Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames,

Hoe zit het met 'de pomp' en de belg die achteruit reed?

Heb ik iets gemist?

Lala,

Thanks!

Bianca,

Doe jij aan file flirten?!

Daar hoef jij niks voor te doen, zo'n mooie meid achter het stuur zetten, de file in rijden en je hebt bij de eerste de beste auto die voorbij komt rijden al sjans. :laugh:

Het blok kijk ik nooit. Soms zap ik wat en zie ik een beetje van dat programma, maar ik vind er niet veel aan.

Alhoewel ik het eindresultaat wel wil zien. haha!

Enne, jij bent inderdaad een super meid. Je staat zover ik het kan beoordelen voor iedereen klaar!

Hoop dat jij dit zelf ook terug krijgt als je dit nodig hebt!!

Maris,

Super gedaan om ondanks je klachten toch het water in te springen. Buikspieren trainen liggend op een matje lijkt me inderdaad niet verstandig.

Je kan ook op andere manieren buikspieren trainen. Met je rug naar de kant, je armen over de kant leggen om jezelf vast te houden en dan je benen naar voren steken en dan je benen buigen en strekken.

Of merk je dit dan ook in je rug?

Pleun,

Ach wat zielig voor Stan! Natuurlijk breekt je hart dan als mama.

Beterschap en een hele dikke knuffel! (ook voor mama een dikke knuf)

Ik heb straks de liggingsecho. Verwacht dat hij/zij nog met het hoofdje beneden ligt.

Hij/zij ligt naar wat ik voel al een week in dezelfde houding. Voel nog steeds de voeten in m'n rechter zij.

Daarna lunchen met een vriendin en wat shoppen.

Holladijee, wat een prachtig weer!!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish,

wat heb JIJ geluk met t weer zeg! (Wij ook hoor hihi) maar verdorie zeg: jij vrij en t mooiste weer van t hele jaar! Geniet er lekker van! Enne: als de voeten nog steeds rechts uitsteken, dan zal hij/zij niet nu weer koppie boven liggen! hihi

Volgens mij mis ik ook iets met pomp/belg hoor! Ik denk: ik vraag t maar niet, dan komt t vanzelf goed! haha

Lunch en shop ze!

Geplaatst

Haha dames dat was zaterdag op de terug weg toen was er een Belg op de snelweg die gewoon achteruit reed omdat hij verkeerd was gereden dus iedereen moest bot op de rem Hihi

En later stonden Bianca en ik in de file bij vianen en we hadden gehoopt dat er een andere weg was dus waren we verkeerd gereden en hebben we uiteindelijk maar bij een tankstation gevraagd of het ook anders kon maar dat kon niet dus moesten we de file maar weer in Hihi

Geplaatst

Lala,

Het is echt prachtig weer en ik geniet daar zeer zeker van!

Lunchen was gezellig en lekker. Kon helaas het broodje niet helemaal op. Lukt me anders wel altijd, maar m'n maag ligt in de verdrukking en hierdoor kan ik minder eten.

Het zal zeker wel al gevraagd zijn maar ben het kwijt. Willen jullie het geslacht weten?

Maris en Bianca,

Mijn hemel, wat een dommerik om achteruit te rijden op de snelweg!

Dit is echt de eerste regel die je van je rij-instructeur krijgt als je de snelweg op gaat. Nooit keren/achteruit rijden op de snelweg, neem dan een volgende afslag.

Gelukkig is er niks voorgevallen.

Dat was balen, weer terug die file in moeten.

Liggingsecho was prima. Kleintje ligt ingedaald en ik heb het goed gevoeld hoe hij/zij ligt.

Bloeddruk 110/70 dus ook goed.

Geplaatst

hihi.....zou t wel leuk vinden om t geslacht te weten!

Super dat kleintje goed ligt en je bloeddruk in orde is! TOP!!

Maar: Belgen zijn per definitie brokkenpiloten...........zeker in t zuiden hoor!

Moeten we al gaan aftellen?

Nog 26!!

Geplaatst

Oops,

Maar ik heb een vraagje. Afgelopen zaterdag heb ik iemand gehoord, volgens mij Wish, over het laten testen van de schildklier. Ik denk er over om dat aan te vragen of te eisen. Echter heeft Lena denk ik geen aanwijsbare klachten hiervoor. Ik heb gelezen dat een niet goed werkende schildklier er voor kan zorgen dat de inneateli g(?) niet goed gaat. We willen het gewoon uitsluiten. Wish, ik meende dus dat jij het me vertelde. Doen ze dit bij geertgen zelf? Of moeten we hiervoor naar de ha? Ik kan ook gewoon bellen natuurlijk. ;-)

Geplaatst

Pippe als je niet in het geertgen wil kan je het altijd bij de ha aanvragen het klopt namelijk dat dit een negatief effect kan hebben op de innesteling ik zou het ook voor de zekerheid uit laten sluiten

Zo ik ga me bedje op zoeken morgen weer fysio en daarna mijn frutsels proberen te verkopen

Geplaatst

Thnx Maris. :-)

Kunnen we dat aanvragen zonder 'klachten'? Is het niet zwanger kunnen worden hier een goed argument voor?

We zijn nu begonnen met gonal F. Dus we willen het na deze poging laten onderzoeken.

Ik heb gisteren allemaal punten opgeschreven om er uit te gooien bij Geertgen, ik ben ondertussen

het gerommel zat. Elke arts heeft een ander behandelplan, en wij moeten ons steeds maar aanpassen en omschakelen.

Ik heb het gehad. Het zit me nu ook echt echt hoog.

Hoelang duurt zo'n onderzoek ongeveer? Weten jullie dat? Kan dat tussen de pogingen in, of moeten we dan 1 of 2 (of3) maanden wachten?

Geplaatst

Lieve pippe dat is gewoon één buisje bloed dus als je het nu zou doen kon het ook geen kwaad want meer is het niet als een bloedonderzoek dus geen naar onderzoek

Goed bekeken dat je punten opgeschreven hebt en dat je duidelijkheid wil het is jullie lichaam en wens en niet dat van hun

Geplaatst

Volgens mij moet dat ook tijdens de behandeling kunnen hoor. Volgens mij is het voornamelijk bloedonderzoek, en dat zou ook tussendoor moeten kunnen.

Je kunt altijd je huisarts toch even bellen voor een consult hierover? Gewoon even bij hem/haar informatie inwinnen? En hier open en eerlijk over zijn waarom jullie dit willen?

Misschien dat de HA al meteen wat kan betekenen voor jullie?

Succes Pippe. Ik snap dat je het helemaal gehad hebt. Ik had dat waarschijnlijk al veel eerder. Goed hoor, dat je nu voor jullie opkomt. Het is wel nodig, denk ik.

xx

Geplaatst

Bedankt meiden,

Ik dacht dat het een uitgebreid onderzoek was. Bij een internist e.d. Of is dat pas als er daadwerkelijk iets uitkomt?

Als het nu ook al kan, dan ga ik straks overleggen of we het via geertgen gaan doen of gewoon via de huisarts.

Op een of andere manier geeft dit onderzoek me rust. Alsof ik iets uitgevonden heb. haha. Stiekem 'hoop' ik

dat dit de rede is, want dan weten we waar het vandaan komt, en dan kunnen we verder.

Hoe is het met jullie? Met je rug een beetje beter Maris?

Lala, bijna 12 weken! En bijna een echo weer!

Geplaatst

Pippe,

Toen ik het vroeg bij Geertgen mocht ik meteen na het gesprek met de gyn bloed laten prikken. Als je dit voor de IUI zou willen weten is dit mogelijk.

Ze moeten dan een cito aanvraag doen, dan kan de gyn binnen no time de uitslag krijgen. (weet niet of dat ze dit in hun lab. zelf controleren of doorsturen naar een zh)

Goed van je om punten op papier te zetten en dit na te vragen. Anders loop je straks na het gesprek met de gyn 'weer' weg met nog allerlei vragen die in je hoofd zitten en waar je onderweg naar huis pas weer aan denkt.

Meiden, ik duimerdeduim er op los!!!

Babeth heeft een keer nog meer dingen aangegeven waar je het bloed op kan laten testen. Misschien leest ze dit en kan zij jou nog meer uitleg geven?

Lala,

Je mag wat mij betreft af gaan tellen. Maar mijn gevoel zegt dat ons kleintje het goed naar de zin heeft en dat ik uit mezelf niet spontaan 'aan de gang zal gaan'.

Vraag me niet waar dit gevoel vandaan komt...

Geplaatst

Thnx Wish,

Ik ga het zeker aanvragen. Maar jeetje, ik lees verhalen op i-net! Moet ik niet doen. Maar sommige zijn dus echt lang, en dan spreek ik over meer dan 1 jaar, bezig om de schildklier waardes op peil te krijgen. :sweat:

Geplaatst

Pippe..............1 stapje tegelijk!

Eerst maar de onderzoeken. Voor het zelfde geld is alles in orde en moet je een ander stappenplan gaan verzinnen!

:hugs2:

Geplaatst

hihi...........nee, eerst maar de onderzoeken. Je maakt je nu al druk om iets dat misschien helemaal nooit hoeft te gebeuren! Maffe meid! Dat schiet niet op hoor!

Geplaatst

Pippe loop niet te hard van stapel meid ik dacht ook dat er wel wat mis kon zijn met de schildklier omdat ik in vrij korte tijd heel veel aangekomen ben maar dat bleek toch echt aan de hormonen en het stoppen met roken dus snaaien te liggen.

Maar ik heb jullie raad even nodig haha

Ik werd vanavond gebeld door een ander hotel en die willen mij ook graag aannemen (zeiden ze op de voicemail omdat ik mijn tel thuis had liggen) nu heb ik vanaf dat ik beide gesprekken heb gehad elke keer gezegd dat ik liever daar zou gaan werken omdat dat werk beter op mij aan sluit en ik daar veel meer verantwoordelijkheid krijg ook is het bedrijf veel moderner met jongere mensen.

En nu zou je zeggen geen probleem toch je hebt bij die ander nog niet getekend dus ga ervoor maar ik ben zit met het probleem dat dit bedrijf vorig jaar een doorstart heeft gemaakt omdat de vorige eigenaar er een zooitje van heeft gemaakt en het dus echt vanaf de grond weer op moet krabbelen en dat andere hotel bestaat al veel langer en heb ik dus iets meer zekerheid.

Ook is het zo dat ik bij deze de werktijden overdag heb wat mij beter uitkomt ivm dat ik gewoon kan blijven sporten wat ik wil. Het is alleen iets verder weg maar dat is niet zo'n probleem scheelt maar 5 minuutjes das dat valt mee.

Och jeetje ik weet het echt even niet ik bel erg morgen wel heen en dan kijk ik wel wat ze te bieden hebben ik heb bij die andere nog niet getekend dat zou ik dinsdag gaan doen dus dat is mijn geluk nu misschien wel haha

Welterusten dames

Geplaatst

Hoi Maris,Ga je gevoel achterna. Toen ik net klaar was met mijn studie heb ik getekend bij een bedrijf, ik moest nog eea afronden mbt de studie en in die tijd kreeg ik nog een aanbieding. Een waarvan ik droomde! Ik moest het eerste bedrijf gaan vertellen dat ik toch niet kwam. Dat was ontzettend moeilijk, maar ik dacht maar zo; als ze mij niet meer willen kunnen ze me ook zo buitengooien. Dus ik moet voor mezelf kiezen. Misschien is het handig om alle voors en tegens op te schrijven. Maar vooral je gevoel, dat is zo belangrijk. En als ik je bericht zo leesdenk ik dat je eigenlijk al een keuze hebt gemaakt. Je hobbies buiten het werk zijn ook belangrijk! En wat is nou 5 min meer reistijd? ;-)Succes met het kiezen in deze luxepositie! :-)

Geplaatst

Dank je wle Pippe

Haha ja erg he 2 jaar lang is het zo moeilijk om werk te krijgen en nu kan ik gewoon kiezen haha en inderdaad als het loon mij een beetje aanstaat heb ik mijn keuze al gemaakt maar dan moet ik alleen die andere afbellen haha en dat vind ik inderdaad heel erg moeilijk maar goed dat komt ook wel weer goed. En zij zullen ook inderdaad niet blij zijn nee maar goed ik kan bij deze ook pas 1november beginnen en bij die andere waarschijnlijk van de week ofzo al

Ik vind inderdaad sporten ook erg belangrijk en dat heb ik ookw el nodig vind ik zelf vooral nu met de fibromyalgie heb ik beweging nodig en ach als het dan nog weer mis gaat met dat bedrijf zien we het dan wel weer ja.

Geplaatst

Het kan altijd misgaan. Toch? Maar dan komt er wel weer iets nieuws. Succes met bellen en ik hoop op positief nieuws! Is dit ook voor 24 uur? Blijf je dan nog wel gastouder? Of ga je een carriere move maken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden