Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth,

Na het laatste stukje gelezen te hebben, zit ik nu met tranen in mijn ogen.

Weet niet hoe ik nu moet reageren.......

:hug::hug::hug:

Pssssst,

Ik heb gisterenmiddag een test gedaan, om te kijken of dat m'n lichaam wel op Pregnyl reageert.

Omdat ik helemaal niks voel van de Pregnyl, maakt ik me hier zorgen over.

Natuurlijk een positieve test door de Hcg, kreeg er een fijn gevoel bij.

Nu maar hopen dat die Hcg blijft zitten en zal stijgen!!!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth, ik kan me heel goed je gevoel voorstellen. Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Sterkte... Het is niet niks als je dat zo te horen krijgt. Hopelijk kan je het een plekje geven en straks een trotse tante zijn. Hoe pijnlijk dat nu ook klinkt. Het gaat jullie ook lukken, daar ben ik van overtuigd. Een hele dikke knuffel!

Wish, die blijft stijgen! Ik weet het zeker!!!

Geplaatst

heh babeth

ik kan me voorstellen dat je dit pijn doet

en dat het moeilijk is om blij voor ze te zijn

maar ook ik weet zeker dat je schoonouders hun eerste kleinkindjes nooit zullen vergeten hoor

mss dat je over een paar dagen wat aan de gedachte gewent bent

maar voor nu een dikke knuffel en en ik weet zeker dat jullie heel binnenkort met een nieuwe blijde boodschap naar hun toe kunnen en dan kunnen jullie vast allemaal samen genieten van al het grut

xxx

Geplaatst

Babeth ik kan me indenken dat je nu boos op alles en iedereen bent het is ook allemaal niet niks wat er allemaal gebeurd. Vooral omdat jullie al zo hard aan het knokken zijn en zij met een half jaar al met het blijde nieuws komen zo oneerlijk, maar jullie brusje komt er hoor dat weet ik zeker.

En neem van mij aan dat niemand hun eerste kleinkinderen of neefjes gaat vergeten.

Ook van mij een hele dikke knuffel:hugs2:

Geplaatst

Babeth kan me voorstellen dat dat heel moeilijk was om te horen! En je je nu zo voelt.

Maar jullie 2 mooie jongens zullen ze nooit vergeten!

:aaaflowersmiley:

Hier alles goed weer, Bjorn was even de stad in geweest en kwam thuis met een Woezel&Pip box en speelkleed.. Ahhhhhhhhhhh

En ja Wish heb met diverse mensen gesproken idd, en moet zeggen dat lucht op, gelukkig heb ik nog normale familie! haha

Geplaatst

Lieve meiden

bedankt voor jullie lieve reacties, moest het echt even kwijt!!! en gelukkig snapt iedereen het, in mijn omgeving ook uiteraard maar het is zo vers, kan er moeilijk over praten. Mijn man is voor zijn werk weg naar en 2-daagse trainig, het valt hem ook zwaar, mede omdat we nu niet bij elkaar zijn....maar goed, morgen is ie weer thuis gelukkig!!!

Kimmie wat geweldig lief van je vriend, goede smaak hoor dat kleed van Woezel en Pip!

Wish, ik vond het al zo knap...vanaf nu worden de teste gewoon donkerder en donkerder!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish die testen gaan echt zo door hoor ze worden alleen maar donkerder en donkerder!!!

Babeth wat vervelend dat je man ook nu net weg is sterkte met alles.

Kimmie dat kleed is erg leuk vind ik. Die hebben wij ook aan mijn vriendin gegeven erg leuk.

Geplaatst

Haha nee vriendlief moet wel brood verdienen! Maar hij is onderweg naar hier dus we gaan zo...

Schoonmoeder heeft trouwens net gebeld en haar spijt betuigt. Dat voelde fijn. Nu gaan we zondag wel

praten om het 1 en ander duidelijk te maken en af te spreken om dit de volgende keer niet meer te laten gebeurt.

Maar goed blij dat de 1e stap is gezet.

Fijn weekend Dames!

Geplaatst

Heel veel plezier Kimmie (je zult al wel weg zijn maar wou het toch even gezegd hebben haha)

Gelukkig dat je schoonmoeder sorry heeft gezegd dat zal vast een fijner gevoel geven en zondag komen jullie er hopelijk ook wel uit dan.

Hoe is het met de andere dames?

Ik heb lekker even geshopt vandaag met mijn moeder. Er gezellig.

Geplaatst

Kimmie,

Wat fijn dat je schoonmoeder gebeld heeft. Dan heeft ze het toch ingezien dat ze fout zat.

Dat ze dit toe wil geven is een stap in de goede richting.

Prettig weekend!!!! Geniet ervan, geen gestress hoor Kimmie!!!!

Pippe,

12 okt heb ik de laatste 5000IE Pregnyl gezet.

Ga zo eens op internet snuffelen hoe lang dit je menstruatie tegen kan houden......

Maris,

Lekker shoppen, dat is helemaal niet verkeerd.

Ook wat nieuwe aanwinsten gekocht waar je super blij mee bent?

Soms loop ik nergens tegen aan en koop ik een shirt ofzo en ben ik daar achteraf niet zo blij mee. Hihihi, vrouwen!

Babeth,

Nogmaals een dikke knuffel voor jou!!!!!

Geplaatst

Uhm, begin wat ongiekrampjes in m'n onderbuik te krijgen......

Mocht het ongie zijn laat ik het hier meteen weten.

Geplaatst

Haha Wish dat heb ik ook wel eens, maar ik heb nu een heel mooi nieuw vest gekocht ik ben er echt heel erg blij mee.

Verder niet veel hoor.

Ik kreeg net een telefoontje dat ik morgen een gesprek heb bij een groot tuincentrum hier dus ben benieuwd wat dat word. Vaak worden mensen daar wel aangenomen dus dat zou mooi zijn.

Geplaatst

Oh nee Wish we stuurden op het zelfde moment een bericht.

Dat gaat niet gebeuren hoor jij word niet ongesteld :36_1_41::positive energie::smilybird:

Zo even een beetje positieve energie voor jou!!

Geplaatst

Neehoor Wish, dat zijn krampen dat hij/zij een lekker

plekje aan het zoeken is!

Ik ga morgen shoppen! Heb zin om bakken met geld uit te geven maar dat heb ik natuurlijk niet. ;-)

Kimmie, wat goed dat schoonmoeder de eerste stap heeft gezet. Geniet van Eindhoven, dat doe ik morgen ook!

Geplaatst

Maris,

Succes morgen! Als je wordt aangenomen, gaat dat andere dan nog door?

Pffff, kan niks op internet vinden.

Geplaatst

Dank je wel dames ik zal morgen wel laten weten hoe het gegaan is.

Wis hoe is het?

Ja dan gaat dat andere nog wel door ik heb daar te veel zin in haha. Alleen duurt het wat langer voor alles geregeld is als ik werk heb omdat ik het wel moet aanpassen op mijn werktijden.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]102[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103[/ATTACH]

Hoi lieve meiden,

Nu weten we natuurlijk nog niks ivm de 5000IE Pregnyl die ik 12 okt om 19.00uur heb gespoten.

Maar ik wil het jullie niet onthouden, vandaar dat ik de testen ff aan jullie laat zien.

Geplaatst

ik vindt ze redelijk gelijk blijven en dat lijkt me best positief

want de ingespoten hcg word minder en je eigen opbouw wordt meer dus dan blijven ze volgens mij nog zo

en mijn testen zijn ook niet echt heel veel donkerder geweest hoor dus ik denk dat het goed zit

eindelijk ga ik jou ook heeeeeeelvoorzichtig feliciteren want ik denk dat je zwanger bent

Geplaatst

Mij feliciteren hoeft echt nog niet hoor lieve Pleun.

Dat kan ook nog niet.

Dat ze ongeveer gelijk blijven vind ik ook wel positief.

Tot 10 dagen na de laatste Pregnyl kan de test positief uit blijven slaan.

Kan echter nog steeds nergens vinden hoe lang het de menstruatie uit kan stellen.

Het valt me op dat ik er rustig onder blijf.

Het gevoel van "Als het niet zo is, is het zo en gaan we door." overheerst nog altijd en dit geeft me een rustig gevoel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden