Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik las dat jullie het zaterdag erg leuk en gezellig hebben gehad, super zeg!!zo te lezen had jij Lala alles tot in de puntjes verzorgd me je man.

Goh meid, jij nadert bijna je 2de trimester, wat fijn!!

Wish jij al weer 37 weken bijna, ohhhh ik ben zo benieuwd! Ik denk dat jullie een zoontje in de armen gaan sluiten, ik vind het zo spannend!!

Pippe hie gaat het bij jullie??

Lieve meiden bedankt voor jullie sterkte-berichtjes, zaterdag was wel pittig, er komen altijd zoveel dingen boven bij een dergelijke crematie....naderhand een korte koffietafel in het crematorium en voor genodigden nog elders een uitgebreidere. Was fijn om weer familieleden te zien die ik al erg lang niet gezien had, veel gepraat, herinneringen opgehaald en vogels hen en gehuild....tussentijds steeds naar huis gebeld naar papa wist zich uiteraard ook prima te redden.

Het gaat Goed met onze kleine meid, vanavond zat ze gezellig op tafel in haar wipstoel toen we zaten te eten, ze lacht zo heerlijk, het us om te smelten.

Echt we prijzen ons enorm gelukkig en meiden, voor de nog niet zwangeren echt, ik hoop het zo enorm voor jullie om het geluk snel mee te mogen maken!!!

Liefs Babeth

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Nogmaals, het was erg leuk om jullie te zien zaterdag.

Babeth, veel sterkte. Het is altijd heftig zulke dagen. Gelukkig gaat alles goed met jullie wondertje. Geniet er lekker

van!

Wish, bijna verlof! Yes! Het aftellen kan beginnen! En de nesteldrang ook. Haha! Ik vond het ook erg leuk dat je mij kwam ophalen. ;-)

Maris, hoe was het bij de fysio? Fijn dat je zo snel terecht kon! Gaat het alweer wat beter?

Lala, hoe is het met jou? Nog steeds weinig kwaaltjes?

Bianca, hoe is het met jou?

Kimmie, fijne vakantie!

Geplaatst

Babeth,

ja, het was leuk zaterdag! Heb er echt van genoten hoor! Vond het jammer dat je er niet bij kon zijn, maar wel fijn dat je weer even de familie hebt gezien. Hier begint nu ook langzaam de tijd van afscheid nemen. De vorige generatie is al echt oud aan het worden en we zien elkaar steeds vaker bij begrafenissen ipv feestjes. Het hoort er helaas bij he?

Dank je ook nog voor je bedankje ;-) Had niet gehoeven dames!! Maar wordt zeker op prijs gesteld!! Dank jullie wel hoor! De bloemetjes staan ook nog goed! Ben er echt blij mee.

Wat fijn dat jullie meid zo'n lachebekje is! Gaat lekker met haar, mams en paps he?! Fijn hoor!! Goed te horen dat het eigenlijk lekker gaat Babeth!!

Ja, zo denk ik, de dagen kruipen voorbij, en dan zitten we bij onze nieuwe huisarts, intake gesprek, en zegt hij: nou ik hoop jullie pas weer over 6 maanden te zien als ik op kraamvisite kom. En je ziet peter denken: huh, zes maanden? Dat moet toch langer zijn?? Maar verdorie ja zeg. Al bijna 3 maanden voorbij. Het schiet wel op nu ja.

Volgende week de combinatie test, en t gaat voor mij vooral om de echo hoor! Hahaha.

Zo nu en dan harde buiken, vooral als ik overdag veel gedaan heb. En een vermoeidheidsdipje per dag, ach....als dat alles is.

Mn rug voel ik nu wel bijna elke dag hoor. Maar daar wen ik wel weer aan. Dat is een tijdje heel normaal geweest, dus gaat dalijk ook weer heel normaal worden.

Heb wel (al)een sta-tafel gevraagd aan mn manager, dan weet ze nu alvast dat ik langer door kan werken, minder snipper of ziek ben, als ik wat vaker kan staan werken ipv zitten.

Dat is voor mijn rug heel erg funest. Maar goed, we zien wel.

Mijn manager heeft onze recruiter moeten vertellen dat ik zwanger ben, ze moet namelijk nou iemand vinden die mijn werk kan overnemen als ik dalijk met zwangerschapsverlof ben. En t was de bedoeling nog iemand naast mij en mn collega te zetten. Nou vertelde de recruiter vandaag dat zij over 2 weken de combinatietest heeft, dus we gaan bijna gelijk op! Geinig hoor! Het wordt hier volgend jaar rustig op kantoor! hahaha

Wish: nog even dame! Ga je wel genieten van je vrije dagen? Wel doen he?! Hoe ver ben je thuis eigenlijk"? Al alles klaar of niet?

Van de week HR gesprek gehad. Die tafel dus gevraagd, en verteld dat t eigenlijk goed gaat, behalve lang autorijden nu.

Maar: manager vind thuiswerken niks. En als ik mn huidige functie hou, zal ik ook projecten moeten gaan draaien, dus eigenlijk weer consultancy opdrachten erbij. Nou..............dát was nu juist waarom ik niet meer bij mn vorige baas wilde werken.

Geen thuiswerken betekent ook een financiele consequentie, omdat we dan inderdaad oppas moeten gaan regelen. Ben ik ook minder enthousiast over.

Daarnaast zou ze wel een andere functie kunnen aanbieden, maar ook dan nog geen garantie dat ik in Weert kan blijven werken.

Ben er nog niet over uit wat te doen.

Overigens, die functie is dan ook minder interessant/uitdagend.

Tja..................vragen en mogelijkheden...........en keuzes maken. Ik weet t nog niet, en moet het nog een keertje goed met Peer doorspreken, want maandag was ik té moe om dat emotieloos te doen, zeg maar.

Bianca, Maris: hoe is t met jullie? En vooral dan met de gezondheid??

Pippe, hoe staat t bij jullie nu?

Ik weet dat voor de vakantie jullie toch nog wat hadden gepland, maar hoe is t nu? Sorry meid, had t zaterdag willen vragen, maar t is er totaal doorheen geschoten!

Ow, dames, trouwens: leuke foto's! Ik sta er weer eens op mn charmantst op. En Peer trouwens ook! hahaha. Wel leuk hoor!!

Enne pleun: jouw mannetje heeft zelfs mijn mannetjes hart gestolen! Wat een lekker kereltje zeg!! Ik mag hopen dat onze frummel ook zo'n makkelijk en heerlijk ding wordt!

Kimmie, geniet van je vakantie he?!

Tot zover!!

Geplaatst

wish nog een paar uurtjes en dan ben je klaar en heb je verlof ......spannend nu gaat het opschieten nog even en ook jij mag je ukkie knuffelen

maris wat zei de fysio?

lala ik moest stiekum wel lachen om jou mannetje ,hij hield stan vast alsof hij van glas was , zooooooooo voorzichtig hahahaha

en dat terwijl dat binkie echt al veel kan hebben maar dat leerd hij zo bij zn eigen kleintje wat idd al over 6 maandje komt

tijd vliegt als je plezier hebt

ohh en nog super bedankt voor de knuffel stan vind m geweldig al is hij al 3 keer in de wasmachine geweest omdat stan m zo onder gespuugt had dat hij helemaal naar zure melk rook

bah dat is zooooo vies luchtje

dikke kus voor allemaal en geniet van het mooie weer als je kunt

Geplaatst

Fijn dat knuffel al 3x gewassen is! hahaha....betekent meestal dat ie favoriet is ja.

Ja, moest ook lachen om Peer hoor! Maar zei al: dat komt wel goed. Denk dat ie met eigen kind wat minder voorzichtig is. Hoewel....jeweettniet...

Komt vast goed!

Nou, blij dat ik wat terug kon doen voor de kleren dan. Hoewel jij er weinig aan hebt, en eigenlijk meer werk: t wassen. hihi

Ach....als mannetje blij is, is mam t ook, toch?

Geplaatst

De fysio zei dat het goed vast zit allemaal en dat we echt wel weer een paar weken fysio nodig hebben. Het heeft nog niet echt geholpen maar dat heeft even weer tijd nodig. Vrijdag moet ik weer.

Pippe ik vond het ook erg leuk jou een keer in het echt te zien.

Hopelijk komt het binnenkort voor jullie ook helemaal goed

In 2012 worden we gewoon allemaal mama, jullie Bianca en ik

Babeth wat fijn te horen dat alles zo goed gaat met jullie meisje het is ook echt een prachtige meid om te zien hoor jammer dat we haar niet in het echt konden zien maar dat komt dan wel in januari.

Wish nog eventjes volhouden en over een paar uurtjes heb je lekker een hele lange tijd vrij.

Meid ga er lekker van genieten

Pleun was hij ziek dan dat hi zoveel spuugde?

Wel een vrolijk mannetje hoor

Bianca ik ben benieuwd wat Goofy ervan vind hihi?

Doe jij ook lekker rustig aan en geniet van je vrije weekend met dit heerlijke weer.

Ik heb lekker het beddengoed buiten hangen heerlijk vanavond weer in een fris bedje. Moet alleen wel wachten met opmaken totdat mijn vriend er weer is want dat gaat me alleen echt niet lukken met de rug maar dat moet dan maar vind hij ook niet erg hoor haha.

Had eigenlijk ook nog ramen willen lappen maar dat moet maar even wachten totdat de rugpijn iets minder is.

Ik ga straks even heerlijk in de zon zitten nu kan het nog hihi

Geplaatst

Ha! Had toch al de ramen gewassen? Zag je niks meer van he? Lang leven hondjes!! hihihi

Maris, volgens mij kan jij ook nie stil zitten, of wel?

DOE EENS KALM!!! Probeer een boek ofzo! hahahaha of filmpjes/dvd's....video's....

Ik zei wel: in beweging blijven, maar dat betekent niet dat je allerlei gekke dingen moet doen!

Geplaatst

Haha Lala nee ik kan inderdaad niet heel goed stil zitten zie altijd wel weer werk liggen en kan het dan niet laten liggen, maar vandaag moet het maar ik doe (hopelijk) niks meer haha op het stofzuigen na want dat moet toch wel elke dag met die hondjes hier.

Geplaatst

hahaha....ik kan t stofzuigen goed laten nu hoor! Mag Peer doen! hihi

Maar ja, de woefs maken er een zooitje van ja!

Maar geniet van t weer! Ik zit weer in een te koud kantoor opgesloten :S

Geplaatst

Ja dat mag gewoon zelf doen haha jammer genoeg.

Maar goed ik heb mijn stoeltje al klaar staan in de zon en ga nu mijn boek ophalen heerlijk

Werk ze nog

Geplaatst

nee stan was niet ziek maar als hij erg blij en opgewonden is gaat hij zo drukdoen dat na een tijdje zn eten er weer een beetje uitkomt

soms gewoon een beetje TE enthousiast met dingen doen en als je dan gaat staan springen dan komt je eten terug omhoog als je dat niet de kans geeft om goed te zakken he

heeft hij al van begin af aan maar heb er de dokter na laten kijken en die zegt geen reflux maar te druk want hij heeft er zelf helemaal geen last van ,hij merkt het amper

Geplaatst

Ola Lady,s!

Wat zijn jullie lekker aktief vandaag!

Moeten jullie niet lekker buiten van het heerlijke zonnetje gaan genieten?

Vanmorgen boodschapjes gedaan,was gewassen en die hangt nu heerlijk buiten te drogen!

Dan ruikt het toch zo lekker!

@maris,straks even kijken hoe de files erheen zijn.bezoekuur is van half 7 tot 8 geloof ik maar altijd file daar.

Ze heeft heel slecht geslapen en kreeg weer een hoop onderzoeken.ben ook erg benieuwd naar haar reactie op mn kadootje.zometeen wilt ze helemaal niet mee haha.

Jij ook lekker vrij vandaag?hoe is het met je ruggetje??

@wish,joepie vandaag je laatste dagje werken! Hoe cool is dat??!eindelijk verlof!

Het gaat nu echt opschieten he nog veel last van maagzuur en slecht slapen?

@lala,jaaa nog maar 6maandjes! Bijna twaalf weken ook voor jou een mijlpaal!

Lekker genieten.

@pippe,hoe is t met jou/jullie??

@ babeth,wat fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet.ben zo nieuwsgierig naar haar.plaats je snel weer nieuwe foto s?

@pleun,redde je t nog om naar de pomp te rijden of moest manlief je duwen???

wat een stunt en van die belg die achteruit reed pfffff.

Gaat het goed met stan.

hier verder alles zn gangetje.wacht op mn menstruatie.ben benieuwd of die weer normaal is na mijn operatie.vanaf vandaag nog precies 2 weken en dan hebben wij ons gesprek in voorburg.hoop zo dat we dan weten waar we aan toe zijn en te horen krijgen wanneer we mogen starten.

alle voorgaande gesprekken waren een drama en kregen keer op keer rot nieuws.hopelijk krijgen we nu het nieuws dat we willen horen! Leef er echt naar toe!

Meiden ik duik nog even het zonnetje in! Liefs x

Geplaatst

Zou graag van t zonnetje genieten.........maar mag de hele dag in een kouwig kantoor zitten. Jammer he?!

Dus dan maar jullie spammen! hahaha

Ik ga op zoek naar koffie of iets dergelijks.............even de rug strekken........en mn beweging weer pakken.

Doe ik toch iets vandaag....................heb dus geeeen zin in werk, maar t moet af. dus moet eigenlijk er eventjes aan trekken.

Ga jullie dus even verlaten. Zal heel mn internet-explorer maar uitzetten. Denk dat dat beter gaat werken.

TOT!!

Geplaatst

Bianca ja ben ook benieuwd hoe ze gaat reageren maar weet zeker dat ze het heel erg leuk vind.

Hopelijk knapt ze nu eindelijk snel een keer op geef haar maar een knuffel van mij.

Haha kom je weer in de file ach je bent het nu gewend hihi

Ja dat was wat met die Belg wat achteruit reed mijn vriend moest er wel om lachen. Hij zei al jij kunt het ook altijd allemaal mee maken he haha

Pleun gelukkig maar dan dat het niet ernstig is en dat het gewoon zijn enthousiasme is dan heeft hij er ook geen last van.

Ja net als Bianca heb je het nog gered tot de pomp haha of moest je drukken.

Lala haha met dit weer zou ik ook geen zin hebben maar er moet toch wat gebeuren neem ik aan succes nog even.

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik in de herfst/winter begin dat werkt fijner als je binnen zit dan wanneer het heel warm is.

Ik ben al een tijdje op zoek naar de aflevering van cold case van gisteravond maar kan hem dus niet vinden en dat frustreert mij enorm haha ik heb hem gemist omdat ik in slaap ben gevallen maar ik had hem wel graag willne zien maar goed ben er bang voor dat het niet gaat lukken

Geplaatst

Babeth,

Net als Bianca ben ik ook erg nieuwsgierig hoe jullie meisje er nu uit ziet.

Fijn om te lezen dat het zo goed met haar gaat!

Mag ik vragen hoe het met jullie zelf gaat?

Genieten doen jullie zeker van jullie kleine meisje, maar het zal denk ik met 'vallen en opstaan' gaan. (je begrijpt me hopelijk wel....)

Lala,

Ook ik kon vandaag niet van het zonnetje genieten. Ook de hele dag binnen gezeten.

De zorgvragers vonden het te warm om buiten te zitten, vandaar.

Heb binnen de sjoelbak op tafel gezet en ben actief met ze bezig geweest.

Wat leuk dat je collega ook zwanger is en ongeveer tegelijk met jou.

Maris,

Je mag dus een paar keer terug komen bij de fysio.

Helemaal 'pijnvrij' zal het niet gaan worden, maar hoop voor je dat het wel flink verlichting zal brengen!

Succes!

Bianca,

Heerlijk in het zonnetje gelegen! Jezelf wel ingesmeerd he?

Jullie hebben inderdaad elke keer klote nieuws te horen gekregen, het wordt hoognodig tijd voor goed nieuws en zo snel mogelijk een nieuwe start van een nieuwe poging!!!!

Merkte aan je dat je hier ook echt aan toe bent.

Wat duim ik voor je!!!

Pleun,

Moet wel lachen om je reactie dat de man van Lala, Stan zo voorzichtig vast hield.

Dat doen volgens mij alle mannen die zelf geen kinderen hebben of er weinig ervaring mee hebben.

Stan bleef wel rustig zitten bij hem. Toen ik Stan vast hield wou hij niet echt stil zitten. Hij was toen ook moe aan het worden, dat scheelt ook.

Pippe,

Had Lena nog wat gezegd nadat ik weg ben gegaan? (hoezo ben ik nieuwsgierig....haha)

Ik wil zeker niemand kwetsen, maar meiden ik wil me hier even uitlaten over het feit dat ik nu verlof heb gekregen.

:happydance::clap2:

Was er echt aan toe, de laatste 1,5 week heb ik het vrij zwaar gehad.

Tja, wat wil je dan ook....

Vorige week 4 vroege diensten en deze week 3 vroege diensten achter elkaar moeten werken.

We gaan vanavond uit eten om het te 'vieren'.

Geplaatst

He maris,

zal ik doen.tja file met mijn auto vind ik niet zo leuk en al helemaal niet alleen haha.

wat balen dat je de uitzending niet terug kan zien.hopelijk zetten ze het snel online.

peet moest ook lachen om die achterlijke belg.

@wish,heerlijk geniet er van saampjes! Dat mag best wel gevierd worden! Gek he dat je pas volgend jaar weer gaat werken!

Klopt ben er ook echt aan toe vanaf jan na mijn mk zit ik al stil dus het word weer tijd!

Weinig in de zon gezeten in de tijd was t niet uit te houden zo warm!

Ben nu hutspot aan t koken lekker hoor met dit weer ;-) en dan even bij iemand op bezoek in t zh!

liefs x

Geplaatst

Wish geniet ervan meid je hebt het verdiend en het lijkt me ook erg zwaar de laatste weken geweest.

Nu kun je je helemaal gaan voorbereiden op de komst van jullie kleintje.

Gelukkig duurt het nu niet zo heel lang meer want ik ben heel erg nieuwsgierig haha

Bianca ik duim voor je hoor dat je heel snel verder kan maar dat weet je wel.

Hoe reageerde Goofy?

Ik ga zo eens lekker naar het zwembad ga het alleen wel even rustig aan doen ivm de rug maar goed dat komt wel goed is wel even goed bewegen.

Ben vanmiddag toch nog heel druk geweest want vrijdag heb ik een verkoop van mijn kaartjes en andere knutseltjes en ik moest er nog wat kaartjes bij maken dus dat zonnen is er toch niet van gekomen haha

Maar goed hopelijk verkoop ik veel want dat zou wel mooi zijn haha

Fijne avond dames

Geplaatst

He maris,

Ben jij zo crea bea???wat leuk! Wat voor soort kaarten maak jij??voor de kerst enzo.

Hoe is het zwemmen gegaan? Het is misschien ook wel lekker even voor je rug.

Ze was helemaal ontroerd. Ze vond het veel te gek! Ze kreeg er traantjes van in haar ogen. Zo lief!

Zodra ze een beetje hersteld is gaan we een datum prikken. Haar vriend was er ook helemaal stil van.

Wat ben ik toch goed en lief voor deze mensheid he ;-)

Trouwens die files pffff stond er 1 van tien km en 1 van vijf km! Ben helemaak binnendoor gecrost anders was ik er nu nog niet alleen is toch best saai hoor! Alhoewel file flirten wel heel grapig is ;-)

Ga even verder met het blok kijken!

Liefs x

Geplaatst

Haha ja wist je dat niet ik maak heel veel dingen zelf van bloemstukken tot kaarten zolang ik maar niet hoef te schilderen of te tekenen gaat alles haha oh ja breien kan ik ook niet hihi dat laat ik aan mijn oma over.

Wat fijn dat ze er zo blij mee was had ik wel verwacht het is ook zo'n lief cadeau je bent inderdaad heel goed en lief voor je medemens. Hoe voelde ze zich verder dan?

jeetje wat een files gelukkig kon je nog binnendoor en ging het niet zo als zaterdag haha maar ach het was wel gezellig

Het zwemmen was heerlijk heb alleen geen buikspier op de kant gedaan want dat werd me te zwaar dus ben maar in het water gebleven

Veel plezier met het blok daar kijk ik nooit naar

Geplaatst

Hee Maris,

Doe je ook buikspieren na het zwemmen joh??Dacht alleen zwemmen!!

Zit je daar allemaal op die vieze glibberige grond in je badpak! hihi

Joh nee dat wist ik niet!!Lekker bezig bijtje ben je dus! kan jij niet eens breien??Zie je al naast je oma aan tafel zitten ;-)

Alle vrouwen op een rij!

Het gaat redelijk geloof ik met de prednison etc.Zijn een aantal onderzoeken gedaan fotos gemaakt bloedgeprikt etc.

Morgen hoort ze of ze naar huis mag en wat de uitslagen zijn.

Volgens mij denken ze ook aan astma en verder geen idee.

Ja wat een gedoe he!! Jij naar binnen bij die pomp hihi!

Op naar Januari!

Liefs x

Geplaatst

bah ik ook met mn grote mond

neeeeee stan is super gezond , die is nog nooit ziek geweest .........pffffff

nu heeft mn kleine mannetje 38.8 graden en een dichte neus en traanoogjes en het heel benauwd

oftewel Nu is hij ziek en mijn hartje knijpt samen als ik m zo zielig hoor pruttelen en huilen

mr wil steeds aleen maar op schoot , hij is nu even bij papa omdat ik graag even van houding wilde wisselen

denk dat het een lange nacht word pfffff

Geplaatst

Och jeetje wat zielig Pleun beterschap met hem.

Hopelijk heb je nog wel kunnen slapen

Bianca hopelijk mag ze gauw naar huis en kan ze een beetje bijkomen van alles. Het zit haar toch ook echt niet mee.

Ja bij de waterearobic draait het om de buik, billen en benenspieren en natuurlijk de armen maar daar hoort ook 10 minuten op de kant maar dan hebben we wel allemaal een matje hoor en hoeven we niet op de glibberige grond haha

Het is wel echt heel goed voor de conditie want die is wel verbeterd sinds ik dit doe

Fijne dag allemaal ik stap nu in e auto naar de kindjes

Geplaatst

Pleun! Arm mannetje! Hoe is de nacht geweest? Ach gossie....zie em echt al met een beduusd gezicht zitten, hangen op mammies schoot.

Gaat t al wat beter vandaag??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden