Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pleun, prachtige foto's! Genieten!!

Wish, oh wat erg weer he. Al die gevoelens en emoties. Je klinkt zo strijdlustig, knap hoor. Woensdag d-day.... Ga je 's morgens testen of wacht je de dag af? Ik denk aan je!

Maris, wat balen zeg dat het weekend zo tegenviel. Maar gauw weer wat nieuws boeken ;-)

Pippe, vind het heel herkenbaar wat je schrijft. Die machteloosheid en het afwachten. Heel veel succes deze week!! We duimen!

Als ik aan één woord een hekel heb gekregen in al die jaren is het wel: wachten. Wat een frusterend woord, bah

Babeth, succes woensdag. Hoop dat de ingreep je meevalt. Wel fijn dat je na de tijd nog een echo krijgt.

Ik duik lekker het bed in, gister gala van het carnaval gehad en had die laatste apfelcorn niet moeten nemen...

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie, wat een mooie tekst!! En wat een bescheiden buikje heb je zeg. Kan me voorstellen dat die nog niet zo in de weg zit!

Geplaatst

Dank je zoe was de gala leuk. Wij gaan hier in het dorp nooit meestal gaan we naar de stad waar mijn ouders wonen wel bij de siepels. Heb daar zelf ook jaren bij de vereniging gezeten en nu zit mijn broer erbij. Hij is overigens hoffotograaf dit jaar haha hebben ze zo´n pop in de tuin. Zijn kameraden zijn markies en adjudant dus het word weer lachen dit jaar.

Geplaatst

Zoë,

Ik denk dat we woensdagochtend een test gaan doen. Maar zeker weten doe ik het niet.

Hahaha, na die laatste Apfelcorn kwam zeker de man met de hamer voorbij.

Morgen hebben we 8 jaar verkering!

Wat zou het super zijn als dit wordt gezegend met een liefdesbaby die o zo welkom is.

Geplaatst

Wish alvast gefeliciteerd met je 8 jarig jubileum en dat gaat vast gezegend worden met een liefdes baby en een huwelijk dit jaar.

Wat ga jij een mooi jaar tegemoet.

Geplaatst

Tadadada! 8 jaar verkering! Daar mag toch best een kadootje tegenover staan ;-) Op welke datum gaan jullie eigenlijk trouwen? Of wil je dat liever niet op het forum vertellen? Snap ik hoor!

Begrijpelijk dat je morgenvroeg gaat testen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent toch?

Maris, dus jij zit helemaa in het carnavalsgedruis dit jaar. Gezellig hoor! Voor jou is dan het gala in siepelstad veel leuker lijkt mij. Er worden altijd zoveel mensen door gehaald, dat het wel leuk is als je diegene ook kent. Of ken je de meeste mensen in het dorp ondertussen wel?

Die man met de hamer kwam idd.... En moest gewoon werken gister. Zul je zien dat het ook nog knetterdruk was, dus echt de aandacht erbij houden. Ach, gaat de tijd wel snel en gisteravond maar op tijd naar bed. Pfff, kan wel merken dat ik ouder wordt hihi.

Geplaatst

Haha mama word ouder.

Ik ken wel de meeste mensen in het dorp maar niet van naam. Doordat ik in twee winkels heb gewerkt ken ik de meeste alleen van gezicht.

Ik leer er wel steeds meer kennen nu ik hier 6,5 jaar woon maar dan nog trekt de gala mij hier niet haha ik ga toch voor de uien ;-)

Wish gefeliciteerd met je 8 jaar verkering. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Geplaatst

Kimmie, een heel leuk kamertje hoor! En een mooi buikje! ( Ik heb ook even gespiekt op hyves.. ;-) )

Wish, Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samenzijn! Natuurlijk wordt dat bekroond morgen!

Ik kan er niet overuit, ik ben zo zenuwachtig voor jullie. Ik heb een heel positief gevoel. En wat betreft die droom, het was wederom een droom dat we zwanger waren.. haha.

Ach.. Hoop doet leven, en ik hoop van harte dat we alleen nog maar positief testen met z'n alle!

Carnaval is weer in zicht lees ik.. haha. Niks voor mij hoor. Al ga ik meestal elk jaar wel een dagje.

Babeth, heel veel succes woensdag. Fijn dat je nog even mag kijken van te voren :-)

Lala, hoe is het met jou?

Geplaatst

Haaaa!!

Goh, wat een toeval dat ik nu net inlog!

Goed gaat t hier. Afspraken gemaakt met werkgever, kan tot zeker eind maart rustig aan doen, daarna moet er wel een plan zijn. Plan om me de deur uit te werken of een opleidingsplan.

In de tussentijd ga ik naar Acupunctuur en een coach, en dat alles heeft tot zeer veel emotionele taferelen geleid, maar het helpt wel.

De poolbiljart kamer is bijna klaar, dat moet ook wel, want de pooltafel komt volgende week maandag. En ik heb DD gemaild. Kreeg meteen nog telefoon van Irma.

Ik kan op dag 1 van nieuwe cyclus bellen voor een echo op dag 12, en dan met ovulatietesten aan de gang.

Oftewel: over een dag of 5-6 kan ik gaan bellen. Pfoe.....dat betekend dat we over +/- 20 dgn de terugplaatsing hebben, als mn cyclus lekker stabiel blijft.... okay, de tijd vliegt!

Dames, ik ga zo even de laatste paar pagina's teruglezen! Maar in ieder geval: tot zover!

Ow, en voor iedereen die wilt: een dikke knuffel!!

Geplaatst

Wish & Pippe: spannend!!! Ik ga weer duimen!!

Wish, gefeliciteerd met jullie 8ste!! ;-)

Damn dames, is weer spannend hier hoor!!

Geplaatst

lala gelukkig dat je het wat rustiger aan kan doen bij je baas.

Jeetje over een paar weken de tp alweer ik zal duimen dat je cryo´s plakkertjes zijn

Geplaatst

Meiden, Lena houdt heeeel erg van wierook, maar je raadt het al, nu niet meer, sinds 2 dagen.

Eigenlijk denk ik dat 9 dgn na IUI veel te vroeg is voor kwaaltjes, maar je maakt jezelf soms zó gek...

Geplaatst

Pippe, klinkt heel normaal, dat gek maken.

Maar hoe dan ook: de duimen gaan weer draaien en de kaarsjes weer aan! Voor ons allemaal ;-)

Maris: ja, het schiet nu op. De dagen vliegen om!

Geplaatst

Ik hoop het ook zo Vanessa… het wordt steeds moeilijker om geduldig te blijven..

Hoe is het met jou? Is het nog een beetje te doen met een kleintje en twee die je nog lekker bij je draagt? Of zijn de laatste loodjes nu echt heel zwaar?

Geplaatst

Het is best zwaar maar zo'n ongelooflijk wonder!

Ik kan niet wachten totdat de tweeling geboren wordt (qua slapen en bewegen) maar wat zal ik ze missen in mijn buik.....

Morgen wordt ik voor 1 middag opgenomen op de kraam, ik moet aan een infuus met een ijzeroplossing. Mijn hb blijft te laag

ondanks de pilletjes. Ik ben heel erg slecht te prikken dus ik hoop dat dat allemaal goed gaat.....

Wanneer mogen jullie testen?

Geplaatst

Hoi Lala,

Wat gezellig dat je weer komt kletsen!

Dus over een poosje een cryo tp, succes met de voorbereidingen hiervoor!

Zoë,

Ik schreef dat we denkelijk morgenvroeg een test gaan doen.

Begin testvrees te krijgen..... Voel me een struisvogel! Haha!

Pippe,

Goh, dat Lena geen wierook kan verdragen. Dat zou een signaal kunnen zijn hoor.

Je let natuurlijk op alles, maar als ze wierook anders goed kan verdragen en nu niet. Mmmm, ik weet het niet.....

Sterkte meiden!

Vanessa,

Succes morgen! Natuurlijk wil je jullie tweeling in de armen sluiten maar aan de andere kant lijkt het mij ook zo bijzonder om die twee in je buik te kunnen voelen!

Hier voor de derde dag op een rij nog steeds het lichte ongie gevoel.

Vanavond gaan we uit eten en naar de film.

Meiden, begin de spanning nu echt te voelen hoor.

Kan aan niks anders meer denken.

Zouden we deze keer het geluk hebben of zullen we weer flink uit moeten huilen en opnieuw de moed en hoop moeten vinden om er samen weer voor te gaan?

Eén ding weten we heel zeker, onze drive om door te gaan blijft aanwezig!!

Het is niet met woorden uit te leggen hoe wij elke keer weer erbovenop krabbelen, weet zelf ook niet waar we de kracht vandaan halen, maar gelukkig is de kracht elke keer weer te vinden.

Geplaatst

Lieve Wish ik duim nu dubbel zo hard voor jou.

Het moet goed komen dit keer.

Sterkte en succes.

Pippe lijkt me een goed teken dat ze het nu niet kan verdragen afwachten.

wanneer weten jullie het of het gelukt is (sorry zul je al wel gezegd hebben maar wete het even niet meer)

Vanessa succes morgen geniet er nog even van met die twee in je buik.

Ik ben vandaag weer een cyclus dichterbij de cryo´s gekomen haha dus als het goed is kan ik over 8 weken bellen zodat ik vanaf de twaalfde dag ingepland word voor de echo´s.

Dus ik ga er van uit dat er over ongeveer 10 weken hopelijk een tp zal zijn.

Maar goed gelukkig heb ik werk en heb ik het daar hartstikke druk dus heb ik ook geen tijd om na te denken haha.

Nou kreeg ik net het telefoontje dat mijn tante (die met longkanker) weer opgenomen is in het zh de nierfunctie was zeer slecht en de bloedplaatjes ook. En het hb was veel te laag.

Ook had ze vanmorgen bloed bij het hoesten en snuiten dus ik ben zo bang dat het de verkeerde kant op gaat. Ze zou gisteren eindelijk de scan krijgen om te kijken of de chemo aanslaat en die kon door dit alles niet door gaan dus nu weet nog niemand of dat de gezwellen gekrompen zijn.

Sorry moest het even kwijt.

Geplaatst

Oh maris wat vervelend, nee kl#te, van je tante! Heel erg veel sterkte en hopelijk komt ze er bovenop.

Wij mogen maandag testen (eigenlijk woensdag, maar dat duurt te lang haha) maandag is 14 dgn na IUI

Geplaatst

Lieve lieve meiden,

We hebben een test gedaan en hij is POSITIEF!!!!!!

We zijn dolgelukkig, hebben elkaar vast gehouden, gehuild, aangekeken en gelachen.

Alle emoties komen naar boven, onbeschrijfelijk gewoon.

Het is pril, dat zit ook in ons hoofd.

Maar.....het begin is gemaakt.

Geplaatst

Wish, meid van harte!!! Wauw, eindelijk! Hier begint het allemaal mee... Onwijs gefeliciteerd. Wat goed dat ik dit nog even lees (ik ga morgen het ziekenhuis in en kom er over ? dagen met baby uit)!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden