Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Die menstruatiekwaaltjes had ik ook hoor Pippe en nog steeds.

Met vlagen de gehele dag door.

Hou hoop hoor lieve Pippe!!!

Geplaatst

Lieve Kim!

Je bent een toppertje!!

Je doet het zo goed allemaal!

En het is niet niks allemaal Bjorn kan zelf ook niet veel dus veel dingen komen ook op jou schouders te recht,

Terwijl jij ook wat rustiger aan moet doen!!Dus zo nu en dan kom ik gewoon langs net als vandaag B-)

En dan is het alleen maar Puur lachen rustig aan doen en ontspannen!!En volgende keer praat ik niet ;-)

Hopelijk ga je toch nog wat beter slapen.En anders moet de Gyn is even wakker worden en je er even iets voor geven.

Al slaap je maar 2 dagen even goed dan kun je er weer tegen!!

Meis rustig aan en spreek je snel weer!

Dikke knuff!

Geplaatst

Wij hopen met je mee!

Lieve Pippe en Lena, eens moet het goed komen.

Je blijft hopen maar je verwacht er 'niks' van. (zelf bescherming)?

Hoop zo erg dat jullie net als wij heel erg verrast gaan worden!!!!!

Geplaatst

Hoi meiden, wish ook hier mijn felicitaties!! Ik lees en schrijf later meer. I'

Ik Wilde jullie laten weten dag de ingreep goed verlopen is. Nu rustennnnnnn xxx

Geplaatst

Super Babeth dat het goed is verlopen!

Dat je de moeite neemt om dit aan ons kenbaar te maken is super van je.

Nou, goed rusten dan en laat jezelf verwennen!

Geplaatst

Babeth wat fijn dat het goed verlopen is. Rust lekker uit en we zien je vanzelf weer verschijnen.

Pippe die klachten horen erbij dus hou hoop. Het is bijna zover en dan weet je het.

Ik duim nu extra hard voor jullie.

Geplaatst

Fijn dat alles goed is verlopen Meiske! Rust nu maar goed uit!

Bianca, jij bent ook heel lief ;) En idd zo een dag als vandaag was erg fijn, even de afleiding.

Alleen de volgende keer als ik aan het mario-en ben idd je mondje toe! Haha.

Geplaatst

Lieve Wish, Waaaaanzinnig!!!!!!!!!!!!!!Ik weet niet wat ik lees! Gut meid, wat een belevenis en wat fijn dat na die moeite je een positieve test in handen hebt! Het is zo schrijnend als dit niet gebeurd en dat is zo hard, ik hoef je niets te vertellen...en dan is dit wel top hoor. Ik ben zo blij voor je! Liefs Joy1

Geplaatst

Allerliefste Wish,

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWW....eindelijk is het dan 's zover.

Het moest er toch 's van komen met al het doorzettingsvermogen van jullie!

Een ontzettende dikke felicitatie van mij!!!!!

Fantastisch gewoon.

Nu ga je een aantal giga (nog) spannende weken tegemoet, vol onzekerheid, maar probeer er toch maar van te genieten.

Liefs en een dikke kus uit het Friese land:-)

8_8_55.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb096&pp=

Geplaatst

Joy en Liz,

Dank jullie wel, jullie zijn lieverds!!!

Ik moet ze laten zien:

15-2 is dag 13 na punctie. (bovenste test)

Clearbleu is van gisterenavond.

[ATTACH=CONFIG]801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]802[/ATTACH]

Geplaatst

Dames, dank je voor de lieve woorden, ik lig nog lekker in bed. wish wat een mooie testen!! Duidelijk verschil tussen de 15de en de 16de. Hoe voel je je?pippe ik hoop echt dat jullie de volgende zijn, Dan maris en ..... Ben even de overige namen kwijt maar uiteraard alle dames hier!!!!!

Met mij gaat het wel goed, ben enorm moe, maar heb geen pijn, af en toe een beetle een zeurderig gevoel.

Liefs Babeth

Geplaatst

Pippe,

Voel me goed. Wel erg onzeker of het wel goed blijft gaan.

Mijn borsten zijn wat gevoeliger dan anders en soms een menstruatiekrampje. Heel lichtjes.

Wil zo ontzettend graag dat jullie ook een positieve test in handen kunnen houden!!!!!

Babeth,

Heerlijk dat je nog in bed ligt.

Fijn te lezen dat je geen pijn hebt. Dat zeurderige gevoel lijkt me logisch, er is een ingreep geweest en je lichaam moet hier aan wennen.

Wanneer heb je een volgende echo?

Mijn vriend vond het vanmorgen lastig om uit bed te komen, hebben heerlijk in elkaars armen gelegen met een big smile!

Samen ontbeten en nu zit ik in badjas achter de laptop.

Zo meteen de was strijken en daarna lekker douchen, heb vandaag een avonddienst dus heb totaal geen haast.

Vriend heeft de wasmand en strijkplank klaar gezet. Wel op mijn verzoek hoor, niet dat hij me dwingt. Hahaha!

Geplaatst

Wish, natuurlijk maak je je nog zorgen, dat is ook niet gek. Maar probeer te genieten.. Echt, je bent zwanger!! Het is jullie na een lange tijd eindelijk gelukt, en ze laten je echt niet meer los hoor! Daar ben ik van overtuigd.

Babeth, rust lekker uit, Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Is jullie kleintje goed gegroeid tov de vorige echo? Lijkt me zo bijzonder om te zien!

Geplaatst

Wish doe inderdaad maar lekker rustig aan laat je lekker verwennen.

Die testen zijn goed duidelijk mooi hoor.

Pippe hoe voelt Lena zich? Morgen mogen jullie toch testen?

Ik moet alleen vanmiddag nog even werken en dan heb ik lekker weekend.

Zaterdag gaan we gezellig nara de huishoudbeurs en morgen heb ik een gesprek voor werk met opleiding dus ik ben benieuwd. Dan zondag nog even klootschieten en dan kunnen we weer aan het werk haha

Geplaatst

Maris,

Fijn dat je na vanmiddag al lekker weekend hebt.

Ik mag vandaag en morgen een avonddienst werken. Maar ben het weekend ook lekker vrij.

Succes morgen met het gesprek, zal voor je duimen!

Ben je eruit gekomen hoe jullie het nu doen op de Huishoudbeurs?

Geplaatst

Lala dank je wel een dikke knuffel terug.

Wish lekker dat je ook snel weekend hebt. Kun je lekker gaan genieten met je aanstaande.

We zijn er inderdaad wel uitgekomen ze belde mij van de week dat als ik er geen behoefte aan had dat ze wel even alleen erover ging en dat wij dan niet mee hoefden.

Ze kon zich heel goed indenken dat ik er niet zo op zat te wachten nu, toen heb ik maar uitgelegd dat ook juist deze week (dinsdag de ongi gekomen) dat helemaal niet uitkomt omdat ik altijd al niet zo lekker in mijn vel zit als de duivels er zijn, maar dta begreep ze en we zagen het zaterdag wel. Dus we gaan er een hele gezellige dag van maken met na die tijd lekker uit eten bij de wok heerlijk heb er zin in we nemen allemaal zo´n lelijke trolley mee haha schijnt nogal handig te zijn daar hoef je niet de hele tijd alles in de hand en op de schouders te dragen.

Met mijn tante gaat het gelukkig iets beter ze mag nog niet naar huis zolang ze koorts heeft maar er komt geen bloed meer mee met het hoesten en de nierfunctie was weer iets beter. Dus nu hopen dat het alleen maar in stijgende lijn gaat en dat ze snel de scan krijgt om te kijken of de chemo aanslaat. Zij is ook de moeder van degene wie naar de negenmaanden beurs wil dus ik ben allang blij dat wanneer het even iets beter gaat dat we haar een dag mee uit kunnen nemen zodat ze even de gedachten op iets anders kan zetten, want zij is enig kind en alles komt dus op haar en mijn oom neer nu.

Hoe voel jij je verder nu?

Al last van kwaaltjes?

Pippe en Lena hoe gaat het met jullie?

Al stiekem getest?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden