Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, wat een rot nieuws! Hopelijk kunnen jullie snel verder in DD!! Sterkte voor nu.. Knuffel!

Maris, het moet echt genezen! Niet doorprikken. De pleisters werken heel goed! De pijn wordt dan eeb stuk minder en kan je makkelijk lopen in je schoenen.

Wish, beterschap met je vinger!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe dank je wel dan ga ik morgen in de pauze maar even naar de kruidvat en pleisters halen.

Ik durfde ze ook nog niet door te prikken dus dat is maar goed ook.

Hoe is het verder met jou en Lena?

Geplaatst

Babeth; balen dat de cryòs de ontdooiing niet overleefd hebben.

Maar natuurlijk heel erg fijn dat je meteen door mag gaan in DD..

Veel succes...

Groetjes T..

Geplaatst

Maris,

Hoe is het nu met je voetjes?

Kimmie,

Nog bezoek gehad van je schoonfamilie of heb je ze nog gesproken?

Meid, wat hoop ik dat het nu beter zal gaan!

Lukt het je nog om de dagen door te komen en geeft het rusten ook daadwerkelijk verlichting?

Pippe,

Jullie mogen vrijdag naar Geertgen toch?

Misschien zien wel elkaar dan wel.

Ik zit vrijdag namelijk op cd 12 dus misschien heb ik een Fm en bms meting?

Verwacht de eerste meting namelijk op cd 12 of 13.

Babeth,

Wil je laten weten dat ik aan je denk!

Geef je groot gelijk dat je wacht om een reactie te geven via hyves.

Ff pas op de plaats lieve Babeth en aan jezelf denken!

Je hebt die energie op dit moment zelf hard genoeg nodig.

En je kan het ook omdraaien hoor, hun kunnen iets van zich laten horen om jullie steun te geven.

Mijn vingertop voelt warmer aan dan de rest van de vingertoppen en ziet een klein beetje rood.

Moet 'm regelmatig even bewust omhoog houden omdat ik 'm dan lichtjes voel kloppen.

Maar het sneetje ziet er prima uit, mooi droog met een korstje erop.

De hechtpleisters laat ik er voorlopig nog op zitten.

Doe er morgen op het werk wel ff nieuwe op.

Geplaatst

hoi meiden

bedankt voor de lieve reacties

ja het is jammer maar toch hielden we er ook rekening mee, men heeft ons in Brussel ooit laten weten dat het ontdooiingspercentage 50% is, en dat is tot op heden precies uitgekomen, 22n van de twee was vorige keer goed ontdooit, helaas de vroege mk en deze heeft het dus niet gered....erg jammer maar ik ben er gelukkig niet mee mee bezig.

Zoals het er nu uitziet start ik met de komende menstruatie en op cd3 begint het stimuleren....punctie ergens omstreeks 18-11-2010

WIsh, goed te horen dat je vinger goed geneest , getver wat een verhaal !!!!

Maris, ook al aan de pleisters!? wat lastig, ik hoop dat de pleisters helpen, ik ben ook niet van het doorprikken hoor!

Daniella, we gaan deze poging in DD doen omdat er een nog betere manier is om het juiste zaad te selecteren dmv. Imsi, ander voordeel is dat er geen wachtlijkst is..

Hoe gaat het met jou?

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris gaat het met de blaren?!?!

Wish beter dat je vinger aan het genezen is!

Ja schoonma en schoonpa zijn langs geweest haast iedere dag.. Maar goed contact is weer goed. Dus dat is fijn!

Alleen Bjorn zijn broer en zijn vriendin al 4 weken niets laten horen.. en ik merk dat dat Bjorn vooral erg zeer doet!

Dus dat is jammer. Hier heeft het rusten wel erg veel zin, want de pijn wordt wat minder! En kan weer wat meer doen!

Geplaatst

Kimmie wat goed dat het rusten eindelijk zin heeft. Nu hopen dat je binnenkort van bed mag.

Wanneer heb je controle?

Wish gelukkig dat je vinger geneest. Hoe is het verder met je?

Babeth 18/11 is zo hoor en dat het gaat echt goed komen.

Met mijn blaren gaat het wel goed er waren er gisteren al een aantal kapot gelopen maar ik heb er wondzalf opgedaan wat ik van mijn zusje had gekregen. Dat is eigenlijk voor dieren maar het werkt als een tierelier ik heb er geen last meer van.

Maqar goed ik mag morgen mooi naar de bloemenafdeling dus kan ik weer lekker crea bea zijn.

Geplaatst

Kimmie,

Super dat het rusten wel z'n vruchten af werpt!

En wat fijn dat je schoonouders weer over de vloer komen en dat het goed gaat.

Wel minder om te lezen dat je nu niks hoort van de broer van Bjorn......

Maris,

Hahaha, wondzalf voor dieren. Wij zijn tenslotte zelf ook een 'zoogdier' toch?

Ach, als het werkt, waarom niet.

Ik zeg maar zo, wat goed is voor de beestjes is ook goed voor ons. Hihi!

Sorry, flauwe grap!

Hier is de rust weer wat wedergekeerd. Merk dat ik behoefte heb om een gesprek met de gyn aan te gaan.

Ook om weer door te stomen naar een evt. cryo tp en anders een nieuwe poging.

We zien wel, eerst dinsdag afwachten.

Geplaatst

Wish gelukkig dat het weer iets beter gaat. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen dinsdag.

Ik hoop voor jullie dat jullie snel verder kunnen.

Ja maar dat is ook zo wat goed is voor dieren is ook goed voor ons alleen vind ik een zalfje niet zo erg maar hondenvoer word erger haha :pain::pukeh:

Geplaatst

Whahahaha! Bah, dat lijkt me idd erg vies!

Hoe bevalt het werken Maris?

Wel wennen denk ik om die wekker weer te horen, die zul je niet gemist hebben of wel?

Leuk om weer 'nuttig' te kunnen zijn en met collega's te kunnen werken en lol te hebben.

Hoop dat je het leuk vindt!

Ik kan weer met tien vingers typen ipv met negen.

Heb gisteren en vandaag het sneetje open gestoten. Pffff, dat deed wel even PIJN zeg!

Op het werk maar even hechtpleisters gepakt zodat ik die van het weekend kan vervangen na het douchen of als ze los laten.

Meiden, zit weer te springen om bij de gyn op gesprek te gaan.

Kan ook goed tegen gaan vallen, wie weet......??

Geplaatst

Hai meiden

Wish, alvast vee succes dinsdag, ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, maar waarom zou het tegenvallen? ze waren de laatste keer toch ook positief en je had zelfs 6 cryootjes!!!

denk je dat je ze direct teruggeplaatst wil krijgen of liever nog wachten?

mooi te horen dat het met je vinger beter gaat en anders misschien de wonderzalf van Mariska hihi.

Maris, hoe gaat het met je blaren???? en hoe bevalt je werk?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi dames

met de blaren gaat het goed die voel ik niet meer gelukkig. Het bevalt op zich wel goed het werk alleen niet voor altijd dus ik blijf gewoon solliciteren naar wat anders. Dit is namelijk massa werk vanmiddag even 150 grafstukjes gemaakt maar het is werk en daar gaat het om vind ik. Het is alleen al lekker om eruit te zijn elke dag.

Wish gelukkig gaat het beter met je vinger. ik kan me indenken dat je uitkijkt naar dinsdag. Nog even geduld het is zo zover.

Heb je de vragen al opgeschreven?

hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Babeth,

Wij willen (als dit mag, denk van wel) meteen deze cyclus de cryo's tp hebben.

Mits ze goed ontdooien.....

Geplaatst

Wish, ik snap het goed dat je direct door wil gaan, groot gelijk!!!! , je hebt er gelukkig nog twee dus zeeeeer grote kans dat er eentje zich staande weet te houden.

wie weet is de tp nu wel erg snel,. op welke wd zit je nu?

Maris, groot gelijk dat je verer wil kijken als je er niet helemaal happy mee bent, maar jeetje 150 grafstukken? ik dacht dat dat altijd persoonlijk gemaakt werd... ow wacht, dit is zeker voor een Dela of zo?

in ieder geval, heb je een inkomen en ben je bezig, wie weet wat er nog op je pad komt!

Succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth normaal is dat ook heel persoonlijk maar dit is ivm aller heiligen volgende week en dan willen veel mensen een stukje of plantje op het graf leggen en dat moeten wij maken.

Deze zijn ook helemaal niet mooi, maar dit zit vlak aan de grens en 70% is duits daar en die hebben een iets andere smaak als wij haha.

En voor mij is dit gewoon werk en ik zie wel wanneer er wat anders komt zolang blijf ik gewoon hier.

Hoe is het met iedereen?

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Dames volgens mij voel ik de kleine.. Soort van plopjes in me buik! Oh heb echt zit huilen als een klein kind daarna.. Wat gun ik het jullie ook allemaal!

Geplaatst

Ja begin alweer me iedere dag wat beter te voelen! Kan steeds iets meer op zijn en de pijn wordt steeds wat minder.

Dus begint ergens op te lijken..

En de rest?

Geplaatst

ach natuurlijk Mariska, vanwege allerheiligen!! kan met voorstellen dat de Duitse smaak afwijkt van die van ons, ach ja, houdt je van de straat....

Kimmie, wat super dat je de kleine uk nu voelt! Ik voelde ze voor het eerst met 18 weken, eerst twijfelde ik en zei het ook nog niet echt tegen mijn man. Ik weet nog dat ik ze met een week of 19 overduidelijk voelde, ik lag al in bed en belde direct mijn man (was net de hond uitlaten) ik was er zo vol van.

Ik ben blij dat ik dat allemaal meegemaakt heb, is met geen pen te beschrijven!

JIj hebt al bijna de 20-weken echo super!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth jaja die duitsers lopen nog steeds iest achter op ons haha.

Ik heb net een mailtje ontvangen van de bloemenwinkel waar ik laatst gesolliciteerd bij mijn ouders in het dorp en ik mag dinsdag op gesprek komen. Dus zo heb je maanden niks en nu heb ik alweer een gesprek, maar ik ben er helemaal blij mee ik hoop echt dat het wat word want dat is zo´n leuke winkel en dan zou ik tot kerst hier kunnen blijven en dan per 1januari naar die winkel. Want dat was vanaf dan.

Hoe is het met de dames hier?

Geplaatst

Nou blij ik net was met dat gesprek zo verdrietig ben ik nu.

Weer een van mijn vriendinnen zwanger van het tweede kindje. Zij zijn verdomme een jaar na ons gestopt met de pil en nu al zwanger van de tweede. Het is gewoon zo oneerlijk verdeeld.

En begrijp me niet verkeerd ik ben hele blij voor ze maar ik wil ook zo graag en wij doen er zoveel meer moeite voor. Ik ben echt al blij met 1 kindje van ons samen.

Sorry moet weer even frustraties kwijt vind het elke keer zo moeilijk om te horen.

Geplaatst

he bah maris

is ook erg moeilijk

gooi je frusties er hier aub uit wij snappen het zoooo goed

ik gun het jullie ook zo enorm

sterkte en dikke knuf

Geplaatst

Dank je wel dat is ook zo fijn hier jullie begrijpen allemaal precies waarom een ander moet huilen met zulk nieuws.

Ik kom er ook net achter dat ze nog niet eens 8 weken zwanger is en het staat nu al groots op hyves. Maar goed wie ben ik.

Het is wel netjes ze wou het mij eerst vertellen voordat ze iets op hyves wou zetten.

Geplaatst

Och Maris, leef met je mee. Ik voel me op de momenten dat ik hoor dat er iemand die ik ken zwanger is ook Klote!

Afgelopen week ook weer 2 keer meegemaakt.

WIJ WILLEN DIT OOK ZO GRAAG!!!!

Laten we hopen dat wij dit met z'n alle ook mee mogen gaan maken, daar gaan we voor!!!

Kom op lieverd!

Babeth,

Ik zit nu op cd7.

We zouden dinsdag gesprek hebben, dit is verzet naar donderdag.

Er zijn dinsdagochtend veel puncties en wij hadden een vroege afspraak staan, vandaar dat ik gisteren gebeld werd om te vragen of dat onze afspraak naar een andere dag verzet kon worden.

Ik heb een super fijn weekend gehad.

Was bijna vergeten hoe het was om 2 dagen achter elkaar vrij te zijn. Hahaha!

Kimmie,

Bijna de 20 weken echo!

Wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat!

Pippe,

Hoe gaat het met jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden