Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pleun,

De caravan slopen?

Hebben jullie dan geen caravan meer of hebben jullie al een andere gekocht?

Lala,

Wat aardig van je om Pleun up to date te houden van spannende situaties voor komend weekend!

Hoe gaat het vandaag met je?

Enne, ik hoop ook op dit weekend!

Ik blijf de hele dag door harde buiken houden. Soms zit er 10 min. tussen 3 harde buiken, dan heb ik een paar uur niks en dan weer een paar achter elkaar.

Ze doen geen pijn, het is alleen een 'vervelend' gevoel dat je buik strak staat en dat ik wat minder lucht krijg doordat de longen in de knel komen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje ik ben er ook even een dagje niet en direct is de spanning hier te snijden hihi

Pippe wat maken jullie het spannend ik duim nu nog harder dat het dus geen valse is.

Meid een dikke knuffel

Wish ik hoop zo dat het dit weekend dan echt doorzet.

Ik zal morgen wel even meer reageren maar ik ben er net weer van het kinderfeestje dus ben helemaal gesloopt en nu krijg ik net te horen dat mijn schoonouders zo op de koffie komen en daar heb ik zo geen zin in. Gaat het de hele avond over de zwangerschap van die anderen en dat is iets wat ik nu niet wil maar goed we zullen zien.

Morgen moet ik werken dus ik zie wel even wanneer ik weer langs kom.

Geplaatst

Wat balen Pippe, was zo mooi geweest nog op de valreep.

Heel veel succes met de icsi en dat dat jullie wondertje mag schenken wat o zo gewild is.

liefs medusa

Geplaatst

Oh nee Lieve Pippe en Lena wat een oneerlijke en gemene strijd is het toch.

Ik had toch echt wel goede hoop gisteren voor jullie.

Meid heel veel sterkte en hopelijk brengt ivf jullie meer geluk

Dikke knuffel voor jullie beide

Geplaatst

Pippe,

Ondanks dat je het had verwacht komt het elke keer weer harder aan dan een vorige keer.....

Heel veel sterkte om dit samen te gaan verwerken!

Ook succes met het voorbereiden op de icsi.

Je schreef dat jullie meteen door mochten gaan voor icsi, wordt er dan aankomende week een uitgangsecho gepland of weet je dit nog niet?

Maris,

Logisch dat je gesloopt was na dat kinderfeestje!

Werk ze vandaag!

Ik ga zo naar mijn moeder, ga een lekkere lunch voor ons bereiden.

Heb zo'n zin in brie met hierover heen een beetje honing. Mmm!

Geplaatst

Pippe, verdorie......maar op naar de icsi dan! Duimen draaien lekker door ;)

Wish.....geniet van de lunch bij mams, kan voorlopig de laatste zijn. Blijf hopen op dit weekend.

Gaat al beter hoor, minder balen, paar daagjes niks doen helpt wel. Ik had t even nodig ;)

Trappelzak is bijna af, afwerken en knoopjes aanzetten en dan klaar! Strakkies even knoopjes halen, ben met mams bij de kapper. Mam kapper, ik iPad hahahaha

Maris, rust lekker uit. Doe kalm!

Tot!

Geplaatst

Dank je dames

Haha Lala uitrusten komt er niet echt van heb niet eerder als volgende week zaterdag weekend dus ben nog wel even zoet hihi maar is niet erg zolang mijn rug maar even mee zou werken want heb er wel echt last van moet ik zeggen maar goed het is niet anders.

Wish alles nog steeds rustig?

Was de lunch lekker?

Lala fijn dat de trappelzak bijna af is ik ben benieuwd.

Pippe een dikke knuffel meid

Bianca ook voor jou een dikke knuffel

Fijne avond allemaal dames.

Geplaatst

Lala,

Ik ben ook benieuwd naar de trappelzak. Welke maat heb je 'm gemaakt?

Plaats je er een foto van? (samen met de nog beloofde buikfoto) :happy:

Maris,

Balen zeg dat je rug weer op speelt! Ging het werken wel goed?

Kun je je rug wel ontlasten op je werk?

Je hebt ondertussen een strippenkaart bij de fysio of niet, shit zeg!

Lunch was lekker, mama vond het heel gezellig!

Samen ook boodschappen gedaan, mama heeft haar kelder weer vol gepropt.

Hoeft ze voorlopig niet met haar fiets die grote boodschappen te sjouwen.

Eind van de middag kwamen mijn broer en zijn vrouw samen met m'n nichtjes.

Ze hebben vanavond een feestje en m'n nichtjes blijven bij oma slapen en gaan een "meidenavond" maken.

Met chips en leuke spelletjes.

Harde buiken blijven aanwezig.

Lala, ook mijn moeder denkt dat ik dit weekend 'aan de gang' zal gaan.

Geplaatst

Haha ja die strippenkaart heb ik al bijna 10 jaar bij de fysio ik weet al niet meer beter dan dat ik 2 keer in de week naar de fysio moet.

Soms gaat het een paar weekjes goed en dan speelt het weer op.

Nee het werk is vrij zwaar maar ik moet dan maar even doorbijten meestal als ik maar in beweging ben gaat het wel maar zodra ik ga zitten of liggen of stil staan dan is het het ergste.

Fijn dat de lunch lekker was even gezellig met je moeder meestal doe ik dat op vrijdag maar door het feestje gisteren heb ik dat gemist wel jammer maar ach volgende keer beter.

Haha een meiden avond gezellig wat een leuke oma is jou moeder dat zou mijn moeder ook doen hihi

Ik hoop dat je dit weekend begint zou wel mooi zijn we zijn allemaal zo benieuwd.

Fijne avond allemaal ik ga lekker op de bank

Geplaatst

Jeetje mina, ik ben drie dagen niet op het forum geweest lees nu vol spanning de berichten van pippe pffff wat een dagen zijn het geweest. Ik had het zo gehoopt maar verdomme (sorry) het mocht niet zo wezen. Hele dikke knuffel voor jou. Hoe nu verder??

meiden bedankt voor alle knuffels!

reageer snel weer eens even maar wilde nu even snel pippe een knuff geven! Xxx

Geplaatst

Wij hebben vandaag veel buiten gezeten en zijn in de tuin aan het werk geweest. (Ahum, mijn man heeft natuurlijk het meeste werk verricht)

We hebben de tuin 'winterklaar' gemaakt. De mooie Orleander in de garage gezet voordat het gaat vriezen.

(hoop dat dit niet te laat is, afgelopen week had het al wat gevroren)

Mijn moeder is op bezoek geweest. Ze heeft samen met mij de gordijnen gestreken die we pas uit hebben gewassen, ze waren niet helemaal ongekreukt opgedroogd.

Met z'n tweetjes was het strijken zo klaar.

Meteen maar de ramen aan de binnenzijde gewassen. Mijn moeder kwam op dit idee, tja oma's kunnen ook last hebben van 'nesteldrang' haha!

Ze kreeg zelfs traanogen toen ze de huiskamer binnen kwam lopen en de box zag staan.

De harde buiken blijven nog steeds aanwezig, wordt niet meer en niet minder en blijven hetzelfde aanvoelen.

Wel merk ik dat (vooral) 's nachts mijn buik een wat spierpijngevoel geeft. Zal door de harde buiken komen, die heb ik voorheen niet (athans niet vaak) gehad.

Lala,

Nu heb je weer wat te lezen. Hahaha!

Geplaatst

Haha sorry ben er pas net weer van het werk we hadden een feestje met 250 mensen wat bedient moest worden dus je raad het al ik heb geen lichaam meer over maar ik vond het weer geweldig om te doen nu weet ik weer waarom ik toen de horeca zo leuk vond haha kan niet wachten op het volgende feestje.

Maar goed ik ben wel heel moe nu.

Oh ja ik heb gisteren de bevestiging van donderdag gekregen, maar baal wel dat mijn vriend er niet bij mag zijn bij de hystroscopie ik heb toch aan hem de meeste steun altijd maar ja het is niet anders even kiezen op elkaar en gaan met de banaan hihi

Wish jeetje wat ben je druk geweest en dat op zondag haha hopelijk begint het nu heel snel.

Welterusten allemaal alvast ik lig er op tijd in

Geplaatst

4QKu4XtZ

Trappelzak :happy:

En lampje

bzFQTSED

HozklzOD

Damn wish, ik dacht al dat je begonnen was. En tjee ik heb nu al 's avonds een "hangbuik", laat staan jij mét harde buiken erbij ;)

Maris, fijn dst je t weer leuk vond! Minder dat je nu helemaal gesloopt bent. Waarom mag vriendlief er donderdag niet bij zijn?

Kan zijn dat de foto's groot zijn, op iPad ben ik minder handig......pff...wat een rot smoes!

Geplaatst

Jeetje lala die trappelzak vin dik mooi echt geweldig ook die lampjes zijn erg mooi hoor lekker crea bea geweest

Ik weet niet waarom als dat niet mag ik denk omdat het op de ok gebeurd en daar mag normaal ook niemand mee ja ach we zien het donderdag wel kan me er nog niet druk om maken

Geplaatst

Ik ga nog een rits lampjes maken :)

Dank! Vind de trappelzak ook echt mooi geworden.

Ok, als t op de OK is dan kan ik t me voorstellen. Druk maken heeft geen zin, laat t maar gewoon op je afkomen.

Geplaatst

heheh ik ben er weer

@pippe wat KUT dat het toch weer niets is

zoooooooooooooo erg gehoopt ik had het jullie zo gegunt

denk wel dat lena nooit meer eerder test als ze door heeft hoe moeilijk het voor jou is/was

@wish zet er eens vaart achter we zijn benieuwd dus hup vanavond aan de gang en ons dan snel laten weten wat het is en joe de kleine spruit heet ed :)

hahaha een oma met nestdrang

@lala mooie lampjes en mooie trappelzak

tegen je hangbuik heb je echte buikbanden (niet die decoratieve maar een band die je onder je buik vast maakt en dan is het net of er steeds een extra hand onder je buik zit om mee te dragen

dit helpt ook mee om bekken instab. tegen te gaan

ik had de mijne toen bij de prenatal gekocht

@bianca gaat het weer goed of is het nog steeds niet tof thuis

ik zag op facebook dat je weer thuis was en met peet weg was geweest

hoe dan ook dikke knuf voor iedereen

wij hebben onze oude stacaravan afgebroken we hadden al een andere aan de andere kant van de straat

die is bijna klaar en de oude is nu weg

5 volle aanhangers en daar zat alle zooi van de oude in

het dak van de oude stond echt op instorten

stond hol ipv bol en met een stevige regenbui werdt het binnen ook nat dus dat kon echt niet meer

we zijn nu echt naar de overkant van de straat verhuisd

grotere caravan en een veeeeeeel grotere plek

we zijn van 9 bij 11 naar 12 bij 18 M2 gegaan dus das een ruime verdubbeling

kan stan volgend jaar lekker spelen

Geplaatst

Maris,

Super dat je een leuke werkavond hebt gehad ondanks dat je hard hebt moeten werken.

Als je iets leuk vindt om te doen ga je ervoor!

Vandaag wel rustig aan doen om je lichaam bij te laten komen.

Vind het 'raar' dat je vriend niet bij de hysteroscopie aanwezig mag zijn.

Het kan inderdaad zijn omdat het op een ok gebeurd. (dit was bij ons niet het geval)

Het was natuurlijk wel in een steriele ruimte, maar het was geen ok.

Lala,

Wat een mooie trappelzak!

De lamp is niet mijn smaak, maar vind hem er wel sfeervol uit zien.

Pleun,

Dat ruimteverschil is inderdaad enorm!

Kan Stan volgend jaar mooi op z'n driewieler rond gaan fietsen!

Geplaatst

Even het berichtje erbij gehaald wat ik in het uitgerekend in okt. heb geschreven. Hoef ik het niet nog een keer te typen:

Meiden,

Hier een bijna slapeloze nacht gehad.

Om 02.30uur dacht ik dat ik een beetje vruchtwater aan het verliezen was.

Hierna heb ik van 03.30uur t/m 7.00uur harde buiken in combinatie met menstruatiekrampen in m'n onderbuik gehad.

Daarna niks meer gevoeld.

Rond 8.30uur ben ik de slijmprop verloren.

Om 9.00uur naar de vk-praktijk gebeld en bovenstaande doorgegeven.

De dienstdoende vk belde mij terug en zou bij ons langs komen om te beoordelen of het vruchtwater was en controles uitvoeren bij mij en ons kleintje.

Ze kon niet met zekerheid zeggen of dat ik vruchtwater was verloren dus heeft ze een testje gedaan. (een soort wattenstaafje in de vagina gehouden)

Dit zou zwart verkleuren als het vruchtwater zou zijn. 'Helaas' was dit het niet.

Dus nu weten we nog niet waar we 'aan toe zijn'.

Er is iets gaande, maar wanneer het door gaat zetten is de grote vraag.....

Geplaatst

Heee Wish...........SPANNEND!!!!

Succes meid, voor t geval we elkaar niet meer spreken voor die tijd.......

Dat je snel wat weet, en aan de gang gaat! En dat kleine er snel mag zijn dan.

Kaarsje gaat aan (zit thuis vandaag)!

Lampje: jup, moet je van houden. Ga nog een "witte" versie maken.

Trappelzak: ga ik ook nog een fleece versie van maken ;-)

Hopelijk spreek ik je voorlopig niet meer...........maar mocht t nog even op zich laten wachten: alle updates zijn welkom! hahaha

Doe je lekker kalm?

Geplaatst

Lala,

Jij bent druk bezig met fröbelen, deze trappelzak is ook erg mooi zeg!

Ik ben net bij een vriendin van mij op bezoek geweest.

Heerlijk met haar jongste telg kunnen knuffelen. (hij is nu 9 weken)

Soms krijg ik nog een harde buik met wat menstruatiekrampjes, hoop dat het deze week toch wel door gaat zetten. Niet dat ik hier nog 2 weken mee 'rond loop'.

Geplaatst

Oe, hoop t niet voor je! Ik vind t eigenlijk wel mooi geweest. Even uitrusten en straks dan maar aan de gang?? hihi

Wat gek trouwens, ik zie mn foto niet meer ? ow nee, daar is ie weer...

Geplaatst

Mooi hoor Lala je bent er maar druk mee

Hihi ben ik ook hoor ben net aan het schilderen geweest had namelijk een bestelling van mijn dienbladen met kunstbloem en zij wou het in een kleur waar ik geen bord van had dus moest ik even schilderen. Nu kan het mooi drogen en dan woensdag de rest erop maken dan kan die vrijdag naar die vrouw toe

Wish je maakt het wel spannend zo hoor haha ik hoop maar dat het snel begint want kan me indenken dat dit ook niet fijn is.

Hoe is het met de andere dames?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden