Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Babeth wat is het toch een mooi meisje kan niet anders zeggen.

Sterkte met je nicht dit zijn geen fijne dingen.

Ik ben zelf al 4 keer aan een gezwel in de borst geopereerd maar gelukkig was het goedaardig.

Hopelijk hersteld ze snel.

Ja ik blijf nog gewoon 2 dagen oppassen in de week het kon mooi allemaal buiten die dagen om geregeld worden dus ik ben er helemaal blij mee.

Kan niet wachten om te beginnen zaterdag.

Kimmie fijn dat de vakantie leuk was jammer dat Levi nu de waterpokken heeft die krengen jeuken zo. Wat zielig voor dat ventje, maar goed als hij ze eenmaal gehad heeft is hij er ook vanaf en krijgt hij ze niet weer normaal gesproken.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames,

hier een foto van onze frummel, Angela heeft t even druk met een call van een klant... dus doe ik t maar even.

ben superblij met onze frummeltje , is al een flink beweegelijk frummeltje met een eigen willetje, wilde niet stil liggen voor de nekplooi-meting...

hihi lijkt al een beetje op zn pa ;-)

Peter

[ATTACH=CONFIG]2443[/ATTACH]

Geplaatst

Peter,

Leuk dat jij jullie frummel hier komt showen! Prachtig hoor!

Babeth,

Hoop dat ze geen last van de spuitjes zal krijgen, succes!

Een ontzettend prachtige en vrolijke meid!!

Kimmie,

Een hele, hele dikke knuffel voor Levi. Hoop dat je hem kan helpen met het verminderen van de jeuk.

In een bad met havermout laten zitten is dacht ik een tip van vroeger wat echt goed helpt. Ff opzoeken via google.

Succes ermee!

Bianca,

Voor jou gewoon even een hele dikke knuf!

Geplaatst

oohhh Peter

wat schattig die echofoto, jeetje als ik dat weer zie.....jij ook gefeliciteerd!

Maris wat fijn dat het bij jou niets ernstigs was maar wel iedere keer flink de schrik erin zeker? lijkt me tenminste erg angstig. Toen ik 22 was werd ik doorgestuurd voor een mammografie, toen ze daar mijn leeftijd hoorde stelde ze voor om eerst een echo te maken en als ze iets afwijkends zagen een mammografie te doen.

Op de echo bleek het allemaal klierweefsel te zijn, die arts die de echo deed vroeg me nog of ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn.....

Erg goed zeg dat je ook het oppassen kunt blijven doen, mooi geregeld!

Geplaatst

Hee Iedereen!

Wat zijn jullie toch een lief stel meiden bij elkaar!!

Iedereen krijgt een dikke knuff van mij!

Menstruatie brak gister niet door.Helaas want was gister een dagje vrij.

En ja hoor brak die vandaag door.Man o man wat een ellende!En dat op het werk!Ben een half uur eerder naar huis gegaan.Helaas kon het niet eerder!Dacht dat de pijn minder zou zijn na mijn operatie maar niet dus.

Nu relaxen op de bank en zo maar eens even mijn kruik zoeken.

Morgen ga ik trouwens naar de kapper!! Haar een heel stuk korter en laat het donker kleuren.Vind het wel eng hoor!!Heb een kruin van voren dus kan geen pony of iets in de trant dus eens kijken wat voor ideeen ze bij de kapper hebben!!

@Lala,Waren de visjes lekker??Heb je de strijk nog gedaan?Hopelijk is je hoofdpijn minder geworden!En kan het genieten beginnen!Gefeliciteerd met de mooie uitslag!!Peter liet volgens mij vol trots de echo foto zien!!Erg leuk!!!Hopla en nu neerploffen op je roze wolk!

@Wish,Gelukkig heb ik dat niet met kindjes als ik ongesteld ben.Daar denk ik eigenlijk niet eens overna.(gelukkig)Jij bent ook een kanjer en thanks voor je knuff!!

Was de film trouwens leuk ;-) Muts ben je ook he haha.

Nog 3 weken!!! Joepie!!!!

En dan in Januari kunnen we lekker baby gluren!

Gelukkig was alles goed bij de vk!!!

@Maris,Wat goed dat jullie eruit zijn gekomen!Het is je gegund!!Wat leuk en zo hoef jeje sporten niet op te geven!

Hoe reageerde het andere hotel??

@Kimmie,Gelukkig heeft Levi nu iets minder last.Man o Man wat zit hij onder he dat pokke ventje haha.Morgen maar weer eens knufelen!

@Babeth,Wauw wat is het toch een knap meisje!!!!!Vind het nog steeds jammer dat we jullie niet gezien hebben bij de meeting!Maar zo begrijpelijk!Hopelijk zijn jullie er in Januari wel bij!

Wat heftig van je nicht zeg.Brrr kippevel gelukkig gaat het goed met haar.

Morgen krijgt ze dan haar prikjes!Spannend!!!Ze ziet er uit als een bikkel dus dat moet helemaal goed komen!

Ik voel me buiten mijn buikpijn momenteel erg goed.Kijk echt uit naar volgende week woensdag!En hoop ontzettend op goed nieuws!Sta al sinds januari stil!Stiekem hoop ik dat ik in November zwanger raak en dan alsnog in Augustus een kindje mag krijgen al zou dat wel erg toevallig zijn!! Maar alles kan!! We blijven dromen ;)!

@Pippe,hoe is het met jullie?Het ziekenhuis nog gesproken?

@Pleun,hoe is het met stan??Voelt hij zich alweer iets beter??

Mag de decapeptyl en de puregon trouwens buiten de koelkast bewaard worden?

Ik ga natuurlijk met een vriendin naar London maar we moeten het tussen de behandelingen door gaan plannen want zei start in Januari met een behandeling.Dus wie weet kunnen we de spuiten dan gewoon mee nemen.Maar op de boot heb je dus geen eigen koelkast in je kamer.

Liefs en fijne avond! x

Geplaatst

Babeth,

Ik herken wat je schrijft. Heb dit zelf ook meegemaakt toen ik 25 jaar was.

Voor mij toen ook een hele opluchting om te horen te krijgen dat het het 'te strak' ingekapselde zenuwuiteinde waren waar ik last van had.

Had je nog geen strekte toegewenst ivm het bericht van je nicht. Bij deze, heel veel sterkte!!

Geplaatst

Bianca, deca liefst in koelkast. Een klein koeltasje meenemen met een koelelement. Bij blokker, of een 'diabetes' koeltasje bij de apotheek. Puregon als ie aangebroken is dan kan ie wel buiten koelkast. Anders ook koel houden.

Visjes waren lekker, hoewel mijn smaak nu aan het veranderen is. Oftewel: ik vind ze minder lekker dan voorheen. Strijk is maar tot een halve wasmand gelukt. Er staan dus nog drie wasmanden. Zucht..... Hoofdpijn was gelukkig maar een dagje. Heb nu weer nergens last van, hoewel....zit onder de muggebulten, en begin nu ook bandenpijn te voelen af en toe. Maar voor de rest gaat t prima!

Peter is nu wel trots op zn frummel ja! Het is gewoon al echt een klein mensje! Dat maakt voor hem veel uit. Die roze wolk....ja, komt al steeds dichter bij hoor!

En jij, morgen naar de kapper, ik ben benieuwd! Laat je t ons zien? :D

Dikke knuffel voor jou. Zeker omdat je zielig op de bank ligt. Jammer dat de operatie niks aan de pijn heeft kunnen doen....

Tot!

Xx

Geplaatst

meiden, even een klaagberichtje hoor. Want o god, wat zit ik er ineens doorheen. Lena was 1 nov uitgerekend, en die datum komt steeds dichterbij. Ik kan er zo zo zo kwaad om worden. Maar waarop? en op wie? Niemand kan hier iets aan doen. Maar het voelt zó oneerlijk.

Geplaatst

Pippe,

lieverd, het is heel begrijpelijk dat je kwaad wordt, en je je machteloos voelt. Het is niemands schuld, je kunt nergens kwaad op worden en toch ben je het.

Frustraties alom, maar laat ze maar even toe.

Dikke knuffel, voor jou en voor Lena.

:hugg:

Geplaatst

Dankje Lala,

Soms word je gewoon heel erg boos en gefrustreerd wakker. Morgen ga ik er alles uitgooien daar. Want ik

ben het echt helemaal zat. Dat geklooi. En ik wil alles zwart op wit. (Gisteren dacht ik nog dat ik het weer overdreef).

Maar vandaag denk ik, stik er maar in met jullie methodes. We gaan er 1 opschrijven die we bespreken en daar houden ze ze allemaal maar aan!!!

Geplaatst

Goed zo! Gebruik je emoties om een plan te trekken!!

Ik zou toch ook al om jullie dossier vragen. Dan kan je nog eens alles rustig thuis nalezen. En evt. toch ook al een 2nd opinion vragen ergens.

Maar het is zeker niet onverstandig om het behandelplan te laten opschrijven en iedereen zich eraan te laten conformeren.

MAg ik vragen wat er weer gebeurd is?

Geplaatst

Er is niets gebeurd. Tenminste, niet heel recent. Bij onze laatste IUI kregen we geen echo én geen pregnyl, terwijl dit ons beloofd was. Een andere arts vond dit niet nodig en dus kregen we het niet. Maar dat was volgens mij al bekend?

Maar ik ben gewoon pissed off en gefrustreerd wakker geworden. 1 nov. komt steeds dichterbij en dat is pijnlijk.

En ze moeten ons maar eens serieus gaan nemen. We komen er bijna 2 jaar nu, en ik heb nog steeds het idee alsof ze maar wat doen. Dat ze ons dossier niet kennen en gewoon even vluchtig kijken wat de stand op dat moment is als we weer een afspraak hebben.

Geplaatst

Zo is dat. Ik vind ook dat jullie lang genoeg aan het lijntje gehouden zijn hoor!

Misschien dat het dossier opvragen al genoeg "dreiging" is om ze wat beter bij de les te houden. Zou zeker een goed gesprek met ze aangaan. En zeker vertellen dat jij/jullie het gevoel hebben niet serieus genomen te worden. En dat er constant verschillen in behandeling zijn. En dat afspraken niet nagekomen worden. Mag je ze allemaal zeggen hoor!

Daarbij: ZIJ hoeven geen behandeling te ondergaan, JULLIE wel. Dus zijn het jullie emoties en wensen en gedachten. Mogen ze best wat "netter" mee omgaan hoor!

Geplaatst

Lieve Pippe,

Die frustraties moesten er een keer uit gaan komen en nu is het zover....

Het is afschuwelijk, emotioneel, ontzettend hard dat de eigenlijke uitgerekende datum in zich aan het komen is.

De emoties die hierbij vrij komen kun je niet uitschakelen en dat moet je ook zeker niet doen en hou ze ook niet tegen, gooi het eruit!

Het is geen teken van zwakte om te gaan huilen. Het is van jullie kant de onmacht die je hebt omdat jullie zelf niet mogen en kunnen bepalen wat er zal gaan gebeuren.

Wat de volgende stap zal zijn, werkwijze etc.

Jullie zijn 'afhankelijk' van de gyn die jullie moet helpen en dat ze bij GG niet op één lijn zitten is ronduit belachelijk!

Ik sluit me aan bij het laatste bericht van Lala, ben het daar helemaal mee eens.

Ook van mij een hele dikke knuffel en succes voor morgen!

Geplaatst

heee pippe ook ik vind huilen geen teken van zwakte , en al was dat wel zo wat dan nog , dat zijn jou gevoelens en jou emoties daar heb jij net zoveel recht op als ieder ander

houd je strijdvaardigheid vast en doe wat goed voeld

dikke knuf en we denken aan jullie

succes morgen

Geplaatst

Dankje wel lieve meiden.

Het komt ook wel goed, maar dit zijn klote periodes.

Ik ga vanavond (en nu) even e-bayen. Zoveel leuke dingen voor weinig.

Hoe is het met jullie?

Peter, wat een mooie foto!! Leuk dat je die komt showen! Laat die roze/blauwe wolk maar komen!

Geplaatst

Pippe,

Is geen teken van zwakte hoor! Is bewijs dat je menselijk bent. En dat mag je altijd en overal tonen! Potverdorie zeg!

En weet je: je kunt eens verbaasd staan hoe anderen daarop (kunnen) reageren. Lieverd, ben jezelf, altijd en overal......... en ook jij mag wel eens een minder dagje hebben hoor! Is niks mis mee!

Geplaatst

Waar zou je willen kopen op ebay? Oftewel: wat zoek je nou? Wat is leuk voor weinig?

Ik ebay op kraaltjes en dingetjes om te fröbelen, en borduurgaren enzo. Dus....waar ebay jij op??

hihi

Geplaatst

Lieve Pippe het is allemaal al gezegd maar meid huil lekker uit hoor vaak voel je je daarna iets beter.

Het is zo oneerlijk allemaal meid heel veel succes morgen ik denk aan jullie

Gooi het er gewoon allemaal uit morgen ze moeten nu maar eens naar jullie luisteren

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden