Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe ik hoop niet meer op een andere behandeling hoor, maar als de vorm van de zaadjes niet goed is kan daar het probleem liggen dat het niet innesteld vandaar dat ik het wil weten.

Kijk als de aantallen echt verbeterd waren dan konden we over iets anders als icsi nadenken maar dat is niet aan de orde.

Ik heb net gebeld en de gyn belt mij morgen terug dus ik ga maar weer eens wat vragen op schrijven haha.

Kimmie wat balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad.

Pippe er is niks mis met as the world turns hoor haha ik kijk het elke avond echt zo verslavend haha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, ik voel enig tegenstand.. Sorry dames :36_6_3:

Maris, nu snap ik het! Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Dan kan je

die onzekerheid van je lijstje schrappen. :-) De duimen draaien volop.

Geplaatst

Haha nee hoor iedereen kijkt wat diegene zelf leuk vind. Ik was al blij dat ik gisteren geen voetbal hoefde te kijken, want mijn vriend was er niet.

Kon ik mooi een film kijken.

Dank je zo schrappen we steeds meer van het lijstje elke keer.

Geplaatst

Hopelijk kan de Gyn antwoord geven op je vragen! En idd schrijf ze op, anders vergeet je ze misschien. Tenminste naar mezelf kijkende.

Doen vandaag ook gewoon chill aan, de zon is er toch niet dus mooi in bed. En ook hier kijk ik graag ATWT, zelfs verslaafd.. Ik kijk het in de ochtend komt beter uit met me tv schema ;). Nu gtst kijken .. Haha en dan om 12 uur top chef, uitstel van executie, Herman en Oprah en dan is Bjorn er alweer.. haha erg zeg!

Oh gisteren trouwens door jullie idee rauwe andijvie stamppot op. Hmmmm dat was lekker!

Geplaatst

Haha Kimmie zo kom je de dag wel door ik heb ook niet zo´n zin vandaag in iets dus ik denk dat ik straks maar even met een boek op de bank ga liggen. Ik heb ook niet heel erg goed geslapen.

Geplaatst

Hoi meiden,

Durf het bijna niet te melden.....

Ik ben een half uur geleden pas uit m'n bed gerold.

Heb vannacht vrij goed geslapen. Word namelijk elke nacht een paar keer wakker, dat ben ik dus wel gewend.

Maar vanmorgen nadat mijn vriend me gedag had gekust om naar zijn werk te gaan ben ik in slaap gevallen en een half uur geleden pas wakker geworden.

Heerlijk zeg!

Maris,

Hopelijk heeft je gyn morgen het antwoord en hoef je niet nog een keer wat in te gaan leveren.

Hier wordt volgens mij altijd naar gekeken, dus ben er niet bang voor dat hij het niet kan vertellen.

Idd succes!

Enne, ik 'volg' niks op tv. Ik zie wel wat ik kijk als ik op de bank hang.

GTST vind ik wel leuk om regelmatig te kijken.

Heb ook regelmatig avond dienst dus als ik iets wil volgen kan ik dat niet zien. En we hebben geen recorder.

Geplaatst

OH lekker Wish zolang uitslapen. En ach je zal het nodig hebben gehad. Dus zeker gewoon lekker doen!

En zo heb je lekker op je cryo's liggen broeden in je warme bedje! ;)

Ik volg normaal ook niet veel, maar de laatste weken is dat drama hier ;)

Geplaatst

Dan zul je het wle nodig hebben Wish als je zo lang slaapt. Lekker toch.

Als het goed is hadden ze dat wel nagekeken zei de assistent maar zij mocht mij dat niet zeggen vandaar dat ik morgen een gesprek met de gyn zelf heb. Vind ik ook niet erg hoor.

Haha dan ben ik de enige die veel volgt want als ik gtst mis kijk ik het echt wel na op uitzending gemist, maar ja ik hoef nooit te werken ´savonds.

Geplaatst

En meiden, wat is vanavond bij jullie op de buis te zien? Hihi!

Ben bloemkool aan het koken met gebakken aardappeltjes en een boomstammetje.

Een groentesausje erover heen en smullen maar!

Kimmie,

Heb ik je nu weer op een idee gebracht? Haha!

Geplaatst

Haha Wish wij hebben heerlijk macaroni gehad lekker simpel, want ik moet zo weg naar de wateraerobic even weer fanatiek doen.

Ik heb net de magnetiseur gesproken (zag dat gisteren niet zo zitten) en hij snapte er niks van. Nou gaf hij als advies om morgen eens te vragen aan de gyn of ze ook konden kijken of er een beschadiging in de ballen is door dat ongeluk van vroeger. Dus ik ben benieuwd.

Misschien dat ze er dan nog wat mee konden, maar goed daar hopen we niet meer op.

We gaan nu gewoon echt helemaal opladen voor de cryo poging volgend jaar.

Geplaatst

Och ja, woensdag is je sportavond, veel plezier!

Hoop dat je er weer zonder spierpijn vanaf gaat komen, hahaha!

Wat goed van je dat je de magnetiseur hebt gebeld.

Zou dat onderzoek aan het scrotum (ja, ja, ik weet het nette woord voor balzak) mbv een echo app. kunnen? Dat is niet zo ingrijpend.

Maar als je zelf niet achter zo'n onderzoek staat moet je het niet doen.

Geplaatst

Idd Maris misschien kan dat eens onderzocht worden..

Haha nou bloemkool met een lekker sausje.. HMMMM

Haha ik kijk vanavond dat progamma dat ze ouders in de zeik nemen. Vanavond met Patty Brard.

Geplaatst

Toevallig hadden wij ook bloemkool en gebakken aardappels, haha. Lekker hoor! :-)

Maris, begrijp ik hier goed uit dat jullie de tp nog even uitstellen? Is het ongeluk ook de oorzaak van de verminderde vruchtbaarheid? (Als je niet wilt vertellen begrijp ik dat hoor) Ik hoop dat het gesprek met de gyn morgen wat meer duidelijkheid geeft en wat onzekerheid weg neemt. Ik denk aan jullie. Veel plezier met sporten!

Wish, vanavond komt criminal minds ;-)

Geplaatst

Dank je wel dames het was weer even fanatiek maar wel heel erg leuk. Ik ben er achter dat dit echt wel iets voor mij is haha.

Wish ja ik ga vragen of het met een echo nagekeken kan worden want dat is nog nooit gedaan.

Ik was alleen een beetje zat van het geklaag van mijn vriendin. Ze heeft een kleintje van 4 maanden en ze wist niet meer hoe ze het allemaal moest doen haar man was alleen maar werken en zij wist niet meer hoe ze het huis schoon moest krijgen en moest koken alles. Ik dacht echt van daar gaan we weer bla bla bla. Jeetje wat zeuren ik heb ook gezegd dat ik wel wou ruilen.

Pippe we gaan het inderdaad nog even uitstellen met de cryo tp. Vanaf januari kijken we verder.

We weten het niet zeker omdat er nooit een oorzaak is gevonden maar we denken zelf dat het van het ongeluk 13 jaar terug komt hij is toen met de fiets tegen een auto met 90km/u geknald. Hij heeft er verder niks aan overgehouden dachten we tot nu toe maar we gaan er steeds meer in geloven dat er toen iets beschadigd is.

Dames er komt ook een hele leuke film op op rtl5 haha

Geplaatst

Maris,

Fijn dat je een sport hebt gevonden die je leuk vindt, you go girl!!

Die film op rtl5 is idd een hele leuke, ken 'm al.

Geplaatst

ik heb net mijn eerste zwanger en fit curssus gehad pffff was behoorlijk pittig

combi van aerobics en bekkenfysio

morgen doet mijn buik vast pijn

en heb ook mijn schoonmoeder een beetje laten huilen maar dat was wel grappig

want ze legde haar hand op mijn buik om er een klopje op te geven en toen dacht puckie ik zal eens terug kloppen

dus dat voelde ze in haar hand

je had dat gezicht moeten zien , als een kleuter zo blij

verder vandaag nog erg druk geweest met peotsen samen met me schoonmoeder en ook nog 2 hondjes geknipt

ik moet zeggen dat ik nu behoorlijk brak ben

Geplaatst

Ha die Pleuntje,

Wat gaaf dat je schoonmoeder jullie kleine uk heeft kunnen voelen!

Bijzonder zeg.

Zwanger en fit, klinkt ook wel als een actieve cursus.

Ben benieuwd hoe je jezelf morgen voelt.

Geplaatst

nou wish

dat kan ik nu beantwoorden

beroerd voel ik me

alles doet pijn en volgens mij heb ik steeds harde buiken

ben er gewoon niet lekker van, beetje misselijk

maar ik ga volgende week wel weer opnieuw

want ik heb duidelijk spieren getraint die ik niet eens wist te zitten

en training voor die spieren en wat conditie opbouw kan volgens mij geen kwaad

al is het wel zwaar hoor

pffff

Geplaatst

Pleun dat zal vast even wennen zijn, maar als je het leuk vind moet je het zeker blijven doen het kan nooit geen kwaad een beetje conditie opbouwen. Maar asl het lichamelijk te zwaar word zou ik toch wat anders uitzoeken hier kun je bijv. zwangerschapszwemmen schijnt erg leuk en ontspannend te zijn.

Wel heel erg bijzonder dat je schoonmoeder de kleine heeft gevoeld.

Wish hoe voel je je?

Kimmie ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt?

En de andere dames hoe is het vandaag?

Geplaatst

He nee hier weer erg slecht geslapen..

Gedoe gaat me allemaal denk ik niet in de koude kleren zitten..

Maar morgen lekker een weekend naar me zusje/zwager/neefje en gaan we daar hangen/zitten/liggen

Even weg van hier.. God deze dagen mis ik al me familie in Eindhoven

Geplaatst

Kimmie tuurlijk gaat het je niet in de koude kleren zitten.

Heel veel plezier dit weekend ik hoop dat je er lekker van kan genieten.

Hier heeft de gyn net gebeld en hij zegt dat ze al jaren niet meer naar de vorm van de zaadcellen kijken omdat dat niks uit zou maken voor een zwangerschap, nou daar ben ik het niet mee eens haha moet je nagaan ik denk het beter te weten dat de arts.

Maar goed dat laten we in DD wel onderzoeken.

Ik heb wel een verwijzing gevraagd voor de uroloog om een echo te laten maken van de zaadballen. En er waren nog een aantal dingen wat we dan konden laten onderzoeken zei hij, maar daar weet ik even de naam niet van haha ik was allang blij dat hij mee wou werken met dit.

Dus het is even afwachten wanneer we de brief krijgen met de afspraak erin voor de uroloog en dan tegen de tijd dat we de cryotp willen willen we ook een gesprek met de arts in DD voor het zaad onderzoek.

Geplaatst

Pleun,

Je hebt je spieren dus echt flink laten werken.

De harde buiken is dan wel minder denk ik. Of heb je daar zelf geen last van?

Die kleine uk zal wel denken, hey mama, dit doen we anders nooit. Haha!

Wel goed van je dat je door gaat zetten, go Pleun go!

Kimmie,

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je je eigen familie nu mist.

Heb je wel iemand gebeld gehad van je familie, om er wel over te kunnen praten met iemand die dicht bij je staat. (behalve je vriend natuurlijk)

Maris,

Zo, een hele waslijst weer wat er uitgevoerd kan gaan worden.

Hoop dat de tijd hierdoor wat op lijkt te schieten.

Ach, het is al zo weer kerst, oud en nieuw en dan alweer 2011!!

Hier nog steeds geen bijzonderheden.

Voel m'n borsten wel wat (voornamelijk aan de zijkant) voorbode naderende ongie???

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

sorry, ik be even weinig online gewwst doordat de tijd gewoonweg ontbrak.....

wat is er veel geschreven zeg!

Maris wat ontzettend jammer dat het zaad niet verbeterd is, gelukkig wel cryootjes maar een goed bericht met de bijbehorende nieuwe hoop was erg welkom geweest!!! zal er nog verer onderzoek gedaan gaan worden of blijft het icii?

Kimmie, ik las wat nare berichten mbt, je schoonmoeder, erg klote zeg! dat kun je als je zwanegr bent niet gebruiken en helemaal niet als je zoals jij niets mag doen! lekker naar Endhoven.....de gekste en de beste ,-))

Wish, wat goed dat alles nog goed voelt!!! heb je nog geen enkele keer getest?? top!! ik duim voor je meis!!!

Pippe, hoe is het bij jullie?

Pleun, jij bent behoorlijk durk bezig geweest, neme op tijd jullie riust he meis!?

ik ga morgen weer voor de echo voor de cryo tp maar zit er doorheen moet ik zeggen, kan de hele dag huilen en doen maar dat komt door gisteravond:

Gisteren kregen mijn man en ik een bericht waar we flink van moeste slikken (en huilen uiteindelijk) zijj broer kwam vertellen dat hij en zijn vriendin willen gaan samenwonen en dat ze zwanger is 13w5d.... ik was niet verrast, zei het de avond eerder nog tgen mijn man. We kunnen helaas nog niet blij zijn, het doet zo´n pijn, vind het vooral ook pijnjlijk voor mijn man.

Hij vond het moeilijk om het ons te vertellen, snap ik, maar toch, verdomme!

Ze kennen elkaar net een maand of 6, wonen niet samen (willen ze wel), pfffffff.

Ik ben momenteel echt boos op alles en iedereen, en ben bang, bang dat mijn schoonouders hun eerste kleinkinderen zullen vergeten, tuurlijk zullen ze dat niet maar er gaat zoveel door me heen!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden