Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zal iemand wel even een vinkje omgezet hebben ;) kagebeuren!

Hahaha

Besef met nt dat ik gisteren gewoonweg nergens op gereageerd heb. Zal de vermoeidheid wel zijn geweest.

Maris: hoe is t met woef? En is vanavond nu zwemmen of was dat gister avond?

Babeth: een lach van je meisje! Geweldig! En dat je hier wat minder kan reageren, dat is heel normaal en begrijpelijk! Ben allang blij dat je niet helemaal weg bent ;)

Wish: fijn dat t zuurbranden onder controle is, het slapen...tja....nog eventjes! En dan slaap je 's nachts niet meer door om een andere reden.

Maris, het maakt ons niet zoveel uit denk ik, om t te weten of niet. Net als het ons niet zoveel uitmaakt wat er uit de combi-test komt. Zelfs de uitspraak 'als het maar gezond is' is niet helemaal meer op ons van toepassing. Moeilijk uit te leggen misschien. Maar goed, ja, zou wel willen weten wat t wordt. Is gewoon handig. Maar we zouden er ook niet om treuren als we het niet zouden weten. Dan is t gewoon een mooie verrassing.

Oe...gisteren van een vriendin een heel leuk rompertje gekregen. Ze kon het niet laten zei ze. Hahaha. En eigenlijk is ie ookmte leuk om te laten hangen. Hihi

We gaan vandaag naar den bosch voor o.a. Maritiem den bosch. Maar er is ook een golf-clinic, die gaan we niet meedoen, als stofzuigen al niet goed is, dan zal golfen ook niet echt bevordelijk zijn voor mn bekkenstabiliteit. Dus........mannie en ik gaan shopoen :) zijn idee! En we mogen zelfs naar baby-winkels! Hihihi lief he?

Komt helemaal goed met ons hoor!

Pippe? Rust alweer wat teruggekeerd bij jullie? Dikke knuffel in ieder geval!

Tot! Mannie gaat laminaat leggen bij zn moeder, dat mag ik niet meer, maar ik ga wel langs om hem te helpen, denk ik. (of met schoonmoeders de stad in, moet nog steeds zn horloge laten graveren...)

Toedels!

Xx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De hond heeft weer iets reactie in de pootjes maar is nog steeds niks zeker.

Mijn zus heeft hem nu voor het weekend wel mee genomen naar huis omdat hij anders het hele weekend alleen ligt, maar het is wel een heel gedoe want hij kan niet plassen dus mijn zus moet een aantal keren op een dag een katheter in brengen maar goed we wachten gewoon verder af.

Verder gaat het hier wel redelijk ik moet straks nog klootschieten in Duitsland daar is elk jaar een ronde van bijna 10km en erg leuk en morgen hebben we een club wedstrijd en dan als duo dus doet mijn vriend ook een keer mee samen met mij kijken wat dat word want hij doet dat nooit haha

Dames over een weekje is het al zover ik heb er zin in ben zo benieuwd naar jullie.

Bianca ik zal even aan mijn moeder vragen hoe die straat heet en dan laat ik je even weten waar we het beste af kunnen spreken. Of je moet naar mijn oma komen dat is vlak bij de snelweg maar ik mail je nog wel even. Misschien is het ook handig als we voor de zekerheid even de mobiele nummers uitwisselen dan kan het nooit mis gaan hihi

Lala veel plezier met winkelen ga er lekker van genieten.

Wish gelukkig heb je de zuurbranden onder controle ik weet als geen ander hoe irritant en vies dat is.

Nu het slapen nog maar dat zal zoals je zegt wel niet beter worden maar nog even meid en je hebt je kanjer in de armen.

Babeth wat geweldig dat je prinsesje een glimlach getoond heeft en dat jij daar een traantje om laat is volkomen normaal lijkt me ga er lekker van genieten ik ben benieuwd volgende week naar je meisje.

En net wat Lala zegt niet vergissen he het is op zaterdag de 24ste hihi

Pippe een dikke knuffel voor jullie hoe gata het nu met jullie?

Fijne dag allemaal ik weet niet of ik nog langs kom want moet vanavond ook nog op mijn neefje passen maar misschien via de mobiel nog ff.

Geplaatst

Lala,

Wat super dat jullie saampjes babywinkels in gaan! En dat dit het idee is van je man, helemaal top!

Fijne dag vandaag.

Maris,

Balen dat hij nog niet zelf kan plassen. Wel heel prettig dat je zus de hond kan verzorgen, veel beter dan alleen liggen.

Jee, bijna 10km! Dat is een heel eind.

Veel succes dan morgen! Ben benieuwd naar je verslag van de wedstrijddag. Hopen dat hij de ballen niet kwijt raakt. hahaha!

Pippe,

Denk nog steeds aan jullie, ook van mij een hele dikke knuf!

Ik ga nu even op de bank liggen, ff zappen.

Gisterenavond een fles witte wijn in de kelder omgestoten, heel de gang rook naar wijn. Man had het grootste gedeelte gisterenavond al opgeruimd, maar heb net zelf de vloer schoon gemaakt, nu ruikt het weer fris.

Geplaatst

Wauw maris het begin is er toch!!??!Het is een echt vechtertje!

Hoop zo dat het allemaal goed gaat komen met hem!!

Dat is helemaal goed!Laat maar weten ik kom je wel opzoeken!

Zullen idd wel even nummers uit wisselen is altijd wel makkelijk!

Wish,Jij lekker relaxe op de bank!Groot gelijk!

Wij gaan vanavond gezellig naar Najib Amhali in Scheveningen.Vindhet altijd erg leuk!Ben reuze benieuwd hoe deze show is!

Fijn weekend iedereen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Nou we hebben dus niet gewonnen en het was ook slecht georganiseerd andere jaren stond er bij de pauze een toiletwagen en die hadden ze maar weg gelaten omdat er toch niet veel vrouwen mee deden. En nu is het zo dat we normaal wel het mais in kunnen mocht de nood hoog zijn maar ik ben vanmorgen ongi geworden dus dat leek me geen goed plan maar goed dus moesten we het maar op houden. Toen waren we eindelijk over duurde het nog 1,5 uur voor we de prijsuitreiking hadden en het werd er niet warmer op maar goed ik heb even lekker eten besteld nu voor ons beide en straks gaan we even oppassen hopelijk gaat het morgen beter hihi.

Bianca ik zal je het adres wel even door mailen en de uitleg het is heel erg makkelijk te vinden.

Wish lekker uitgerust op de bank?

Geplaatst

Maris,

Jammer dat jullie verloren hebben.

Nou ja zeg, geen toiletwagen omdat er weinig vrouwen mee zouden doen.

Uhm, mannen moeten soms toch ook naar de w.c voor de grote boodschap.

En net nu je vanmorgen ook nog ongesteld bent geworden. Heb je er last van? (buikpijn o.i.d)

Ben straks in slaap gevallen op de bank. 1,5 uur liggen slapen, heerlijk zeg dat had ik echt ff nodig!!!

Heb net het bed afgehaald en in de wasmachine gedaan, ander beddengoed klaar gelegd. Nieuw beddengoed erop leggen doe ik samen met mijn man, vind het te zwaar om de hoeslakens erop te leggen en het 2-persoons dekbed erin te doen.

Nu ga ik m'n was uit de droger halen en strijken.

Vanavond naar vrienden op bezoek.

Geplaatst

Ja heb best wel buikkrampen moet ik zeggen heb ik nooit gehad maar sinds een jaar of wat heb ik dat heel erg. Maar goed de ongi is toch morgen weer over dus het moet maar even.

Maar het si wel lastig hoor hopelijk vinden ze binnenkort waar het vandaan komt.

Ik zal maandag eens bellen voor een afspraak voor de hystroscopie dat moest ik op de eerste dag van de ongi doen maar die valt in het weekend dus probeer ik het maandag en dan is het kijken of ze deze maand nog plek hebben anders schuift het een maand op.

Lekker even geslapen dus zou ik ook wel willen maar helaas we moeten straks nog weg oppassen hopelijk is hij alleen niet heel erg vervelend want hij wil niet zonder z'n mama zegt hi elke keer en de ouders doen er nog wat op uit ook dat is het ergste.

Ik zei gisteren al ik zet hem wel in de wnadelwagen en ga een blokje om als hun dan zorgen dat ze vertrokken zijn als we weer komen is er niks aan de hand hoop ik.

Ik doe et beddengoed ook nooit alleen hoor dat is mij veel te zwaar en hij slaapt er ook onder dus kan hij ook helpen hihi

Geplaatst

Ben te klein om t beddegoed in mn eentje te doen :)

Hihihi

Maris, jammer! En vervelend zeg! Geen toiletwagen! Fijn dat woef wel meer reactie heeft in pootjes.

Wish, gewoon slapen als je daar behoefte aan hebt, doe ik ook hoor! Ben benieuwd hoe t van de week gaat, morgen weer werken.,,.

Gisteren met nog een stel en twee dames gaan winkelen. Heb lekkere scrub gekregen en laarsjes en pandora bedeltjes van mannie. Lief he?

Zijn ook langs de lief! Winkel geweest. Leke spulletjes, maar wel duur hoor! Dus uiteindelijk niks voor frummel gekocht. Hebben nog een bedje gezien, eenvoudig wit, voor €995,-!!! Die zijn gek! Dat gaan we dus niet doen hoor!tsskk!!!

Gisteravond was dat concert op twater, maar er waren al collega's naar huis, en wij zouden dan met zn vieren aan de kant bkijven ( hoe kun je plassen las je moet? Enzo), maar het was kwart over zeven, het concert begon om half negen en was pm half 11 afgelopen. Dus.....wij op zoek naar een leuk terras en koffie. Dat gedaan en toen naar huis. Waren toch pas om half 11 thuis en ik was best moe.

Ik ga mn pandora bandje zoeken, de vissen en kippen nog eten geven en dan mezelf maar weer voeren.

Tot!!!

Xxx

Geplaatst

Maris,

Hoe is het oppassen gegaan?

Ik hoop dat de hysteroscopie deze maand plaats kan vinden. Kan maar gepland staan toch.

Lala,

Vandaag 10 weken zwanger!!!!

Hoop dat je het pandora bandje gevonden hebt, kun je de bedeltjes er aan doen. Welke heb je gekregen?

Alleen een ledikant voor dat geld!!! Nee no way!

Voor een paar euro's meer heb je de hele babykamer bij elkaar.

Lief heeft inderdaad mooie spullen. Mijn vriendin kijkt regelmatig op marktplaats ofzo en koopt dit dan. Scheelt de helft met wat er in de winkel voor gevraagd wordt.

Of in de opruiming kopen.

Bianca,

Hoe gaat het met je rug?

Ben je de komende dagen vrij, je hebt weer een aantal dagen mogen werken. Gaat dit goed?

Kimmie,

Hoe gaat het bij jou thuis? Voorbereidingen aan het treffen om op vakantie te gaan of niet niet?

Babeth,

Denk dat je ondertussen nog meer glimlachen van Imke hebt mogen krijgen.

Ik lag op mijn zij en mijn man zag van de week een keer of 5 achter elkaar een voet in mijn zij omhoog komen.

Hij gaf aan dat hij dit zo magisch vindt. Nu het dichterbij komt dat wij ons kleintje mogen gaan ontmoeten wordt hij echt nieuwsgierig.

Dat valt bij mij nog wel mee moet ik zeggen. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig, maar wil eerst nog genieten van m'n verlof en die bewegingen in mijn buik.

Merk dat ik mentaal nog niet op de komst van ons kleintje voorbereid ben. Maar dat komt wel.

Geplaatst

He meiden,

Hier een echte zondag, Levi nog lekker in zijn pyjama en ook ik iets makkelijks aan.

Heb sinds gisteren weer eens geen gevoel in me ene been. Heel vervelend, dus we doen rustig aan.

Nog niet aan het pakken nee, in de loop van de week wel langzaam aan beginnen idd..

Heb er wel zin in, even weg. Weg van alles en even nergens aan denken!

10 weken Lala, Jippie! Ik heb ook pandora, leuk zijn die! Welke heb je voor erbij gekregen?

Mooi en magisch is dat zeker als die kleine beweegt in je buik he. Moet zeggen na de geboorte van Levi dat ik dat best miste.

EN dat je nog niet klaar bent, dat komt vanzelf... je heb ook nog wat weekjes te gaan!

Geplaatst

Heb t spookje en uiltje boek erbij gekregen. Mijn twee armbanden zijn nu bijna vol, maar heb wel een leuk idee gekregen. We kregen namelijk ook twee boekjes erbij. Eentje met veters of leertjes en dan knopen of vlechten. Is wel een goed idee, heb toch leertjes liggen en koordjes e.d. Komt dus wel goed.

Vandaag met vriendinnetje de tuinkamer opgeruimd, moet nog een hoekje, maar dat is voor Peter.

Daarna zijn we gaan pannekoeken eten in een dorpje net over de grens hier, in belgië. Lekker!!!! En daarna doorgereden naar de mama van peter om te kijken hoever lieffie was met laminaat leggen en zodat peter Mascha meteen kon vragen of ze peettante van frummel wilde worden. Dat wil ze wel! Ze wordt daook meteen voogd, daar gaan we voor zorgen, notaris enzo. Mocht er wat met ons gebeuren.....

Ik ga echt geen bijna 1000 euro uitgeven aan een bedje hoor! Sterker, mocht t bedje van peer(zijn bedje) niks zijn, dan voor onder de 100 euro bij Ikea hoor! Ik ben niet gekke henkie! Geef ik liever meer geld uit aan een goede autostoel/maxicosi.

Kimmie, uitval in been is niet mooi! Kalm aan dan! Maar wel blijven bewegen, want niet bewegen is nou ook weer niet goed. Maar dat hoef ik je vast niet te zeggen.

Armband lag trouwens waar ik dacht dat ie lag, alleen n beetje verstopt, dus was toch nog even zoeken ;)

Tot! Mag morgen heel vroeg langs boels wat inleveren en daarna door naar amersfoort, wordt geen late vandaag.

10 weken ja, gaat toch wel snel hoor! Hihihi

Xxx

Geplaatst

Kimmie,

Heerlijk, een zondag in pyjama zitten, niks moet alles mag!

Het wordt nodig tijd dat je geholpen gaat worden aan je rug, uitvalsverschijnselen in je been is niet niks. Mijn hemel!

Lala,

Denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Dat je denkt iets op een plek neer gelegd te hebben en het zo maar even hoeft te pakken.

Nou, daar kan je mooi van gaan zweten als dit niet het geval blijkt te zijn.

Gelukkig heb je de armband gevonden!

Ik maak het vanavond (en de rest van de week) ook niet zo laat.

4 dagen achter elkaar om 6 uur uit de veren en vrijdag een feest!

Zaterdag wil ik er toch ook wel 'jofel' uit zien als ik jullie ga ontmoeten. Haha!

En zondag zal ik de hele dag gaan relaxen!

Geplaatst

Mooiste is, het lag er wel. Maar omdat ik em niet meteen zag ben ik errst overal anders gaan zoeken. Uiteindelijk toch maar even GOED op die plek gaan kijken, en daar lag die gewoon. Ach ja....komt gord! Hahaha

Één keer vroeg op is al genoeg voor mij hoor! Hihihi....ow ja....moet mn broek nog korter maken anders heb ik geen makkelijke broek voor morgen....

Tot!

Xx

Geplaatst

Nog 6 diensten werken!!!!

Ga nu ff op de bank liggen. We gaan straks bij mijn schoonmoeder eten, fijn zeg. Hoef ik zelf niet aan de slag, laat me lekker verwennen. Hahaha!

Geplaatst

Heerlijk Wish het aftellen is begonnen meid je hebt gewoon bijna verlof.

Eet smakelijk wij hebben het net op.

Ik krijg straks mijn oudcollega van het tuincentrum op de koffie zij zijn bezig met iui dus dat word even bij kletsen.

Morgen heb ik die sollicitatie bij het hotel dus wel weer spannend ik hoop dat het wat word want het lijkt me erg leuk

Ook heb ik vandaag het uwv geprobeerd te bellen om na te vragen hoe dat zit omdat ik als bloemist niet meer aan ghet werk kan omdat dat te zwaar is en ik wilde vragen of ik mogelijkheden heb qua omscholen. Maar morgen bellen ze mij terug. Afwachten dus.

Lala hoe is je eerste werkdag weer gegaan?

Zal wel tegen vallen of niet hihi

Geplaatst

Net thuis! Mannie is aan t koken. Viel mee en tegen. Het sutorijden viel weer tegen, werk op zich viel mee. Heb mn manager en de directeuren al op de hoogte gebracht, voorsl omdat manager dan alvast kan nadenken over hoe verder als ik met zwangerschapsverlof enzo, en volgende week hebben we toch al een gesprek, dus kunnen we dit mooi meenemen. Denk versneld op zoek naar collega. Heb ook aangegeven dat ik weer privé wil rijden, dus vanaf januari een andere auto. Manager was blij, directeuren mog erger, die hebben me van dicht bij meegemaakt met de hele mmm, manager niet zo. Morgen weer lekker rustig aan doen, nieuwe diepvriezer komt morgenvroeg. Jippie!

Tot zover even!

Xxx

Oe wish...nog maar zes dagen werken! Goed!!!

Geplaatst

Lala wat fijn dat je voor zulke fijne mensen werkt met zoveel begrip en steun. Ik ken het ook van de andere kant dus wees er maar blij mee hihi.

Gelukkig is het je gedeeltelijk wel mee gevallen het werken weer.

Moet je de hele week werken dan?

Want als ik iets kan doen voor zaterdag moet je het zeggen hoor

Geplaatst

Nee, ik heb morgen vrij. De diepvries wordt bezorgd 's morgens, maar 's middags moeten we met toto weer even naar de dierenaets. Hij heeft een bult zo groot als een ei onder zn rexhterkaak. Toch maar even laten nakijken. En vrijdagmiddag heb ik verlof (zeer waarschijnlijk) en zaerdagochtend heb ik ook nog ;) het komt dus wel goed. Maar dank je! Ik laat t wel weten hoor! Peter is vrijdagmiddag ook vrij, dus die kan mooi helpen ook hoor!

De directeuren ken ik al meer dan tien jaar, en ik heb met beide nauw samengewerkt. Ze zijn echt wel met me begaan. Wel fijn hoor!

Geplaatst

Helemaal goed ik hoor het wel, want maak je niet te druk.

Dat is wel fijn dat je dan zo goed met de bazen kunt ik moet zeggen dat ik nu ook alles kan overleggen met de ouders van de kinderen en dat vind ik ook wle zo fijn.

Geplaatst

Lala,

Jee, helemaal niet bij stil gestaan dat je alweer aan het werk moest.

Fijn dat je goed kan samenwerken met je manager en directeuren!

Je hebt elkaar nodig in een bedrijf en je kan elkaar beter helpen dan 'tegenwerken'.

In jan. een andere auto. Een luxere of juist niet omdat je 'm ook privé wil gaan gebruiken?

Hoe gaat dit dan in z'n werk?

Hoe was het bij de dierenarts?

Maris,

Hoe is de sollicitatie gegaan?

En wat is er uit het gesprek met uwv gekomen?

Geplaatst

Met het uwv is niks uit gekomen want ze zijn zo aan het bezuinigen dat ze dat niet meer doen maar met de sollicitatie ging het heel erg goed we gingen er allebei even over nadenken en morgen aan het eind van de middag belt ze of het van hun kant door kan gaan.

Maar ik heb echt hele goede hoop.

Ze kende mijn zus en moeder toevallig ook hihi mijn ouders wonen 300m daarvandaan en ze vond mij erg enthousiast haha

Verder ben ik al een half uur aan de telefoon met de ziggo want volgens hen heb ik daar een abonnement wat nu afgesloten gaat worden maar we hebben helemaal niks van hun we hebben alles van kpn en nu snappen ze het zelf niet meer dus ik word er behoorlijk grrrrrr van want straks heb ik een deurwaarder aan de deur terwijl het niet voor ons bedoelt is sukkels daar.

Geplaatst

Maris, fijn dat gesprek goed ging! Fijn hoor!

Minder van ziggo hihi

Auto heb ik nu niet gekozen, maar omdat hij niet privé gereden wordt kost die auto me 25,- p/m. T is een bmw 118i. Leuke auto als je van bmw en sport houdt. Ik hou er allebei niet van...

De nieuwe leaseauto zal een volvo v50 worden, met rekhaak. Peter gaat dan niet meer privé rijden dus scheelt t hem in belasting bijtelling. Die krijg ik dan wel weer, maar je hoort me niet zeuren dan. De volvo is een stationwagon. Veel meer plek, en een veiligere auto kan ik me haast niet voorstellen. We worden burgelijk hahahaha uiteindelijk zijn we dan goedkoper uit en ik heb mn vrijheid terug, en een fatsoenlijk grote auto waar ook daadwerkelijk wat in kan hihihi

Woef is goed gegaan, was alweer bang voor een roesje, maar afleiding met koekje deed t hem vandaag. Waarschijnlijk een ontstoken speekselklier. Weefsel op kweek gezet, horen vlgd week hoe of wat. In de tussentijd antibiotica ;)

M'toto is officieel onze duurste hond. Al een dure knie operatie gehad, en de benodigde foto's van zn heupen en knieën. Waarschijnlojk is de oorontsteking chronisch en dan de "rare" dingetjes tussendoor nog. Ach ja....je hebt nu eenmaal een beestje... En we zijn verzekerd, dus de helft krijgen we meestal wel terug. Ow ja, ook nog schniek-schniek operatie gehad.

Pff...en zo gaat er veel geld doorheen...

De diepvries is okay, maar wel stukken kleiner dan de oude :( zal zeker een vijtig liter schelen, maar goed, waarschijnlijk wel tien keer zuiniger! Zit inmiddels weer tot de nok vol met hondevoer hihihi

Zijn zelfs aan het nadenken over nóg een vriezer, voor ons eten, en daarmee begin ik langzaam op mn moeder te lijken. (ma heeft vier vriezers)

De poulet ligt in de marinade, twee daagjes trekken laten, dan een dagje of twee in vriezer en vrijdag laat of zaterdag morgen op de stokjes....en dan 's middags op de bbq.

Weet iemand wat het weer wordt?

Gaan zo even poolen, moet nog 1 wedstrijd spelen, weinig kans, en ik sta weer laatste trouwens. De rest is ook beter geworden hihiji

Mn buik gaat inmiddels in de weg zitten, dus kan echt niet meer lang competitie spelen, blijf wel gaan, maar zal niet echt meer onbezorgd kunnen spelen voorlopig. Maar dat hebben we wel voor frummel over hoor! :)

Tot zover!

Wish....hoe is t met jou dan? Nog maar 35 daagjes! (klinkt beter dan nog 30 weken! )

Gaat rap nu, of niet? Voor mij kruipen de dagen nog, en voor jou?

Pippe, hoe is ie?

Iedereen: zaterdag is om de hoek, jullie komen wel allemaal he? Tenzij je een goed excuus als vakantie hebt natuurlijk hihihi

Geplaatst

Haha Lala dan zijn wij al jaren burgerlijk want wij hebben al jaren een stationwagen we hadden eerst een peugot en nu hebben we een renault megane erg fijne auto.

Maar een volvo is een erg mooie auto een betere keus kon je haast niet hebben.

Jeetje 4 vriezers ik heb een heel klein kistje en daar hebben we genoeg aan maar ik heb dan ook alleen vlees enz voor onszelf erin zitten.

Ja ik kom gewoon zaterdag ik kan niet wachten heb er zin in.

Het word geloof ik erg mooi weer zaterdag droog en 21 graden dus wat willen we nog meer

Zo de ziggo is er eindelijk na 3kwartier achter gekomen dat ik toch wel gelijk had en dat we helemaal niks hebben lopen daar dus ik hoef niks te betalen. Ik zei al je mag van mij alles afsluiten want we hebben niks bij jullie hihi

Bianca ik zal straks even een mailtje sturen met het adres waar je moet zijn zaterdag.

Geplaatst

Hee Lady,s

Zo te lezen gaat alles goed hier!

Weinig te vertellen!

Lees vaak mee via mijn mobiel en dan heb ik geen zin om zon hele lap tekst via mijn mobiel te moeten typen.

Thanks Maris ik heb hem ontvangen heb je er inmiddels ook alweer 3 terug gestuurd ;)!!

@Lala,Alweer 10 weekjes!! Wanneer heb je weer een echo???Heerlijk een nieuwe auto!En een grote vriezer is altijd heel erg fijn!!

Heb je al enig idee wat de kosten p.p zullen zijn??is wel makkelijk als we die dan allemaal contant mee kunnen nemen.

Oja maris hoe is het met de hond van je ouders??Valt er al iets over te zeggen??

@Wish,Precies 35 weken vandaag wat heerlijk!Nog maar een paar dagen werken he en dan verlof!Heerlijk!

Heb zin in Zaterdag!!!Nog een paar nachtjes slapen!!!Spannend hoor!!

Liefs Bianca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden