Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Strakkies meer! Dus nu even snel:

fröbelen is niet veel van gekomen gisteren. :(

Wordfeud is van de week geinstalleerd, als jullie me zoeken, ik ben mn gebruikersnaam hiero +2601 dus achterelkaar ;-)

Begin verkouden te worden :(

Nog niks gehoord (hartje), maar dat kan vast! Ik maak me niet druk hoor!

28-1 wordt lastig! Ben 26-1 jarig ;-) Dus vermoed dat ik dán mn verjaardag vier. 7-1 ook lastig, maar dat kan misschien wel loslopen. Schoonpa was de 9de jarig, ik weet niet of schoonma nog wat wilt doen (denk t niet), maar meestal is dat erna.

Tot straks!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca,

Natuurlijk is het spannend wat er uit het zaadonderzoek komt en wat er woensdag besproken gaat worden.

Ik duim voor jullie en ik hoop dat jullie zsm kunnen gaan beginnen aan een nieuwe poging!!!

Dikke knuffel!!

Vannacht een betere nacht gehad. Had het voedingskussen onder mijn kussen gelegd zodat ik wat hoger lag, slokje Regla drank ingenomen en dit beide heeft me wel wat geholpen. Voelde nog wel wat maar heeeel wat minder dan vorige nacht, gelukkig!

Laat je haar maar lekker piekerig zitten hoor, dat zal je heus goed staan! En je hebt er minder werk aan dan dat je het glad wil hebben en dit lukt niet.

Raak je alleen maar geiriteerd van toch.

Pippe,

Wat stom van mij!! Helemaal geen succes toegewenst voor afgelopen zaterdag. SORRY!!!

11 rietjes ontdooid en nog geen beste kwaliteit verkregen.

En het zaad is nu dus ook niet goed bevonden voor ivf.

Je gaat voor de beste optie als deze poging IUI niet gaat lukken en nu zat ik te denken.

Mocht het zo zijn dat Lena een tiental goede eitjes zal verkrijgen om te bevruchten, kunnen ze dan niet de helft met ivf en de helft met icsi bevruchten?

Bij ivf zullen de beste zaadcellen naar binnen kunnen dringen (natuur bepaald dit dan) en bij icsi wordt dit door de laborant gedaan.

Gevoelsmatig zou ik zeggen dat er bij ivf 'betere' bevruchting op zal treden of denk ik nu te 'zwart/wit'?

Ik wil mezelf er niet mee 'bemoeien', denk alleen maar hardop mee. Wil het beste voor jullie!!!!

Etentje was geslaagd. Was even emotioneel toen ik de 'presentjes' gaf, verder een hele gezellige avond gehad.

Een datum voor in januari laat ik even aan jullie over. Dan kijk ik wel of ik ook kan, omdat ik dan nog verlof heb vandaar.

Geplaatst

Maris,

Nu ook misselijk geworden. Zou je dan toch de griep gaan krijgen?

Succes vandaag met werken, zal niet meevallen als je jezelf echt niet lekker voelt.

Beterschap!

Geplaatst

Dank je het is inderdaad niet fijn om op te passen terwijl je misselijk bent hihi maar het is niet anders hopelijk voel ik me morgen weer beter

We gaan vanavond naar een andere auto kijken. We hebben nu eeb diesel en willen een benzine omdat we niet zoveel km meer rijden dus ben benieuwd

Geplaatst

@pippe,Laatste iui zit er nu op dus!!Hopelijk met een goede afloop maar anders zijn jullie het erg gelukkig samen overeens dat het icsi gaat worden!!Achter de feiten aan lopen word je ook zat!!

@Maris,Logisch dat je dan niet wilt gaan rijden als er sneeuw ligt!

Maar tegen woordig maakt het niet uit want het kan vroeg laat of altijd vallen haha.Kunnen altijd een datum prikken en als het sneeuwt stappen ermeerdere mensen niet in de auto denk ik!

@Wish,Gelukkig heb je een betere nacht gehad!!Gaat het vandaag goed?Benieuwd wanneer de kleine uk zich aankondigt!!!Spannend!! Ben je er al klaar voor??Hangt je lamp al?

Ben nieuwsgierig naar de kamer :D!!

Vandaag lekker een dagje met kimmie en levi op pas geweest.

Was weer erg gezellig.Ook even ergens wezen lunchen.

Straks richting kim om met B een rondje polder te gaan skaten.En daarna bank hangen en onze series kijken!!Heerlijk die maandag avond!

Peet is vanmorgen zijn zaad in gaan leveren enw at bleek er moest een afspraak voor nodig zijn en ze zaten bom vol!! Hij heeft 20 min staan lullen als brugman!! Uiteindelijk is er een arts bij gehaald en zijn ze overstag gegaan!!Met een hoge uitzondering konden ze het onderzoeken.Ze zaten tot volgende week bommetje vol!! Pfff ben ik effe blij!!

Nu op naar Woensdag ben best nerveus hoe dichter het bij komt!Hoop op groen licht!! Altijd die tegen slagen maar.Dat mag nu wel eens ophouden!!

Meiden ik ga even mn lasagna eten want de oven piept!

Geplaatst

Zo is dat ook Bianca we plannen gewoon een datum alleen liever niet in maart want dan hebben we al 7 feesten haha

In januari en februari maakt het mij niet zoveel uit als ik het maar op tijd weet want dan kan ik vrij vragen maar dat loopt wel los.

Ja dat er een afspraak voor het inleveren van zaad nodig was is in Enschede en Utrecht altijd wel nodig maar gelukkig kon het nog wel en heb je de uitslag woensdag mooi binnen en kun je hopelijk snel verder.

Heeft de lasagna gesmaakt?

Wij hadden nog chinees van gisteren over dus dat was wel lekker ondanks de misselijkheid haha

Maar goed mijn dag kan niet meer stuk want we hebben net een andere auto gekocht een kleinere benzine auto en daardoor besparen we gewoon minstens €100 per maand nou dat scheelt mij nog wel wat. Het is wel een degelijk autootje maar dat maakt mij niet uit als ik maar droog zit en dat hij rijd vind ik goed maar er zitten nog veel dingen op zoals cruisecontrol en alles automatisch dus ik ben helemaal tevreden

Fijne avond dames ik ga greys anatomy kijken

Geplaatst

gehakt gebakken met italliaanse kruiden

2 cherrietomaatjes

een klein beetje ui

een klein beetje paprika

macaronie gekookt

samen door de blender niet te fijn

ik vond de tomaat te overheersend

hij vond het heerlijk

en zelf uit een open beker drinken lukt ook al redelijk

Geplaatst

Pippe,

Bespreek dit met elkaar en leg het evt. voor aan de gyn.

Het was vanuit mijn kant een balletje wat ik op wou gooien. Dit wordt wel eens vaker gedaan, vandaar dat ik dit aan je heb laten weten.

Maris,

Hoe is je dag verlopen, de misselijkheid heeft gelukkig niet doorgezet, maar hoe voel je jezelf nu?

Bianca,

Wat goed van Peet dat hij er echt op stond om het vandaag in te mogen leveren!

Nog 2 dagen in zenuwen. Meid, ik blijf voor je duimen!!!

Pleun,

Och gossie! Wat doet Stan dat goed zeg.

Leuke filmpjes!

Ik mag morgen weer naar de vk. Eens vragen hoe ze kunnen zien dat ons kleintje met het hoofdje goed ligt.

Dat hij/zij geen sterrenkijker is o.i.d.

Vraag me niet waarom, maar deze vraag kwam vandaag ineens bij me op.

Geplaatst

Haha Pleun wat een scheetje is het toch en dat hij dat nu al zelf doet wat gaat dat hard.

Wish heel veel succes morgen dan ben je ook gewoon al 38 weken.

Tja het heeft inderdaad niet doorgezet maar weet niet wat ik liever heb als het doorzet ben je er van af nu zit het er de hele dag en het word gewoon niet minder bah voel me gewoon niet zoals het hoort. Ga zo ook lekker naar bed en neem as the world turns wel op haha

Geplaatst

14 :icon_smile: Nog geen nieuws-nieuws Wish??

Gister frummel weer gezien, en nu een werkende DVD ook ;-)

Leuk, kan ik naar mn vriendinnetje in Canada opsturen :D

Alles goed verder, alleen moe. Gisteren Amersfoort en VK op 1 dag. Pff.......liep ook nog uit bij VK, waren pas om 10 uur thuis. Wel lekker gegeten gisteren.

Oe.........collegaatje heeft notenbrood gekocht....ga ik zo een stukkie van peuzelen!

Maris, nog steeds niet lekker??

Bianca, gelukkig dat t nog gelukt is. Morgen dan het gesprek, ben benieuwd hoor!! Ik hoop dat vanaf nu alles van een leien dakje gaat! :toppie:

Pippe: dat kan ook natuurlijk.......helft IVF, helft ICSI. Is in GG geen PICSI mogelijk? Dat zorgt er namelijk voor dat alleen "rijpe" zaadcellen gebruikt worden voor ICSI.

Pleun, zal straks de filmpjes kijken! Maar zo te lezen zijn t leuke filmpjes! hihi

Geplaatst

Lala,

Dacht gelezen te hebben dat je op 14 oktober naar de vk moest. Hoe ik daar nu bij kom????

Alles prima in orde met frummel en met mama in spé, bloeddruk goed?

Super dat jullie frummel nu op dvd hebben staan.

Ik kijk regelmatig nog naar de beelden van de 3D echo, prachtig!!

Maris,

Yep, morgen alweer 38 weken. Zo voelt het voor mij ook, dat ik 'al' 38 weken zwanger ben.

Voel me nog steeds prima. Merk wel dat het hoofdje dieper gaat zitten, heb soms wat steekjes in mijn schaambot en m'n bekken 'kraken' als ik mezelf omdraai in bed of op sta.

Nogmaals beterschap en een hele dikke knuf!

Ik ga zo naar de vk en over de markt. Eens kijken of dat er aardbeien zijn die niet 'te duur' zijn. haha!

Vanmiddag met 2 vriendinnen lunchen. Heb ook gympen nodig, zal eens kijken of ik wat kan vinden.

Geplaatst

Nee nog steeds niet lekker echt van die vlagen bah word er moe van maar goed ben vandaag en morgen lekker vrij moet zo alleen even naar de fysio en vanmiddag ga ik denk ik lekker op de bank.

We kunnen vanavond de andere auto al ophalen dus daar ben ik wel blij mee moet wel zeggen dat ik het jammer vind van onze mooie renault maar er mankeert nogal wat aan en het is een diesel wat we niet nodig hebben maar die andere heeft echt nog maar heel weinig km gelopen en zag er helemaal gaaf nog uit. Zal wel van een ouder stel geweest zijn.

Lala wat fijn dat je weer even hebt kunnen kijken en natuurlijk dat alles goed was.

Pippe ik heb er gisteren overheen gelezen maar ik zou ook vragen om een combi te doen van ivf en icsi wij hebben nooit een keus gehad maar als ik dat had zou ik het ook doen.

Bianca morgen is het zover ik word gewoon al zenuwachtig voor jou haha

Wish nog nieuws?

En hoe is het met de andere dames lekker aan het genieten van jullie kleintje?

Geplaatst

Maris,

Leuk dat jullie vanavond jullie nieuwe auto op kunnen gaan halen!

Enne, van een ouder stel geweest......Ken je die reclame van die oma die haar auto verkoopt. Hahahahaha!

Hoop dat deze 2 vrije dagen je goed zullen doen!

Zit nu heerlijk van m'n gebakken visje van de markt te genieten. En, ik heb aardbeien en een bloemkool gekocht.

Bloemkool was wel duur 1,50, normaal koop ik hem alleen onder de 1 Euro maar goed ik heb zin in bloemkool.

Bij de vk alles in orde. Bloeddruk 115/78 en ik ben nu in totaal 12,4kg aangekomen.

Kleintje ligt prima ingedaald!

Volgende week dinsdag weer controle.

Geplaatst

Haha een lekker gebakken visje gaat er bij mij ook wel in haha ondanks de misselijkheid.

Geniet er lekker van en tja als je zin in bloemkool hebt moet je dat lekker doen.

Ja ik ken die reclame haha moest er ook gelijk aan denken gisteren hihi

Maar goed ik ben dus net naar de fysio geweest en toen ik naar huis wou startte de renault niet meer ik baal hier zo van zul je altijd zien ruil je hem vanavond in gaat hij nu kapot.

Maar heb de anwb gebeld en ze komen binnen een uur kijken hopelijk is het iets simpels, want ik zei ook van mijn part gaat hij morgen kapot maar vandaag moet hij nog een half uurtje lopen naar de andere toe bah wat baal ik hier van daar gaat mijn rustige middagje op de bank.

Geplaatst

Ha Maris,

da's balen zeg! Morgen mag ie inderdaad kapot, vandaag nog niet.

Hoop dat t iets kleins is en je alsnog kan genieten van je bankhang middag ;-)

Wish: goed hoor! Alles goed met jou en kleine dus! TOPPIE!!

Geniet van je visje! En slechts een kleine 12.5 kg aangekomen! Super! Ik zit nu al tussen de 6 en 8 :S Ligt eraan wanneer je gaat kijken hahahaha. Echt een dag na de TP of een maand voor de TP. Daar zat al een kilo of 2 in geloof ik. hahahaha

En tja...........dan maar een 50c meer uitgeven aan bloemkool ;-)

Tot!!

Geplaatst

Nou het is geen klein ding echt wat baal ik. De inspuiting is defect zegt de auto en hij had echt moeite om hem weer aan de praat te krijgen.

Nu is het afwachten of hij weer start om 4 uur en anders moet ik weer de anwb bellen om hem te starten en dan vanmiddag is het inleveren ophalen en hard weg rijden haha.

Ik ga heel hard duimen dat hij ons vanmiddag niet in de steek laat die auto anders hebben we een probleem

En net nu heeft mijn vriend ook nog eens de mobiel kapot dus kan ik hem ook niet bereiken bah wat een k&*^%^%t dag sorry voor mijn geklaag ik was zo blij met een andere auto en nu krijgen we dit weer straks doet hij het niet vanavond en dan gaat er niks door van dat alles

Geplaatst

Maris,

RELAX!!!!!

hihi

Komt vast goed!! Ga maar eerst lekker op de bank hangen, vanavond/vanmiddag dan weer verder stressen!

Geplaatst

@Maris,Maart??Dat duurt veels te lang joh haha.Dan spreken we onderhand al bijna weer af ;)

Okee dus bij jullie moet je ook een afspraak maken.Wist ik veel haha nou gelukkig onderzoeken ze het (hoop ik;))

De Lasagna was heerlijk!! Ben er dol op zo de rest maar mee nemen naar mn werk.Joepie jij hebt een nieuwe auto!!Welke is er uit gegaan?Jou koek trommel??Jeetje maris het zit jullie lekker tegen!!!Phoe hee!Ik duim met je mee meis!!!!!!Sterkte!

@Lala,Wat fijn dat je frummel weer gezien hebt!!Vond het gister al zo stil op het forum zonder jou!!

Zo hee das nog laat bij de vk!!!

Wat leuk dat je het op die manier met je vriendinnetje kan delen!!

@Wish veel plezier met je vriendinnen en bij de vk!!Ben erg benieuwd!!

Ik ga nu richting mijn werk!Mag tot 9 uur en weer eens geen zin!

Morgen om kwart voor 9 in Voorburg zijn!!

Ik zeg Spannend hahahaa.Ben benieuwd!!

Ben aan het kijken voor een vakantie, maar kom er niet uit wat een luxe :P!!

Fijne dag meiden!! x

Geplaatst

Bianca,

zeg dat! Wat een luxe!!

Werk ze vanavond, en spannend morgen.

Peter wil altijd mee naar de VK, dus het liefst een afspraak 's avonds. Hadden gisteravond de afspraak om 20.45u. Liep wat uit (wat zeg ik, liep VEEL uit ;-) ).

Geplaatst

Haha Lala ik ben al iets rustiger want net startte hij gewoon dus het is nu duimen dat hij het straks nog steeds doet

Bianca nee mijn koekblik blijft hihi daar krijgen we toch niks voor haha maar ik ben blij als de andere hier op de oprit staat hihi

Werk ze en ja maart duurt inderdaad wel heel lang

Geplaatst

Maris,

Gelukkig, de auto doet het ondertussen weer, wat fijn!!

Nu duimen dat hij het blijft doen als jullie straks de andere auto op gaan halen.

Succes!!!

Bianca,

Van 8.45 t/m 10.00uur zal ik morgen voor jullie duimen en aan jullie denken!!! (dat is ruim genoeg neem ik aan)

Inderdaad een luxe probleem als je niet weet waar je op vakantie wil.

Wil je met de auto/vliegtuig, warm land, actieve vakantie of relaxen, wil je cultuur zien/proefen of in een luxe resort?

Succes met het maken van een keuze, wij horen het vanzelf wel.

Enne, kom op meid. Als je eenmaal aan het werk bent zul je zien dat het toch wel leuk is en dat de tijd voorbij vliegt. (dat hoop ik voor je)

Lala,

In het begin kwam ik snel aan. Tweede trimester bijna niks aangekomen en nu de laatste week 1 hele kg.

Heb echt zin in die bloemkool! Moet nog even geduld hebben.

Man-lief moest vandaag naar Amsterdam dus duurt even voordat hij vanavond thuis zal zijn.

Neem ik straks alvast een kop soep met van die lekkere knapperbolletjes erin.

Dit is voorlopig de laatste keer dat hij naar Amsterdam moest. Hij heeft aangegeven dat hij nu niet meer zo ver van huis wil.

Het was gezellig in het dorp. Bij de Hema een ijskoffie vanillesmaak gedronken, was heerlijk!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden