Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jee Maris, het zit je ook niet mee he. Wel raar hoor, dat je een week moet wachten terwijl de uitslag er al ligt.

Hopelijk helpen de andere medicijnen goed en kun je deze week nog uitzitten.

Fijn dat jullie meisje zo tevreden is! Ben wel benieuwd naar een nieuw fotootje. :laugh: Mag ook via WA. ;-)

Nou meiden, bedankt voor de geweldige tip(s), want vannacht ging goed!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zal je straks even een foto doorsturen haha toch aab de fb gaan daar staan hele mooie Wat fijn dat lena beter geslapen heeft dat is heel wat waard Ze heeft bijna verlof of niet?Zo ik zal eens gaan douchen en dan lekker even naar het dorp lopen moet mijn rijbewijs verlengen en kan het beter nu maar vast doen je weet hetaar nooit hoe het. gaat lopen Hebben jullie dat van die jongen gelezen wie zelfmoord heeft gepleegd wat erg he hij woonde hier in een dorpje verderop en werkte hier in het dorp dus kende hem van gezicht welaar wat een drama voor die familie Ik ben wek benieuwd naar de persconferentie vanmiddag van de ouders.Het gebeurd helaas nog steeds te vaak en ik ben blij dat ik nooit gepest ben maar ook nooit gepest heb lijkt me vreselijk

Geplaatst

Haha, Ik heb geen fb, Lena wel, ik zal je wel eens zoeken.

Idd, verschrikkelijk van die jongen. Vreselijk om mee te maken.

Ik ben opzoek, nouja Lena, naar een winterjas. Die zijn écht duur! Ik heb geen zin om ±80 euro uit te geven voor 2 maandjes plezier.

Geplaatst

hier gaat het best goed

oktober is voorbij dus we zijn weer klaar met al het slechte nieuws

as vrijdag wordt mn schoonmoeder geopereerd en dan is dat ook weer klaar . kan de tumor niet meer omslaan naar kwaadaardig

en ze is opijd weer beter voor sinterklaas .daar was ze erg bang voor dat ze dat nie zou halen en dat leek haar verschrikkelijk hahahaha

die is mss nog erger gek op al die feestjes in dec. dan de kinderen zelf

met een lekker vest onder de poncho ging het best

ik had het als zwangere toch al snel warm

had nogal wat extra mee te torsen he dus ik heb het niet koud gehad

maar ik weet niet of lena een kleum is of niet

Geplaatst

ik zou ook geen dure jas kopen voor dat eventjes inderdaad een poncho en/of een dik vest voor hetzelfde geld duurt het nog wel even dat het echt koud wordt en zit Lena met een dure jas terwijl het niet nodig is

Ik had het ook warmer als anders tijdens de zwangerschap. Ik heb nu voor het eerst sinds tijden weer koude voeten 'savonds hahah

Ja jammer dat je geen fb hebt zo blijf je nog op de hoogte haha

Als je mij niet kan vinden moet je het maar zeggen dan stuur ik de link even door

Pleun gelukkig voor jullie dat oktober voorbij is en dat je schoonmoeder nu snel geholpen wordt een hele geruststelling als dat achter de rug is lijkt mij.

Wij hebben net even heerlijk naar het dorp gewandeld het is ook zo'n mooi weer even mijn rijbewijs verlengd en een afspraak gemaakt om een mooi foto van ons 3en te maken was een actie in de maand november om een mooie foto op canvas te laten maken dus dat gaan we maar doen eind november en dan bestellen we er direct 2 foto's bij voor de oma's

Verder weinig te melden mijn meisje doet het nog steeds super dus wat wil je nog meer

Geplaatst

Hoi dames

Hoe is het hier?

Hier alles hetzelfde heb gelukkig sinds vrijdag nacht geen aanval meer gehad maar goed eet dan ook echt alleen nog maar brood bij de rest ben ik bang dat het weer terug komt.

Ik heb de vervangende arts gebeld maar die kon ook niks doen met de uitslag omdat hij die niet kon zien maar hij heeft nu wel weer andere pijnstillers gegeven die ik nu 3x per dag moet slikken en niet alleen bij een aanval. Ook heb ik andere zetpillen erbij gekregen wat ik wel alleen bij een aanval moet gebruiken en daar naast moet ik 3x per dag 2 paracetamol slikken dus ik leef nu op pijnstillers en brood haha maar goed als ik zo door kom tot maandag is het prima dan is hij er weer en kan hij mij door sturen.

Verder gaat het prima E.lin doet het super. Ik heb nu zelfs iets meer voeding gedaan aangezien ik het idee had dat ze niet genoeg kreeg omdat ze elke 2 uur zo'n beetje kwam en nu met iets meer komt ze om de 3,5 tot 4 uur dus het gaat helemaal goed.

Ik schrok gisteren wel even want mijn vriendin wie nu 34,5 week zwanger is heeft nu al 2 dagen weeën ze is wel weer naar huis gestuurd maar zodra het doorzet krijgt ze zsm een keizersnee aangezien het kindje ook nog in stuit ligt.

gelukkig liep het kindje wel 12 dagen voor in groei maar toch moet het liever nog eventjes blijven zitten ik wil mijn petekindje graag zien maar nu nog niet haha ach we wachten af.

Fijne dag allemaal hopelijk wordt het nog iets beter weer vandaag dan kan ik nog even naar het dorp lopen met mijn meisje

Geplaatst

Pippe,

Hoe staat het met de slaapkamer van jullie knul?

Nog maar 45 dagen te gaan...... Ik ben ook zo nieuwsgierig, laat staan hoe jullie jezelf nu voelen. hihi

Pleun,

Gelukkig kan je schoonmoeder geholpen worden en is die Kl*te tumor uit haar lichaam.

Hoe gaat het met Stan? Wat een mooi mannetje is het toch!

Maris,

Leuk dat jullie een foto laten maken en die op canvas laten zetten. Zullen beide oma's super leuk vinden!

Je eet alleen nog maar brood, hoeveel sneetjes per dag dan?

Vind het nog steeds belachelijk dat je zo lang moet wachten. Maar voor nu is het dus 'te doen', maar wel balen dat je zoveel medicatie in moet nemen om je lichaam pijnvrij te houden.

Oei, dat is inderdaad schrikken van je vriendin. Ik zal duimen dat er nog een paar weken zwangerschap bij zullen komen.

Fijn om te lezen dat het met E.lin super goed gaat! Goed van je om meer voeding te gaan geven, heb je prima opgelost. Volg je moederhart, dit is in de meeste situaties de allerbeste!

Wij zijn vanmorgen weer lekker gaan zwemmen. Wat genieten we hier met z'n tweetjes toch veel van!

Mijke is om 11.00u naar bed gegaan en slaapt nu nog. Ik haal haar (als ze nog niet wakker is) rond 13.00u uit bed en dan gaan we samen een boterham eten.

Ik was al aan de slag gegaan om een fotoboek te maken, maar dit was niet naar mijn zin. Had er wel al veel tijd ingestoken....

Maar nu maak ik fotocollage's en die zet ik in een fotoalbum. Van 0-1 jaar.

Erg moeilijk om foto's uit te kiezen, er zijn zoveel leuke foto's. ;)

Maar omdat ik via Picasa collage's maak, kunnen er meerdere foto's op 1 pagina. Komt goed.

Geplaatst

Wish wat leuk dat je een foto boek aan het maken bent heb ik vorige week ook gedaan en hij is erg mooi geworden al zeg ik het zelf haha

Zwemmen ja ik kan niet wachten tot we mogen met haar haha kreeg van de week info binnen over het babyzwemmen dus even kijken of dat ik dat ga doen ligt er ook aan hoe ik met het werk zit straks.

Anders gaan we gewoon gezellig met z'n 3tjes op zondag ochtend zwemmen

Ja mijn gevoel zei dat ze niet genoeg kreeg en blijkbaar was dat ook zo want ze slaapt nu beter en langer dan daarvoor en om nou voor zoiet ste gaan bellen met het cb vond ik onzin ze geeft zelf wel aan als ze genoeg heeft gehad dus daar maak ik mij niet druk om ik ben niet zo als mijn schoonzus die bijna elke week het cb belt met een vraag ze zien me aankomen daar haha

Dinsdag hebben we wel de eerste afspraak op het cb dus ben benieuwd ze zal dan ook eindelijk over haar geboorte gewicht zijn

Oh ja wat zeiden jullie kraamhulp over een boertje doen die van mij zei dat dat niet meer hoefde maar vind dat wel raar aangezien E.lin toch echt tussendoor een boertje moet doen anders drinkt ze de fles niet leeg en spuugt ze regelmatig dus dat doen we ook gewoon maar was benieuwd of jullie dat ook te horen hadden gekregen.

Pippe ik weet niet of je inmiddels al een babyfoon hebt gekocht maar ik zag deze aanbieding staan en hij bevalt ons super goed is alleen vandaag nog geldig misschien heb je er wat aan. Wij hebben zonder camera maar deze geeft ook de temp van het kamertje aan

http://www.babypoint.nl

Moet je even op shop klikken

Geplaatst

Hallo meiden,

Wish, leuk, babyzwemmen! En een fotoboek is een hoop werk. Haha. Wil je het laten drukken? Dus zo'n boek met een harde kaft? Je hebt daar ook verschillende programma's voor om je eigen indeling te maken. Ik zag leuke foto's voorbij komen op FB. Leuk dat je me gevonden hebt. :happy:

Maris, ik ben het met Wish eens, dat ik het niet goed begrijp dat je zo lang moet wachten. Gelukkig krijg je medicatie dat het de aanvallen nog even kan onderdrukken.

En ze zeggen altijd dat je als moeder je gevoel moet volgen. Dus als je denkt dat E meer voeding nodig heeft, dan is het toch goed? Ik roep dat trouwens wel heel hard, maar ik weet niet hoe onzeker ik straks ben over zulke dingen. Haha.

Bedankt voor de tip Maris, maar we willen graag een beeld telefoon van L.u.vion.

Hier alles goed. Baby is al ver ingedaald, dit zorgt voor de pijn aan de heupen. Alles moet verschuiven zodat 'ie er straks doorheen kan. Lena gaat over 2,5uur met verlof! :icon_cheers: Mijlpaal!!

Kamertje nog niets over gehoord. Heb zojuist een mail gestuurd.

Geplaatst

Wat fijn dat hij al ver ingedaald is ik vond dat wel een geruststelling en ja daar kun je behoorlijk last van hebben helaas, maar nog even en jullie kanjer is er.

Lena heeft nu in elk geval lekker verlof en hopelijk kan ze er heerlijk van genieten.

Komt wel dichtbij nu he haha

Ik ben benieuwd wanneer je wat van het kamertje gaat horen

Dat ik zolang moet wachten op de ha is omdat hij deze week bijscholing had de hele week en dus niet aanwezig was en de vervangende ha in het dorp hier heeft geen gegevens van mij dus die wist niks.

Maar ik moet zeggen dat het met deze pijnstillers aardig gaat ik let heel erg op mijn eten dus een aanval heb ik niet meer gehad gelukkig maar heb wel veel pijn in de buik en rug.

Maar ach het is zo maandag gelukkig dan maak ik een afspraak en zal ik het wel horen.

Ons meisje doet het verder wel heel goed zeker sinds ik de voeding verhoogd heb vannacht heeft ze zelfs van 12 tot 5 uur geslapen dus ik ben helemaal blij ze komt nu ook om de 4 uur ipv de 3 uur en doet het gewoon super.

Vanmiddag zijn we heerlijk even naar de kermis in mijn geboortestad geweest met mijn ouders. Normaal ga ik op vrijdag en zondag altijd met mijn vriendinnen de kroeg in dan maar dat was me nog iets te snel haha volgend jaar beter. Maar E.lin heeft nergens last van gehad en sliep ondanks de harde muziek en gegil en geschreeuw overal doorheen de lieve schat.

Verder heb ik weinig nieuws gelukkig zijn de weeën van mijn vriendin weer gezakt en is haar kindje gedraaid dus ze kan gewoon bevallen wel een opluchting voor haar

Iedereen een fijne avond

Geplaatst

Hoi dames,

Na 2 weekenden gewerkt te hebben van vrijdag t/m zondag ben ik nu vrij. Heerlijk zeg!

Pippe,

Ik maak een boek via de Hema. Ik heb hier vaker boeken gemaakt. Vind het fijner werken om eerst collage's te maken. Dan kan ik rustig foto's uitzoeken en bij elkaar zetten. Ik vind het zo onoverzichtelijk werken om losse foto's te zoeken en die naar de fotopagina te slepen. Ben ook niet tevreden over de kaders die je kan kiezen. Hum, ben ik nu te veeleisend haha

Dat Lena last heeft van het indalen herken ik wel. Elke keer als je opstaat voel je druk aan je onderkant. Maar wel prettig dat hij goed aan het indalen is. Alle beetjes die hij nu daalt hoeft hij tijdens de bevalling niet meer te dalen. Zo kun je het ook bekijken. En geloof mij maar dat je blij bent met alle mm. hihi

Balen dat je nog niks van het kamertje hebt gehoord.

Yep, gevonden op fb. Kun je straks daar met jullie zoon pronken en ik kan dit ook zien. Kijk er nu al naar uit!

Maris,

Babyzwemmen is inderdaad erg leuk om te doen. Je schrijft dat je dan op een andere dag met z'n drietjes gaat zwemmen. Maar let er wel op dat het water voor babyzwemmen (en voor ouderen) meer verwarmd wordt. Dus als je buiten het babyzwemmen om gaat zwemmen zal dit te koud zijn voor E.lin.

Als jij merkt dat E.lin behoefte heeft aan een pauze tijdens het drinken van de fles moet je dit doen. Wel is mij gezegd dat op de rug tikken/kloppen niet nodig is. Dit voelt voor je kind niet prettig aan.

Bij bv ligt je kindje vaak op een zij en houdt hij/zij op deze manier een 'pauze' tijdens het drinken. Ik heb Mijke vrijwel nooit omhoog gehouden. Als er een mondje terug kwam kon dit prima als ze op haar zij lag.

En Pippe,

Je zal best onzeker zijn over bepaalde dingen. Dat heb ik ook echt wel hoor en dat zal altijd wel zo blijven.

Niks ergs aan, hoort erbij.

Geplaatst

Wish wat heerlijk dta je lekker een paar dagen vrij bent lekker even genieten van je mooie gezinnetje aan het weer ligt het in elk geval niet haha

Nee dat klopt zo in het water wil inderdaad niet maar wij hebben een speciaal warm water bad hier waar je ook met het babyzwemmen in gaat ik zal eens vragen hoe warm dat is want ik geloof dat je daar op zondag ochtend vrij in kan in dat warme bad, maar het babyzwemmen is helaas net op de dagen dat ik waarschijnlijk aan het werk ben dus dat is wel jammer.

Dat kloppen op het ruggetje is niet eens nodig hier vaak hoeven we alleen maar over het ruggetje te wrijven en dan boert ze al, maar doen we dit niet dan drinkt ze veel minder en geeft ze veel meer terug dus we doen het maar wel.

Gisteren had ze even een minder dagje pfff ze is van 10 uur 's morgens tot 9 uur 's avond wakker geweest en ze was niet de hele tijd aan het huilen maar toch wel veel dus daar moesten we even aan wennen haha want dat kennen we totaal niet van haar, maar gelukkig gaat het vandaag weer beter ze is nu zelfs in de box in slaap gevallen.

Maar ach iedereen heeft wel eens een mindere dag dus waarom zij niet

Vanmiddag gaan we weer even over de kermis met haar normaal kon je in een half uurtje wel erover maar nu met een kleintje ben je zelf net een attractie haha iedereen komt op je af en kijken en feliciteren haha wel leuk hoor.

Fijne zondag allemaal nog

Geplaatst

Wish, en terecht dat je veeleisend bent. ;-) Hebben jullie genoten van je vrije weekend?

De meubels staan inmiddels te pronken in zijn kamer. We moeten nog wat accessoires hebben en dan kunnen

we wel stellen dat het kamertje klaar is. :laugh:

Maris, hoe is het nu met je? Tuurlijk kan E ook een mindere dag hebben. Dat is wel even wennen als ze voorheen alleen maar voorbeeldig is geweest. haha. Succes bij de HA straks!

We hebben volgende week maandag groei echo. We mogen nog 1x spieken!

Vanaf wanneer gingen jullie wekelijks naar de VK? Wij hebben over 1,5 wk weer een afspraak. Dan is Lena 35,5 wk. Zit er dan nog eens 2 weken tussen?

Geplaatst

Dank je pippe ik heb net gebeld en de assistent mocht de uitslag niet geven dus moet om 12 uur weer bellen

Maar ja iedereen heeft wel eens een mindere dag gisteren was ze ook weer zoals altijd en ze heeft vannacht zelfs van half 11 tot half 4 geslapen en van 4 tot 9 uur dus ben helemaal trots

Ik moest vanaf 36 weken elke week naar de gyn

Fijn dat het kanertje nu af is heerlijk gevoel he kun jeje nog niet indenkeb dat die over een paar weekjes gevuld is foto?

Geplaatst

Hier is dat ook dat de assistent de uitslag niet mag doorgeven. Soms is het wel krom hoor. Laatst moest ik de uitslag weten van een vitamine-D tekort. Daar lijkt me dat daar weinig mis mee kan gaan. Haha. Ach ja.

Als het kamertje af is, zal ik een foto plaatsen!

Gisteren ook (eindelijk) begonnen aan het geboortekaartje. Door stress stelde ik het steeds uit. (werk stress) En door de druk dat het nu écht moest gaan gebeuren, het kaartje ontwerpen dus, kwamen er maar geen goede ideeën naar boven. Maar gisteren wat het dan zover! De puntjes moeten nog op de 'i' gezet worden, en dan een proefdruk laten maken.

Kunnen jullie nog eens, als je een kaartje wil straks, nog eens je adres mailen. Jullie hebben als het goed is mijn e-mail adres. En anders via PM. Ik heb wel een aantal adressen (Maris en Lala), maar niet van iedereen (meer) denk ik. :happy:

Geplaatst

Ja Pippe ik wil wel graag een kaartje ben zo benieuwd.

Maar goed je hebt mijn adres al haha

Maar wel fijn dat hij bijna af is zo kun je steeds meer puntjes wegstrepen op het lijstje van to do dingen.

Ja normaal geeft de assistent wel de uitslag hier maar dan is het meestal iets waar of niks uit gekomen is of met medicijnen op te lossen dus ik vrees dat ik een verwijzing krijg voor de internist of iets maar goed ik ga zo meteen bellen en dan hoor ik het wel als ik maar van de pijn af kom wil ik daar op dit moment wel alles voor doen.

Ik ben net even bezig geweest met foto's in een lijstje doen van ons met ons meisje zijn toch wle erg leuk

Morgen is ze alweer een maand gaat echt snel ik moet morgen ook voor het eerst met haar naar het cb dus ben benieuwd hoe en wat en hoeveel ze nu in een week gegroeid is.

Net ook lekker even gewandeld klein stukje maar aangezien ik niet erg veel energie heb maar goed alle beetje helpen om mijn conditie weer iets in de stijgende lijn te krijgen wnat die is echt niks meer.

Geplaatst

Ik heb met de ha gebeld en woensdag moet ik naar de chirurg het waren galstenen (vertel eens wat nieuws haha) en omdat ik er zoveel last van had stuurde hij mij door en waarschijnlijk moesten ze dan operatief verwijderd worden maar dat hoor ik woensdag wel.

Dus nog even doorbijten en dan wordt er wat aan gedaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden