Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja Lala ben ook zeer benieuwd!

Met me kanjer gaat alles wel oke. Van de week weer afspraak gehad bij het cb. Levi was maar 300 gr aangekomen in 2 maanden en was dus ook aan het zakken met zijn groeilijn. Ze maakt zich vooralsnog geen zorgen. Volgende keer kijken we weer. Maar hij spuugt dan ook heel vee, dus ik denk zelf dat we dit gewoon een x moeten gaan zien. Verder is die sinds vandaag ook aan het brood, hihi. Hij gaat zo hard die knappe man van me!

En met mij, ach die rug is echt ronduit K**. Dus hoop snel dat de operatie komt. Maar eerst even genieten van de vakantie!

Al baal ik wel van de meeting, dus we moeten er maar snel nog 1 doen. Moest ff voor mezelf kiezen, en ben erg blij dat jullie lieve meiden dat begrijpen!

Maris hoop dat het met de hond snel beter gaat!

En ik ga helemaal mee met Wish haar woorden.. Petje af voor jou! Zoveel tegenslagen en zo in het leven blijven staan!

Pippe: Hele dikke knuffel!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie,

Misschien dat Levi doordat hij nu brood gaat eten wat beter in gewicht aan zal gaan komen.

Gelukkig maken ze zich bij het cb geen zorgen zoals het nu gaat.

Al is het voor Levi en voor jullie als ouders erg vervelend dat hij zo blijft spugen.

Meid, ga genieten van jullie vakantie en voel je totaal niet schuldig dat je niet naar de meeting kan komen.

Die komt er heus nog wel een keer!!

En 'opladen' voor wat komen gaat kun je maar één keer en moet je zo goed mogelijk aan pakken!

Wanneer gaan jullie?

Sterkte Kimmie met je rug!

Ook voor jou neem ik m'n petje af hoor!!

Geplaatst

Had lala wel een echo vandaag dan??? Lees wel iedere dag mee maar kan het me niet herinneren.dacht dat het hun trouwdag was of haal ik nu dingen door elkaar ;-)

Geplaatst

Haha ja Bianca ze hadden de intake bij de vk op hun trouwdag vandaag dus.

Maar Lala je houd de spanning er wel in hoor meid.

Kimmie dank je wel ik zie dat niet zo hoor en ik sta ook niet altijd positief in het leven heb echt wel heel veel momenten van niet maar kan niet anders zeggen dat ik door moet heb geen andere keus. Ik moet dit ook eerst een plekje gaan geven voordta we verder kunnen met behandelingen nu zit ik te veel vol stress.

wat gata dat hard dat hij al aan het brood zit jeetje mina zeg. Maar hopelijk groeit hij er goed van.

Met die volgende meeting komt het helemaal goed dan ben jij er ook lekker bij. We gaan gewoon zo snel mogelijk kijken naar een nieuwe datum.

Ik snap het heel goed dat je nu even voor jezelf kiest je hebt nogal wat te verduren gehad

Maar ook jij bent sterk

Geplaatst

In het onderschrift bij Lala staat dat ze op 14 sept. intake hebben en dat 'Jay' weer op de foto mag.

Dus ik neem aan ook een echo gekregen.

Lala, alsnog van harte met jullie trouwdag!

Kan einde van de middag komen spieken als ik thuis kom van het werk.

Laat het aub goed nieuws zijn.

Geplaatst

Hihi, ik wist dat ik jullie hiermee ging pesten ;) zei al tegen peter, de meiden gaan boos worden hoor!

Alles goed met Jay! We warens gisteren pas om 21.00 u aan de beurt en pas kwart over tien klaar bij haar, toen nog naar huis, even snel langs de mcD voor een kleine snack.....zijn we toch gaan uit eten op ons vijfjarig jubileum...en toen eigenlijk rechtstreeks naar bed. De iPad en telefoon aan de oplader gehangen en bedje in.

Alles goed met Jay dus. Zat precies op schema, 9w3d gisteren, en was aan het dansen! Vond het zoo bijzonder om te zien! Heb nog een smile op mn gezicht als ik er aan denk! Hahaha. Fijn ook dat Peter hel plaatje nu ook snapt. Ze had alle tijd voor ons uitgetrokken om de echo te maken en uit te leggen. Het 'gele lichaam' was ook nog heel goed te zien op de echo. Da's eigenlijk de gespronen follikel, maar volgens mij dan nu wel heel erg groot. Nadat ik dát zag was ik ook totaal niet meer bang dat het stoppen met de utro nog invloed zou hebben. Echt niet hoor!

Je kon al heel lichtjes twee armpjes en twee beentjes zien, dus ze zitten eraan, maar is nog lang niet te zien of t allemaal ook in orde is.

Hebben al het formulier binnen voor de nekplooimeting, dat moet in een diagnostisch centrum gebeuren, en we krijgen geen "gewoon" 20 weken e ho maar een uitgebreide, vanwege het ivf traject. Zij zei: hee, maar cryo is ook ivf, dus krijg je lekker een uitgebreide echo, vind je vast niet erg. Ik wist niet eens dat van die echo een uitgebreide versie bestond.

Peter had een halve dag verlof gisteren, hij is ook nog naar mam toe gekomen, hebben daar nog wat gekletst en zouden daarna de stad in gaan voor zn horloge te laten graveren(weet nog ateeds niet wat ik erop wil laten zetten), zijn trouwring recht te laten maken en zijn aansteker op te halen, die was inmiddels gemaakt. Maar we waren allebei zo moe, dat we naar huis zijn gereden, de staffies los hebben gelaten en naar bed zijn gegaan. Hahaha

Daarna de woefs eten gegeven en is peter de schuur gaan opruimen. Ik ben in bad gegaan, en nog wat gelezen tot het tijd was om te gaan.

Veel gedaan op onze trouwdag! Hahaha maar op de echo na, niks tomantisxh.

Maar alles is goed!!!!

Frummel/Jay ligt op schema en is vrolijk aan het bewegen.

Geplaatst

Jeejjjjjjjjjjjj!

Wat fijn Lala dat alles in orde was! Dat is een mooi cadeautje geweest voor jullie 5 jarig huwelijk!

Ik ben zo blij voor jullie!

Hier een Levi die om 7 uur wakker was ( normaal 9 uur), maar vanaf tel 1 dat ik de kamer binnenkwam lachtte die breed naar mij

nou dan is moeders hart gesmolten en kan het me niet deren hoe vroeg het is. Hihi

Vandaag een rustig dagje en vanavond met B even Gouda in, hij moet een nieuw mobieltje + abbo.

Geplaatst

**Breek in **

Hey Maris, ik lees toevallig dat je net weet dat je fibromyalgie heb en vermoeidheids syndroom, ik heb dat ook ( ik weet het nu 1,5 jaar ) wat rot voor je, wel fijn dat het nu een naam heeft en niet zomaar wat aan je lichaam, maar het is absoluut niet fijn dat je iets heb wat niet meer over gaat.

Ik slik medicijnen, die neem ik voor het slapen zodat ik kan slapen en inderdaad voor de scherpe piek, weet alleen niet of ik daar wat van merk.

**Breek uit **

Geplaatst

Lala gelukkig. maar begon me al een beetje zorgen te maken maar gelukkkig alles goed

Medusa dank je ja het is kloten maar we zien wel hoe het gaat lopen

Welke medicijnen slik jij dan?

Er is een soort wat inderdaad de pijn tijdelijk minder maakt maar die zijn erg zwaar dus wil dat echt zo min mogelijk slikken

Geplaatst

Ik slik amitriptyline, dat is een anti depressiva die word vaak bij fibromyalgie voorgeschreven, maar ik heb het idee dat hij mij voornamelijk met slapen helpt, en daar ben ik al erg blij mee dus blijf deze wel slikken.

Als ik slechte dagen heb slik ik advil ( alleen nu niet ivm zwangerschap )

Welke medicijnen zijn dat die jij bedoelt???

Ik ben in maart dit jaar weer bij reumatoloog geweest en ze wilde een soort medicijn bij mij proberen maar vanwege onze kinderwens niet gedaan.

Geplaatst

Volgens mij heb ik naproxen liggen die verminderen de pijn wel wat

Ik heb ooit antidepressiva geslikt on te stoppen met roken en het was net of ik van een andere planeet kwam dus dat is iets wat ik liever niet slik en diclofinac word ik misselijk van dus dat schiet ook niet op

Maar we gaan kijken hoe het gaat lopen moet binnenkort naar de reumaverpleegkundige en dan horen we meer

Geplaatst

Naproxen, nog nooit van gehoord, het ligt eraan welke anti depressiva je heb, dat had ik met prozac.

Maar wat gek dat je dat krijgt om te stoppen met roken???

Wie weet kan de reumaverpleegkundige je nog goed helpen

Geplaatst

Lala,

Super!!! Ben ontzettend blij te kunnen lezen dat alles goed is gegaan met het maken van de echo.

Dat Jay op schema ligt en jullie hem/haar hebben zien dansen. Gaaf he!!!

Natuurlijk krijg je een smile op je gezicht als je hieraan denkt.

Medusa,

Wat aardig van je om te reageren naar Maris!

Maris,

Hoe gaat het met de hond? Duimen draaien nog steeds.

Hoe verliep het zwemmen?

Geplaatst

Het zwemmen is verplaatst maar morgen maar mijn zus stuurde even een foto via de tel en hij zag er niet slechter uit en was heel wakker dus ik ben er helemaal blij mee zoals het nu gaat.

Straks komt mijn zus nog wel even en dan hoor ik wel meer.

Lief dat je blijft duimen ik doe dat ook uiteraard want ik vind het zo erg bah wat voel ik mij schuldig

Hoe gata het met jou slaap je al wat beter?

Lala willen jullie eigenlijk weten wat het is?

Geplaatst

Maris,

Het is 'logisch' dat je jezelf schuldig voelt ook al kon je er echt helemaal niks aan doen dat dit gebeurd is.

Hoop dat dit snel een plekje zal gaan krijgen. Het zal ook zeker beter met je gaan als het ook beter met de hond zal gaan.

Sterkte nog!!

Het slapen zal helaas niet beter gaan worden dan dat het nu gaat, denk eerder slechter door die groeiende buik en wat er nog allemaal meer bij een zwangerschap komt kijken.

Gelukkig is het zuurbranden weg gebleven nu ik die drank heb gekregen. Ik heb het gisteren 2 keer ingenomen overdag, 1 keer voor het slapen gaan en rond 3.00uur.

Vandaag nog niet nodig gehad, voor het slapen gaan neem ik het wel in zodat ik het vóór kan blijven en zet de fles vannacht maar op het nachtkastje, hoef ik niet naar beneden als ik het nodig mocht hebben.

Geplaatst

Maris,

Ben zo benieuwd naar een bericht van jou over de hond. Hoop dat het zwemmen goed is verlopen en dat hij elke dag wat op knapt!

Vanmorgen bloed laten prikken. Hb en glucose, zal wel goed zijn, voel me prima.

Net nog even een slokje Regla drank genomen, het middag eten kwam omhoog. Jakkes!

Vanavond even naar het werk, ondersteunende dienst draaien en dan heb ik weekend.

Ik hoef nu geen weekenden meer te werken, daar zal ik zo aan gewend zijn. Haha!

Besloten om langer verlof te nemen als de kleine er is. Ga begin maart weer werken.

Gisteren gesprek gehad en manager vindt dit prima.

Kinderdagverblijf een mail gestuurd om dit door te geven en nu wacht ik op bericht of dat er in maart ook nog steeds plek is.

Het is hier maar rustig.....

Geplaatst

sjonge jonge wat een muts ben ik!!! heel bericht gemaakt en verkeerd verstuurd en dus niet geplaatst....volgens mij is me dit al eerder gebeurd pffff

Maris wat een drama met de hond zeg, ik kreeg tranen in mijn ogen, gelukkig gaat het iedere dag beter, ik hoop dat hij weer goed genoeg zal herstellen, wat een vechter en wat een goede verzorging! sterkte!!!

Lala nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag en met de laatste mooie echo, nog even en je zit in trimester II, super.

ondanks je vermoeidheid onderneem je nog erg veel nietwaar? knap hoor!

Wish, jij bent inmiddels geslaagd voor je perfecte schoenen / laarzen, eindelijk!! erg he als je echt op zoek bent? en nog even en je verlof gaat in wat heerlijk en brandend maagzuur is ook weer onder controle, ik heb er nooit last van gehad maar moet erg lastig zijn.

Pippe, wat moeten het rare en moeilijke tijden voor jullie zijn, veel sterkte!!

Zoë ik begrijp je besluit om afstand te nemen van het forum een bepaalde fase weer afsluiten en alleen nog maar genieten!! met jullie kanjer in het droomhuis, geniet ervan!!!

hier geen nieuws, Imke slokt erg veel tijd op (gelukkig) maar vanalles schiet er wat bij in,ook het forum, met een oog bijlezen gaat vaak wel maar dan nog reageren, de momenten dat ik mijn handen vrij heb moet ik ook weer op andere wijze benutten. Maar ik denk wel aan jullie hoor!!

Momenteel zit ze in de wipstoel in haar box, liggen vind ze niet fijn. Ze vergaapt zich aan de mobiel (merk Tinylove echt een aanrader). En ja ja, vandaag haar echte gemeende lachje, ik dacht het al eerder te zien maar we twijfelden , maar nu echt, ooghhh ik in tranen natuurlijk, wat een mooi moment weer.

Ze is momenteel wat hangerig vanwege verkooudheid en verstopte neus, de spray werkt wel gelukkig.

volgende week zondag kom ik met eigen vervoer, niet altijd even goed te plannen hier met Imke. Lala kan ik je nog ergens mee helpen?

meiden, ik ga gauw afsluiten, hond moet er echt even uit.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Lief, maar alkes onder controle ( nog) haha.

Maar niet vergissen he? Het is de 24 ste, dus zaterdag!

Nou heb ik niks op zondag gepland, maar ik zou het voor jou minder leuk vinden als je de rest niet ziet. ;)

Ben vandaag naar terneuzen geweest. Daar woont een broertje van onze reeds poverleden stafgordje,Tikaani. Ik ben met het vrouwtje van hem al zeker drie jaar af aan het spreken dat ik een keertje langskom. Is tot nu toe niks van gekomen en een paar maandjes geleden was ik t zat. Dacht: in de vakantie ga ik echt even langs. Het is een trip, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. De boef lijkt veel op onze tikaani, maar ook weer niet. Je merkt wel dat t broertjes zijn want ze hebben allemaal de streken van mams. Hahaha

Dus, nu redelijk uitgetled en morgen wordt ook een heftig dagje. Uitje met t werk van peter, we gaan naar den bosch. Worden half 2 verwacht en zulen rond tien uur klaar zijn. Gezellig, maar ook vermoeiend denk ik. Zondag ga ik niet veel doen. Krijg dan wel bezoek, maar mascha komt me helpen met opruimen ;) dus mag zij lekker veel doen en ikke niet. Hihihi

Gelukkig dinsdag weer vrij. Kan nog wel een week vakantie gebruiken hoor! :)

Tot zover, vandaag niks meer, veel bank hangen denk ik. Ben overigens nu te moe om te slapen :(

Xxx

Geplaatst

Nou ja zeg. Vanmiddag een berichtje geplaatst en dit staat er niet bij.

Nadat ik op reageren had geklikt stond er dat de moderator het berichtje zou controleren voordat het werd geplaatst.

Nou, er stond niks in wat niet op het forum vermeld mag worden, maar goed.

Maris,

Hoe is het zwemmen vandaag gegaan? Hoop dat het elke dag beetje bij beetje beter zal gaan!

Duim er nog steeds voor!

Lala,

Goed van je dat je vandaag langs bent geweest bij het broertje van Tikaani. Zal wel emotioneel zijn geweest.

Soms spreek je iets af en dan komt het er maar niet van. Niet dat je niet wil, maar het moet ook van beide kanten komen toch?

En als de andere persoon niks laat weten zul je zelf de stap moeten zetten om een concrete afspraak te maken.

Dit siert je wel hoor!

Fijne dag morgen, zal vermoeiend zijn maar denk wel gezellig!

Babeth,

Wat super, een glimlach gekregen van jullie prachtige dochter!

Natuurlijk zul je hier om moeten huilen, trotse moeder toch!!

Geplaatst

Lees net in een ander topic dat iemand anders ook heeft gezien dat vanmiddag de berichtjes gecontroleerd werden en dat deze niet gepost zijn.

Ach, zal wel ergens goed voor zijn....

Ben allang blij dat het forum bestaat!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden