Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Dus.....

Morgen sta je er 'alleen' voor. Heb je echt geen collega's waar je op terug kan vallen?

Meid, jij kan dit wel. Jij bent goed in wat je doet en dat merken ze op je werk aan je, anders hadden ze je nooit deze verantwoordelijkheid gegeven!

Succes!

Gaaf he, van Pleun!

Mooie naam ook 'Stan'

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja vind het echt mooi voor ze en zeker een mooie naam Stan ben benieuwd naar de foto´s en verhaal.

Ach het loopt ook wel los hoor maar het is in ene wel heel erg raar, maar goed ze zullen er wel vertrouwen in hebben anders gebeurde het niet.

Geplaatst

hoi meiden

wow Wish, jij zit alweer een week na je eisprong......wat ontzettend spanned en fijn dat je geholpen wordt als je denkt dat het te zwaar is voor je!

Mar-is, nu heb jij het even pittig op het werk, je slaat je er vast goed doorheen en wat Wish zegt, ze hebben alle vertrouwen in je!

Pleun hoe gaat het met je en je stoere ventje Stan? erg leuek naam!! ik hoop dat het herstel van de kz goed gaat

Pippe, hoe gaat het met Lena? mij lijken deze wachtweken extra spannend, na een iui met hormonen en 2 follikels!

Kimmie, nog even en dan is het voor jullie zover....sterkte met de laatste weekjes

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Inderdaad, we zijn weer in de tweede wachtweek aangekomen.

Ik zal denk ik vanaf maandag de spanning echt wel weer gaan voelen.

Maris,

En, hoe gaat het op je werk?

Alles onder controle?

Pippe,

Wanneer mogen jullie testen? Dit is mij even ontschoten, sorry!

Kimmie,

Hoe gaat het nu met jou en Bjorn?

Ik ben vandaag gaan lunchen bij een vriendin.

Boodschappen gedaan, wasje in de machine zitten.

Morgen een vroege dienst en morgenavond een etentje buiten de deur.

Zaterdag gaan we naar vrienden toe. We hebben besloten om elk 4 tapas gerechten te maken. Een vriend van ons neemt de soep en toetjes mee. Die knul hoeft echt niet in de keuken te gaan staan, daar bakt hij echt niks van. hahaha!

Zondag niks doen en maandag, dinsdag en woensdag weer vroege diensten.

Dus mijn dagen zitten vol gepland, heerlijk gevoel!

Geplaatst

Wish,

Hopelijk gaat de tweede week een beetje snel nu je een volle agenda hebt! Ik duim zo ontzettend hard met je mee! wij mogen officieel de 23e testen, dat is 16 dagen na de eisprong, maar ik denk dat we op dag 14 al testen hoor.. ;-)

Babeth, hoe is het met jou?

Kimmie, de laatste loodjes!

Maris, is het nog vol te houden op je werk? Aan het aftellen voor het weekendje weg? Waneer gaan jullie ook alweer?

Een knuffel voor jullie allen!!

Geplaatst

Wish, Pippe en Lena nog even volhouden en dan krijg je een positieve test en kunnen jullie over 9 maanden ook een berichtje hier neer zetten net als Pleun.

Kimmie hoe gaat het kun je het nog een beetje volhouden?

Babeth je krijgt van de week toch die cerlage (ik hoop dat ik het goed schrijf) heel erg veel succes alvast.

Pleun hoe gaat het met jou en je kanjer?

Lala ik heb je al een tijdje niet gezien hier hoe is het met je?

Dames op het werk gaat het goed lief dat jullie het vragen. Het is alleen een beetje saai alleen, maar goed daar komen we ook wel overheen haha.

Wij gaan morgenvroeg op weg naar Brussel om aan ons heerlijke weekendje te beginnen. Eerst moeten we de hondjes wegbrengen naar het pension en dan kunnen we gaan.

Ik hoop alleen dat het maar goed gaat met de hondjes want dit is de eerste keer dat ze een weekend weg gaan naar een pension en aangezien die van mij nogal verwend is het normaal niet echt leuk vind als ik er niet bij ben bij een ander (verlatingsangst) weet ik niet hoe het zal gaan. Ach zij kennen wel wat neem ik aan haha.

Ik mag me er alleen niet druk over maken dit weekend van mijn vriend want het zal vast goed gaan.

Maar goed iedereen een fijn weekend!!!!

Tot zondag maar weer haha

Geplaatst

Pippe,

Groot gelijk dat je 2 dagen eerder gaat testen!

Jullie weten ondertussen (net als wij) helaas, wanneer je wel kan testen.

Ik duim ook zeker voor jullie!!!

Maris,

Wat jammer dat het werk saai is.

Wel fijn om te vernemen dat het goed gaat!

Een heel, heel fijn weekend samen met je geliefde!

Enne, de hondjes zullen zeker goed opgevangen worden. Ze zullen jullie wel missen, maar ze kunnen wel fijn spelen met andere honden toch?!

Geplaatst

dames dank voor alle felicitaties

we zijn sinds gister weer thuis

met stan en met mij gaat het allebei super zijn alleen heel druk met leren hoe alles werkt .

ben tussen de bedrijven door echt het hele bevallings verhaal aan het uit typen voor mezelf en jullie als jullie het willen lezen

maar dit kan nog wel een paar dagen /weken duren voor ik het af heb maar ik beloof dat het komt

heb zo weinig momentjes over op een dag maar doe mn best

gr pleun

Geplaatst

Pleun,

Wat leuk dat je even wat van je laat horen!

Fijn dat jullie thuis zijn.

Natuurlijk moeten jullie elkaar goed leren kennen en uitvogelen hoe je alles praktisch aan kan pakken etc.

Het genieten van jullie zoon Stan hoeft niet geleerd te worden.

Meid, geniet ervan!!!!

Ik begin weer last te krijgen van vollere en gevoelige borsten en m'n tepels doen zeer.

Leuk die bijwerkingen van die bolletjes, heb ik elke keer nog gehad bij het gebruik hiervan.

Ik heb nog geen flauw idee welke kant het volgende week in gaat.......

Geplaatst

Wish, je 2e week is ingegaan.... Die vreselijke bollen ook, ik hoop in ieder geval dat je nog zo'n 9 maanden last hebt van gevoelige borsten!

Maris, lekker druk op het werk? Veel plezier in Brussel! Lijkt me een prachtige stad.

Pleun, wat fijn dat je thuis bent! Geniet van je kraamtijd, het gaat zo snel voorbij.... Fotootje van je kerel? ;-)

Pippe, voor jullie ook weer spannend zeg!

Hier gaat alles goed. Duuk ligt alweer in bed en ik heb even tijd voor koffie met een krantje. Kijk alleen naar buiten en zie dat het (zachtjes) sneeuwt! Grrr, ben die winter wel zo zat!

Meiden, fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Pleun wat leuk dat je even wat laat horen.. Geniet van je ventje en leer elkaar maar eens goed kennen idd..

Over een paar weekjes gaat alles veel meer vanzelf!

Wish: Spannend hoor! Ik duim voor je!

Zoe: ik ben het idd het ook zat, laat het lekkere weer maar komen!

Pippe: Hoe het het met jullie? Ook voor jou duim ik!

Maris: Beetje laat maar nog veel plezier in Brussel!

Hier gaat alles redelijk. De nachten zijn weer verschrikkelijk. Ik heb zo een gespannen buik en het voel allemaal vreemd. Zal toch nog niet beginnen, aangezien ik nog wat weekjes moet..

En dan heb ik een aambei ( wel vaker last van) maar deze doet zo zeer.. Dus al met al is Kimmie niet te genieten ;-)

Van de week wel ''babyshower'' gehad en daarbij een memobord gemaakt van Woezel & Pip! Die is zo schattig!

Plus een erg gezellige avond gehad!

De mannen hadden allemaal een ps3 meegenomen, en onze woonkamer hebben ze verbouwd tot gamehuis.. Haha wat hebben ze een lol gehad!

Bjorn zijn pijn is helaas nog niet minder, dus een operatie gaat er helaas wel inzitten vrezen we.. Dat zal ook hier dan een heel ge-plan gaan worden!

Geplaatst

Zoë,

Bedankt voor je support!

Fijn dat met Duuk alles goed gaat.

Begrijp dat je heerlijk buiten wil gaan wandelen en 'showen' met jullie knappe zoon!

Hier heeft het gisteren veel geregend, geen sneeuw gelukkig.

Moest van de week wel m'n vooruit krabben.

Kimmie,

Leuk he een babyshower! Heb ik ook eens mee georganiseerd voor een goede vriendin.

Ben benieuwd naar dat memobord, foto?

Shitzooi, dat Bjorn er dus echt aan moet gaan geloven om geopereerd te worden.

Dat zal zeker een heel geregel worden om alles zo 'soepel' mogelijk te laten verlopen.

Sterkte meid!

Geplaatst

Maris,

Jij bent nog heerlijk aan het genieten samen met je lieve schat!

We lezen maandag wel hoe het is geweest.

Geplaatst

Hoi dames wij zijn er weer. Eigenlijk gisteravond al maar was zo moe dat we direct zijn gaan slapen.

Het weekendje weg was weinig aan vandaar dat we eerder weg zijn gegaan.

Het enige leuke was dat we samen waren en verder was het niks alle leuke dingen waren pas geopend vanaf maart en Brussel zelf is zo druk dat je er geen auto kwijt kon om ergens wat te gaan doen.

Het geen we gedaan hebben was leuk hoor maar we hadden graag nog meer gewild jammer genoeg.

Ons hotel lag ook aan de snelweg en dat viel ons ook vies tegen (haha stelletje boeren in de stad) als we aan de andere kant van Brussel hadden gezeten was het waarschijnlijk anders geweest maar we moesten wel bijna 100km rijden om iets leuks te gaan doen wat wel geopend was en dara is een weekend te kort voor.

Ik moet ook zeggen dat ik al sinds woensdag knallende hoofdpijn heb en daar maar niet vanaf kom en dan word het er ook niet leuker op.

Maar goed we hebben heerlijk weer in eigen bedje geslapen.

Zoe Brussel is inderdaad wel mooi alleen wat een smeerpotten zijn het die belgen niet normaal om over de wegen maar niet te praten zo slecht haha.

Heeft het hier gesneeuwd ja? Bah dat hebben wij dan gelukkig weer niet mee gekregen haha alleen regen.

Ben blij te horen dat Duuk het zo goed doet.

Pleun wat fijn dat jullie weer thuis zijn nu lekker genieten en je leert alles vanzelf.

Wish wat spannend bij mij gingen de zere borsten altijd weg in de tweede week dus wist ik dat het niet gelukt was maar dat het begint in de tweede week lijkt me een goed teken.

Kom op he ik duim voor je.

Pippe hoe gaat het met jullie?

Kimmie wat leuk een babyshower even de gedachten op iets leuks hebben.

Wel shit dat Bjorn toch geopereerd moet worden maar hopen dat het er dan een stuk beter van word.

En dat zul je altijd zien komen we gisteravond thuis is het kastje van de digitale tv kapot geen beweging meer in te krijgen bah kunnen we daar ook nog weer achteraan.

Geplaatst

Maris, balen van jullie weekend! Jammer dat jullie niet echt de tijd hebben gehad om iets leuks te doen/bekijken. En dan ook nog geen tv.. (zeker van het bedrijf met de blauwe bloem ;-) )

Betrschap! Hopelijk is je hoofdpijn snel over!

Wish, hoe voel je je?

Kimmie, leuk een babyshower! De laatste loodjes! Zet 'm op, nog even volhouden. Ook beterschap voor bjorn!

Pleun, wat fijn om iets van je te horen! Gebiet van je kraamtijd, laat je maar lekker verwennen.

Zoe, fijn dat Duuk het zo goed doet! (aparte en leuke naam!!)

Wij gaan morgen de 2e week in. Heb afgelopen 2 nachten gedroomd dat we positief testte! Helaas zijn mijn dromen nog niet echt uitgekomen. Overigens wel mijn dagdromen, jullie snappen me wel! Haha

Moet wel zeggen dat ik in de 2e week altijd minder hoop heb. :-( gek is dat he?

M

Geplaatst

Hoi meiden

Pleun, fijn te lezen dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat, ook ik ben erg benieuwd naar je hele verhaal! geniet he meid.

Kimmie, het schiet bij nou lekker op maar zo te lezen heb je het wel zwaar momenteel. Wat ellendig van je vriend, ik hoop dat het voorlopig uitgesteld kan worden, kan een chiropracter misschien uitkomst bieden?Leuk trouwens van die babayshower!, ook voor de mannen....

Maris, wat jammer dat jullie weekendje tegen viel, straks in het voorjaar gewooon lekker over doen hoor.

Wish en Pippe, hoe gaat het bij jullie? zou toch geweldig zijn als jullie straks samen mooi nieuws te melden hebben, ik duim voor jullie.

Hier gaat het z´n gangetje, de cerclage wordt zeeeeeeeeeeer waarschijnlijk uitgesteld naar 24-2-2011 omdat het bruinverlies nog niet gestopt is, gelukkig geen rood meer gehad maar de gyn liet weten helemaal geen verlies te willen zien. Morgen hebben we telefonisch contact en dan hoor ik van hoe en wat.

Erg spannend weer, ik doe zeer rustig aan en moet voorlopig ook thuis blijven.

Vrijdag heb ik voor mijn eigen geruststelling nog een echo laten maken en alles was goed gelukkig.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth! Het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik was je vergeten.. Hoe is het met je? Fijn dat alles goed was op de echo! Weten ze/je al waar het bloedverlies vandaan komt?

Ik kan me nog herinneren dat je positief testte! Wat gaat het toch snel!

Geplaatst

Babeth we doen het in het voorjaar inderdaad nog over haha.

Maar wat vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt. Ik kan me indenkenn dat er wel heel erg onzeker van word.

Wel mooi te horen dat jullie kanjer het goed doet en er geen last van heeft.

Jeetje en dat je nu al thuis zit hopelijk is dat snel voorbij en mag je snel weer iets meer.

Succes en sterkte met alles.

Geplaatst

Maris,

Wat balen dat het weekendje weg tegen gevallen is.

Fijn te lezen dat jullie elkaar gelukkig wel leuk vonden! :laugh:

Nee, ik dol maar wat.

Het is vervelend als je leuke dingen wil ondernemen en dit valt in duigen.

Net als wat Babeth al zei, een keertje over doen en dan een ander hotel boeken.

Nu weet je wel waar je wil zitten toch?

En dan zit er thuis ook nog wat tegen en je hebt hoofdpijn.

He meid, al met al wel een rot situatie.

Het enige positieve is dat wij je hier niet meer hoeven te missen, gezellig elke dag weer kletsen met ons!

Pippe,

Tja, die tweede week, praat me er niet van......

Kom op meiden, we zullen onszelf eens versteld laten staan oké. :toppie:

Babeth,

Succes morgen met het telefonisch consult!

Jullie maken het mee zeg.

M'n borsten voel ik na elke tp, bij gebruik van de Utrogestan. Dus hier kan ik geen pijl op trekken.

Ik heb sinds gisteren regelmatig een wat menstruatieachtig gevoel.

Echt in m'n onderbuik.

Net voordat ik ongesteld moet worden heb ik dit gevoel ook altijd.

Het kan gewoon 2 kanten in gaan, een goeie en een slechte. Pfffff!

Geplaatst

owwwwww Wish

wat spannend!!!! dat gevoel van een anderende menstruatie had ik ook toen ik zwanger bleek, maar wat je zegt, het kan 2 katen op..killing!!!! maar we gaan voor groen, samen met Lena en Pippe!

Knap dat jullie het vroegtesten nog kunnen weerstaan, nog even volhouden meiden.

Pippe, voel je niet bezwaard hihi, het bleodverlies kwam van de placenta die dicht bij de baarmoedermond ligt, is daarom extra spannend of hij daar nog steeds ligt of inmiddels er helemaal voor ligt.

Als het het laatste is zal ik tot aan de bevalling plat moeten.....maar goed, nog niet te veel op vooruit lopen!

belangrijkste is dat ukkepuk lekker door groeit en zich nergens van bewust is.

Geplaatst

We gaan inderdaad voor groen!!!!

Het menstruatiegevoel heb ik de vorige keren niet gehad.

Ik word hier nog meer onzeker van dan ik al was.

En het vroegtesten, nee mij niet gezien.

Ik wacht liever dan dat ik test.

Geplaatst

wowwwww Wish, dit is dus een nieuw gevoel!!!! owwww kon ik maar vast voor je testen, jeetje, ik krijg helemaal de kriebels hihi

ook toevallig last van wat lichte zeurderige pijn in de onderrug? ik zou je graag even laten snuffelen aan de poten van onze hond, toen ik ze op afstand rook had ik een sterk vermoeden...haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden