Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Och meid toch wat een k%^&^$#t situatie laten ze eens gewoon normaal doen daar net of het nog niet erg genoeg is dat je ontslagen word.

Sterkte en ik hoop dat je het toch voor elkaar krijgt om verlof te krijgen morgen en overmorgen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, ik denk dat ik vriend/advocaat even bel straks/vanavond.

Wat er mogelijk is, want het is gewoonweg écht niet meer leuk.

Tegen alle collega's die ik spreek kan ik niks zeggen en moet ik maar net doen alsof de wereld gewoon doorgaat. Dat doet t ook wel, maar vriendelijk blijven blijft lastig. En niet "bitchen" om alles.

Komt wel goed!

Geplaatst

Meid ik heb met je te doen zo werkt het niet leuk en krijg je onnodige stress

Misschien moet je je anders maar ziek melden om dat te vermijden want dat is niet goed nu.

Geplaatst

morgen opeens last van een of ander zwangerschaps kwaaltje , braken oid en dus gewoon de zieken kaart pakken

als ze dan toch moeilijk willen doen kan jij het toch ook

Geplaatst

of tand klachten

een kind kost een tand zeggen ze toch wel eens

morgen opeens een kaakontsteking van heb ik jou daar daar moet je vrijdag echt naar laten kijken

en met al die paracetamol die je morgen moet pakken kun je echt niet komen werken , je bent er helemaal ziek van

Geplaatst

Ja dat is een goeie hihi of buikgriep heerst heel erg en zoals ik vorige week donderdag was kon ik echt niet werken hoor kon nog geen slok water binnen houden

Geplaatst

Ik heb nog even een nieuwtje hihi we gaan weer beginnen met de 4de poging en wel dit jaar nog jeetje ik ben er helemaal blij van.

De punctie en tp zullen wel in januari zijn maar dat maakt niet uit er zit schot in de zaak eindelijk.

Ik zag vandaag op internet dat bij mijn verzekering de vergoeding van €750 eraf gaat voor de 4de poging en daarom ben ik juist naar die verzekering over gegaan dus het zou eeuwig zonde zijn als we daar geen gebruik van maken, dus ik aan het rond bellen gegaan en nou blijkt dat we in Enschede in december kunnen beginnen met spuiten, wel jammer dat het in Utrecht niet kan maar ach zij hebben onderzocht dat alles goed is en dan maakt het ook niet veel uit waar we de echo's krijgen en mocht dit weer niet lukken dan gaan we zeker verder in Utrecht, maar het is te duur om het te laten gaan.

Ik ben ook nog niet helemaal de aantal kilo's kwijt maar ben er wel bijna en de artsen hebben ook nooit gezegd dat het moet ik wou het zelf dus ik ben helemaal blij

Geplaatst

Hey wat balen zeg.

Heb hier vannacht een berichtje gepost, maar er is iets niet goed gegaan.

Lala,

Wat een klo..-situatie voor je!

Kan niet alles bijhouden wat hier geschreven wordt, maar....

Maris,

Wat lees ik nu. Jullie gaan in december weer een poging wagen.

Meid, wat vind ik dit een geweldig bericht!

Ik begin nu alvast met positieve energie jou kant in te sturen!!!

Geplaatst

heeee maris wil je mijn mod. schap voor de zekerheid????

wat goed hoor dat jullie dit jaar nog gaan beginnen

mijn duimen draaien non stop voor jullie

[ATTACH=CONFIG]2790[/ATTACH]

wat vinden jullie van mijn herfst compilatie ,heb deze fotos vandaag gemaakt en ik vond het wel leuk zo in dit kader

die website is echt een leuke site als je eens wat anders wil dan gewoon een foto

ik heb nog een paar mooie kijk maar

[ATTACH=CONFIG]2791[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2792[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2793[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2794[/ATTACH]

Geplaatst

Gaaf pleun!!!

Is echt super :-)

Wish, jup is niet merr fijn nu.

Heb me ziekgemeld. Directeur wil vlgd week maandag gesprek, in Weert! Zo......komt ie eens deze kant op.

Maandag zou contract ook klaar zijn. Pfff...

P wil dst ik de vk ook even bel. Heb buikpijn, naar mijn idee niet ernstig....

Geplaatst

Hoi Meiden,

Daar ben ik ook weer eens even!!

Lees zo nu en dan wel mee hoor maar ik heb het momenteel even te druk om te reageren!

Dus heb er nu gewoon even tijd voor vrij gemaakt!

@Pleun,Wat een onwijs leuke fotos!! Zag ze op hyves ook staan leuk hoor!! Vond hij het zwemmen uiteindelijk wel leuk

@Lala,Jeetje meid wat krijg je een hoop te voortduren op je werk.Hopelijk komen jullie er uit.

Gelukkig laat jij je niet op je kop zitten en wil je er uit trekken wat je er uit kan krijgen! Hoe voel jeje nu?De vk nog gebeld?

@Maris,Heb jij inmiddels het zh al gebeld dat je wilt gaan starten?Werken hun niet met een wachtlijst?

Maar hoe kun je dat budget dan gebruiken als je pas in Jan de punctie en tp hebt? Betaal je daar dan de echo s van?

Hoe is het verder met je?Weer een beetje rust in je koppie?

@Wish,Hoe is het met jou lieverd?Last dat Mijke erg gegroeit was in een weekje! Ben zo benieuwd naar nieuwe fotos dus ik zeg plaats lekker nieuwe fotos!!

@Babeth,Hoe is het met jou?Lees niet meer heel veel op het forum van je je zal wel heel erg druk zijn!

@Pippe,Gaat het met jou weer een beetje.Bevruchting kan er zijn bij jullie nu nog innestelen dat moet gewoon goed komen!! Je weet dat het kan en het gaat ook gebeuren verlies de moed niet!

Hier gaat het op en af.Ondanks dat ik zelf de knoop door gehakt heb merk ik dat ik het zo nu en dan toch best heftig vind.

Inmiddels heb ik een tijdelijke woning waar ik sowieso denk ik wel minimaal een jaartje kan zitten.Heb alles opnieuw gekocht van messen tot meubels tot een bed tot wcbril ;)

Enige wat ik meeneem is de auto en was tierelantijntjes. Ik had natuurlijk wat spaargeld en vond het niet eerlijk het halve huis leeg te trekken.Maar in ruil daarvoor heb ik de auto dus mee genomen.

Helaas mogen in deze tijdelijke woning geen honden.Dus die blijven helaas bij peet.Ik laat ze voor ik naar me werk ga uit en als peet een weekend moet werken en daarvoor van huis is neem ik ze gewoon stiekem mee.

Eergister naar het tuincentrum gegaan waar ze me een half jaar geleden zo graag wilden hebben.Helaas hadden ze net iemand voor 40 uur aangenomen.Dus vroeg of hij niet eens een balletje bij zn baas op kon gooien of hij voor de ma en wo niet iemand bij de kassa ofzo kon gebruiken. Hij was erg verbaasd dat ik dit ook wilde.Dus vroeg hij gelijk of een andere afdeling ook prima was.Nou helemaal top.

Kreeg ik een smsje want had zn oproep gemist en daar in stond dat ik op ma en wo daar kon werken! Dus morgen maar eens bellen.

Want belasting technisch schiet ik er niks mee op en blijf ik het minimale houden. Maar als ik daar eenmaal binnen ben dan is het makkelijker omdaar op den duur 40 uur te gaan werken en kan ik me baan in de snackbar eindelijk opzeggen.Dat is wel mijn streven.

Dus hopelijk vallen alle stenen op deze manier toch op zn plek.

Eergister was ik ineens erg verdrietig dat ik helaas geen behandeling meer kan gaan doen.Had zo graag in November zwanger geraakt.Dat gevoel zat/zit zo diep dat ik merk dat het me erg veel doet om het los te gaan laten. Ik gun het iedereen om zwanger te worden maar voor mij zijn de aankomende jaren toch anders!! Hopelijk vind ik zodra mijn leven weer volledig op de rails is een lieve man die het met mij aan durft om aan kinderen te beginnen! Zo niet is het niet de geschikte man voor me! Word wel heel erg kieskeurig :P!

Maar weet dat ik ooit mama gaat worden en dat is het belangrijkste. 1 van mn beste vriendinnen is nu 12 weken in verwachting van een 2ling. Ga me daar gewoon lekker op concentreren.Haar zoontje is nu 2.5 jaar en heb haar zwangerschap van toen van zo dichtbij mee gemaakt.Hij schopte naar bijna niemand in haar buik naar 2 mensen. En als ik dan drie keer drukte begon hij te schoppen dat was altijd deed een ander dit deed hij niks.Vanaf zijn geboorte hebben we al een onwijs bijzondere band en had ze het er zelfs over dat als er ooit iets met hen zou gebeuren ze zou willen dat haar zoontje naar mij toe kwam.Nou dit zegt ook al iets!?

Dus hopelijk ga ik dit het zelfde met de tweeling krijgen.Lijkt me zo bijzonder!! Helaas zijn ze niet van je zelf maar je kan er altijd 24 uur per dag terecht! Klinkt misschien maf haha. Hmmm zit op mn praat stoel geloof ik ;) Heb ook al zo lang niets gepost haha.

Verder gaat het allemaal goed! Zaterdag samen met peet de dingen voor het raam ophangen bed in elkaar zetten lampen ophangen schilderijen etc ophangen.Dan hebben we zondag nog even een dagje samen.We hebben namelijk geen ruzie gelukkig.Het lijkt nu beter te gaan als ooit te voren!Maar dat is vaak zo! Je hebt geen verwachtingen meer en alle stress en irritatie factoren zijn weg!

En dan slaap ik vanaf maandag in mijn eigenhuisje!En ook dat zal een heel gek moment zijn!

Waarschijnlijk heb ik de aankomende 4 weken geen internet.Blijf jullie sowieso volgen via mijn mobiel alleen is dat lastig typen maar zal jullie niet vergeten!

Zodra ik weer internet heb reageer ik weer op jullie!!

Dikke knuffel voor jullie! Jullie zijn stuk voor stuk bijzondere lieve meiden!

Geplaatst

Binaca!

Fijn dat je weer even van je laat horen! Hee meid, natuurlijk heb je t best zwaar. Het is niet niks om zomaar ineens al je dromen te laten varen! Maar bedenk dit maar: ze zijn niet weg, je komt vast weer iemand tegen die samen met jou zijn dromen wilt laten uitkomen, en die dromen lijken verdomd veel op die van jou! En dan weet je dat t goed zit.

In de tussentijd geniet je lekker van je eigen huisje, je nieuwe baan en straks alle kindjes van je vriendin.

Het komt goed! Ik weet t zeker! Je klinkt heel sterk en optimistisch maar ook reëel. En dat is goed. Wij zijn hier nog wel even, dus mocht je behoefte hebben aan lekker even babbelen....dan weet je ons wel te vinden he? Lieverd, heeeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou!

Heb de vk nog gebeld ja, stress en mogelijk een blaasontsteking. Maar uitslapen was vanochtend belangrijker dan potje plas vangen en naar huisarts brengen. Ik doe dat maandag wel even.

Nu de baas nog mailen dat ik maandag met advocaat kom, omdat ik "emotioneel" ben en "zwangerschapsdementie" heb. Oftewel: ik reageer dan te fel en vergeet meer dan de helft wat er gezegd is.

Ach...we zien wel. Ik hoef noet tonderste, maar wel waar ik recht op heb. Alles wat meer is, is meegenomen.

Tot zover!

Xx

:hugg:

Geplaatst

Pleun,

Wat een prachtige foto's van jullie knapperd!

Stress kun jij nu echt niet gebruiken lieve Lala, hoop dat alles zsm in een rustiger vaarwater zal komen!

Bijna 20wkn zwanger!

Dikke knuffel!

Hey Bianca,

Wat super dat je tijd vrij hebt gemaakt om hier te reageren! Siert je enorm.

Krijg weer kippenvel als ik lees in wat voor situatie je nu verkeerd....

Lieve Bianca, wat gun ik je het allerbeste. Hoop dat je snel wat rust kan vinden.

Goed van je om meer te gaan werken, maar wel op jezelf blijven letten hoor. (luisteren hoor, naar deze wijze woorden van mij) :happy:

Maris,

Hoe gaat het met jou?

Het wordt misschien eentonig om steeds te schrijven, maar het gaat hier nog steeds fantastisch!

Gisterenavond om 23.00uur bv gegeven, hierna kwam Mijke uit haar zelf om 3.30uur en toen om 8.30uur.

Papa en mama vinden dit heel fijn.

Rompertje maat 50 past ze niet meer. Heb een doos onderin de kast gezet waar ik meteen na het uitwassen de te kleine kleertjes in leg.

Kreeg toch wel een brok in m'n keel toen ik hier de rompertjes in had gelegd. (en dat zijn nog maar kleertjes......)

Geplaatst

Lala, wat Wishzegt, niet stressen hoor. Kop op, en hopelijk gaat het gesprek goed maandag.

Pleun, hele leuke foto's!!

Wish, wat fijn dat het zo goed gaat.

Maris, super dat jullie weer gaan beginnen!

Bianca, ik vind je erg sterk overkomen. Ik hoop ook echt dat je alles weer op de rails krijgt en natiurlijk is en blijft dit eeb moeilijk traject. Ik weet zeker dat je over een tijd een man vind die met jou in dit traject wil stappen. Het is je zo gegund.

Hier is gisteren de eerste spuit weer gezet. Spannende tijden nu!

Geplaatst

Ben alweer mn eigen staart aan t vangen, oftewel: heb alweer afleiding gevonden in n breiwerkje. Daar kan ik net zo geobesedeerd door raken als een woef door zn eigen staart ;)

Komt dus goed met me hoor.

Pippe!!!! We gaan weer eens duimen! Heeeeel veel succes weer he?!

Knuffel!

Wish, alles goed is super! Kleertjes wegleggen is ook goed! Kan me voorstellen dat t traamtjes oplevert, maar dat betekent dat jullie meis hard groeit! Helemaal goed dus!

Babeth, kimmie, bij jullie ook alles ok?

Voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

@Lala wat een stress zeg, hopelijk is er snel duidelijkheid. Wat ben je aan het breien, babykleertjes? Ik was laatst begonnen met haken, een kussenhoes hmmm het ligt er nog steeds zo, twee regels of zo ;-).

@Maris wow goed hè dat jullie weer voor een poging gaan.

@Pleun wat een leuke foto's zeg, welke website is dat? Wil ik ook eens gaan kijken. Vooral die met de herfstbladeren vind ik erg mooi.

@Wish goed om te lezen dat het nog steeds fantastisch gaat bij jullie, lekker relaxed toch.

@Bianca, ken je verhaal verder niet maar ik denk dat ik het zo tussen de regels door wel begrijp, lijkt me heel moedig om toch alleen te gaan wonen en een nieuwe toekomst op te gaan bouwen. Wie weet, vaak wanneer je iets het minst verwacht, komt het spontaan.

@Pippe gaan jullie een poging doen of net gedaan, dat kan ik niet helemaal uit de berichtjes halen.

Geloof dat ik weer aardig bij ben. Heb inderdaad niet meer verder gelezen vanaf maart 2010, er komt teveel naar boven, teveel teleurstelling, en dat is jammer want het gaat juist zo goed met me, op een dip af en toe na, maar dat hoort erbij denk ik, je wilt niet voor niets er alles voor doen om een kindje te krijgen dat kan niet zomaar weggaan dat gevoel als je weer aan de pil gaat en besluit samen verder te gaan.

Hier vandaag lekker een dagje vrij samen met vriendlief, vanochtend even gezellig koffie gedronken bij mijn schoonouders en nu even lekker niets doen. Zometeen de auto ophalen bij de garage en dan nog even naar een tuincentrum toe, gewoon even rondlopen, niet echt iets nodig en de kerstafdeling sla ik zeker nog over. Eerst morgen Klaas binnenhalen toch?!

Goed weekend meiden, knuf van Shan

Geplaatst

Babykleertjes en sokken hahaha

Ik heb n metode gevonden waarbij ik geen hiel hoef te breien, dus kan ik ook sokken breien. Hihihi

Ben eigenlijk nu bezig met een hele brede sjaal of n poncho. Als ik dasr zin in heb en genoeg wol. :)

Maar t kan net zo goed een baby-dekentje worden, of inderdaad, een kussensloop. Oftewel, kan nog alle kanten op.

Maandag ga ik met mijn advocaat het concept ophalen, dus dan weet ik meer. Zoals het er nu naar uitziet vanaf 1 dec thuis of zelfs eerder. We zien wel. Gaat vandaag redelijk, net even een lekker badje gepakt.

Ach, ik ga me niet meer druk maken.....hum...in ieder geval niet voor morgenavond hahaha. Zal wel weer lekker weinig slaap worden zondag nacht. Ik ken mezelf.

Ik ga lekker vroeg naar bedje dames!

Tot!!!!

Geplaatst

Lala,

Het lijkt erop dat je mentaal wat rustiger wordt. (dit merk ik aan de manier van hoe je hier een berichtje schrijft)

Klopt dit of heb ik het mis?

Lig je trouwens nog wel lekker in jullie waterbed?

Ik heb ooit een paar weken op een waterbed gelegen en het is echt niks voor mij.

Truste en tot snel!

Wij kijken Ik hou van Holland nog af en dan gaan wij ook richting ons bed. Dan zal Mijke haarzelf wel gaan melden om te willen eten en dan kunnen we een paar uurtjes gaan slapen.

Geplaatst

Pleun bedankt voor de linkjes, de sites zijn erg leuk, lastig kiezen hihihi.

Lala ben benieuwd hoor wat het nu uiteindelijk gaat worden, wat breien betreft, natuurlijk ook mbt je werk :happy:. Lekker relaxen in bad heerlijk hè, ben er ook helemaal fan van. Sinds augustus hebben wij een jacuzzi in de tuin staan, nu er geen kids komen hebben we een deel van ons spaargeld wat we daarvoor gereserveerd hadden daar aan besteed.

Wish nog wat uurtjes slaap gepakt?

Wij zijn ook vroeg naar bed gegaan, maar dan vroeg in de ochtend hihihi om half vier lagen we in ons bedje, gezellig avondje bij vrienden gehad. Hum zij hebben wel kids die om zeven uur al aan het bed staan. Maar ze bleven zelf maar aandringen op nog een biertje dus tja.

Vanmiddag even bij mijn ouders op de thee (en blijven mee eten) daar zijn we al zo lang niet geweest, schandalig gewoon, terwijl we zulke goed contact met ze hebben maar door de afstand komt het er telkens maar niet van. We hebben ze wel een paar keer al gezien maar dan bij feestjes of verjaardag bij anderen. Nu nu zo snel een boterham eten en dan op naar D.

Goed weekend allemaal, liefs van Shan

Geplaatst

Wish,

Ben al iets rustiger. Gesprek is woensdag ipv vandaad, de advocaat van t bedrijf wil er ook bij zijn. Is best! Morgen meld ik me weer beter, vandaag nog even anti stressen ;)

Waterbed doet t nog wel voor mij. Merk dat ik meer last van mn rug heb als ik bijvoorbeeld op de bank in slaap val, die overigens heeeel lekker ligt hoor! Maar ja, alles gaat nog goed. Wat oprispingen en zuurbranden maar dat is t ook wel.

Shan, als je op t paperclipje klikt (als je de lijst met onderwerpen voor je hebt) dan kan je alle foto's zien. Heb al het een en ander gemaakt. Waaronder al wat trappelzakjes en een dekentje.

Maar een jacuzi! Lekkkkkerrrrr! Is hier ook nog altijd een droom hoor: een bubbeldinges of hottub in de tuin, sauna en zwembad. Nou is de tuin groot zat dus moet het wel kunnen. Toch maar een extra staatslot volgende maand ;) ach, wat zal ik zeggen, het komt er ooit wel van hoor !

Maar tot die tijd moeten we t doen met een bad en een opzet zwembad. Hahaha. Nou ja, mogen nog steeds niet klagen, hebben ook al een pool(biljart) kamer.

Pff...even kijken of ik vandaag ook nog puf heb om te verven, wil eigenlijk wel binnenkort t bedje af hebben zodat ik langzaam maar gestaag aan de kinderkamer kan beginnen.

Goed, vandaag nog ziek, morgen weer aan t werk. Woensdag gesprek, en dan vlgs mij nog week vol maken en dan thuiszitten. Maar voor t zelfde geld ook tot maart doorwerken.... We zien wel.

Tot!

Het zonnetje schijnt! Als de kou is opgetrokken ga ik boodschappen doen...op de fiets of lopend, ik weet t nog niet..

Geplaatst

Zo daar ben ik ook weer een keer hihi sorry heb eigenlijk totaal geen tijd gehad en ook niet zoveel zin gehad om te schrijven hihi

Maar ik heb vandaag nog een keer met het zh gebeld en 4 januari gaat de eerste spuit erin. Dat is wel in het nieuwe jaar al maar ik heb gebeld met de verzekering en omdat we dit jaar speciaal voor die vergoeding overgestapt zijn krijgen we het nog wel vergoed dus ik ben helemaal blij we gaan gewoon weer beginnen eindelijk!!!!!

Ik zal later even meer reageren maar wil iedereen even een dikke knuffel geven

Fijne avond

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden