Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
"breek ff in"

Lala heb jij een stafford :)

Heb er ook 2 ;)

"breek weer uit"

Ha Bumbie!

Twee zelfs! Trutje Jewel en vriendje Donjo. Beide Amerikaantjes. Hadden een engelse ook, maar die hebben we een jaartje geleden moeten laten inslapen. :( donjo was dan ook niet gepland, maar Jewel ging achteruit zonder maatje. Ze was brrodmager en lusteloos. Nu is ze weer haar adhd zelf, gelukkig. En donjo is een knuffel!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat was het druk hier de afgelopen dagen met de Sint in beide familie's. Wilde eigenlijk niets vieren en dan uiteindelijk ben je er gewoon 2 dagen zoet mee! Haha

Verder alles hier wel redelijk , met Levi gaat alles super. Kruipen doet hij nu als de beste en als je hem pakken wil gaat die nog harder. Ook begint hij zich op trekken aan alles, van de week ging meneer ff staan in de box. Dus papa mag weer aan het werk.

Gisteren een boom gekocht, een echte en wat ruikt die lekker! Vanavond versieren, vind het zo gezellig.

Dames heb ook eindelijk de datums ingevuld, sorry voor de late reactie.

Hoe is het met de rest??

Geplaatst

Kimmie,

Fijn dat alles goed gaat! Moet hier manlief nog vragen of ie de boom van zolder haalt. Dan kan ik morgen gaan optuigen.

Hahaha. Jup denk dat je mannetje nu aan de bak mag, niet? Alles vastzetten of hoger zetten? Lekker hoor dat alles goed gaat met Levi!

Weinig nieuws hier, alles ok dus. ;)

Geplaatst

Kimmie,

Leuk toch dat je naar je familie's bent geweest om Sinterklaas te vieren!

Wij hadden dit ook niet gepland maar mijn nichtjes vonden toch echt dat Mijke ook naar Oma moest komen omdat Sinterklaas kado's zou brengen.

En jawel hoor, Sinterklaas is Mijke niet vergeten haha. 2 pyjama's, een puzzel een boekje en cd's met baby/kinderliedjes.

Was een erg gezellige avond!

Wanneer kreeg je de uitslag van de beslissing van de artsen?

Lala,

Hoe rijdt je autootje?

En is je moeder al geweest om je te helpen? Fijn toch!

Pippe en Lena,

Ik denk aan jullie en duim ontzettend hard!!

Maris,

Wij hebben ook een kunstboom, maar dit jaar geen 'grote' boom voor ons. Wij zetten een heel klein boompje op het dressoir met lichtjes.

Ook gezellig. We hebben er beide geen zin in om de grote boom op te tuigen. Haha!

Pleun,

Stan is echt flink verwend zeg!

Leuke foto van Stan tussen al de kado's!

Zelf zou ik ook kiezen uit een kunstboom, ik kan zelf ook niet tegen een echt boom in huis.

Geplaatst

Autootje rijd heerlijk! Fijnom niet meer afhankelijk te zijn van werkgever of lieffie vwb auto/vervoer.

Mams is nog niet geweest komt vast wel!

Fijn dat t zonnetje weer schijnt en t minder stormt! Wat was dat depressing zeg! Dit ziet er al vrolijker uit!

Xx

Tot!

Geplaatst

Mooi zo dat je auto je goed bevalt!

Het weer laat het toe dat Mijke en ik straks naar het dorp wandelen.

Even naar de bakker en supermarkt.

Ze ligt nu een half uur in de box en vermaakt haar zelf prima met de muziekmobiel en speeltjes.

Ze maakt geluidjes naar de speeltjes en lacht er regelmatig naar.

Wat gaat die ontwikkeling snel zeg!

Geplaatst

Hey meiden, kom even spieken hoe het gaat met jullie!

Lala, jee wat was dat schrikken zeg! "fijn" dat je nu zo onder controle wordt gehouden maar zo had je je zwangerschap niet voorgesteld! Goed dat je je rust pakt, dat Jay maar goed en gezond mag groeien! Dikke knuf meis.

Wish, jullie meiske groeit ook goed? Toevallig, Duuk had na de geboorte ook een grote witten vlek op z'n dijbeen. Na 3 dagen werd het een aardbeienvlek zo groot als een rijksdaalder. Nu na 15 maanden is hij bijna weg. Wat leuk dat Mijke zo verwent is door sinterklaas!

Maris, jullie gaan bijna weer opstarten?! Ik ga voor je duimen!

Kimmie, jullie Levi is er op tijd bij! Wat een actief manneke, leuk hoor!

Pleun, Stan heeft ook een goede sinterklaas gehad zo te lezen.

Pippe hoe is het met je?

Hier ook een echte neppert in de woonkamer. Ben vorig jaar eindelijk overgestapt. Vind de nordmann bomen erg mooi maar zo duur... Ben benieuwd hoeveel ballen er aan het eind nog inhangen haha.

Ondanks de doorbraak van de kiezen waar Duuk best veel last van heeft is hij goed te pas. Alleen gister een hangdag, maar ach dat hebben we allemaal wel eens haha.

Dikke knuf allemaal!

Geplaatst

Zoë!! Fijn dat je even komt spieken en meekletsen. Nee, niet zoals ik me had voorgesteld maar ach, t had erger gekund.... Jay is stabiel en schopt lekker ;) als t zo doorgaat gaat ie ons écht uitlachen. Ik maak me (nog) niet druk.

Duuk gaat lekker he? Fijn om te horen hoor! Hierbtrouwens meeste plastic ballen die overleven wel wat, gelukkig. Met 4 lompe honden moet dat wel. :D

Fijn weekend allemaal!

Xxx

Geplaatst

ja ik ben vroeg en zal m ook nog echt sturen maar wil m jullie toch niet onthouden

[ATTACH=CONFIG]3064[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]3063[/ATTACH]

Geplaatst

Leuk! Wat een leuk kerst (b)engeltje! Gaaaaaf! :santahat:

Ik ben laat dit jaar, denk dat t kruidvat of hema kaarten worden dit jaar :S

Geplaatst

Haha Pleun wat een gave kaart

Ik heb gewoon heel ouderwets hele goedkope gehaald bij de kruidvat en schrijf ze allemaal met de hand ben gisteren begonnen maar had geen zin meer dus ga dinsdag wel verder.

Zoe wat goed even weer van je te horen en dat het met Duuk ook goed gaat mooi hoor

Wij hebben ook een echte nepperd ik heb hem gister opgezet en ik vind hem wel weer mooi geworden.

Nu moet ik nog even 5 kransen maken 3 voor op het graf van mijn tante, opa en oma en de schoonvader van mijn vriendin en 1 voor mijn moeder en 1 voor een vriendin van mijn moeder dus dat zal ik ook dinsdag eens doen haha

Straks moet ik weer werken bah niet zoveel zin maar ja moet gebeuren hopelijk ben ik een beetje op tijd klaar en morgen ook

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Hee meiden hier weer eens een berichtje, viel niet zo heel veel bij te lezen hahahaha! Pleun wat een leuke kerstkaart zeg, mooi gemaakt zo met de foto's.

Hier voor het eerst sinds jaren weer zin in de Kerst, de boom is bijna opgetuigd, hier wel een echte, na jaren een nepperd gehad te hebben nu al een paar jaar weer een echte boom in huis. De katten laten de ballen behoorlijk met rust, veel aandacht in het begin toen ze nog jong waren aan besteedt met een plantenspuit hihihi.

Morgen een dagje kerstshoppen met vrienden in Dusseldorf. Voor iedereen een leuk en gezellig weekend gewenst.

Liefs van Shan

Geplaatst

Pleun,

Aah wat ontzettend schattig! Leuk gedaan hoor!

Wij versturen geen kerstkaarten meer (had ik denk ik al een keer vermeld)

Heb op de kaarten die wij vorig jaar hebben verstuurd geschreven dat dit de laatste keer was dat we kaarten verstuurden.

Het geld wat ik anders kwijt zou zijn om kaarten en postzegels aan te schaffen doneer ik nu aan een voor mij goed doel.

Even kijken welk doel het zal gaan worden, iemand een tip?

Maris,

Een goedkopere kaart is echt niet minder welkom bij de mensen waar je er 1 naar gaat sturen hoor.....

Succes met het maken van al die kransen.

Ze zullen zeker erg mooi worden en met een warm hart gemaakt!

(foto's?)

Shanna,

Er was inderdaad niet zoveel om terug te lezen.

Haha, herken wel wat je schrijft om een plantenspuit te gebruiken.

Dit hielp bij mijn kat destijds niet veel.

Mijn kat liet de ballen wel met rust maar niet de boom zelf.

Hij vond het super leuk om in de boom te klimmen en een plekje uit te zoeken waar hij dan kon gaan zitten.

Jij ook een prettig weekend!

Veel shop en kijkplezier in Dusseldorf! Leuk om daar naar toe te gaan.

Geplaatst

Shanna onze honden laten de boom ook wel met rust haha gisteren toen ik hem opzette stonden ze wel even raar te kijken maar nu kijken ze er niet eens meer naar mag ook niet want ik heb er niet zo heel veel plastic ballen in hangen en ik heb er wel heel erg veel ballen in hangen hihi zal.

Wish dank je komt helemaal goed met de kransen is voor mij niet zo heel veel werk gelukkig zal wel even een foto plaatsen van de krans wat ik zelf op tafel heb die heb ik woensdag al gemaakt.

Oh ja en mijn boom haha beetje amerikaans zo vol hoor maar ik vind dat nu eenmaal mooi

[ATTACH=CONFIG]3066[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3067[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3068[/ATTACH]

Geplaatst

Weinig werk voor jou Maris, voor iedereen anders een flinke klus! Hihihi

Leuke krans én boom :)

Hoi shan! Alles goed?! DD schijnt leuk te zijn, vooral de kerstmarkten ja!

Vanavond vrienden ovuer de vloer, verder lekker niks dit weekend. Ook weer eens lekker ;)

Fijn weekend allemaal!

Xx

Geplaatst

Dank je Lala haha ja dta is ook wel zo maar ja voor 2 jaar geleden was het mijn dagelijkse werk en dat verleer je nooit

Veel plezier met je vrienden wij hebben lekker helemaal niks morgen weer werken dus straks even douchen en dan lekker in mijn huispakkie op de bank hihi

Geplaatst

Maris,

Vind je krans erg mooi en je boom vind ik prachtig!

Ik hou er ook van als een kerstboom echt vol hangt met ballen en lampjes.

Lekker bankgehangen in je huispak? (bestaat dit woord wel haha)

Met het koude weer heb ik ook vroeg in de avond gedoucht en m'n warme huispak aan.

Kaarsjes aan en wat sfeerverlichting en ik kom de avond wel door.

Maakt me niks uit als er dan nog een wasje gestreken/gevouwen moet worden, t.v aan en gaan met die banaan.

Strijk meestal in de avonduren, vooral nu dat Mijke er is strijk ik niet meer overdag. Mocht Mijke gaan huilen o.i.d kan mijn man naar haar toe gaan, anders moet ik elke keer de stekker eruit halen en opnieuw beginnen, schiet niet op.

Weet je nu wat je gaat doen mbt werk, of heb je dit wel ergens geschreven en ben ik nu een doos dat ik dit niet heb gelezen?

Zou zo maar kunnen haha!

Lala,

Wanneer hebben jullie een volgende echo om naar Frummel/Jay te gaan kijken?

Toch wel toevallig dat je Jip en Janneke toen Jay hebt genoemd. Onderbuikgevoel gehad dat het een jongen zou zijn?

Shanna,

Hoe was het in DD?

Sfeervolle aankleding in de straten en winkels?

Geplaatst

Yes, we hebben een datum geprikt dat we elkaar weer gaan ontmoeten!

Helaas kan niet iedereen komen, maar dan prikken we aankomend jaar gewoon weer een nieuwe datum zodat we elkaar wel eens allemaal tegelijk kunnen ontmoeten!

Iedereen mee eens?

Geplaatst

Dank je Wish ja vind ze zelf ook erg mooi geworden

Ja heerlijk he even een avondje lekker niks vind ik ook en heb ik ook zeker gedaan.

Strijken doe ik ook wel vaak in de avond uren maar die van mij gaat vanzelf uit wanneer je hem lang genoeg niet gebruikt dus dat is wel makkelijk

Met het werk is het allemaal nog even afwachten ik heb gelukkig het hotel nog achter de hand en nu heb ik wle weer iets meer uren maar in januari en februari zal dat niet heel veel zijn. Dat andere hotel waar ik morgen zou beginnen had in ene 2 goedkopere dames aangenomen waardoor het niet door ging dus je kunt nagaan dat ik daar niet zo blij mee was, maar ik blijf gewoon door solliciteren en hopelijk zit er dan snel wat bij en het liefste heb ik dab oppaswerk daar zitten voor mij te veel voordelen aan, want mocht onze poging lukken heb ik geen opvang nodig omdat ik ons kindje mee kan nemen naar het oppasadres of ik ben gewoon thuis dat is nog makkelijker.

Mara goed we gaan het zienheb het tot aan de kerst eigenlijk veel te druk om over na te denken hihi ben volgende week de 24ste jarig maar moet heel veel werken en aangezien ik het de 23ste en 24ste vier word het even passen en meten allemaal hihi of ik moet even mijn moeder lief aan kijken.

Shanna mooi he in Duitsland de kerstmarkt wij gaan zondag hier net over de grens naar een kerstmarkt daar zijn ze toch altijd net iets mooier als hier hihi

Hoe is het met de rest?

Fijne avond allemaal

Geplaatst

jaaaaa heb er ook zin in

wat vinden jullie van deze locatie:Restaurant deKleineBaron is één van de gezelligste restaurants in Utrecht, in

de wijk Zuilen.

Gevestigd op de hoek van de Sweder van Zuylenweg / Edisonstraat, vlakbij het

Julianapark waar je voor of na je reservering een mooie wandeling kunt maken.

Met een gezellig terras en gratis parkeren in de omgeving. Ideaal voor

een onvergetelijke Delicious Tasting in een sfeervolle omgeving; een plekje wat

voelt als een 2e huiskamer.

De Pickwick Delicious Tasting bestaat uit:

- Proeverij van thee: heet water met Pickwick Spices theesoorten

- 3 Rudolph van Veen cupcakes

- Taartjes en koekjes

- Bonbons en/of petitfours

- Attentie van Pickwick

Prijs Pickwick Delicious Tasting arrangement: € 19,50

Sweder van Zuylenweg 56

3553 HG

Utrecht

030-2445151

http://www.dekleinebaron.nl

er is nog plaats de 22e en kinderen zijn welkom

wel hebben ze maar 2 kinderstoelen maar als stan en levi daar in zitten en mijke in een wipper of op de arm dan zijn we er toch of vergeet ik er nu ?

Geplaatst

Klinkt goed pleun! Ik zou zeggen:doen!

Bleh, stormt t bij jullie ook weer? He bah, dit weer hoort in november, in december hoort t kouder te zijn.... Ach ja..

We mogen de 22 ste week in het azM. Maaar....we mogen ook zaterdag bij een muts in oirsbeek voor de pretecho!

Heb daar wel zin in. De peetouders/voogden gaan elkaar dan ook voor t eerst ontmoeten, dus lekker gezellig. Mijn oudste broer wordt voogd en mn vriendinnetje. En vriendinnetje hebben we 4 jaar geleden pas leren kennen. Ze is de fokster van onze Tikaani. Zonder haar hadden we boefje nooit gehad, en waren we denk ik niet of nooit aan staffords begonnen. Mascha en wij hadden vanaf dag 1 een klik. Echt heel bijzonder hoe onze band is ontstaan en wat eruit is gegroeid.

Voor de rest: heb de boom opgezet zondag, maar heb sinds dien wel weer meer last van mn rug. Heb ook slecht geslapen vannacht, maar dat zal onbewust met spullen inleveren a.s. Donderdag te maken hebben. Dan maar een middagdutje strakkies ;)

Hier verder weinig nieuws!

Tot!

Xx

Geplaatst

En de 'gewone' high tea?

*High Tea Een tafel gevuld met de meest smakelijke lekkernijen: petit fours, sandwich, scone, brioche en quiche. Een heerlijke high tea in utrecht, bij deKleineBaron

Iedere vrijdag, zaterdag en zondag van 13:00-15:00 uur serveren wij high-tea, voor minimaal 2 personen in ons restaurant, bestaande uit:

• een pot Thee (4 koppen) met diverse smaken,
  • 8 hapjes p.p warm en koud, zowel zoetig als hartig, met nederlandse accenten.
  • inclusief welkomstdrankje.

De kosten voor deze high-tea zijn € 12,50 p.p. Een extra pot thee kost € 2,75

Lala,

Uhm, bij een muts? Snap 'm ff niet.

Inderdaad bijzonder hoe jij je vriendin hebt leren kennen.

Het is sowieso bijzonder hoe je sommige mensen in je leven tegen komt.

Kijk eens naar ons....

Kijk uit hoor Lala! Dat je nu niet teveel hooi op je vork gaat nemen en je lichamelijke klachten gaat krijgen.

Misschien ga je bewust of onbewust (ik weet het niet hoor, denk maar even hardop) je gedachten verzetten door dingen te ondernemen en

wordt dit je 'te veel'.

Lichaam en geest zijn nauw aan elkaar verbonden, maar dat zul je vast wel weten....

Beterschap met je rug, misschien een massage van manlief?

22 dec. zal ik weer extra met m'n gedachten bij jullie zijn!

Hoop dat jullie zaterdag ondanks alles mogen en kunnen gaan genieten van de echo.

Maris,

Och ja klopt, jij bent rond de kerstdagen jarig.

Je moeder zal je heus wel helpen, misschien al zonder dat je haar iets hoeft te vragen.

Ik duim voor je dat je meer oppaswerk zal vinden!

Succes en toi, toi, toi!

Pippe en Lena,

Meiden, wat denk ik veel aan jullie!

Pffff, slopende dagen voor jullie.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Hahaha...de vertaling is: we mogen zaterdag bij een dame in Oirsbeek gaan voor een pretecho.

Zo.......klaar met werk! De spullen ingeleverd, tot juli 2012 nergens meer last van! Geen gezeik aan mn hoofd, geen verantwoording afleggen, lekker thuis, doen waar ik zin in heb. KLAAR!

Zal vanaf nu best beter met me gaa, ook lichamelijk, mn stressplek zit namelijk in mn nek en mn rug, dus ja wish, klopt, die twee, geestelijk en lichamelijk zijn bij mij gekoppeld. Weet ik maar al te goed! Jammer genoeg.

Maar vanaf nu dus geen werk stress meer. Ip, jip, jippie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden