Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heee maris fijn dat het zo kan maar heb je wel dit zwart op wit laten zetten

anders kom je mss volgend jaar bedrogen uit

wil niet doemdenken maar heb niet zo veel vertrouwen in verzekeraars

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha lief dat je eraan denkt ja ik heb gevraagd of ze mij dat konden bevestigen middels een brief en die sturen ze mij op dus komt helemaal goed.

Zijn ook al 3 verschillende personen wie dat mij toegezegd hebben dus het zal wel echt zo zijn.

Geplaatst

Maris,

Zó hey, dus 4 jan gaan jullie beginnen.

Meid, wat hoop ik met je mee dat dit een goed begin van het jaar mag gaan worden en dat jullie het jaar ook super goed af gaan sluiten!!

Goed van je om een bevestigingsbrief te vragen, tja helaas weet je ondertussen wel hoe het werkt mbt zkh, verzekeringen etc.

Lala,

Ben je nog steeds redelijk rustig?

De omstandigheden zullen dit niet zo goed toelaten.

Maar denk aan dat wonder wat in je aan het groeien is en jouw positieve energie hard nodig heeft.

Succes en een dikke knuf!

Shanna,

Een duik nemen in een warm bad in de tuin is niet verkeerd....

Zitten jullie hier vaak in?

Vrienden van ons hebben dit ook en gaan er zo'n 5 keer per jaar in ofzo.

Wel heel het jaar aan laten staan....wat dat kost aan stroom en onderhoud. (Ach, is niet mijn probleem)

Geplaatst

Mijke heeft ontzettend goed geslapen.

Van 21.00 tot 00.30u toen kwam ze om 04.00 en net om 8.00u.

Hoop dat ze dit ritme vast gaat houden en er steeds meer tijd tussen laat zitten, dan is de nachtvoeding er over een poos wel af.

Vandaag naar de arts van het consultatiebureau. Zal later wel verslag komen doen.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

@wish wat fijn dat je mupke zo goed slaapt en dat met bv das echt super goed

@lala hoe is het gister gegaan , ik had geen tijd gister om hier op t forum je succes te wensen maar heb wel aan je gedacht

is er iets uitgekomen ???

@maris ik hoop zoooo dat het nu mag lukken voor jullie

@pippe gewoon even een knuf met positive hoop voor jullie

het is wel rustig he de laatse dagen hier bij ons kluppie

hier gaat het wel goed, geen nieuwtjes,nog een rede waaromhet rustig is he

Geplaatst

Haha ik heb ook geen nieuws maar inderdaad erg rustig hier

Wish wat fijn dat ze het zo goed doet

Lala hoe is het gegaan

Pippe hoe is het met jullie

En met de andere dames?

Hier gaat het goed heb heel veel last van mijn nek maar ach er zijn ergere dingen

Merk wel dat ik nu echt zin heb om weer te beginnen mijn vriend zei al zou 2012 dan eindelijk ons jaar worden dat wij ook papa en mama mogen worden en ik hoop het zo

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Pleun,

Hoe gaat het met het lopen van Stan?

Hij zal wel al rond de tafel aan het lopen zijn, ook al aan 1 hand of ben ik nu te voorbarig?

Maris,

Afgelopen jaar is er heel wat narigheid (zacht uitgedrukt) op jullie pad gekomen. Man o man wat hebben jullie veel te voorduren gehad....

Krijg er tranen van als ik eraan denk, laat staan hoe jullie emotioneel gekrenkt zullen zijn.

Lieverd,

Voor mijn man en mij was 2011 'ONS JAAR'!!

En wat hoop en gun ik het jullie zo dat 2012 'JULLIE JAAR' zal gaan worden!! :toppie:

Ben naar het cb geweest. Mijke is door de arts gezien en helemaal goed gekeurd!

Heupjes, longen, hart etc. was allemaal in orde.

Fijn om dat te horen te krijgen.

Ze heeft alleen een aardbeienvlekje onder de rechter tepel (dit wisten we al), dit zal waarschijnlijk vanzelf weg gaan als ze een jaar of 5 is. Niks om ons zorgen over te maken.

Net na de geboorte was dit een wit vlekje en 2 dagen later werd dit wat roder, nu is het donker rood en komt het vlekje al wat op de huid te liggen, ze heeft er gelukkig geen hinder van en dat is het belangrijkste! Het is in omvang niet groter geworden en dat zal nu ook niet meer gaan gebeuren.

Het is zo groot als 20 Eurocent, dus valt echt wel mee.

Ze weegt nu 4500gr en is bijna 55cm lang.

Ik heb tips gevraagd om de tijden tussen de voedingen te gaan rekken naar zo'n 4 uur.

Heb nu wat richtlijnen voor een dagindeling en dit gaan we uitproberen.

Eens kijken of Mijke dit goed gaat vinden.

Geplaatst

@ Maris, ik lees dat je in januari weer gaat starten, ik wil je heel veel succes wensen en dat 2012 jullie jaar gaat worden ( ik hoop dat je de lucky shots heb gekregen ;-D )

Liefs Medusa

Geplaatst

Dank je wel Medusa lief dat je even reageert ja ik hoop ook dat mede dankzij jou dat wij nu het geluk mogen hebben hihi

Wish dank je krijg er tranen van als je het zo schrijft dank je voor je lieve woorden

Wat doet Mijke het goed zeg en wat is ze weer gegroeid echt fijn om te horen en dat vlekje ach heb ik ook gehad vroeger en je ziet er niks meer van dus komt helemaal goed en gelukkig zit het niet in het gezicht zo valt het niet eens op ja.

Fijne avond allemaal wij doen lekker makkelijk met het eten hihi snitsel met patat heb even geen zin in lang en gezond koken en soms mag dat van mezelf

Geplaatst

Maris,

Geniet van je schnitzel en frietjes! Mmm!

Ik heb het mezelf vandaag ook erg makkelijk gemaakt. Er stond nog hutspot en groentesoep in de diepvries.

Dat heeft mijn moeder gemaakt toen Mijke net geboren was, zodat mijn man niet elke avond hoefde te koken.

Ze had zoveel gemaakt dat we het in drie porties in hebben kunnen vriezen. (nu is het op)

Die moeders toch, bang dat we iets te kort zullen komen en niet goed voor ons zelf kunnen zorgen. :happy:

Geplaatst

Haha ik ken dat mijn moeder belt ook regelmatig of we nog ruimte in de vriezer hebben of dat we tijd hebben om mee te eten haha

Maar heerlijk ik ben gek op hutspot hihi

Geplaatst

hee wish

nee stan loopt nog niet hoor

hij staat in de box nogsteeds te wiebelen van links naar rechts met zo'n blik van ik doe iets niet goed maar weet niet wat

in zn loopauto is niet meer te stoppen dus ergens weet hij wel hoe het moet maar ik denk dat hij nog niet goed durft om echt te gaan stappen

Geplaatst

Pleun,

Haha, wat leg jij dit grappig uit....

Ach, komt vanzelf, maar was gewoon benieuwd hoe het met hem ging.

Wat een prachtige profielfoto!!!

Geplaatst

ik maak elke maand op ongeveer (give or take 2 dagen)de zelfde dag een foto op het zelfde kussen zodat je echt zn groei kan zien

zal ze zo er eens bij zetten

maar wish neem van mij aan dat het te leuk is om te doen

dus doe het ook het is echt zo de moeite waard om elke maand zo'n foto te maken

Geplaatst

16 feb [ATTACH=CONFIG]2881[/ATTACH]

16 maart [ATTACH=CONFIG]2882[/ATTACH]

16 april [ATTACH=CONFIG]2883[/ATTACH]

17 mei [ATTACH=CONFIG]2884[/ATTACH]

16 juni [ATTACH=CONFIG]2885[/ATTACH]

Geplaatst

14 juli [ATTACH=CONFIG]2886[/ATTACH]

16 augustus [ATTACH=CONFIG]2887[/ATTACH]

20 september [ATTACH=CONFIG]2888[/ATTACH]

17 okt [ATTACH=CONFIG]2889[/ATTACH]

november heb ik nog niet gemaakt ,stan heeft een hele grote blauwe plek op zn bol omdat hij omviel in de box

zaterdag ga ik hem alsnog maken en dan zal ik m hierbij zetten

Geplaatst

Pleun, leuke foto's!!

Wish wat fijn dat alles zo goed gaat en dat ze goed groeit!

Maris, het aftellen kan voor jullie ook beginnen! Fijn dat jullie ook gaan beginnen. 2012 wordt ons jaar he! Hihi

Lala, zijn de gesprekken geweest? Heb je eres uit kunnen halen? Hoe voel je je?

Hier is het wachten op lena's menstruatie zodat we een echo krijgen en met de gonal f kunnen beginnen. Ik vind het zo spannend. Tot nu toe weinig last van de deca. Ik vind het ook best eng allemaal

Geplaatst

Hoihoi!! Alles goed hoor.

Pleun, lieverd, dank je wel dat je mij uit mn schulpje trok!

Is een beetje een "dingetje" van mij. Als mn hoofd heel druk is, lees gestressed, dan ga ik kluizenaar spelen. Letterlijk hoor! Ik kom dan ook t huis niet uit. Lang leve een grote tuin voor de frisse lucht.

En dan zijn lieverds als pleun nodig om me erop te wijzen dat er ook mensen zijn die om je geven en je missen. ;)

Alles goed, voor zover dat kan. Gesprek nog steeds niet gehad, nu was/is mijn advocaat ziek. Tja.....gezien de communicatie via de advocaten loopt, weet ik dus nog steeds niks. Niet handig, en dat zorgt dan wel voor meer stress. Ecseem is terug, gelukkig niet heel erg, en mn kluizenaarschap dus. Ik voel frummel ook niet zo heel veel meer, maar de dopler stelt me dan gerust. Hartje is nu heel goed te horen via dopler.

Peter heeft ern afdruk van mn buik gemaakt, die ga ik met mozaiek beplakken. De steentjes zijn onderweg vanuit engeland. Volgens mij heeft p een nieuwe hobby gevonden, want hij wilt nog een hele buik doen, 'lifecasting' dus een torso zeg maar, met voor en achterkant. Vind t wel leuk. En p kan dan lekker kliederen. :-)

Woensdag de 20w echo. Gaat snel nu, vind ik. Bijna op de helft!

Voor de rest ben ik wel wat aan t freubelen maar niks spannends. Bedacht me van de week dat p wel al dingen voor frummel gekocht heeft, maar ik nog niet. Gordijnstof, maar dat is voor kamertje niet voor Jay zelf...

Toch maar van de week dan een keertje gaan shoppen......

Tot zover dames!

Wish, fijn dat mijke het goed doet.

Pleun, wat groeit je mannetje hard zeg!

Maris, kalm aan met je nek. Is vervelende pijn. 2012 wordt jullie jaar!!

Pippe, deze ronde is voor jullie!

De kaarsjes branden nog elke avond voor ons allemaal hoor!

Dat t goed gaat met de kleintjes, frummel goed groeit en gezond ter wereld komt en dat jullie, maris, pippe/lena, snel zwanger mogen zijn! Dat bianca snel haar zelf en haar dromen weer vind, kimmie snel geopereerd wordt en alles goed gaat met babeth en haar gezin.

Tot zover dan!

Xxx

Geplaatst

Pleun,

Elke maand een foto maken was ik ook van plan om te gaan doen.

Heb het in m'n agenda van mijn telefoon opgeslagen zodat ik het niet kan vergeten.

Leuk om alle foto's van Stan onder elkaar te zien.

Pippe,

Wat vindt je precies eng?

De medicatie die Lena moet gebruiken, of alles mbt deze poging?

Hoop dat de menstruatie niet te lang op zich laat wachten en dat de echo goed zal gaan verlopen zodat Lena kan gaan spuiten om de follikels te laten groeien en groeien!

Gelukkig heeft ze weining last van de Deca.

Hoe is Lena er zelf onder?

Inderdaad, Lala heeft niks meer van haar laten horen.....

Het zit haar ook niet mee en ik hoop dat ze daarom geen zin en/of tijd vrij kan en wil maken om op het forum te komen.

Dikke knuf voor Lala!

Geplaatst

Pleun leuk zo die foto's wat gata dat hard dan als je dat zo ziet een maand is zo voorbij haha

Lala daar ben je weer gelukkig gaat alles goed met je.

De 20 weken echo alweer man wat dat hard ben wel ben benieuwd naar je buik hoor hihi

Ik kom net weer van de dietist en hoppa weer 2 kilo kwijt in een maand dus ik ben helemaal blij ermee nou hopelijk die laatste 3 kilo nog voor januari dan ben ik helemaal tevreden maar aangezien de feestdagen er tussen zitten kon dat wel eens moeilijk worden hihi nee grapje komt helemaal goed.

Straks even werken maar moet even kijken hoe het gaat heb net al een pijnstiller in genomen (doe ik niet snel zo'n zware maar kon niet anders) anders hou ik de dag niet vol op het werk kan namelijk niet eerder als 5 uur naar de fysio gelukkig is de rug/nek wel ingetapet maar echt helpen doet het nog niet bah heb het echt lang niet meer oz erg gehad heb al moeite met hoesten.

Maar goed ik heb wle lekker het weekend vrij dus morgen avond heerlijk gourmetten met de vriendinnen en aanhang en verder lekker helemaal niks heerlijk een keer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden