoeding geven.

Maar ik heb op de verpakking staan kijken wat het verschil is.

Nou, ik heb deze genomen omdat er net iets meer in zit. (wat precies weet ik nu niet)

Kan echt geen kwaad als je nog niet zwanger bent.

Je kan die extra stoffen maar in je lijf hebben, toch!!! Hhihi!

Geplaatst

Hai dames

Wish, als het goed is wordt je menstruatie uitgesteld door de pregnyl omdat je lichaam voor de gek gehouden wordt: door toediening lijkt het zwanger te zijn waardoor je bms is stand gehouden wordt, er geen afbraak is en ook nog geen menstruatie komt.

Hoe lang het percies tegengehouden wordt weet ik niet, bij iedereen daalt de toegediende hoeveelheid anders.

Ik had op een avond 10.000 gespoten voor de eisprong, de volgende ochtend een bloedafname en toen was mijn waarde 250.

JIj gaat lang door met spuiten dus als het goed is heb jij vanaf nu 8.5 mananden lang een positieve test!!

het risico met zo vaak die hoeveelhedne spuiten is dat je tzt vasl positief test maar daar gaan we neit vanuit!!!

Kimmie, fijn dat er gepoetst is maar de klachten die je hebt zijn behoorlijk!!!! ik wens je sterkte meis

Ik slik de Puur mama vitamine van VSM voor zwanger en die zwanger willen worden, daarnaast een vit. B100 complex + visolie omega 3

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je Babeth voor je duidelijke uitleg!

Ik vond het ook al een grote hoeveelheid die ik voorgeschreven heb.

Heb voor de zekerheid nog eens gekeken of het klopt, maar het is echt 3 keer 5000.

Voor de eisprong heb ik ook 5000 gespoten.

Dus krijg nu wel erg veel Pregnyl in m'n lijf, hopelijk met een super resultaat!

PLEASE!!!!!!

Ik wacht dus af of dat ik ongesteld ga worden of niet.

Kan er nu dus geen touw aan vast knopen wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten.

Misschien dat ik nu de zenuwen ietsjes beter kan bedwingen? (ben bang van niet)

Geplaatst

Wish we duimen allemaal heel hard voor jullie mee!

En voor degene die geintereseerd zijn in de kaartjes, ik zal morgen een aantal kaartjes op internet zetten. Iets van Photobucket oid. Zal de link pm'en. Ik zet er niet alles op, zal een selectie maken :-)

Geplaatst

Wish dat vind ik nou ook wat moet ik nu zonder jullie.

Ik heb vandaag iemand hier gehad en ik ben helemaal blij. Waarschijnlijk ga ik een klein eigen bedrijfje beginnen via internet het is nog even een paar dingen uitzoeken en dan is het een mooie website maken.

Ik heb er helemaal zin in eindelijk iets positiefs.

Geplaatst

Joehoe, Maris eindelijk goed nieuws wat werken betreft!!!

Vind het ontzettend leuk om te lezen dat je helemaal happy bent, doet me goed meid!

Succes!

Geplaatst

Dank je wel wat ben je toch een lieverd.

Ik zal wel ook nog voor een baas moeten gaan werken maar het is afwachten hoe het zal gaan lopen en dan kunnen we wel verder kijken.

Geplaatst

Hey Lady's,

Vanmorgen met mijn vriendin mee geweest naar de echo. Ze is nu 18+5.

Alles was in orde, kindje ligt precies op schema. Was super, en natuurlijk ook best emotioneel.

Maar we hebben de tranen kunnen bedwingen en zijn toen maar gaan lachen.

Ik heb me tijdens de echo ook bezig gehouden met haar dochter van 1 jaar die mocht ook mee.

Dat snoetje van haar, toen ze het hartje hoorde. Al wist ze niet precies wat het was.....

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Geplaatst

Nou daar zijn we weer

Alles is goed met puckie

Hij/zij ligt precies op schema overal staat normaal achter

hartje heeft 4 kamers

niertjes aanwezig en werkend

blaasvulling aanwezig

ruggetje netjes dicht en ruggengraat zonder kronkels

geen waterhoofd

geen hazenlipje

2 armpjes , 2 beentjes, 2handjes, 2 voetjes allemaal in de juiste stand en in de juiste groote

longen goed van grote

het weegt nu ongeveer 385 gram

de totale lengte is nu niet bekend maar omdat alle vehoudingen kloppen maakt het niet uit

het hoofdje is nog wat klein maar dat had ik als babytje ook maar de hersengroei is wel al netjes

En ik heb me kunnen beheersen ik weet nog steeds het geslacht niet

Al moet ik toegeven dat ik wel geprobeert heb om het te vinden maar dat is mij niet gelukt

Mijn placenta licht achter maar door mijn eigen spekbuik is de beeld kwaliteit niet heel goed

Voor degene die ons filmpje willen zien is hier de youtube link helaas zonder geluid :

http://www.youtube.com/user/coppena#p/a/u/0/xRr44K13dzQ

Geplaatst

Hoi dames

Pleun, wat super dat filmpje!!! wij hebben destijds niet gefilmd, niet bij stil gestaan maar zal het bij een volgende zwanegrschap zeer zeker doen! Wat heerlijk dat alles goed is enne..ik heb gekeken maar ook niet ontdekt of het hijtje of zijtje is, in ieder geval een topper!

Wish, hoe gaat het met je, ik hoop voor je dat de volgende keer als je met je vriendin naar een echo gaat jij de gel op je buik hebt!!!!

Pippe, ik ben erg benieuwd!

Maris, wat voor soort bedijfje denk je aan?

leuk al die positieve dingen hier!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Wat zou dat prachtig zijn, dat als wat jij zegt ooit uit mag komen!!!!

Wil geen zout in de wond strooien.....

Maar vind het echt zo erg voor je dat je het bedeltje nog steeds kwijt bent.

(als je het terug had gevonden,had je het hier wel vermeld)

:positive energie:

Geplaatst

Pleun wat mooi om t ehoren dat het allemaal goed is met puckie.

Bijzonder of niet allemaal. Tenminste als ik het filmpje bekijk.

Wish net als wat Babeth zegt de volgende keer dat je samen gaat is omdat ze met jou mee gaat.

Babeth hoe is het met jou?

Het bedrijfje is met bloemen. Ik ben bloemiste en het lijkt me erg leuk daar wat verder in te gaan.

Het is dan de bedoeling om kinderfeestjes, workshops etc te doen en dat mensen via internet bloemstukken etc kunnen bestellen.

Ik begin gewoon heel klein vanuit de schuur hier en we zien wel hoe het gaat lopen.

Geplaatst

Pleun,

Echt super dat alles in orde is!!!

Voel je de baby nu dagelijks of nog niet?

Maris,

Klinkt super!

Nu nog alle formaliteiten op papier etc. en dan aan de slag.

Het is je gegund om weer lekker bezig te kunnen zijn!!!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish.

Inderdaad nog even een paar dingen regelen en dan adverteren haha.

Ik heb er ook echt zin aan om mee te beginnen na een jaar nu bij huis te zitten ben ik er echt wel weer aan toe om wat te gaan doen.

Ik heb ook nog gesolliciteerd bij de bloemenwinkel in het stadje van mijn ouders dus dat zou helemaal mooi zijn om allebei te doen.

Ik heb altijd heel veel gewerkt dus vandaar dat dit niks voor mij is.

Geplaatst

Zou idd erg leuk zijn als je daar aangenomen gaat worden!

Dan weet ik wel wie er elke week bloemen gaat kopen....je mama

Ff gtst kijken. Hahaha!

Geplaatst

Haha ja dat weet ik ook wel zeker en mijn schoonfamilie net zo die wonen daar ook vlakbij haha.

Ik ga ook even gtst kijken blijft leuk na 20 jaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden