Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe en Lena,

Inderdaad, de test wel erg vroeg uitgevoerd.

Maar ik herken de drang om te testen (durfde het zelf nooit)

Jullie hebben de stap gewaagd en helaas een negatieve test.

Ook al verwacht je dit misschien, komt het toch erg hard aan als de test negatief is.

Meiden, hoop zo dat het zondag wel raak zal zijn!!!!

Geplaatst

Maris,

Met je tante gaat het dus ietjes beter. (in hoeverre ik het woord beter mag gebruiken....je snapt me wel)

Het is heftig om dit alles mee te maken, sterkte!

Inderdaad, de gedachten even proberen om te turnen en er even tussen uit gaan kan helemaal geen kwaad.

Wil je toch een fijne dag toe wensen!

Geplaatst

Dank je lieve Wish we gaan er zeker een mooie dag van maken.

Ik zal zo eens naar dat gesprek gaan voor die opleiding en daarna is het wachten tot mijn nieuwe telefoon bezorgd word. Vanmiddag even boodschappen doen samen met mijn moeder en vanavond verjaardag van mijn nichtje die is vandaag 8 jaar geworden. En je raad het nooit wat ze wou hebben geld kon ze een laptop halen ik moest er wel om lachen wij waren vroeger al blij met een pratende pop haha.

Geplaatst

Hahahaha, ja de tijden veranderen.

Mijn nichtje is 5 en heeft een laptop. Mijn schoonzus kon deze gratis van het werk meenemen, er werkte iets niet helemaal goed meer.

Mijn vriend heeft 'm toen gemaakt en er spelletjes op gezet voor m'n nichtje.

Dus het kan nog jonger.

Succes zo meteen met het gesprek!

Laat je weten hoe het is verlopen?

Welke telefoon heb je besteld?

Geplaatst

haha, jaja, dat is voortaan op die leeftijd denk ik. Mijn nichtje van 4 heeft weliswaar een dora laptop, waar ze nog beter mee overweg kan dan ikzelf.. ;-)

Maar wat nog mooier is, ze weet alle kinderspelletjes op mijn iphone ook te vinden, en ze begrijpt ook precies hoe die dan werken! Ongelofelijk..

Geplaatst

Haha dus het kan nog jonger mijn nichtje van 6 doet alles na haha en wil dus ook straks geld voor een laptop.

Mijn oudste nichtje was nog wel zo slim want ze wou eerst geld voor een nintendo WII maar dat deed ze toch maar niet want daar was ze na een tijdje wel op uitgekeken en dan had zij gespaard voor iets waar een ander waarschijnlijk meer op zat dan zij haha ben je 7 jaar denk je over zoiets na.

Het gesprek ging wel goed ik had alleen gedacht dat zij rechtstreeks van een opleiding was maar zij gaf alleen advies. Maar daar had ik wel wat aan en nu is het orienteren waar ik heen wil en naar de opendag op 19 maart. Ach ja we zien wel wat het word ik ga me in elk geval straks even een motivatie brief vast maken en een aangepaste CV zoals zij het mij verteld heeft en dan stuur ik die op naar de instellingen.

Het gaat dan wel SPW worden.

Wish ik heb de HTC wildfire mocca uitgekozen dus ik ben benieuwd zit ook onbeperkt internet op en dat heb ik nu niet.

Hoe gaat het verder met alle dames hier?

Geplaatst

Maris,

Welke richting spw? Hier zijn toch verschillen in of zit ik er nu naast?

Fijn dat het gesprek goed is verlopen.

Wanneer hoor je of je aangenomen bent?

Wat een mooie telefoon! Hopelijk werkt de touchscreen beter als die van mij. Ik heb een Samsung I 900, een pokkeding om het maar zwart/wit uit te drukken.

Trage reactie bij touchscreen en onhandig met sms-en.

Wil zo graag een andere telefoon, eind dit jaar ben ik weer aan de beurt. Haha!

Geplaatst

ik heb al 2 nep iphones gemold. Dwars door t touchscreen heen geduwd :S Ik mag dus van manlief geen touchscreen telefoon meer kopen hihi (waren overigens nét geen 50 euro/stuk via ebay).

Dus.......... in augustus loopt mijn abo af, dan ga ik verder kijken naar een telefoon.

Hier is alles goed. Ik heb mijn coachingsgesprekken afgerond, ben gister voor de laatste keer bij de acupuncturiste geweest, dus voor mij is het afwachten tot mijn ongi. Die zou zondag moeten beginnen.

Ik ben lekker rustig, kalmte in lijf en geest is er weer. De garage - verbouwing loopt goed op schema, dus al met al gaat het goed hier.

Pippe: ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent na elke negatieve test. Dat is volgens mij normaal. Hier ook hoor! Zowel ik als manlief zijn er soms dagenlang écht door van slag af. Soms vraag ik me af of we niet té gefocussed zijn.

Ik moet eerlijk bekennen dat het nu goed is. Volgt er een zwangerschap (en uiteindelijk kindjes) uit deze TP dan is het prima! Is dat niet zo, dan is het ook goed! Geen paniek meer hier. We hebben het goed, tuurlijk zullen er af en toe pijnlijke momenten zijn en blijven, maar het is goed zo. De 3 hondjes en de rest van het huis-vee houdt ons goed bezig, en over een weekje of 2 begint het moestuin seizoen ook weer. Er is zat te doen, en dat zijn allemaal dingen waar ik plezier in heb, en die me rust en voldoening geven. De wil voor kinderen is er wel, maar de dwang is weg. Klinkt dit enigszins te begrijpen? Hoe dan ook: het is goed.

Mijn nichtjes en neefje zijn ook al van die gadget-freeks! De jongste nog geen 10 jaar, maar al een eeuwigheid spelcomputers, telefoons, ipods en laptops. Waar gaat het heen? hihihi

Maris: duidelijkheid over hoe je je CV het beste kunt opstellen en welke richting je op wilt, dat is altijd mee genomen.

Tot zover!

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Ik kan het niet laten om een tikcker te maken.

Moet genieten van elke dag en nu kan ik een ticker maken en doe ik het ook.

Heb er wel lang over zitten twijfelen hoor.

Geplaatst

hihi ziet er goed uit Wish!! Maar t is true ;-) hihi

Geniet er lekker van hoor! Het is je gegund! En je hebt er zat voor moeten doen en laten. Ben er lekker trots op meid!!

Geplaatst

ik kan je gevoel wel enigszins voorstellen hoor Lala, Ik denk dat het voor jullie gemoedstoestand goed is om er zo 'nuchter' in te stappen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik bedoel het niet negatief hoor! Ik denk ook dat wij een beetje stress hebben door het zo hard te hopen dat het goed gaat.. zucht.

Ik hoop dat zondag je ongi doorbreekt (Niet die van ons, please god!) En je kunt aftellen naar een mooie tp!.

Geplaatst

Ik snap je helemaal pippe! Het is nu ook anders, minder stress, geen hormonen slikken, geen puncties, geen potjes vullen....

Het enige nu is: ontdooien en laten terugplaatsen. Dat is al veel minder stress. Maar ook toen we over de TP aan het waren nadenken was er al de gedachte, het is goed zo. Dit nog doen, en dan hebben we alles gedaan. Het is niet aan ons om te beslissen of en wanneer we wel/niet zwanger raken. Het is aan moeder natuur/Gaia/God of dit wel of niet lukt, en daar kunnen wij niks in betekenen. Zelfs het proberen te helpen (door gezonder te leven) of te hopen op kost enorm veel energie, die beter besteed kan worden aan positieve gedachten en (versterken van) relaties.

Okay, dat was mij filosofische uiting van de dag. hihi

Ik hoop met je mee (hihi: hoop is in dit geval positieve gedachte!!!), dat jullie lekker een positieve test in handen hebben zondag! En jullie kunnen aftellen naar een bevaldatum ';-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Maris wat goed om te lezen dat je de opleiding waarschijnlijk gaat doen, hoe lang denk je er mee bezig te zijn?

wish, ik volg het forum nu met de iPhone, helaas zie ik dan geen handtekeningen en banners maar hij zal vast top zijn!!! Waarom zou je ook wachten?

Pippe ik duim voor jullie!!!!

lala, ik vind het ontzettend knap om te lezen hoe jullie er in staan, ik begrijp je heel goed maar om het ook nog zo te kunnen ervaren dat is echt heel erg knap!!!

Hier gaat het best Goed denk ik, de baarmoeder blijft rustig , geen verhoging. Ik lig nog wel op bed want op zijn lukt echt niet , geeft niets, voor een Goed doel!!!

Dames, een fijn weekend!!!

Geplaatst

Waaaauw Wish!!Wat gaaf om eindelijk een banner onder je naam te zien staan!!

Kun je het al een beetje geloven?

Wanneer heb je je eerste echo??!

Geniet van het zwanger zijn!Het is je zo gegund!

Liefs Bianca

Geplaatst

Wish groot gelijk dat je zo´n mooie ticker hebt aangemaakt je hebt er jaren voor gevochten en nu iedereen het zien ook hier.

Babeth gelukkig dat het goed gaat en hou ej lekker rustig het is inderdaad voor een goed doel.

Ik ga zo slapen morgen vroeg dag omdat we naar de huishoudbeurs gaan en aangezien dat aan de andere kant van het land is moeten we vroeg met de bus weg.

Geplaatst

Maris,

Veel plezier morgen!

Enne, niet teveel eten en snoepen bij die kraampjes hoor. Hahaha!

Babeth,

Fijn te lezen dat de baarmoeder rustig blijft. Wel vervelend dat je niet uit bed kan blijven, maar net wat je zegt.

Alles voor het goede doel!!!

Bianca,

Geloven kunnen we het wel, maar het is nog onwerkelijk. Zo raar om die testen te zien.

Wat een lief berichtje van je, dank je wel!

8 maart de eerste echo, ben dan als het goed is 7 weken.

Geplaatst

Lala,

Jij bent de tweede die mij aanspreekt op de spelfout. Had het zelf echt niet gezien. Whaha!

Maar heb het aangepast, dank je wel voor je oplettendheid en eerlijkheid!

Lees dat jullie de keuze hebben gemaakt om deze cryo tp als laatste poging te gaan ondernemen.

Wat vind ik dit ontzettend dapper!

Krijg tranen in mijn ogen van je bericht.

Wij staan hier voor je klaar als je de tp hebt gehad om je te steunen en met je mee af te tellen.

Geplaatst

Wish, gelukkig zijn jullie er ook ja!

Ondanks de vele mensen die op de hoogte zijn van onze pogingen, is het toch anders om even te kletsen / schrijven met meiden die hetzelfde meemaken.

Ja, dit is de allerlaatste "actieve" poging. Lukt dit niet, ligt het écht aan moeder natuur of we wel of geen kinderen krijgen. Er is namelijk niks medisch te vinden waarom het niet kan.

Soms heb je dat he? Dat je spelling fouten gewoonweg niet ziet. Heb dat ook vaker hoor! En dan lees ik t terug en denk: huh, er klopt iets niet hihi

Tot zover even dames, moet nog boodschappen doen :S

Geplaatst

Woehoe Wish, een ticker! En nog wel een met een prachtige tekst! Kun je het al een beetje geloven? En zeg eens eerlijk: hoeveel testen heb je al gedaan? :-)

Maris, wat super dat je een opleiding gaat volgen! SPW heb ik ook gedaan. Nu ben ik dan wel als tandarts-assistente aan het werk maar vond het wel een hele leuke opleiding!

Pippe, hoe gaat het met je? Is de spanning uit te houden? Succes!!

Babeth, fijn dat alles goed is gegaan. Neem de tijd om te herstellen, het gaat wel om jullie beeb!

Lala, jullie gaan ook weer een spannende periode in. Ik hoop met een positief einde!

Bij ons is gister de kinderfysio langs geweest voor Duuk. Hij heeft door z'n voorkeurshouding toch wel een wat afgeplat hoofd gekregen... Het schijnt heel veel voor te komen tegenwoordig omdat babytjes gelijk op de rug moeten slapen. Gelukkig komt het nog wel goed, maar ben de hele dag bezig om hem maar de goede kant op te laten kijken. In de box ligt hij tussen 2 rolletjes op z'n zij wat ie niks aan vind :-S In bed mag dit niet maar draai ik z'n hoofd elke keer even bij als hij de "verkeerde" kant op ligt.

Dus 1 advies aan de zwangeren onder ons, laat de beebs in het begin lekker op de zij liggen. Scheelt je een hoop gedoe ;-)

Fijn weekend allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden