Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee ik blijf gewoon gastouder voor 2 dagen en dit is ook voor 24 uur dus dat is allemaal hetzelfde er zitten alleen maar voordelen aan haha alleen de zekerheid is bij de ander iets meer maar goed als ze van je af willen doen ze dat daar ook wel.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dan gewoon gaan kijken wat deze allemaal te bieden heeft en rustig je keuze maken. Hart doet vaak goede keuzes maken hoor! En wat je ook doet, het is altijd goed!

Geplaatst

Maris,

Succes met het maken van een keuze.

Zoals Pippe al schreef, je hebt je keuze volgens mij al gemaakt.

Super toch, dat je nu kan kiezen!!

Lala,

Haha, malle meid!

Pippe,

Is niet erg hoor. Je mag het na openen buiten de koelkast bewaren en dan zal het niet zoveel uitmaken of het nu geopend is of niet.

Geplaatst

Dank je dames ik heb gebeld en morgen om 11 uur heb ik 2de gesprek bij hun om te kijken of we eruit kunnen komen.

Ze waren blij te horen dat ik eerst hun af wou wachten voordat ik ging tekenen bij de andere dus nu is het te hopen dat ze met het loon ongeveer op dezelfde lijn liggen als de andere want dan heb ik inderdaad mijn keuze gemaakt haha

Ik heb net ook lekker even de kapper gebeld en over een uur kan ik al terecht heerlijk even knippen en kleuren het zla wel niet een ander kapsel worden maar het moet wel een stukje korter want kan er niet zoveel meer mee met die dooie punten haha

Fijne dag allemaal het is zo'n mooi weertje daar moeten we even genieten zolang het nog kan

Geplaatst

Hee Maris,

Dubio!!! Ik heb het zelfde gehad!!Zo kon je geen baan krijgen en zo kreeg ik er 3 aangeboden.

Heb toen ook alle voor en tegens op papier gezet.

Bij de 1 stonden ze achter me kwa het ziekenhuis.Dus had alle vrijheid en het was om de hoek.Bij de andere 2 wilde ze me dol graag hebben waarvan 1 tuincentrum tot aan 2 maanden geleden om de zoveel weken belde of ik alstjeblieft bij hun wilde komen (Alsnog) alleen voelde dat niet goed.Had ze mooi tegen elkaar uit kunnen spelen kwa salaris dat denk ik dan weer wel maar ze wilden niet iemand met kinderen dus durfde ook niet over ivf te vertellen.En aangezien je om 8 uur moet beginnen en 5 dagen moest werken had ik openkaart moeten spelen.Dus uiteindelijk toch bij mijn huidige baas gaan werken.Soms heb ik er wel eens spijt van maar het is wel fijn dat ik alle ruimte heb!!

Wat zouden jou uren dan zijn??En zullen ze wel flexibel zijn?Dat lijkt me het allerbelangrijkste voor als je weer gaat starten.Althans vond ik!

En hoef je bij die andere niet s avonds en in het weekend??? Dat is wel lekker hoor!! als je het met het salaris eens word dan zou ik het wel weten ;)!!

Meiden wat een heerlijk weer he!!!! Echt genieten!!

Strakjes bij me soort van stiefmoeder op visite die is jarig.

En vanavond bij een collega van Peet bbqen.Ze zijn met een groep naar de F1 geweest in Belgie en legden met zn alle geld bij elkaar voor dat weekend om te eten en te drinken.

Maar er was nog geld over dus vonden ze het leuk dit met zn alle te doen.Zucht.. ken al die vreemde oude mannen niet whahaha.

@Wish,Las dat je een verassende babyshower gehad hebt ;) Was het leuk??Wat hebben jullie gedaan??

@Pippe,Lastig maar ik zou het gewoon lekker aanvragen hoor!!Vooral als je alleen maar wat buisjes bloed hoeft te laten prikken!

Jullie zijn nu met andere medicijnen bezig dus?

Liefs en een heel fijn weekend!! x

Geplaatst

Ben net erug van kapper, zit weer een kleurtje in en weer model. Is niet echt veel korter, maar dat hoefde voor mij ook niet. Peer vind t wat aan de lange kant...nou ja, mijn haar groeit zo snel dat ik waarschijnlijk over een weekje of 5 alweer terug kan hihi.

Ga nu lekker genieten van t mooie weer!

Bianca, gewoon genoeten meid. Vreemde kerels of niet. Gewoon een keuke dag van maken!

Maris : goed hoor t tweede gesprek! Ben benieuwd.

Wish: ben geen rare! Hahahaha tenminste.......

Pleun? Hoe is t met je mannetje? Al wat beter?

Pippe, ach gewoon een knuffel voor jou.

Babeth, alles goed met jou en je lieffies?

Kimmie: hoe was vakantie?

Mis ik nog iemand?

Xx

Geplaatst

Maris, goed gedaan om te bellen!

Als hun lager zitten met het loon mag je hierna best aangeven wat jij wil gaan verdienen.

Beetje tegen elkaar uitspelen kan echt geen kwaad.

Als ze je graag willen hebben betalen ze daar ook maar voor toch!

Zitten je haren weer zoals je het wil zien?

Lala,

Peer moet toch nog wel door je haren kunnen kroelen met z'n handen. Hahaha!

Schreef niet dat je raar bent, je bent een malle meid. Het is in ieder geval positief bedoeld maar dat zul je wel begrijpen!

Bianca,

Je zal zien dat het vanavond best nog gezellig kan worden ook al ken je die mensen niet.

Jij kan met iedereen goed overweg. Er komen toch nog wel meer vrouwen?

Inderdaad een babyshower gehad van één vriendinnengroep. (heb zeg maar 2 vriendinnengroepen. 1 van 'mezelf' en de andere groep is van vrienden van mijn man)

Het was een totale verrassing. Toen ik thuis kwam (was met een smoes weg gelokt) zaten er 13 meiden binnen op mij te wachten.

Ze hadden ballonnen/slingers opgehangen, lekkers op tafel gezet.

Moest babywas ophangen met een babypop in mijn armen, we kregen een woord op de rug gespeld en in 10 vragen moest je raden wat/wie je was. Erg mee gelachen.

Babyvoeding proeven en raden wat het was.

Iedereen kreeg een snoeparmandje om en als je het woord 'baby' zei moest je het armbandje afgeven aan diegene die dit had gehoord.

Iedereen had kleine kado's meegenomen allemaal voor 'de mama'. Dus ben echt flink verwent!

Mijn moeder komt zo naar mij. Ze wou me helpen met het wassen van de ramen, nou, daar zeg ik geen nee tegen. haha!

Geplaatst

Bianca ja dat is inderdaad lastig dan. Nee ze weten het niet van de icsi maar aangezien ik maar 3 dagen ga werken daar leek het me nog niet van belang om dat te zeggen.

Ze vroeg wel of ik al kinderen had maar daar kon ik gewoon nee op zeggen ja, maar dat was meer een een belangstelling vraag dan iets anders.

Bij deze zijn de tijden overdag dan begin ik om 9uur en dan tot 5 of 6 uur en dat komt mij beter uit dan van 11 tot 20 uur. De weekenden weet ik nog niet was niet zo heel belangrijk zei ze en anders werd dat om de week en niet elke week dus dat is wel mooi. Maar bij deze hoef ik het klootschieten en de waterearobic niet op te geven en bij de andere kan ik dat bijna niet meer doen haha als ik zo schrijf zijn er gewoon et veel nadelen en ben ik er wel uit haha

Het is alleen te hopen dat ik er met het loon uit kom met hun want ik wil ongeveer hetzelfde krijgen als bij de andere als het iets minder is is het ook nog niet zo erg ik vind het belangrijker dat ik me er zelf fijn voel en dat ik het naar mijn zin heb.

Zo ben me even druk geweest haha ben vanmorgen begonnen met stofzuigen en dweilen en ramen lappen en toen heerlijk even ontspannen bij de kapper. Toen heb ik maar even de auto gewassen want die zag ert toch echt niet uit, maar aangezien ik te kieskeurig ben en dan ook geen vlekje meer wil zien ben ik 2 uur druk geweest en dat is nu ook wel te merken aan mijn rug enz dus ik moet het nu even bezuren.

Gelukkig belde mijn moeder of we zin in pannenkoeken hebben dus we gaan daar lekker eten straks heerlijk en die pannenkoeken zijn me lekker hihi.

Morgen dus dat gesprek en daarna naar mijn zwager voor de verjaardag bah niks geen zin in hopelijk zijn we met een uurtje weer weg. Die hebben toch nooit iets te vertellen.

Wish wat leuk die babyshower en wat een leuke spelletjes dat moet ik onthouden haha geloof alleen dat ze dat bij ons niet zo veel doen hebben we bij mijn vriendin niet gedaan maar misschien bij de volgende wel lijkt me wel heel erg leuk

Lala jij ook al naar de kapper haha toevallig. Mijn vriend vind het ook te lang hoor hij wil liever dat ik het weer helemaal kort doe zoals toen we elkaar leerden kennen voor 9 jaar geleden toen had ik het achter hele kort en dan voor met een langere lok als je begrijpt wat ik bedoel, maar ik vind zelf het langere mooier haha

En ik heb er weer lekker een blond kleurtje in dus het is weer helemaal fris.

Pippe ben je er al uit wat je gaat doen?

Ik zou het gewoon aanvragen het stelt niks voor zo'n onderzoek en misschien hebben ze het al wel eens getest maar is het jullie ontschoten wie weet.

Geplaatst

Hee Lala,

Wat heb je allemaal met je haar gedaan dan??Wat voor kleur??Ultra blond :P!?

@Wish,

Het zal idd vast en zeker wel gezellig worden hoor ik ben niet zo moeilijk!

Zijn idd ook wel een aantal vrouwen maar er zijn er dus 2 van zijn van die vrouwen die bij 1 druppel drank al gaan huilen pfff.Heb de verhalen gehoord van Peet haha ellende!

Was het toch een verrassing??Want je wist al dat er een baby shower was toch??Echt een leuke ouderwetse baby shower!!Dat vind ik het leukste!

Wat leuk dat ze allemaal kadootjes mee hadden genomen!!Je bent dus heerlijk in de watten gelegd!

Zijn de raampjes weer mooi glanzend??

@Maris,

Zo te lezen heb jeje keuze al gemaakt!!!Ik zou het ook wel weten ;)!

Bij die andere heb je gewoon veel meer tijd voor jezelf!

Wat heb jij met je haartjes gedaan??

En wat ben jij aktief geweest zeg!!Jeempie!!Ik zou ook aan de poets gaan maar er is niks uit mn handen gekomen had er geen zin meer in haha.

Strakjes dus lekker pannekoeken eten jammie!!Altijd lekker als moeders ze gemaakt hebben!!

Ga me even douchen en dan gaan we naar de BBQ.

Knuff..

Geplaatst

Bianca,

Ssssst, wie weet leest er iemand van mijn vriendinnen wel mee hier op het forum. Hahaha!

Was inderdaad geen verrassing meer, maar alleen ik en mijn man weten dit.

We hadden een complot in een complot...... Heb namelijk zelf verzonnen hoe dat ik uit huis werd gelokt. hahaha, te grappig zeg!

Geplaatst

Whahaha wish, tja....zo zou t hier ook moeten hoor! Hoewel ik wel snel te bedotten ben. Wel leuk hoor, die spelletjes, en kadootjes voor mams is altijd goed hihen ja, je zei malle, ik weet hoe je t bedoelt :happy8:

Bianca, zelfde als vorige week, zeg maar. Maar dan wag minder warrig en meer styled. Hihi....hoog is nu in, zegt de kapster. Hahaha...zie leontien borsato. Volgens mij niet zoooo hoog, maar dat idee wel. En fel rood is weer in, maar met mijn eigen haarkleur wordt dat dus bruinig rood, en in de zon is t dan rood. Dus.....niet zo veel verschillend als vorige week. Overigens drie maandjes geleden was t KORT. zoals die meid van harry potter t nu heeft, kort. Jomgenskoppie kort zeg maar. Als ik t nu laat groeien heb ik over een half jaartje wel schouderlang en langer denk ik, maar dat zal niet gebeuren hoor. Maar mn haar growit dus snel. Altijd al.

Maris, tjee, wat ben je druk! Ik word al moe als ik je hoor! Zpu ik ook pijn in mn rug van krijgen hoor! Heb slechts een halve wasmand weggestreken vandaag en een afwas gedroogd, en ben alweer ,oe zeg maar. Hihiji

De meneer van t tankstation vroeg ook wanneer ik mn auto eens ging poetsen. Hihiji......maar dan bij hem natuurlijk. Zal van de week mijn auto daar maar eens doorheen jassen. Voor die meneer, niet voor mij of de auto, want daar doe ik niet aan. Hahahaha. Hier wordt de auto eigenlijk alleen gepoetst als ie moetmworden ingeleverd bij de leasemaatschappij. Hihihi

Morgen BBQ- en met vrienden. Vwndaag lekker geschoten en ,n ouders op bezoek gehad. Mam komt binnenkort helpen met de hobbykamer opruimen. Boven dus.

Zo ga nou niks doen, want merk dat ik teveel gestaan/gelopen heb vandaag. Een zware buik, klinkt misschien raar, maar heb dam echt t idee dat ik een hangbuik heb. Hihi

Trek wel nog even een blik fruit open.....mam had t erover en krijg er nu echt zin in ;)

Tot!!!

Xx

Geplaatst

Oei! Sorry!!! Dacht je bent helemaal undercover hier ;)!

Moet ik hem verwijderen??Geen probleem hoor!!

Jullie zijn echt TE grappig!

@Lala,Klinkt leuk!Met zwart haar is het sowieso lastig om te verven denk ik?

Hmmm volgens mij klopt mijn zin niet :P!!

Dus je wilt het laten groeien??

De BBQ was erg gezellig!

Jullie kappersbezoekje werkt verslavend!! Ik wil ook!!

Wil me haar heel kort gaan knippen.Heb 2 kapsels gezien.

Alleen de ene moet je echt styl haar hebben en bij de ander maakt het volgens mij niet echt uit.Dus ga eens denken.En gelijk een kleurtje erin.

Je moet wat he ;)!!

Je hebt bij ons in de buurt een nieuwe kapper brainwash geloof ik.15 euro knippen en kleuren is ook 15 euro.Dus als ik het niet leuk vind ga ik gewoon nog een keer terug ;) Lastig! Mijn haar groeit altijd wel heel snel!

Maar ben zo bang dat ik er nog jonger uit zie als ik mijn haar kort laat knippen!

Dus ga er nu maar eens over dromen!

Ga heerlijk mijn bedje in!!

Slaap lekker lady's!

Geplaatst

Haha Bianca je komt er vanzelf wel uit lijkt me wel heel leuk die kapsels wat je op de hyves hebt staan.

En ik zie er juist vaak ouder uit door korter haar.

Gelukkig dat de bbq gezellig was wij hebben ook heerlijk pannenkoeken gegeten en daarna zijn we nog even doorgereden naar de zus van mijn vriend.

Ik kreeg direct een dikke knuffel van mijn oudste nichtje van 8 want ze was zo blij ons weer te zien ze had ons al zolang niet meer gezien hihi wel 2 hele weken haha.

Lala oh nee hier word normaal gesproken de auto elke week met de hand gewassen. Mijn vriend is hier makkelijker in en gaat wel eens naar de wasstraat maar ik niet hoor ik kan het zelf veel mooier denk ik dan haha ik had het alleen al een paar weken niet gedaan door het slechte weer en zere rug enz en nu had ik echt zoiets van het moet zere rug of niet dan maar met pauzes. En hij glimt weer als nieuw haha

Maar goed morgen het gesprek dus ik ben benieuwd ik zal het jullei laten weten als ik er weer ben ik hoop zo dat ik met goed nieuws kom.

Welterusten

Geplaatst

Echt maris lijk jij dan ouder??word nu vaak 20 geschat en naar mijn idee zie ik er dan nog jonger uit!

dus dan weet je wel hoe mijn haar eruit ziet als ik 40 ben he ;-)

was dus wel gezellie bij je ouders??waren moeders pannekoeken lekker??

wat lief dat ze je zo gemist had! Goed teken!

Maar heb je op zondag daar een gesprek joh! Morgen al wat spannend! Ben je zenuwachtig???? Hoelaat heb je het gesprek?? Ga dik voor je duimen! Ze weten daar toch ook dat je al aangenomen was in dat andere hotel??? Alleen maar gunstig dan ;-) wat ga je eigenlijk voor werk doen in t hotel?????succes morgen!

Lig lekker in mn bedje en ga proberen te slapen.

Sweet dreams iedereen! X

Geplaatst

Haha ja ze waren erg lekker gelukkig maar daar twijfelde ik ook niet aan het is altijd snel eten anders is het zo op haha

Ja morgen op zondag het gesprek, maar dat komt omdta ik zei dat het voor dinsdag moest omdat ik dan het contract kan tekenen bij de andere dus ze weten ervan en ze waren blij dat ik eerst hun wou afwachten wat zij te bieden hebben. Dus ik ben benieuwd maar ik ga nu ook naar bed welterusten.

Geplaatst

Spannend dagje vandaag maris!

Ben erg benieuwd wat je gaat doen!

Wilde zo graag uitslapen maar het lukt weer eens niet! Word gek van een paaar hanen! Wie neemt er in hemelsnaam hanen in een woonwijk?????? Grrrrrr zo irritant! En dan ook nog eens een duif die in de boom in onze tuin is gaan zitten en niets anders schreeuwt als roekoe roekoee whaaaaaaaaa ik wil slapen! Haha.

Geplaatst

Whahaha.....hanen zijn hier normaal, maar t is dan ook niet echt een woonwijk ;)

Jammer dat je niet hebt kunnen uitslapen bianca.

Nee, wil mn haar niet meer laten groeien, heb ze jaaaaren tot onder aan mn rug gehad, maar dit is vlotter en leuker, maar wel meer werk. Msar dat is niet erg. Zwart haar is altijd lastig te verven, maar heb ze toch een keertje echt rood gehad hoor! Zonder te bleken.

Brainwash is volgens mij best goed. Ik betaal net 14 euro meer voor verven en knippen en t is een lief mensje in t dorp waar we ons andere huis nog te koop hebben staan. Ach...vind t wel fijn om daarheen te rijden.

Maar ben je er al uit wat joj wilt?

Had vannacht gedroomd dat frummel een broertje en zusje had, al in de buik! Ze zaten ons uit te lachen op de echo! De echoscopiste kon t niet goed zien, dus daarom had ze er maar een 4-d echo van gemaakt en toen stonden drie koppies naast elkaar naar ons de tong uit te steken! De rotzakjes! Hihihi

Hier zometeen de rookpot opstoken. Moet vijf visjes roken voor mn paps. Gaat wel lukken hoor! Daarna bbq met atel vrienden. Misschien tussendoor strijken...weet nog niet.

Maris: succes strakkies!

Voor iedereen :hugs2:

Geplaatst
Shit. Gisteren gonal f vergeten. Waar zijn we mee bezig?!

Muts! In plaats van whatsappen naar mij gewoon een wekkertje zetten in je telefoon! En doe bij Lena ook maar!

Kan vlgs mij nie echt kwaad, jullie zitten toch nog in t begin van de behandeling, niet?

Geplaatst

Ja, dag 3 om te spuiten. We slaan 'm maar over dan.

Gisteren waren we ook al uren telaat. Heb vanochtend alle wekkers gezet voor de komende week.. We zijn altijd zo secuur, maar deze poging... Aargh

Geplaatst

Oh Pippe jeetje het zit toch ook echt niet mee bij jullie he.

Ik denk niet dat het veel kwaad kan en anders gewoon bellen hoor naar het noodnummer zij hebben ervoor geleerd en als ze geen zin hebben om te antwoorden hadden ze maar een ander vak moeten leren en een 9 tot 5 baan moeten nemen. Dus ik zou gewoon bellen als je het niet vertrouwd.

Maar nogmaals ik denk dat het niet zoveel kwaad kan

Dank je dames 11uur moet ik er zijn dus kan het nog wel redden. Daarna ga ik even bij het klootschieten kijken want ik kan dan nu wel niet mee doen door dat gesprek maar ze zijn nog niet helemaal klaar als ik kom. En dan kan ik even koffie leuten na die tijd.

Bianca wat irritant van die hanen mijn ouders wonen naast een kippenboer met 10.000 kippen en met ongeveer 500 hanen en ik moet wel bekennen dat ik er nooit wakker van heb gelegen terwijl mijn slaapkamer vroeger praktisch naast de voorste kippenschuur lag.

Maar ik vind het geen beesten voor in een woonwijk daar heb je helemaal gelijk aan. Onze buren hebben wel kippen maar gelukkig geen haan willen ze zelf ook niet.

En ja die houtduiven zijn ook zeer irritant. Hopelijk slaap je de volgende keer beter uit.

Jeetje Lala heb je zo'n lang haar gehad dat had mijn zusje ook altijd maar zij heeft het nu ook iets korter net over de schouders. Een vriendin van mij heeft het nog wel zo lang maar ben blij dat ik dat niet heb n u kan ik er nog alle kanten mee uit en dan heb ik het idee dat het te zwaar word en dat je het alleen maar los of in een staart kan doen.

Nou meiden ik zal vanmiddag nog even van mij laten horen word wel na 1 uur want ga eerst koffie drinken.

Geniet maar van het lekkere weer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden