Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pleun wat spannend ik hoop dat hij zich snel meld we zijn allemaal zo benieuwd naar jullie kanjer.

En tuurlijk kun je dat hier delen zo blijven we mooi op de hoogte

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat geeft niets, ik ben nu zwanger van een tweeling zoals je weet.

We hadden 21 eitjes waarvan 2 goed genoeg om in te vriezen en 2 belhamels die nu samen

tikkertje aan het doen zijn in mijn buik.....

Succes morgen!

Geplaatst

Vanessa,

Dit soort berichten doet me op dit moment echt heel goed!!! Dank je wel hiervoor!

Pleun,

We willen er 2 terug laten plaatsen.

Geplaatst

Lieve Wish, hoop dat je langzaam aan uit je dipje bent gekomen en dat je uitkijkt naar morgen!

Ik wil natuurlijk niet voor mijn beurt spreken maar ze hebben de eerste deling toch al gemaakt?

Volgens mij is dat de belangrijkste stap(en daarna natuurlijk de innesteling!) In DD gaan ze op dag 2 de vriezer in

als ze de eerste deling hebben gemaakt. Dus ik denk dat ze nu gewoon gaan doordelen hoor en dat

jij 3 prachtige emmies hebt.

Ga je lekker relaxen en ontspannen de aankomende 2 weken? In combinatie met genoeg afleiding haha.

Maris, wanneer wordt die aflevering uitgezonden? Dan ga ik kijken of ik iets bekends uit het dorp zie zitten!

Pleun, jee spannend zeg! Voel je je goed?

Geplaatst

Zoë,

Je hebt gelijk, ik heb vertrouwen in deze 3 embryo's!

Aankomende week 3 dagen werken, (di, do en vrij) waarvan ik mezelf 1 dag over heb gepland zodat ik het 'rustiger' heb.

Deze week moest ik 6 dagen werken, maar met mijn super collega's kunnen regelen dat ik met ze kan ruilen of dat ze invallen voor mij.

Dus alleen afgelopen dinsdag gewerkt en de rest van de week vrij.

Geplaatst

Zoe het komt er 9 april op dus ik ben benieuwd of je mij herkent vanuit het dorp hier haha.

Ik moet zeggen dat ik wel de enige ben hier uit het dorp de rest komt ergens anders vandaan.

Wish heel goed dat je de rest van de week vrij bent je moet nu ook lekker aan jezelf denken.

Gelukkig dat ej zulke lieve collega´s hebt die je daarin helpen.

Geplaatst

Lieve Wish,

er zitten vast mooie emmies bij hoor!!! de poging van Lars en Nick had ik er maar 2, eentje daarvan had onze 2 prachtige jongens voortgebracht!

OP naar een mooie tp en heeeeeeeeeeel veel succes!

Pleun, klinkt erg spannend zeg, ikmoets wel lachen om je verhaal met de klossen!, wie weet....succes met de spannende laatste loodjes

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Jij ook bedankt voor je hart verwarmde woorden!!

12 weken zijn voorbij, jeetje weet nog als de dag van gisteren dat je een positieve test in je handen had.

Hoe gaat het met je?

Geplaatst

Wish, een mooi aantal hoor! Morgen komen de twee toppers lekker bij je! Ik duim zo hard voor jullie!

Wij hebben morgen fm meting en ik ben zo zenuwachtig wat de clomid heeft gedaan... Hopelijk zitten we samen op het wachtbankje straks!!

Geplaatst

Pippe,

Jullie succes voor morgen. Hoop dat er inderdaad resultaat te zien is van het gebruik van de Clomid!

We gaan ervoor dat we samen op het wachtbankje zitten!!!

Geplaatst

Lieve Wish en Pippe en Lena heel erg veel succes morgen mijn duimen draaien voor jullie.

Babeth jeetje wat gaat dat snel je bent al over de 12 weken.

Hoe voel je je verder?

ik heb net even lekker geshopt bij de Ikea met een vriendin. Twee mooie lampjes gehaald en twee kussens voor op de bank (we willen nog graag een nieuw bankstel het liefste een hoekbank)

en nog een paar dingen dus ben weer helemaal happy haha

Geplaatst

Maris,

Herken het wel dat je blij wordt als je leuke spulletjes hebt gekocht.

Jij doet het net andersom dan wij hebben gedaan.

Wij hebben eerste en bank gekocht en hier matchende kussen bij.

Maar zo kan het ook hoor, koop je gewoon andere hoezen als het nodig is. Hahaha!

Geplaatst

Haha normaal hoort het ook zo maar deze bank is nog lang niet weg hoor we zijn nu langzaam aan het kijken naar een nieuwe dus ik dacht dan kan het nog wel.

Ik had wel kussens maar die zijn aan de kleine kant en als ik eens lekker wil liggen had je er niet zoveel aan en nu wel (puur eigen belang)

Geplaatst

Ik heb op onze bank 6 kussen liggen. 4 normaal formaat en 2 wat grotere.

Onze bank is langer dan 2 meter.

Kan je zeggen dat ik hier geen spijt van heb.

Lekker leunen in die kussens, heerlijk!!!

Geplaatst

Wish jullie topper(s) zitten erbij en die komen morgen bij je wonen, voor een maand of 9!!!!

Hier alles oke, nou voor zover het kan. Bjorn heeft 2 dagen keihard gewerkt ( nou ja gezeten achter pc) en ons eigen geboortekaartje inelkaar gezet! Zo mooi en zo trots..

Ach hij moest er gisteren helemaal van huilen, zo blij was die ervan! Dus nu staan ze klaar in de pc, en hij gaat ze ook zelf drukken!

Vind het zo lief van hem! En dit kaartje zegt me 100x meer als 1 van de drukker.. Ja ik ben blij met hem!

Geplaatst

Wish ja lekker he wij hebben nu een hele stugge rot bank hij ligt voor geen meter maar hij zit wel lekker.

Kimmie wat bijzonder dat hij het zelf gemaakt heeft. Ik snap dat je dat veel meer zegt en je dat moet gewoon lekker doen. Ik ben benieuwd hoor.

Ik denk dat als ik mijn vriend daar voor zet dat hij na 6 weken nog geen kaartje heeft haha hij is niet zo van de computers, maar goed hij is dan ook niet voor niks timmerman geworden.

Geplaatst

Haha toevallig de mijne is ook Timmerman!

En Bjorn heeft voor niets geduld, maar dit doet hem zo goed! Hij kijkt ook erg uit naar de baby, dus denk dat dit een

goed verzetje is!

Ff over die banken, wij hebben een loungebank! En dat is een lekkere!

Geplaatst

Haha ook een timmerman toevallig knap dat die van jou dat wel lukt dan haha.

Een loungebank is ook wel lekker ja we kijken nog wel het heeft geen haast. En mijn vriend zegt al ´je wil zoveel nog´ haha

Wish en Pippe heel erg veel succes mijn duimen draaien.

Ik ga nu even voor nieuwe vriendschapsringen kijken die van ons zijn al zo oud en niet mooi meer en aangezien we volgende week een weekend naar Brussel gaan wou ik ze dan geven als verrassing.

Maar heb me wel in allerlei bochten moeten wringen om de oude ring in handen te krijgen haha het moest op een manier zodat hij er niet achter kwam en zonder kon ook niet want dan wist ik de maat niet maat het is gelukt.

Geplaatst

Kimmie,

Dus hij heeft er één voor een jongen en één voor een meisje ontworpen. Of zijn het dezelfde kaarten met een verschillende kleur?

Het kan natuurlijk ook dat het kaartje voor een jongen en een meisje kan.

Bijzonder hoor, vooral omdat je zegt dat hij niet veel geduld heeft, nou, hier moet je wel geduld voor hebben.

Ben benieuwd.

Pippe,

En en??? Hou het niet meer van de zenuwen!

Wij zijn net thuis van Genk.

Hebben 2 toppers terug geplaatst gekregen. Een 4 cellige en een bijna 4 cellige.

En we hebben een cryo. Die was nu 3 cellig en had een beetje fragmentatie.

We zijn zo blij met deze 2 toppers die ik nu bij me draag!

Geplaatst

Wish wat een goed nieuws!!! En hou ze maar lekker bij je de komende negen maanden! Ik gun het jullie zo.

Hier ook goed nieuws. Er staan 2 eitjes op springen. Maandag hebben we IUI. Morgenavond moeten we 2x pregnyl spuiten. Blijkbaar is de cyclus niet meer natuurlijk door de clomid. En vandaar dus 2x pregnyl.

Lena gaat meestal alleen naar controles omdat ik niet altijd vrij kan krijgen. Dus had ze op een briefje mee gekregen om met mij te overleggen of de IUI wel door moest gaan ivm de 2 eitjes. Maar hoe groot is de kans/risico dat je neemt? We hebben vorige pogingen ook goede eitjes gehad en die zijn ook niet blijven zitten. Dus de kans dat ze beide blijven zitten nu is wel echt heel klein toch? Of ben ik nu naïef?

Geplaatst

Pippe,

Pas dan eens als de wiedeweer je gevoel aan. Je bent nog steeds 'sad' en dat ben je nu toch niet meer?!

Wat goed dat er nu 2 follikels op springen staan, super.

Lees even in het topic IUI met 2 follikels (of hoe heet dat topic?)

Niet dat ik jullie iets aan wil praten, maar: Ik zou het risico nemen als ik jullie was. Ik vind je niet naïef hoor!

Bij ons worden elke keer 2 embryo's terug geplaatst, dit is dan toch hetzelfde risico? En kijk eens waar ons schip elke keer strand.....

Geplaatst

Wish, super meid! Had het forum al in de gaten gehouden. wat jezelf al zegt: lekker blij zijn met deze toppers!!

Pippe, voor jullie ook weer spannende tijden, succes!!

Geplaatst

Wish en nu broeden maar.

Ik duim me echt rot hier de komende weken.

Het gaat vast goed komen dit keer.

Pippe ook goed nieuws op naar maandag en die kans zal inderdaad niet heel groot zijn maar het kan. Maar is het een probleem als ze allebei blijven zitten? Misschien een stomme vraag hoor. en als je niet wil antwoorden hoeft dat niet.

Maar ik ben blij dat het deze keer wel door gaat en dat jullie niet weer de teleurstelling hebben omdat het niet door gaat.

En dan mag ook zij gaan broeden voor een maand of 9.

Succes.

Geplaatst

Wish, Ik luister meteen.

Ik heb ook gezegd dat ik het door wil laten gaan. Maar ik kan zo makkelijk beïnvloed worden op zulke momenten. Vooral als het om (heftige) emoties gaat. In dit geval dus blijdschap. Ik zal dat topic eens even openen.

Enne, jullie toppers blijven zitten deze keer!! Doe maar lekker rustig aan de komende 14 dagen. Wanneer is de precieze testdatum?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden