Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoë,

Dat gips wordt wat warm en dat zal voor Duuk wel 'schrikken' zijn geweest. Als hij staks die helm draagt zal hij er hopelijk snel aan gaan wennen.

Al enig idee hoe lang hij de helm zal moeten dragen?

In ieder geval sterkte en een knuffel voor Stoere en dappere Duuk!

Babeth,

Het is vanaf het begin van de zwangerschap al spannend. Maar nu komen de spannenste weken eraan.

Dus je zit zeker tot 27 weken thuis als ik het goed heb begrepen?

Ga je wel eens bij je werk op de thee?

Angela,

Van harte gefeliciteerd!

Zo hé, een iPad gekregen, toe maar! Wat een geweldig kado!

Een echt hebbedingetje vind ik het. Zou dit ook wel willen hebben, maar ik vind een laptop ook goed.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zoe een leuke stoere helm ach het is niet voor eeuwig en hij is er bij gebaad.

Ik ben benieuwd naar hoe het hem staat.

Haha ja ik heb lekker weekend als enige haha de rest moet morgen en zondag nog maar ik hoef dat niet gelukkig. Nee ik heb ook geen koopavond omdat ik niet in de winkel zelf sta maar vind ik niet erg hoor haha.

Jeetje Lala jij bent crea bea geweest haha leuk die kaartjes dat maak ik ook vaak is wel leuk vind ik.

Dank je wle dames we gaan zo naar mijn schoonouders maar denk dat we er ook nog wel een keer weer zijn haha. Het is te hopen dat mijn zwager en schoonzus er niet zijn want dan zijn de rotopmerkingen het ergst. Ik ben er eigenlijk ook wel een beetje bang voor dat zij binnenkort met het nieuws gaan komen dat zij zwanger zou zijn ik weet niet hoe ik daar bij kom maar ik heb het idee dat dat gaa gebeuren. En ik weet dat er op dat moment geen rekening met onze gevoelens word gehouden dus daar zie ik echt tegen op. En daar komt ook bij dat wij al lang bezig waren voor kinderen toen kenden zij elkaar nog niet eens, maar ja ik kan het natuurlijk ook wel helemaal verkeerd hebben.

Sorry voor mijn gezeur haha.

Tja die rat ik heb inderdaad keutels gevonden Babeth echt vies.

Wish ze komen overdag niet bij je tenzij je ze in het nauw drijft dus ik hoef niet bang te zijn om gebeten te worden. Ik ben er ook niet bang voor maar vind het gewoon vies en natuurlijk schrik je wel even als je er een tegen komt. Maar ja ik haal van de week wel iest uit winkel waardoor hij verdwijnt moet alleen nog even bedenken wat.

Iedereen een fijne avond ik ga me omkleden

Geplaatst

Haha Maris, die winkel heeft toch alles, ben benieuwd waar je mee op de proppen komt! Ik gok een muizenval ;-)

Lala helemaal vergeten te reageren op je kado! Wat een lieve, attente en gulle man heb je!

Geplaatst

Haha ja Zoe ze zijn van alle markten thuis ik denk dat een muizenval niet veel helpt bij een rat mara we gaan het zien.

Komende week maar een kort weekje want ik ben lekker woensdag en vrijdag vrij heerlijk over een week zit ik al lekker achter een wijntje in Valkenburg haha.

Lala jeetje wat een lieve man heb je. Ik ben al blij als ik 1 keer in het jaar een bloemetje krijg haha

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish een dikke knuffel terug.

Nou we zijn weer thuis en het was gezellig zeg (sarcastisch bedoelt) gelukkig geen nare opmerkingen maar ach die lui zijn ook zo ouderwets. En natuurlijk was mijn zwager en schoonzus er, zij wonen er naast dus die zijn er zo, maar ach voor ons is het normaal dat wanneer het de trouwdag is van de ouders dat we een bloemetje mee nemen maar zij kwamen gewoon met lege handen en feliciteerden niet eens echt ik heb met verbazing zitten kijken haha, maar gelukkig zijn we er de komende weken weer vanaf want dan hebben we geen tijd.

Nu ga ik maar eens naar bed want moet morgen weer vroeg eruit om te klootschieten.

Geplaatst

Even 'illigaal' vanaf mijn werk.

Maris,

Gelukkig dat jullie geen nare opmerkingen naar je hoofd geslingerd hebben gekregen.

Hadden je zwager en schoonzus niet eerder die dag wat gebracht?

Vind het ook normaal dat je een bloemetje ofzo mee neemt en proficiat wenst.

Maar ach, we zijn niet allemaal hetzelfde......

Het is weer voorbij en nu heerlijk gaan genieten van je weekend.

Het is denk ik wel een fijne dag om te klootschieten. Hier regent het heel af en toe een heel klein beetje.

Geplaatst

Dank je wij hebben het hier droog gehouden dus het was zeker hartstikke mooi weer.

We zijn derde geworden dus het ging ook nog eens heel erg goed haha.

Nee mijn schoonzus is nogal op de centen en vind het onzin om aan zoiets geld uit te geven dus ik weet zeker dat ze niks mee genomen heeft.

Maar ach moet ze ook zelf weten ze kan er alleen wel vanuit gaan dat ze dan ook niet wat weer krijgt van een ander.

Iedereen fijne avond

Geplaatst

Wij hebben vanavond een feestje. Wil vrij op tijd naar huis.

Omdat de klok verzet wordt wil ik 'op tijd' naar m'n bed, morgen weer een vroege dienst.

Heb vandaag mijn manager een mail gestuurd dat ik maandag met haar een gesprek wil om samen te kijken naar een oplossing.

Dat ik geen 6 dagen wil werken. Dus er zal aankomende week iets geregeld moeten worden en in april ook nog een keer.

Verder is het maximale wat ik moet werken 5 diensten achter elkaar, dat is wel te doen.

Allemaal een fijne avond!

Geplaatst

Hoi dames

Maris, goed te lezen dat je het bezoekje "ongeschonden" bent door gekomen!!!

Wish, goed dat je het weer gaat bespreken met je manager! je voelt zelf maar al te goed wat wel en niet gaat. Ik ga komende week weer even op eht werk langs maar wil ook niemand van zijn werk houden. Ik log thuis wel dagelijk op mijn email in en stuur indien nodig een maltje door maar kan vanuit huis ook echt niets toevoegen helaas.

Lala, als je vanaf de snelweg naar het MMC rijdt dan komt babypark tegenover de bouwmarkt Groenen; een stoplicht voordat je linksaf slaat naar het MMC ga je dan rechts.

Het is inderdaad een soort van babydump maar weer grotern en in mijn beleving uitgebreider.

Geplaatst

Zoe wat heeft Duuk zich gied gehouden zeg! Lijkt me als ouder zo moeilijk omdat je nog niets kunt uitleggen .... Maar het is een stoere kerel zo te lezen.

Mijn angsten beginnen wel langzaam om te buigen in vertrouwen , het vertouwen komt, Mede Door de controle van afgelopen donderdag weer. De baarmoederhals was mooi Lang en de baarmoedemond zat mooi dicht.

Morgen de 20w echo , weer spannend en bijzonder !!

Lala wat een mooi cadeau!! Wij zijn ook van plan om er een aan te schaffen maar moeten ons even orienteren ....

Pippe succes morgen!!

Geplaatst

Ow daar! Jup, weet ik te liggen dan. Nou ik hoop dat we daar dan kunnen gaan neuzen over een tijdje ;)

Dank jullie wel dames voor de felicitaties, het is echt n schatje hoor, m'n schatje hihihi

Maar hij heeft de hele vrijdagavond mijn iPad in beslag genomen haha. Het is inderdaad echt n hebbeding maar o zo handig als je even snel wat wilt opzoeken op interrnet.

Maris 3 de bij klootschieten, niet verkeerd! En ok nog schoonfamilie overleefd! Goed hoor. En nu mooi weer ook nog.

Pippe veel succes morgen jullie 2 bij de vk!

Wish: goed dat je n gesprek aan gaat, 6 is echt teveel hoor

Ik ga vanaf vlgd week weer een 10 uur per week werken! Van huis uit, op therapeutische basis. Fijne baas heb ik hihi uiteindelijk hebben we elkaar dan toch nog gesproken vrijdag. Tot zover dames, ik ga van de zon genieten!

Voor iedereen n knuffel !!!!

Geplaatst

Babeth, hopelijk gaat de echo morgen ervoor zorgen dat je heel veel vertrouwen gaat krijgen en lekker kan gaan genieten. Veel succes morgen! En: ik had em zelf nooit gekocht, maar ben wel super balij met m'n iPad ;)

Geplaatst

Babeth,

Succes morgen bij de 20 weken echo. Zal aan jullie denken!

Pippe en Lena,

Wij mogen morgen allemaal naar de verloskundige, joehoe!!!

Had je nog nagevraagd of dat ze een echo maken?

Gewoon doen hoor.

De verloskundige die ik aan de telefoon had voor het maken van een afspraak gaf aan dat dit 'nieuw' is en dat je zelf mag kiezen of dat je een echo wil of niet.

Een kennis van een vriendin van mij wou geen echo, die wou geen vaginale echo laten maken. Dus die heeft ervoor gekozen om een paar weken later via de buik een echo te laten maken.

Hoop dat jullie morgen jullie kleintje ook mogen aanschouwen!

Lala,

Wat goed van je dat je een paar uur per week gaat werken!

Haha, moet wel lachen dat jullie elkaar uiteindelijk toch nog gesproken hebben.

Om elke keer via de voicemail te communiceren valt ook niet mee toch?

Maris,

Heb je vandaag nog iets actiefs gedaan?

Ik had het vanmorgen best zwaar. Om zes uur (nieuwe tijd) ging de wekker en we lagen om 01.30uur (nieuwe tijd) in bed.

Tja, om 21.00uur begon het feest en om dan om 10.00uur weer weg te gaan. Neh, was zo gezellig.

We zijn om 23.30 (oude tijd) naar huis gegaan, toen vond ik het mooi geweest bij de gedachte aan de wekker van de volgende ochtend. Haha!

Mijn vriend is nu pizza halen. Is denk ik al een half jaar geleden dat ik die één op heb.

Heb er echt zin in! Ben benieuwd of dit zo blijft als de pizza eenmaal thuis is?

Geplaatst

Haha wish ik moest vanmorgen wezen klootschieten net of ik zo actief ben haha

Ik kan me indenken dat je het zwaar had vanmorgen pas goed op jezelf

Pippe, lena, wish en babeth heel erg veel succes morgen ik denk aan jullie

Geplaatst

Maris,

Aan je zin te zien ben je nog steeds niet zo goed wakker. Haha!

Moest 'm twee keer lezen om hem echt goed te begrijpen, maar ik weet wat je bedoeld hoor.:happy:

Geplaatst

He meiden hier ik weer even!

Pff zo weinig tijd de laatste tijd en zo weinig puf in de vrije tijd die je heb!

Hier gaat alles goed, Levi doet het nog steeds erg goed. Zijn gehoortest is alleen niet geslaagd van de week

omdat hij verkouden is. Dus we mogen vrijdag weer.

Maar verder is het echt zo een mooi mannetje.. Mama blijft alleen erg emotioneel, en laat hem geen seconde uit het oog!

Zoals net las ik het topic van de forumdag, en dat terecht sommige mensen het moeilijk vinden als mensen hun beebje meenamen.

Maar mijn kant is dan weer dat ik Levi heel graag meeneem omdat hij me allergrootste TROTS is. En als ik dat dan lees, meteen weer tranen

omdat ik hem niet mee kan nemen.. Haha.. Het is echt erg met me, zal een dag moeten komen dat ik hem los moet laten af en toe. Maar dat lukt

me nu voorlopig nog niet... Heb hem van de week even voor de MRI van bjorn een half uur hem alleen gelaten nou me hart leek uit me lichaam te

worden gerukt. Zoveel meegemaakt, zo'n vervelende zwangerschap denk dat dat er allemaal mee te maken heeft.

Oh en Bjorn moet toch geopereerd worden, niet in Gouda ( ons ziekenhuis) maar in Leidschendam. We krijgen een telefoontje als

het zover is, dus voor nu nog even afwachten. Nou ik ga slapen, want vannacht komt er weer een lief klein ventje.

Geplaatst

Haha Wish ik lees hem nu ook terug wat krom haha was even snel met de telefoon.

Kimmie ik snap dat je het heel erg moeilijk vind om hem alleen te laten bij een ander dat zou ik denk ik ook wel hebben na al die moeite wat je hebt moeten doen om te zorgen dat hij er is gekomen, maar dat komt vanzelf heeft even tijd nodig maar geniet lekker van je mannetje want het is echt een plaatje.

En ik hoop dat Bjorn dan snel geopereerd word dan heeft hij dat maar gehad en kan hij gaan herstellen.

Wij hadden vandaag een verjaardag van een gehandicapt meisje ze heeft ons vorige week persoonlijk uitgenodigd, ze is een dochter van vrienden van mijn ouders, maar het was wel gezellig.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Sorry dames, maar ik zit even in een dip. en ik weet niet hoe het komt. Ja dat weet ik wel, ik denk dat het allemaal 'kleine' dingetjes zijn die zich opstapelen. Relatief kleine dingen hoor, maar die op mij een grotere impact hebben dan ik dacht te hebben.

Ik zal hier verder niet over uitweiden, maar ik merk hierdoor dat ik minder energie heb om hier te reageren en het hier bij te houden allemaal. Het is écht geen onwil.

Gisteren heeft Lena een lichte bloeding gehad, echt minimaal hoor, maar de schrik zit er bij mij goed in. Wat als dit, wat als dat. Misschien is het wel het begin van iets waar ik niet aan durf te denken, maar wat me toch wakker heeft gehouden vannacht.

En ik wéét dat de meeste vrouwen nog wat bloedverlies hebben tijdens het begin van de zwangerschap, maar het is toch iets dat je niet wilt zien en je ontzettend onzeker maakt.

En ik heb jullie al eerder verteld over mijn zus. Ik dacht eerst leven en laten leven, het komt allemaal wel. Echter gisteren heb ik ons mam een beetje ondervraagt. En ze heeft zelfs ons pap en mam niet gefeliciteerd met het opa en oma worden. Ze zegt of vraagt helemaal níets! Ze toont geen interesse, het is zelfs zo dat ik haar nu al een week of 4 niet meer heb gesproken. Ze weet niet hoever Lena is, wanneer ze uitgerekend is, etc. Ze is zó jaloers, dat ze haar trots niet opzij kan zetten om ook blij te zijn voor haar zus. Ik dus.

Eigenlijk vind ik het gewoon zielig en heb ik medelijden met haar, anderzijds vind ik dat ze best fatsoen op kan brengen, Of is dat teveel gevraagd? Moeten wij straks wel een gat in de lucht springen als het bij hun zover is? Ik weet het niet. En ik zit er dus wel mee. Ik kan wel janken en ik weet niet wat ik moet doen. Het doet ons pap en mam ook pijn, en ik merk dat als mijn zus op bezoek is, en ik met mam aan de telefoon hang, dat er weinig gevraagd/gepraat word over de zwangerschap. Allemaal dingen die me nu opvallen. Ze wil haar andere dochter ook niet kwetsen. Maar mij kwetst het wel. Dus toch..

Lena en ik hebben het er ook veel over. En we speculeren een beetje over wat de rede zou kunnen zijn. En het is zelfs in ons opgekomen dat ze er niets voor voelt omdat er genetisch gezien niets van 'onze' kant bijzit. Maar dat gaat wel erg ver toch?

Ik wil jullie heit verder ook niet mee opzadelen, maar misschien kan ik het beter relativeren als ik het heb opgeschreven.

Geplaatst

Kimmie,

Ik begrijp het helemaal dat je niet zoveel tijd hebt en misschien ook even geen behoefte er aan hebt om op het forum aanwezig te zijn.

Doe wat je zelf wil!

Fijn om te lezen dat alles goed gaat.

Bjorn moet toch geopereerd gaan worden. Hoop dat hij snel een oproep zal gaan krijgen, dan weet je waar je aan toe bent toch?

Succes!

Pippe,

Jeetje zeg! Als ik lees wat je hebt opgeschreven is het echt niet 'raar' dat je in een dip zit.

Lena heeft een bloeding gehad. Ook al is dit een klein beetje, je schrikt je rot! Zou ik ook doen hoor.

Hoop dat jullie vandaag een echo gaan krijgen!! Ik duim voor jullie!

Wat een vervelende situatie voor jullie en ook je ouders wat er nu in je familie aan de hand is.

Als ik dit zo zou hebben met mijn broer zou ik hem een keer persoonlijk willen spreken over hoe ik mezelf voel zoals hij nu naar mij doet.

Dit zal heel moeilijk zijn en emotioneel, maar dan heb jij wel gezegd wat je gevoel is en dat vind ik altijd heel belangrijk.

Je moet haar niet af gaan vallen, dan zal ze misschien niks zeggen of er zal een ruzie ontstaan.

Maar als je je eigen gevoel aan geeft kan ze hier niet over oordelen.

Over wat jij voelt, kan geen discussie ontstaan omdat dit niet door andere gevoelt kan worden.

Snap je me nog?

In ieder geval wil ik je een hele dikke knuffel geven en ik hoop dat het allemaal een keer beter zal gaan!

Succes voor vandaag en laat je wel weten hoe het is geweest?

Geplaatst

Dankje Wish,

Natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is.

En ik begrijp heel goed wat je zegt, en je hebt ook helemaal gelijk. Ze kan niet oordelen over gevoel. Ik moet het ook echt kwijt, en ik wil haar ook duidelijk maken dat het ons pijn doet.

Hoelaat heb je de afspraak met de VK? Wij om 14.15 :-)

Hoe is het met jou? Heb je je diensten kunnen ruilen? Of heb je je baas al gesproken?

Kimmie, heel veel beterschap voor bjorn. Geniet maar lekker van je kleine kanjer!

Geplaatst

Pippe wat schrikken die bloeding maar het heeft vast niks te betekenen en hoort er gewoon bij.

Wat naar van je zus ik zou ook een keer met haar alleen gaan praten en zeggen wat jullie voelen en dan kijken wat ze zegt.

Sterkte en natuurlijk heel veel succes voor vanmiddag ik duim voor jullie.

Wish en Babeth ook heel erg veel succes hoe laat moeten jullie?

Geplaatst

Pippe!! Ga je niet verplicht voelen je hier te komen melden he? En ik snap dat je in een dipje zit! Heb zelf met mn broer ongeveer hetzelfde mee gemaakt, althans: zij waren zwanger, hebben dat via telefoon laten weten, en verwachtten van ons dat we een gat in de lucht sprongen en ze elke dag gingen bellen hoe t ermee was. Het deed enorm veel zeer om te horen dat ze zwanger waren want "nee, we gaan nog lange niet beginnen want t huis is nog niet af", en daarbij vond ik het bijzonder lomp dat ze het ook nog eens over de telefoon zeiden. Van 2 kanten af dus verdriet en heftige emoties en nog steeds is onze relatie niet goed. De kleine is inmiddels 3.

Ik kan je hierin geen advies geven, maar ik weet wel dat t heel vervelend is, ook voor mam en pap. Die van mij wisten ook niet goed hoe ze nu moesten reageren naar ons toe. Ik snap dat t lastig is voor alle partijen!

En dan ook nog lena een bloeding! Jeetje. Zou mij of mijn man ook de schrik om t hart slaan hoor! Gelukkig hebben jullie zo een afspraak met de VK en kan je t wellicht even doorspreken? Sterkte in ieder geval en een dikke knuffel!

Kimmie: voor jou ook: voel je niet verplicht! wel leuk om te horen dat Levi goed gaat, en heel begrijpelijk dat je hem niet alleen/bij iemand anders wilt laten! Succes voor Bjorn, en ik hoop dat hij snel onder t mes kan, dan kan het herstel beginnen!

Wish, Babeth: ook veel succes bij de VK!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden