Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is ook wel zo heel erg veel plezier dan. Het lijkt mij ook wel heel erg leuk hoor.

Ja dank je lijkt mij ook heel erg leuk ik ben wel gek op water dus dat komt vast goed.

Ik ga samen met een vriendin en haar schoonzusje en zij waren al eerder geweest en ze vonden het heel erg leuk, maar wel heel zwaar maar dat is niet erg er mogen wel een aantal kilo´s af haha dus zou mooi zijn als dat even kon.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames

Wish, wow wat gaat het ineens hard, wat super zeg dat je vanavond al mag gaan spuiten en dat je zo de ondersteuning mag doen, geeft wel een goed gevoel nietwaar? wel opletten met vroegtesten he,maar dat weet je wel!

met mij gaat het weer een stuk beter gelukkig!!! wel een flink zeurderig gevoel in mijn buik maar de rug is een stuk beter, bloedverleis gaat uiteraard door maar de natuurlijke schoonmaak is goed zo!

Vandaag tel. overleg gehad met de arts en omdat de zwangerschap zo vroeg misgegaan is en de waarden zo laag zijn is deze maand weer de volgende cryo aan de beurt.

Hij vond het natuurlijk erg jammer dat het misgegaan was maar was optimistisch omdat het toch een innesteling geweest is. Nu maar hopen dat het volgende cryootje genetisch goed is...

8 oktober de echo,indien nodig weer wat bij stimuleren maar dat wordt uiteraard bepaald na de echo en bloeduitslagen van 8-10.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat!

Dit zal denk ik ook komen door het goede bericht dat jullie in okt een volgende cryo tp mogen krijgen.

Wat zijn we toch flexibel als mens!

Het leven bestaat uit vallen en opstaan.

En ik vind dat je nu wel vaak genoeg gevallen bent.....

Weet jij zo wanneer ik dan mijn menstruatie kan verwachten met Pregnyl gebruik?

Is dit toch gewoon 14 dagen na de eisprong, net als in mijn normale cyclus?

Dat ben ik vergeten te vragen aan de gyn.

Geplaatst

Haha Wish lief dat je het vraagt ja het was heel erg leuk maar ook wel zwaar haha, maar dat is wel goed.

Ik ga volgende week zeer weer dus het is me wel bevallen.

Het is een half uur in het water en een kwartier buikspier oefeningen op de kant en ik denk dat ik morgen wel spierpijn zal hebben.

Babeth wat goed dat jullie direct door mogen en dat het een stuk beter gaat met je.

Ik zla heel erg hard duimen dat de volgende cryo een topper blijkt te zijn.

Geplaatst

Ha Maris,

Ik weet wel zeker dat je spierpijn zult gaan krijgen. Morgen een beetje en overmorgen nog meer en dan zal het weg gaan. Hihihi!

Weet wel dat ik na de vakantie na de eerste wedstrijd volleyballen ontzettend veel spierpijn had. In m'n handen, buik, armen eigenlijk overal wel omdat je je hele lichaam gebruikt heb.

Dit zul jij ook wel gaan krijgen.

Maar dat is goed, laat die spieren maar werken, is goed voor ons!

Heb m'n handtekening ook ff opgefleurd. Kon niet achter blijven op jou he. Hihi!

Geplaatst

Haha ja als ik daar nog aan denk met de eerste training van volleybal vroeger oei dan had ik ook altijd zo´n spierpijn, maar ja morgen moet ik het wel een beetje verbergen heb namelijk nog een gesprek morgen haha maar komt goed. We zullen zien hoe ik me morgen voel.

Ja ik zag je handtekening erg leuk geworden wat zijn we weer vrolijk bezig met alles haha we houden de moed erin.

Succes met de pregnyl hij zal er wel net in zitten.

Geplaatst

Zo, die zit er weer in!

Ik moet op het werk ook vaak spuiten klaar maken en zetten. Maar als ik terug denk aan de eerste Pregnyl spuit die ik moest klaar maken voor mezelf. Dat is wel andere koek.

En nu, draai ik m'n hand er niet meer voor om.

Hoop voor je dat je morgen geen lage stoel zult hebben, zodat je wat meer door de knieën moet zakken om te gaan zitten.

Oeps, hahaha!

Succes morgen!

Geplaatst

Haha grapjas dank je wel ik hoop ook op een hoge stoel. Misschien hebben ze wel van die luxe sta op stoelen hihi.

Klopt die pregnyl word steeds makkelijker klaar maken maar ja dat is met alles zo alles word makkelijker om te doen behalve de ww en als het weer misgaat dat vind ik steeds zwaarder worden elke keer.

Maar dat is nu niet aan de orde meer bij jou want het gaat dit keer goed komen.

Geplaatst

hai Wish

ik moet eerlijk zeggen dat ik gee idee heb hoe lang je menstruatie uitgesteld wordt door de pregnyl.

de 2de icsi was met ondersteuning van pregnyl en ik was zwanger, bij de poging daarna had ik op dag 24-6 5000 gespoten ( dag 2 na tp), niet zwanger en de menstruatie kwam op 7-7-2010

Jij gaat 3x 5000 spuiten, normaliter is pregnyl na 10 dgn. uit je lijf (en bij sommige eerder) pas op dag 11 na de laatste injectie zou je dan kunnen zeggen dat je niet vals positief test.

Jeetje wat spannnend!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Thanks voor je reactie, maar nu weet ik nog niks. Hahaha!

Denk dat ik dus gewoon af moet wachten. (of zal ik er een topic aan wagen)?

Maris,

Hoe is het gesprek gegaan?

Heb aan je gedacht vandaag!!!

Enne, spierpijn?:pinch:

Geplaatst

Zo gisteren weer gesproken met Gyn. En ben ik daar vrolijk van geworden? Nou nee niet echt.

Aangezien pijn alleen bij rust redelijk te houden is, heeft hij me aangeraden voorlopig te blijven liggen.

Ik heb de 26e okt een afspraak staan en die laat hij staan. En tot die tijd liggen/rust.

Hij hoopt dat het beter gaat langzaam aan. Maar durft er zelf niet veel over te zeggen. Als de klachten erger worden

of ik krijg andere klachten erbij dan direct aan de bel trekken.

Maar goed kort gezegd dus. Voorlopig lig ik nog op me bedje :(

Geplaatst

Kimmie,

Wat klote dat je bedrust moet houden!

Hoop zo dat de klachten hiervan minder gaan worden en dat je over een poosje toch wel wat kan gaan ondernemen!

Geplaatst

Kimmie, wat een vervelend nieuws. Hoop niet dat je de volle 9 maanden plat moet. Dat zou pas balen zijn.

Wish. het is bijna zover! Dan worden er 2 mooie cryo's terug geplaatst! Ben je er klaar voor?

Maris, Lekker dat sporten! Dat je er van kan afvallen is mooi meegenomen. Doe je dat nu elke week?

Babeth, Wat een mooi idee achter het armbandje!

Voor jullie allemaal een knuffel, gewoon, omdat jullie dat verdienen!!!

Geplaatst

Wish het gesprek is goed gegaan het is nu afwachten wat ze er mee doen.

Nee ik heb eigenlijk geen spierpijn jammer he haha.

Nog even en je hebt je toppers terug.

Kimmie wat naar bah sterkte. Ik hoop echt dat je daarna weer wat mag.

Pippe ja is wel de bedoeling om dit elke week te gaan doen. Kun je heerlijk op slapen heb ik gemerkt haha.

Hoe is het met jullie?

Geplaatst

Maris,

Geen spierpijn, hoe kan dat nou? Hihi!

Dat je hierna goed kan slapen wil ik wel geloven.

Ik word zoiezo suf als ik gezwommen heb, laat staan als je actief bent geweest in het water!

Pippe,

Jazeker ben ik er helemaal klaar voor!

Ben van de week nog 2 keer gaan joggen. Is goed voor de conditie, dus ook voor de bloedsomloop etc.

Laat die embryo's maar komen.

Merk wel dat ik me wat druk maak of dat er wel een goede ontdooiing zal zijn.

Tot nu toe verliep het ontdooien van de cryo's 100%, zul je zien dat dit nu niet zo is......

Geplaatst

Wish het gaat helemaal goed komen hoor die toppers gaan helemaal goed ontdooien. Dat hebben ze altijd gedaan dus ik weet zeker dat ze dat nu ook gaan doen. Ik zal ook een extra kaarsje aansteken net als Kimmie.

Ja gek he dat ik geen spierpijn heb had ik wel verwacht, vooral ook omdat mijn vriendin het de eerste keer wel heel erg heeft gehad, maar ja ik ben er blij van hoor.

Geplaatst

Pfff 1e week zit er bijna op.. De gedachte dat ik er nog 3 moet.. hmmm maakt me beetje sagi.

Maar vanavond The Voice of Holland weer. Dan heb ik vanavond toch een leuk avondje!

Wat gaan jullie doen het weekend meiden...

Geplaatst

Kimmie lig je echt in bed of mag je ook op de bank liggen?

Dat ging ik ook vanavond kijken erg leuk programma vind ik.

Verder moeten we morgen avond naar mijn schoonzus en zwager foto´s van hun huwelijk bekijken, niet echt zin in want ik kan me wel leuker gezelschap bedenken maar ja dan hebben we het maar gehad.

Zondag gaan we even naar de kerk naar mijn nichtje kijken die mag voor het eerst met het kerkkoortje zingen en ze vroeg of wij ook kwamen kijken hoe ze het deed dus dat moet dan maar even en verder hebben we gelukkig niet heel veel.

Geplaatst

Oh een relaxed weekend is ook fijn hoor!

Nee lig echt in bed, bank snel de neiging toch half te gaan zitten en dan krijg ik last

Dus lig al de hele week op bed.. Lekker bed hoor, maar weet af en toe niet hoe te liggen ;)

Geplaatst

Och jeetje dat is nog vervelender dat je niet eens een beetje kan zitten bah. Maar je hebt gelukkig wel een laptop anders kon je ook niet meer op de computer haha. En tv heb je ook wel?

Wij hebben gelukkig ook tv op de slaapkamer en een erg fijn bed maar ja verplicht in bed liggen is nooit leuk.

Ik hoop dat je er snel uit mag.

Geplaatst

Haha ja de laptop is me allerbeste vriend.

En ook een tv op me slaapkamer ja. Anders kom ik er echt niet doorheen.

Kijk nu ook echt vanalles en nog wat.. HAHA

Geplaatst

Haha ik ken dat ik ben vandaag al een jaar thuis en het is niet zo dat ik niks kan of mag maar je begint je op een gegeven moment te vervelen en dan is een laptop en tv echt je beste vriend.

En vorig jaar ben ik zwaar overspannen geweest en als je geen zin hebt om de deur uit te gaan is het ook handig.

Ik ben ook al een jaar as the world turns aan het volgen had dat nog nooit gekeken maar nu ben ik haast verslaafd oh ja en mcleods daugters is ook een aanrader haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden