Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha ik heb nu een heel schema wat ik in de avond kijk en wat in de middag/

Erg he :) En ja idd ATWT kijk ik ook.. en .. Ach wat verder niet ;)

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja idd, dadelijk ben ik nog verslaafd eraan! Haha nu iig vrijdagavond en dan vermaak ik me wel.

Net is Bjorn even bij zijn ouders langs geweest ( we hebben 3 jaar ruzie gehad en sinds een jaar weer goed)

en ze uitgelegd hoe het nu is met me. Ze waren erg medelevend. Komen voorlopig de hondjes doen en ze gaat koken voor ons...

Dat vind ik wel weer erg lief. En haalt de druk bij Bjorn weg die heeft het zwaar ;)

Geplaatst

Maris, heb je hetdan wel goed gedaan? Haha grapje hoor ;-)

Wij gaan morgen de gevel schoonmaken en mijn vader komt een lek dichten. We hebben al lang een lek, de vensterbank is helemaal opgezet. Dus hopelijk is het morgen opgelost, dan kunnen we die ook vervangen.

Verder hebbben wij nu een heel lief en klein logéetje. Ons nichtje van bijna een jaar. Erg leuk!

Zondag hebben we een verjaardag van een ander klein bijdehand nichtje. :-)

wil morgen avond eigenlijk naar een opreden. Maar dat zien we morgen wel.

Verder heb ik nog wat geboorte kaartjes te ontwerpen dus het is een lekker druk weekend!

Kimmie, succes met bed liggen en series kijken. Hopelijk knap je snel op.

Met ons gaat alles goed. Op naar de volgende poging!

Geplaatst

hai dames

Kimmie jeetje wat een situatie zeg, je houdt je kranig, helemaal goed! en wat fijn dat je schoonouders jullie zo steunen, sterkte!

Pippe, ik iwst helemaal neit dat jij kaartjes ontwerpt, wat mooi, maar wellicht ook soms moeilijk? succes met de reparaties, de feestjes en fijn te horen dat je opgewekt klinkt!

tuurlijk omt het goed!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Nou, het is wel moeilijk, maar het geeft echt een heel erg voldaan gevoel als ik met mijn creativiteit en inbreng de wensen van mensen kan omzetten naar een beeld, een geheel.

Het is mijn werk, én mijn hobby :-)

Geplaatst

Oh dus ik kan bij jou aankloppen voor me kaartje Pippe?!?!

Thnx Babeth probeer me kranig te houden. En dat lukt aardig en is de beste remedie tegen dit. Anders overleef je het niet!

Er zijn mensen die het veel slechter hebben ...

Geplaatst

Pippe haha ja dat vroeg ik mij ook af maar ik heb zelfs heel erg fanatiek gedaan. Scheelt wel dat ik vaak moet klootschieten en dat ik dus niet altijd stil heb gezeten.

Lijkt me ook wel moeilijk die kaartjes ontwerpen maar wel heel erg mooi. Gelukkig gat het goed met jullie en gaan jullie zo te horen vol goede moed naar de volgende poging.

Succes met klussen morgen.

Kimmie wat lief dat ze de hondjes willen doen en dat ze gaat koken dat is wel een beetje rustiger voor je vriend. Wonen ze dicht bij jullie in de buurt?

Mijn ouders wonen hier 10km vandaan en mijn schoonouders 20km dus dat zou hier een beetje lastig worden met onze hondjes, maar ik ben blij voor je dat dat in elk geval geregeld is. Geeft vast en zeker meer rust.

Geplaatst

Ja ze wonen heel dichtbij. Ze wonen denk 150 meter bij ons vandaan. In de straat achter ons

dus dat is ideaal!

En idd zo krijgt Bjorn wat rust want er moet ook nog het nodige verbouwt worden.

Dus vind het erg fijn dat ze dit willen doen..

Er zijn nu echt mensen die me in steek laten. Mensen die zich vrienden noemen, maar nu ik een week lig niets laten horen.

Sorry maar dat zijn voor mij geen vrienden hoor. Daar kan ik erg verdrietig van worden.

Geplaatst

Kimmie dat zie je zo vaak bah dat noemt zich dan vrienden ja waarschijnlijk alleen als het goed met je gaat en je gezellig mee kunt de kroeg in ofzo, maar echt vriendschap is ook in moeilijke tijden.

Zo kom je er weer achter wie je eigen vrienden zijn jammer genoeg.

Gelukkig dan maar dat je schoonouders willen helpen.

Pippe ik ben wel benieuwd wat voor een kaartjes je ontwerpt haha

Geplaatst

Ha lieve meiden,

Ik mag dit weekend voor de verandering gaan werken. Hahaha!

Moet de eerste 3 weekenden van oktober werken, echt wel balen maar goed het is niet anders en ik kon het ook niet geruild krijgen.

Morgen een vroege en zondag een late dienst.

Morgenavond een feest en zondag uitslapen en dan ga ik bij mijn moeder lunchen en daarna werken.

Maandag ben ik vrij, heb met een collega geruild.

Was vandaag eigenlijk vrij, maar nu heb ik een avonddienst gewerkt en maandag ben ik vrij en kan ik dus met een gerust hart (dat het geregeld is op het werk) naar Genk samen met m'n vriend!!!!

Pippe,

Ik wil ook serieus zien wat je zoal ontwerpt! Laat eens wat zien aub!!!

Kimmie en Maris,

Een hele conversatie over wat er op t.v te zien is. Hahaha!

Leuk he, dat er in dit topic over vanalles en nog wat geklets kan worden.

Fijn weekend allemaal!

Denk dat ik zondagavond weer kom koekeloeren, eerder kom ik niet meer op het forum.

Laat dan wel weten of we maandag een tp gaan krijgen en hoe laat die dan is.

We worden als het goed is voor 15.00uur gebeld.

Geplaatst

hoi meiden

Wish, jij hebt een heerlijk volgepland weekend, des te eerder is het maandag en ga je je wondertje ontvangen, weer een bijzndere dag nietwaar!

Pippe, ik ben ook erg benieuwd naar je werk, heb je mogelijk een website? kan me voorstellen dat je je hart en ziel er in kwijt kan.

Kimmie, lief van je schoonouders maar een grote teleurstelling wat die vrienden betreft, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Dat mensen niet om weten te gaan met minder makkelijke situaties dat kan maar jeetje, laat het dan op zijn minst blijken dat je meeleeft , en zeg dan eerlijk dat je je er geen raad mee weet.zucht....

Meis, wij begrijpen je en probeer er boven te staan, hoe confroterend het ook kan zijn.

Pleun, hoe is het met jou, jij hetb toch bijna de 20 weken echo? ben benieuwd, iedere echo vond ik mooi maar die vond ik zo speciaal!!! echt al een groot kindje en alles zo duidelijk in beeld.

Willen jullie ook het geslacht weten of willen jullie verrast worden? in ieder geval heel veel plezier!

liefs

Babeth

Geplaatst

De website is nog 'under construction' omdat ik nog

een beetje zoek naar een concept voor een eigen 'bedrijfje'.

Ik wil jullie best een aantal dingen laten zien hoor, echter wil ik het niet zo op het forum zetten.

Alles goed met jullie meiden?

Geplaatst

Oh Pippe als je me wat toe wilt zenden graag ;)

Anders moet je even naar me mailen.. Als je dat zou willen dan?

Hier alles oke, lig weer lekker. Bjorn is lekker aan het verbouwen. En schoonmams was net hier. Afgesproken dat ze doordeweekse dagen gaat koken voor ons, en dan doet Bjorn het in het weekend. En in de middag komt ze dan de hondjes doen.. Gut nooit gedacht nog eens blij met haar te zijn ;)

Geplaatst

Even een dikke knuffel voor jou Kimmie!!!

En je weet het he!!Als ik iets kan doen!!!!!!!

Heerlijk nu alle soapies kieken ;)!!!!!

Hopelijk krijg je goed nieuws over 3 weken en ben je dan iets mobieler want dit is gewoon waardeloos eigenlijk!

Dikke knuff!!

Geplaatst

he bah kimmie dat zijn geen vrienden, maar hulp van familie is wel fijn

babeth ik heb woensdag mn 20 weken echo en nee we willen t niet weten , laat me verrassen

pippe is het een idee om anders een extra mijn album account te maken en die dan vol te zetten met je ontwerprn en dan de url aan ons nieuwsschierige door te geven per pb

Geplaatst

Hai dames

Pippe, ik ben beniewd naar je ontwerpen hoor maar voel je niet verplicht!!!!

Pleun wat leuk om te lezen dat jullie je laten verrassen, geniet ervan!

Geplaatst

Thnx Bianca, en ik weet je te vinden! ;)

En idd hulp van familie is fijn! Maar de mensen waar ik het nu over heb is bijv ook Bjorn's broertje. Gisteren heeft hij hem een lift gegeven naar huis.

45 min samen in de auto gezeten en gewoon niets vragen! En zijn vriendin kan ik het heel goed mee vinden maar geen sms/belletje/bezoekje helemaal niets..

Vandaag even beneden gezeten, oh en nu weer krampen/steken.. Pfffff.

Pleun leuk dat je het als verrassing laat! Doen wij ook!

Pippe ik w8 met (on)geduld af ;)

Geplaatst

hoi meiden

sorry, moet het even kwijt maar ik ben enorm verdrietig: vanmorgen toen ik wakker werd ontdekte ik dat ik een bedeltje verloren ben: het zilveren hartje met de namen van onze jongens er in gegraveerd dat ik van mijn moeder met moederdag kreeg!!! Verdomme zeg, ik had ze allemaal mogen verliezen maar niet die!!!!

We hebben alles al afgezocht, de wandelroute met de hond 2x overgedaan.

Nu zijn we gisteren boodschappen wezen doen en we zijn gisteren in diverse showrooms geweest vanwege de aanschaf van een nieuwe auto. Ik heb net maar mailtjes verstuurd naar de dealers in de hoop dat daar het bedeltje gevonden wordt. de supermarkt zal ik maandag bellen.

Verdomme ik baal er zo stevig van, niemand kan er iets aan doen maar nu juist die!

sorry meiden, moet het echt even kwijt....

Babeth

l

Geplaatst

Ooo meis wat erg!!! Je hebt natuurlijk al thuis gezocht maar ligt 'ie niet in bed of zo?

Ik snap dat je wel kan janken! Ik hoop echt dat hij nog ergens opduikt voor je!

(En anders ga je gewoon precies dezelfde opnieuw kopen, maar weet niet of je dat qua emotionele waarde wilt.....)

Klote hoor!

Liefs Miekske

Geplaatst

hai Miekske

ik hoop echt dat ie nog opduikt ja, al 2 autodealers hebben gereageerd te gaan zoeken, een is er vandaag open dus we gaan er weer naar toe. Net wederom met de hond dezelfde route gelopen.

Wie weet dat ie nog gevonden wrodt, wil het even afwachten en indien nodig kopen we een nieuwe.

ps. had je mijn mailtje nog ontvangen?

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden